Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piti löysässä hirressä, nyt sanoi ettei halua seurustelua

Vierailija
25.03.2020 |

Olen tapaillut erään miehen kanssa syyskuusta lähtien. Miehellä oli tätä ennen ollut avioliitto, jossa oli tullut ero kesällä, miehen halusta. Nyt mies ilmoitti, että minun kanssa parisuhdetta ei tule syntymään. Mies on itse halunnut tapailla, ja meillä on ollut seksiä usein. Mies on 35 v, ei lapsia. Mies haluaa silti lapsia. Mikä nykyajan miehillä on, luulevat olevansa kenen tahansa naisen unelma? Tämäkin mies on huono kommunikoimaan parisuhteessa, lyhyt ja isomahainen, ja ei mitenkään komeakaan. Luulee vielä saavansa perheen ja lapsia, vaikka edellisetkin suhteet on käsittelemättä. Entisen vaimonkin kanssa on vielä yhteydessä ja entinen vaimo on vihainen. Mies viestittelee entisen vaimon kanssa melkein joka viikko, lisäksi heillä on 2 koiraa yhteisiä, jotka seilaavat välillä miehen ja välillä entisen vaimon luona.

Mies ilmoitti tosiaan eilen, pidettyään minua löysässä hirressä yli puoli vuotta, että minun kanssa ei synny parisuhdetta.

Nainen, 29 v

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tahansa olisit voinut möllykän dumpata. Annoit yliotteen seurustelussa alustapitäen miehelle. Pien epävarmuus siitä omasta kelpaamisesta panee ne yrittämään enemmään. Sinänsähän tuo laastarisuhteeksi ryhtyminen on täysin oma valintasi.

Naisella ei ole mitään velvollisuutta esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Jos mies on törkimys, se ei ole naisen vika. Sama kuin väittäisit, että nainen ansaitsi tulla r_aiskatuksi kun käytti minihametta. Sama logiikka, joka on kyllä yleinen ja kertoo keskivertoihmisten pohjimmaisesta luonteen sikamaisuudesta. Hävetkää jos osaatte (no ette osaa, tiedän).

Mkä sekopää sinä olet? Eihän noi ole mitenkään vertailukelpoisia tilanteita. Jos joku antaa käyttää itseään runkkumattona niin runkkumattona tulee kohdelluksi. Kannattaa se vaatimustaso ja oma arvostus pikkasen ylemmäksi nostaa.

Vierailija
62/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tahansa olisit voinut möllykän dumpata. Annoit yliotteen seurustelussa alustapitäen miehelle. Pien epävarmuus siitä omasta kelpaamisesta panee ne yrittämään enemmään. Sinänsähän tuo laastarisuhteeksi ryhtyminen on täysin oma valintasi.

Naisella ei ole mitään velvollisuutta esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Jos mies on törkimys, se ei ole naisen vika. Sama kuin väittäisit, että nainen ansaitsi tulla r_aiskatuksi kun käytti minihametta. Sama logiikka, joka on kyllä yleinen ja kertoo keskivertoihmisten pohjimmaisesta luonteen sikamaisuudesta. Hävetkää jos osaatte (no ette osaa, tiedän).

Kannattaa olla vaativa, silloin saa parempaa ja nöyrempää palvelua. Miehet ei hypi mun silmille.

Minusta olisi nöyryyttävää olla vaativa. Arvostan itseäni niin paljon, että pelaa tuollaisia pelejä. Haluan miehen jota voin arvostaa ja mies joka on tilaisuuden saadessaan sika, on niin huono mies, etten sellaista vakavaan suhteeseen haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mkä sekopää sinä olet? Eihän noi ole mitenkään vertailukelpoisia tilanteita. Jos joku antaa käyttää itseään runkkumattona niin runkkumattona tulee kohdelluksi. Kannattaa se vaatimustaso ja oma arvostus pikkasen ylemmäksi nostaa.

Vastauksesi kertoo entistä vahvemmin siitä, että tulkinta oli oikea. Jos pitää ookoona käyttää toista runkkumattona, omaa r_aiskaajan asenteen.. Yksiselitteisesti.

Vierailija
64/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona paljasti, että olitkin side chick. Näin käy nyt monelle koronassa. Voihan se olla, että onkin oikeasti yhdessä exänsä kanssa.

Vierailija
65/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi, kun sanoin miehelle, että hänen pitäisi miettiä miten naisia kohtelee (edellisen AVIOvaimon, jonka kanssa olivat olleet 5 vuotta naimisissa ja 8-9 vuotta suhteessa, oli jättänyt yhtäkkiä, mikä oli ollut vaimolle shokki), ja opetella tunnetaitoja, mies alkoi kyynelehtiä puhelimessa. Hän loukkaantui siis sanoistani, jotka olivat totta. Hän sanoi, että sanon asian liian suoraan. 

Lisäksi vielä n. 2 viikkoa sitten mies pyysi, kun tuli hakemaan minua, että laitatko korkokengät ja seksikkäät alushousut. Ja sanoi perään, että "tiedän, että olen mahdoton (naurava hymiö)". Miehen entisellä vaimolla oli ollut joskus raskaus, jossa oli tullut keskenmeno, kun kysyin mieheltä miltä se oli tuntunut, mies sanoi, ettei ollut tajunnut asiaa. Minäkin olisin voinut tulla raskaaksi miehellä, koska meillä ei ollut ehkäisyä ja kun tapailun alkuvaiheessa oli kondomi, mies otti sen välillä pois kesken yhdynnän salaa minulta.

Tämä mies on 35v, täyttää tänä vuonna 36 v. Hänellä ei ole lapsia. 

Ap

Vierailija
66/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi kertoo entistä vahvemmin siitä, että tulkinta oli oikea. Jos pitää ookoona käyttää toista runkkumattona, omaa r_aiskaajan asenteen.. Yksiselitteisesti.

Hohhoijaa. Mikä diagnoosi sulla on? Yritäs nyt vielä miutaman kerran tavata, mitä siinä sanotaan. Idiootti.

Vierailija
67/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla vaativa, silloin saa parempaa ja nöyrempää palvelua. Miehet ei hypi mun silmille.

Minusta olisi nöyryyttävää olla vaativa. Arvostan itseäni niin paljon, että pelaa tuollaisia pelejä. Haluan miehen jota voin arvostaa ja mies joka on tilaisuuden saadessaan sika, on niin huono mies, etten sellaista vakavaan suhteeseen haluaisi.

No ei kannata sitten itkeä kun sua kohdellaan kuin kynnysmattoa. Nimenomaan et osaa arvostaa itseäsi tarpeeksi. Kyllä pitää olla epätoivoinen kun mikä tahansa keöpaa.

Vierailija
68/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka mahdotonta rakastaa, mutta samalla nähdä tosiasiat, eli esim. sen että tämä rakastettu on lihava,lyhyt ja huono kommunikoimaan. Rakkausko saa valehtelemaan toisen pitkäksi,solakaksi ja supliikiksi? Outoa.

Vierailija
69/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis lyhyt mieheksi. Olemme hänen kanssaan saman pituisia. Mies sanoikin kerran, että olen liian pitkä naiseksi, että hänelle sopiva nainen olisi häntä 10 cm lyhyempi. Minusta hyvin lapsellista.

Ap

Vierailija
70/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis lyhyt mieheksi. Olemme hänen kanssaan saman pituisia. Mies sanoikin kerran, että olen liian pitkä naiseksi, että hänelle sopiva nainen olisi häntä 10 cm lyhyempi. Minusta hyvin lapsellista.

Ap

Moni olisi sinun sijassasi päättänyt suhteen tässä kohtaa. Tuo on aivan selvä ilmaus mieheltä, ettet ole hänelle riittävä etkä sitä mitä hän haluaa. Toisaalta ihastuneena näitä asioita ei välttämättä halua nähdä...

Vierailija
71/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia kommentteja nämä ”mitä sitten näit miehessä, kun nyt puhut hänestä noin rumasti?”

Oletteko koskaan kuullut sanontaa ”rakkaus on sokea”? Ihastuneena AP ei ole välttämättä välittänyt miehen lyhyydestä, isomahaisuudesta, kehnoista kommunikointitaidoista, mistä ikinä – mutta nyt kun mies osoitti *luonteensa* vastenmielisyyden, on AP herännyt ”transsistaan” ja näkee miehen (myös ulkoisesti) sellaisena kuin tämä oikeasti on.

Veikkaan ma.

Asiaa!

Vierailija
72/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä mieltä olette miehestä, joka haluaa tietyn pituisen naisen? Mies sanoi myös että punatukkaiset naiset viehättävät eniten, minulla on vaaleat hiukset. Entä mitä mieltä olette että mies jätti entisen vaimon varoittamatta ja pelleili minun kanssani?

Ap

Vierailija
73/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että lähti. Paremman löydät.

Epävakaa idiootti koko mies.

Vierailija
74/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki tulevaisuutta varten. Eron jälkeen uusi suhde on lähes aina ns laastarisuhde. Ei kannata panostaa liikaa suhteeseen, jossa on toinen osapuoli yrittää toipua erosta ja saada elämäänsä tasapainoon.  Pitkän suhteen jälkeen sitä on aina vähän vereslihalla ja silloin helposti ajautuu mitä erikoisempiin suhdekuvioihin laastaroidakseen itseään.

Vierailija
75/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa, että tuskin tulee käsittelemään edelliset suhteensa mitenkään saati ottamaan opikseen. Seksiä pitäisi saada, mutta vain yksipuolisesti hänen ehdoillaan.

Tästä syystä moni tervehenkinen, fiksu ja kaunis nainen on mieluummin yksin kuin tuollaisen sieluttoman ja persoonattoman seksirobotin kanssa. Ja jos robottimies kelpaisi, sellaisen voisi aivan hyvin ottaa sokkona.

Tarkoitatko, että miehen olisi alle puolen vuoden tuntemisella pitänyt jo pystyä tietämään, että haluaa ap:n puolisokseen ja lastensa äidiksi? Vai mitä ihmettä hän nyt oikein teki väärin?

No itse mieshän oli tammikuussa halunut lapsia apn kanssa tehdä ja pari kuukautta myöhemmin ei halua edes seurustella. Tuollaisissa on ihan turha roikkua. Hastalavista vaan.

Apn mies on vaikuttanut epävakaalta. Naiset, hankkikaa lapset suoraan yksin hedelmöityshoidoilla. Näistä miehistä ei ole isiksi ja lapsi säästyy monilta huoltajuusriidoilta.

Vierailija
76/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apn mies on vaikuttanut epävakaalta. Naiset, hankkikaa lapset suoraan yksin hedelmöityshoidoilla. Näistä miehistä ei ole isiksi ja lapsi säästyy monilta huoltajuusriidoilta."

Kuulostaa järkevältä. Tätä olenkin miettinyt joskus. Moni mies kun on lapsellinen ja jäänyt murrosikäisen tasolle. Aina saa olla paimentamassa ja lopputulos on vaan harmia ja hukkaan heitettyä aikaa. Paljonko yksinäisen naisen hedelmöitys klinikalla maksaa?

Ap

Vierailija
77/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä mieltä olette miehestä, joka haluaa tietyn pituisen naisen? Mies sanoi myös että punatukkaiset naiset viehättävät eniten, minulla on vaaleat hiukset. Entä mitä mieltä olette että mies jätti entisen vaimon varoittamatta ja pelleili minun kanssani?

Ap

Jokaisella on mieltymyksensä, yhdellä ehkä selkeämmät kuin toisella, eikä siinä ole mitään väärää. Tietenkin voi olla mahdollista tykästyä ihmiseen myös niiden mieltymysten ulkopuolelta, jopa täysin vastakohtaan. Yleensä nuo eivät ole mitään kiveen kirjoitettuja. Suhteeseen ei koskaan pidä ryhtyä, jos kokee ettei toinen ole hyvä ja riittävä sellaisena kuin on. Eikä sellaisessa suhteessa kenenkään tarvitse olla, jossa ei tule täydellisesti hyväksytyksi.

Näiden tietojen pohjalta vähän vaikea ottaa kantaa tuohon miehen toimintaan edellisen suhteen kanssa. Kai hänellä jokin syy on, miksi on toiminut kuten on toiminut. Kuulostaa kyllä vähän arveluttavalta.

Vierailija
78/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololooooooooooooo

Vierailija
79/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman.

Nykyään tänä tinderin karkkikaupan aikoina miehiä ei kannata ottaa kovin vakavasti.

Naisen kannattaa myös tapailla useaa kerralla, yhteen ei kannata ripustautua. Niin ne miehetkin tekevät vaikka muuta väittäisivät.

Sitten kun marssitaan alttarille, voi olettaa että mies sitoutuu, ainakin näennäisesti.

Varsinkaan niiden luusereiden kohdalla ei kannata mennä halpaan.

Vierailija
80/114 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen huomannut saman.

Nykyään tänä tinderin karkkikaupan aikoina miehiä ei kannata ottaa kovin vakavasti.

Naisen kannattaa myös tapailla useaa kerralla, yhteen ei kannata ripustautua. Niin ne miehetkin tekevät vaikka muuta väittäisivät.

Sitten kun marssitaan alttarille, voi olettaa että mies sitoutuu, ainakin näennäisesti.

Varsinkaan niiden luusereiden kohdalla ei kannata mennä halpaan."

Niinpä... Ja olen oikeasti miettinyt ihan vakavissaan lapsen tekoa yksin, luovutetuilla siittiöillä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi