Mies piti löysässä hirressä, nyt sanoi ettei halua seurustelua
Olen tapaillut erään miehen kanssa syyskuusta lähtien. Miehellä oli tätä ennen ollut avioliitto, jossa oli tullut ero kesällä, miehen halusta. Nyt mies ilmoitti, että minun kanssa parisuhdetta ei tule syntymään. Mies on itse halunnut tapailla, ja meillä on ollut seksiä usein. Mies on 35 v, ei lapsia. Mies haluaa silti lapsia. Mikä nykyajan miehillä on, luulevat olevansa kenen tahansa naisen unelma? Tämäkin mies on huono kommunikoimaan parisuhteessa, lyhyt ja isomahainen, ja ei mitenkään komeakaan. Luulee vielä saavansa perheen ja lapsia, vaikka edellisetkin suhteet on käsittelemättä. Entisen vaimonkin kanssa on vielä yhteydessä ja entinen vaimo on vihainen. Mies viestittelee entisen vaimon kanssa melkein joka viikko, lisäksi heillä on 2 koiraa yhteisiä, jotka seilaavat välillä miehen ja välillä entisen vaimon luona.
Mies ilmoitti tosiaan eilen, pidettyään minua löysässä hirressä yli puoli vuotta, että minun kanssa ei synny parisuhdetta.
Nainen, 29 v
Kommentit (114)
Eikö tästä ollut viitteitä aiemmin ts. lupasiko mies sinulle jotain vakavampaa?
Niin... Ehkä se ex antoi vihreää valoa.
Ainakin puhut hänestä tosi rumasti!
Näkynyt ehkä päällepäinkin tuo asenteesi?
Mulle eksä teki samaa mutta vielä törkeämmin. Esitteli perheelleen, ystävilleen, puhui yhteisestä tulevaisuudesta ja lapsista jne. Kunnes alkoi hetken päästä roikottamaan epätietoisuudessa, oli epävarma jatkosta ja tunteistaan.
Miksi pitää valehdella ja antaa ymmärtää jotain ihan muuta? Jos minä esittelen läheisilleni, niin kyllä minä silloin olen sitoutunut suhteeseen ja ajattelen, että tämä kestää pidempään kuin pari kuukautta. En todellakaan esittele, jos olen epävarma omista tunteistani ja suhteen jatkosta enkä puhu silloin mistään tulevaisuudesta, etenkään lapsista.
Mikä helvetti miehiä vaivaa? Mulle ois ollu parempi, jos koko suhdetta ei olisi ollutkaan. Ois ollu ihan ok lopettaa tapailu, kerta on epävarmuutta ja epätasapainoisuutta tunteiden suhteen. Miksi pitää pelata ja leikkiä toisten tunteilla?
Kuulostaa siltä, että olisit halunnut suhteen hänen kanssaan mutta puhut todella ikävään sävyyn hänestä. Tykkäsitkö hänestä edes oikeasti? Miksi sitten haluaisit suhteeseen sellaisen kanssa jota halveksut noin?
Miksi seurustelit miehen kanssa, joka ei omissa silmissäsi ole edes haluttava?
Näytti kuitenkin kelpaavan tuo huono mies.
Kyllä mies minulle olisi kelvannut. Olen vihainen. Tammikuussa miehelle iski vielä joku hulluus, halusi kanssani lasta, nyt ei halua edes parisuhdetta.
Ap
Aloitit siis laastarisuhteen juuri eronneen miehen kanssa?
Lopputulos oli jo ennalta arvattavissa. Sinä jos joku, olet pitänyt itse itseäsi löysässä hirressä.
Tyypillinen kommunikaatiorajoitteinen reppana haluaa varmistaa seksinsaantinsa. Nyt sentään tiedät tilanteen, ota tai jätä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle eksä teki samaa mutta vielä törkeämmin. Esitteli perheelleen, ystävilleen, puhui yhteisestä tulevaisuudesta ja lapsista jne. Kunnes alkoi hetken päästä roikottamaan epätietoisuudessa, oli epävarma jatkosta ja tunteistaan.
Miksi pitää valehdella ja antaa ymmärtää jotain ihan muuta? Jos minä esittelen läheisilleni, niin kyllä minä silloin olen sitoutunut suhteeseen ja ajattelen, että tämä kestää pidempään kuin pari kuukautta. En todellakaan esittele, jos olen epävarma omista tunteistani ja suhteen jatkosta enkä puhu silloin mistään tulevaisuudesta, etenkään lapsista.
Mikä helvetti miehiä vaivaa? Mulle ois ollu parempi, jos koko suhdetta ei olisi ollutkaan. Ois ollu ihan ok lopettaa tapailu, kerta on epävarmuutta ja epätasapainoisuutta tunteiden suhteen. Miksi pitää pelata ja leikkiä toisten tunteilla?
Siis mitä? Mies tajusi ihastuksen laannuttua ettei rakasta sinua ja jätti. Olisiko pitänyt silti jatkaa suhdetta? Oli selvästi tosissaan suhteesi kuitenkin alun alkaen.
"Tyypillinen kommunikaatiorajoitteinen reppana haluaa varmistaa seksinsaantinsa. Nyt sentään tiedät tilanteen, ota tai jätä."
Tällainen mies on. Ei osaa kommukoida, pelaa tietokoneella vaan. Seksi sille maistuu. Eikä edes ymmärrä millaista kärsimystä aiheuttaa naisille, ensin ex-vaimo ja nyt minä! Entinen vaimokin on edelleen vihainen.
Ap
Kun kerroin miehelle, miten huonosti se kohtelee naisia, se meni vaikeaksi. Ja kun sanoin sille, että yksi suhde pitää hoitaa alta pois kunnialla ennen seuraavaa, mies nieleskeli itkua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Tyypillinen kommunikaatiorajoitteinen reppana haluaa varmistaa seksinsaantinsa. Nyt sentään tiedät tilanteen, ota tai jätä."
Tällainen mies on. Ei osaa kommukoida, pelaa tietokoneella vaan. Seksi sille maistuu. Eikä edes ymmärrä millaista kärsimystä aiheuttaa naisille, ensin ex-vaimo ja nyt minä! Entinen vaimokin on edelleen vihainen.
Ap
Ja tämmösen miehen perään itket sitten? Haluat suhteen puhumattoman möllykän kanssa?
Tottakai seksi maistuu, sitähän on hänelle ollutkin oikein hyvin tarjolla, kiitos sinun.
Oikeasti, nyt peilin eteen ja kasvattamaan itsearvostusta.
Yritän ymmärtää:
- olette tapailleet puolisen vuotta
- mies on halunnut tapailla
- teillä on ollut seksiä usein
Missä kohtaa se löysä hirsi oli? Jokainen parisuhde alkaa sillä, että tapaillaan ja tutustutaan toisiinsa paremmin. Tässä tapauksessa mies huomasi nyt puolen vuoden kohdalla, ettei juttu toimi/hän ei ole sinuun rakastunut eikä kannata jatkaa. Se on surullista, mutta parempihan se on ymmärtää nyt kuin vasta sitten, kun on sitoutunut vielä tiukemmin.
Kuvaavaa, että tuskin tulee käsittelemään edelliset suhteensa mitenkään saati ottamaan opikseen. Seksiä pitäisi saada, mutta vain yksipuolisesti hänen ehdoillaan.
Tästä syystä moni tervehenkinen, fiksu ja kaunis nainen on mieluummin yksin kuin tuollaisen sieluttoman ja persoonattoman seksirobotin kanssa. Ja jos robottimies kelpaisi, sellaisen voisi aivan hyvin ottaa sokkona.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa, että tuskin tulee käsittelemään edelliset suhteensa mitenkään saati ottamaan opikseen. Seksiä pitäisi saada, mutta vain yksipuolisesti hänen ehdoillaan.
Tästä syystä moni tervehenkinen, fiksu ja kaunis nainen on mieluummin yksin kuin tuollaisen sieluttoman ja persoonattoman seksirobotin kanssa. Ja jos robottimies kelpaisi, sellaisen voisi aivan hyvin ottaa sokkona.
Tarkoitatko, että miehen olisi alle puolen vuoden tuntemisella pitänyt jo pystyä tietämään, että haluaa ap:n puolisokseen ja lastensa äidiksi? Vai mitä ihmettä hän nyt oikein teki väärin?
Koska tahansa olisit voinut möllykän dumpata. Annoit yliotteen seurustelussa alustapitäen miehelle. Pien epävarmuus siitä omasta kelpaamisesta panee ne yrittämään enemmään. Sinänsähän tuo laastarisuhteeksi ryhtyminen on täysin oma valintasi.
Mistä näitä prinsessoja riittää.
Ehkä ei pitänyt sinua tahallaan löysässä hirressä. En minäkään tietäisi heti kenen kanssa haluan olla loppuelämäni, ensin pitäisi tutustua ja tapailla.
Miksi muuten seurustelit miehen kanssa jos hän on nyt niin vastenmielinen? Vai oletko vain vihainen?