Idioottimaista, HS: Kauppakeskus Hertsin avajaiset Helsingissä aiheuttivat tungoksen koronaviruksesta huolimatta
Kauppakeskus perustelee. ": ”Mainoslehtiset oli jo painettu ja lähetetty. Emme halunneet ihmisten pettyvän.”
Osoittaa vaan että kauppakeskuksetkin pitäiis sulkea.
Kommentit (32)
Ilmainen ämpäri haetaan vaikka henki menisi.
1,2,3 ja säpinää Helsingin kaduilla, panssareiden muodossa.
Mistä noita tolloja oikein sikiää?
Äkkiä se koronakin unohtuu, kun ilmaisia ämpäreitä on jaossa! Asiat tärkeysjärjestykseen!
Ja varmaan puolet noista yli 70v ??
Ilmaisia ämpäreitä? Ehtiikö vielä lähteä Rovaniemeltä hakemaan?
Näiden takia menee sitten kaikki paitsi ruokakaupat ja apteekit kiinni, sekä tulee matkustuskielto maakuntien välille.
Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
Ei helv...
Täytyykö kaikki oikeasti vääntää ratakiskosta kun ei sitä omaa älyä näemmä haluta käyttää?
Nyt on POIKKEUSTILA. Jostain syystä se ei ole mennyt kunnolla jakeluun aivan liian monelle.
Haluaisin ainakin itse että tämä loppuisi mahdollisimman pian, mutta ihmisten perseilyn ansiosta tämä varmaan tulee vain venymään.
Oliko siellä vessapaperia??
Pitänee muutaman päivän sisään käydä kaupassa, mutta uskaltaakohan tuota mennä testaamaan?
Ei ehkä voiteta EM-futista mutta Darwin awards voi tulla tänne (ja torille juhlimaan!).
Paitsi että noista on vaaraa meille muillekin...
Ihanaa kun lähi-idän ja afrikan miehille avattiin uusi paikka missä viettää päivänsä.
Minä kyllä haen ämpärini, vaikka se olisi viimeinen tekoni.
Hilkka 82v
Kysymys: miksei poliisi estänyt tätä?
epätoivoiset ihmiset vessapaperin perässä
yrittäkää ymmärtää!
Miksi kiinalaisen nuhataudin takia pitää pistää kaikki kiinni?
Vanhukset olisi voitu eristää 2 vkoa sitten ja samalla karanteeniin ulkomailla kävijät.
Minun Singaporen kollegat ovat normaalisti töissä toimistollaan. Siellä tämä toiminut paremmin kuin Suomessa.
Olisko ollut liikaa vaivaa tiedottaa useammassa mediassa (sosiaalinen media, paikallislehden nettiversio ym.) ja sitten avajaispäivänä pitää ovet säpissä + pääovilla iso juliste, jossa kerrottaisiin tapahtuman peruuntumisesta anteeksipyynnön kera?
Ja palstamammat jonottaa itse paskapaperia Prismassa tunnin kassajonoissa.
Kyllä sitä ollaan taas niin paljon parempia ihmisiä.
Linkki
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006445170.html