Idioottimaista, HS: Kauppakeskus Hertsin avajaiset Helsingissä aiheuttivat tungoksen koronaviruksesta huolimatta
Kauppakeskus perustelee. ": ”Mainoslehtiset oli jo painettu ja lähetetty. Emme halunneet ihmisten pettyvän.”
Osoittaa vaan että kauppakeskuksetkin pitäiis sulkea.
Kommentit (32)
Vapaa valinta osallistua palveluun :). Katson mielelläni kun te miehen ylivallan kantajat saatte tartunnan. Eipä teitä kiinnosta naisten oikeudet, niin miksi oletatte että muiden ihmisten pitäisi kantaa teidän terveyttänne? Alatteko pikkuhiljaa hahmottaa miten YKSILÖIDEN valinnat vaikuttaa KAIKKIIN ihmisiin? Sen takia niitä nimenvaihtojanne kritisoidaan, ne heikentää kaikkien naisten ja jopa syntymättömien tyttöjen asemaa.
Korona-aikana voisitte pohtia sitä, miksi miehet eivät vaihda nimeään ja miksi poikalapsia ei syrjitä missään maailman maassa. Turha ulista ihmisten vapaudesta liikkua, kun itse perustelette vapaudella syrjiviä, muihin ihmisiin vaikuttavia nimivalintojanne ;)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: miksei poliisi estänyt tätä?
Sisäministeriö ja alaisensa Poliisi sekä kaupunki eivät kyllä olleet hereillä tämän suhteen. Iso miinus ja kauppakeskukselle myös.
Pripjatin ostarillakin oli avajaiset hehkuvan reaktorin kajossa, kun oli ehditty jo mainokset lähettää.
Ja tällaisten tolvanoiden takia meillä on kohta ulkonaliikkumiskielto, eikä saa käydä enää esimerkiksi metsäkävelyllä. No, onneksi meillä on koira, voidaan aina lenkittää sitä niin kuin Italiassa saa tehdä.
Itse pärjään hyvin ilman ihmisten ilmoilla käyntiä ja voin hoitaa ruokakaupan kerran 2 viikossa, mutta on mukavaa, kun toistaiseksi pääsee vielä ulos. Sääli, että kaikki eivät ole niin nöyriä, että ymmärtäisivät, että omaa oksaansa vain sahaavat. Kummallista kyllä, en ole juurikaan nähnyt ulkona minäminäminä-sukupolveksi haukuttuja 20-30-vuotiaita, vaan suurin osa tuolla kaduilla köpöttelevistä, kauppakeskukseen astuvista ja puistossa juttelevista on vanhuksia, kun ikkunasta katsoo. Selkeä toinen suuri joukko ovat lapset ja nuoret, mutta nekin vähentymään päin.
Olen varma että tälläkin hetkellä hallitus valmistelee ravintoloiden, kauppakeskusten yms sulkemista, mutta siihen kuluu pitempi aika lakikoukeroiden takia, siksi niitä ei ole vielä suljettu.
Olisi hyvä jos vain yksinäiset ruokakaupat voisivat olla auki, kauppakeskukset ovat suuria koronapesäkkeitä. Mutta kaupassa on kuitenkin käytävä joskus tämän kriisin aikana, niin mielummin ihan normi s- tai k-kaupasta sitten joka tönöttää yksin jossain.
Vierailija kirjoitti:
Ja palstamammat jonottaa itse paskapaperia Prismassa tunnin kassajonoissa.
Kyllä sitä ollaan taas niin paljon parempia ihmisiä.
Koskaan en ole prismassa tuntia jonottanut. Eilenkin marssin suoraan tyhjälle kassalle.
Ja onko pikkuisen eri asia hakea lähikaupasta vessapaperia kuin mennä kauppakeskukseen huvikseen shoppailemaan ja hengailemaan. Taas yksi urpo, joka kuvittelee, että kun menet kylpylään tai kauppakeskukseen tai ravintolaan tai kahvilaan, sinun ei tarvitsisi mennä koko korona-aikana käymään kaupassa. Ei tule mitenkään mieleen, että sen kauppakeskuksen LISÄKSI nämäkin ovat siellä Prismassa tyhjäämässä käsidesihyllyjä.
Tokmannin avajaisissa oli peruttu ämpärien jako. Ja toisekseen Tokmanni on jakanut avajaisissaan ämpäreitä jo yli 10 vuoden ajan ja vieläkään ei ymmärretä että ei siellä vain tyhjää ämpäriä jonoteta.
Ämpärit SISÄLTÄVÄT erilaisia tuotteita ja lisäksi osassa ämpäreitä on myös lahjakortti kauppaan. Usein on ollut 30 euron arvostakin tuotteita ämpärissä että kyllä köyhän kannattaa sitä hetki jonottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan puolet noista yli 70v ??
Kyllä. Niitä parveili kauppakeskuksen käytävillä pitkin päivää. Minä minä minä sukupolvi 😀
Hesarin jutussa sanottiin että tuhansia ihmisiä oli käynyt siellä jo muutamassa tunnissa.
Ei ollut kiva aloitus Prismalta ja HOK Elannolta. Voisivat hävetä!
Tässä huomaa, että helsinkiläiset eivät ole kovin älykkäitä. Kauppakeskuksiin ja Lapin hiihtokeskuksiin on päästävä, koska on aina tottunut liitämään vapaana keskuksesta keskukseen. Keskiössä on MINÄ ja MINUN oikeudet, koska MINULLE ei voi sattua mitään.
Arvatkaas mitä. 99 prosenttia kävijöistä oli ihan kantasuomalaisia. Varmaan just niitä jotka haluaa että muut tekee asiat just eikä melkein 😂
Pikku jono oven edessä, joka varmasti purkautui minuutissa.
Ei panikoida!