Rikkaat ja rahattomat Official
Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.
Kommentit (1107)
Onpa kivan oloinen perhe tämä köyhä perhe! Näistä kyllä huomaa, että vaikka taloudellista pääomaa ei ole pahemmin lapselle antaa, niin muuta pääomaa kuitenkin on. Ei ole mikään sellainen lököverkkariperhe, vaan lapsikin vietiin ravintolaan syömään simpukoita. Arvostan.
Topi on mennyt mainostamaan omaa puljuaan, ei olis kannattanut.
Viikko näytti olevan rankin Nadjalle.
Minusta Topi on ihan symppis, sisimmässään ihan tavallinen kaikista rahoistaan huolimatta. Uskaltaa olla oma itsensä eikä teeskentele ja yritä olla hienompi kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Sukarien koti on kyllä miellyttävän oloinen, siellä kelpaisi asua.
Muistaakseni Topin tytär sisustanut tuon asunnon. Töissä siellä Topin huonekalufirmassa.
Topi vaikuttaa ihan symppikseltä ja supliikilta tietysti, mutta rva on vähän poissaoleva.
Topi on hyvässä kondiksessa ikäisekseen..rouva on kireä muovinaama, mutta vartalo hyvännäköinen.
Outo höhöttäjä.
Topi suostui syömään halpislounaan Ikeassa, heh!
Ihanan lämminhenkinen ohjelma 🧡
Mukavat parit tässä ekassa ohjelmassa ja tulivat hyvin juttuun keskenään, lopun tapaaminen oli miellyttävä. Tykkäsin myös Sukarien heittäytymisestä runon kirjoittamiseen.
Olipa kiva ohjelma. Topi antoi itsestään hyvän kuvan. Hyvin totesi myös lopuksi, ettei raha tuo onnea. Kyllä uskon, että tuo pikkulapsiperhe on aidosti onnellisempi. En itse oikeasti haluaisi Topin ja Nadjan elämää kuohuviineineen ja personal treinereineen. Jotenkin kylmää ja kolkkoa elämää, kaikesta rahasta huolimatta.
Tuli ihan oma elämä mieleen kun menivät Ikeaan ulos syömään, itsellenikin se on lähes ainoa ulkonasyöminen mitä harrastan. Loistava hintalaatusuhde, sehän on ihan tutkittukin juttu. En edes tykkää syödä mitään simpukoita, Ikea on just hyvä ja sopivan rento!
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva ohjelma. Topi antoi itsestään hyvän kuvan. Hyvin totesi myös lopuksi, ettei raha tuo onnea. Kyllä uskon, että tuo pikkulapsiperhe on aidosti onnellisempi. En itse oikeasti haluaisi Topin ja Nadjan elämää kuohuviineineen ja personal treinereineen. Jotenkin kylmää ja kolkkoa elämää, kaikesta rahasta huolimatta.
Minulle jäi kuitenkin kuva, että Topi ja Nadja nauttivat myös ihan vaan arjen tavallisista asioista ja arvostavat kahdenkeskisiä hetkiään eivätkä mieti rahaa joka hetki. Mutta kun rahaa on, miksei sitä käyttäisi, hautaan sitä ei mukanaan saa.
Mun mielestä oli kiva että mies sai kengät, poika pääsi kylpylään ja äiti sai kosmetiikkaa. Toivottavasti Topi tajuaa lahjoittaa niille kunnollisen sängyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon, että ennestäänkin tyytyväiset ja onnelliset ovat vieläkin onnellisempia ja stressittömämpiä rahakkaina. Se on kylmää ja kolkkoa, kun jääkaappi ja pakastin ammottavat tyhjyyttään, ja ulkona viimassa paleltaa ohuessa vanhassa takissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmä kuin apina
Aika pitkälle on kuitenkin päässyt.
Tyhmyys ja rohkeus kulkee usein käsikädessä.
Tuskinpa on Topi tyhmänrohkea, kun on 15-vuotiaasta itsensä elättänyt ja tyhjästä omaisuutensa luonut. Suomessa harvinainen miljonääri, self made man.
Vierailija kirjoitti:
Topi on mennyt mainostamaan omaa puljuaan, ei olis kannattanut.
Veikkaan että kannatti, televisio on voimakas mainosväline. Jos nyt alkaa maailmanlaajuinen lama, niin yrittäjän on pakko entistä kovemmin yrittää.
Oli kiva tämä avausjakso, ketään ei haukuta tai mollata. Toivottavasti muut jaksot on yhtä kivoja. Mullakin tuli heti mieleen, että toivottavasti Sukari lahjottaisi sille toiselle parille sängyn :).
Ihana toi poika kun meinasi syödä koko simpukan🥰