Rikkaat ja rahattomat Official
Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.
Kommentit (1107)
Vierailija kirjoitti:
Toi likka tuli kaupassa vastaan. Näytti olevan perheenlisäystä tulosta.. Ikävää jos ovat velkahelvetissä ja opiskelevat. Saahan niitä lapsia tehdä mutta olisko viisainta hoitaa koulut edes loppuun ja hommata työ niin raha asiatkin järjestyisi. Toisaalta kyllähän me veroja maksavat ihmiset elätetään toisten lapset jos eivät ite viitsi töitä rahansa eteen tehdä.
Opetetaanko kotona enää vastuuta elämästä? Jos on vaikeaa elättää yksi lapsi niin miksi tehdä enempää lapsia elämään köyhyyteen. Kuulostaa varmaa kauheelta mutta siinä vaiheessa kun menee peiton alle pitäisi tietää seuraukset ja vastuunkanto.
Hmm, no tämän rikkaan tädin asunto ei varsinaisesti mitään luksusta ole. Sijainti on tottakai hyvä, mutta muuten nuo keittiökalusteet, makuuhuoneen liukuovet sun muut ovat ihan samanlaisia kuin meidän opiskelijakämpässä a la TOAS.
Siis tupakoiko tämä opiskelija alle 70 euron viikkobudjetilla?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, no tämän rikkaan tädin asunto ei varsinaisesti mitään luksusta ole. Sijainti on tottakai hyvä, mutta muuten nuo keittiökalusteet, makuuhuoneen liukuovet sun muut ovat ihan samanlaisia kuin meidän opiskelijakämpässä a la TOAS.
Ei ollut, meidän vuokra-asuntokin on hienompi näin nopeasti katsottuna ja jopa oikeaa taidetta löytyy. Tuolla on kauheasti krääsää eikä opiskelijan asunto näyttänyt yhtään pahemmalta😁
Fiksun oloinen tämä Aksinja. Vaikuttaa tasapainoiselta ja rauhalliselta. Ei myöskään ole köyhyyttään itse aiheuttanut.
Miksi Marja-Leena ostaa kynttilöitä 😄
12 euroa sulkapallotunnista opiskelijabudjetilla. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Fiksun oloinen tämä Aksinja. Vaikuttaa tasapainoiselta ja rauhalliselta. Ei myöskään ole köyhyyttään itse aiheuttanut.
Miten se köyhyys hankitaan?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija löytää kyllä edullisemman asunnon jopa Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se köyhyys hankitaan?
Ei kouluttauduta, ei panosteta työelämään, tyydytään yhteiskunnan tuella elämiseen, laitetaan vuokra-asunto palasiksi, otetaan pikavippejä, tuhlataan rahat sinä päivänä kun ne tulee tilille tulevaisuutta ajattelematta, jätetään Zalandon laskut maksamatta, eletään yli omien varojen, ostetaan huumeita tai muita päihteitä, hankitaan kallis auto ja lauma erilaisia eläimiä, jne jne. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka ja yleensä yhdistellään useita eri keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marja-Leena ostaa kynttilöitä 😄
Ilmeisesti hän pitää kynttilöistä, sytyttihän hän siinä alussakin kynttilän kotonaan.
Tyttö ei usko kapitalismiin mutta mielellään nauttii shampanjasta stockalla :D
Tämä Marja-Leena on ihan symppis.
Kapitalismi ei ole koskaan maistunut niin hyvältä kuin Veuv Kliköö tavaratalon ravintolassa :D
En haluaisi asua etelässä, jos sillä tarkoitetaan kehitysmaita! 😄 Ihana Marja-Liisa!
Tässä pitäisi olla tarkemmin eriteltynä mihin käyttivät ja kuinka paljon rahaa.
Nyt oli kyllä molemmat naiset oikein symppiksiä :)
Jollain se pieni tyttökin pitää ruokkia ja jos huhuihin on uskomista ni toinen tulossa millä on myöskin nälkä.