Rikkaat ja rahattomat Official
Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.
Kommentit (1107)
Topi on ainakin avoimin mielin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmä kuin apina
Aika pitkälle on kuitenkin päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmä kuin apina
Tyhmyys ja rohkeus kulkee usein käsikädessä.
Eikö satanen ole kahdelle aika hyvä ruokaraha viikoksi?
Varattomilla on paljon kodikkaampi koti kuin noilla rikkailla.
Nadjan pää on kuin ilmapallolle olisi piirretty naama. Sori😬 Muuten vaikuttavat pariskunnat ihan ok.
Topin vaimon ois kannattanut valita vähän laadukkaampi kirurgi. Kasvot vaivaannuttavan pinkeinä!
Oon kattelun tän formaatin brittiversiota, joten katson myös tätä.
Sukarin koti on hienolla paikalla, mutta sisustus muistuttaa huonekaluliikkeen esittelytilaa.
Sukarien koti on kyllä miellyttävän oloinen, siellä kelpaisi asua.
Sukareilla menee rahaa ruokaan 400 euroa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
🙄
Mielikuva, että Sukarin pariskunnalla on molemmilla ollut aika vähävarainen lapsuudenkoti. Ainakin Topilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
Odotin että olisivat saaneet paljon vähemmän. Ei näyttänyt Sukareitakaan haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmä kuin apina
Sukari on todennut että menestyvän bisneksen salaisuus on se, että uskaltaa palkata itseään fiksumpia työntekijöitä. Selvästikin elää kuten opettaa...
Mulle tulee hyvä fiilis kun toi perhe voi ottaa edes viikon vähän iisimmin mitä tulee rahaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva, että Sukarin pariskunnalla on molemmilla ollut aika vähävarainen lapsuudenkoti. Ainakin Topilla.
Kyllä, Topilla on seitsemän sisarusta. Eikös hän kasvanut pienviljelijäperheessä.
Nadja ei oikein pysy nyt kärryillä tuolla taitelijapaikassa.
Juosten kustu ohjelma. Ei kannattaisi matkia formaatteja maailmalta. Ja rva Sukarin naama ja Topin höpinät. huh huh
Katson parhaillaan.