Mies löi, mitä teen? Olen ihan shokissa. 15-vuotta oltu yhdessä ja tää oli eka kerta.
On kyllä ollut joskus ennenkin niin uhkaava, että olen ollut varma ,että nyrkki heilahtaa. Latas käsivarteen tunti sitten ja vieläkin kirvelee. Mies hermostui minulle, kun minä hermostuin typerästi lapselle, joka oli sotkenut paitansa juuri kun piti lähteä tarhaan... kiskaisin paidan lapselta ja nakkasin roskikseen. Ja silloin mies löi, pienempi lapsi sylissään. Siinä sitten molemmat muksut huutaa ja mä olin ihan järkyttyneenä.
Isompi lapsi kysyi multa äsken et miksi isi löi äitiä... mitä hemmettiä siihenkin sanoo, ku ei itekkään käsitä tapahtunutta. No olinhan mä tosi kauhee lasta kohtaan, pienenä puolustuksena oon tosi kipeenä menkkojen takia. Mutta ei se silti oikeuta toista lyömään. Kai mies kuvitteli puolustavansa lasta?
Oon ihan sekasin et mitä sitä tekis, olen aina sanonut miehelle, et kerrankin ku lyöt ni se on loppu. No ei se kyllä niin helppoo oo, kaks pientä lasta ja kohtuullisen onnellinen avioliitto. En vaan tiedä, miten pystyn luottamaan enää mieheen, saako aina olla pelko persiissä.
Mitä mä teen? Tuntuu, et elämä meni murskas yhellä lyönnillä.
Kommentit (85)
sinä heittäydyt marttyyriksi, ja viis siitä, mitä teit lapselle??
asetuppa lapsen asemaan, se KOLMIVUOTIAASI LAPSEN asemaan!!
olet aikuinen, jonka pitäisi suojella ja auttaa lasta.
mihin lapsesi voi luottaa jos ei sinuun?
toivottavasti isäänsä.
ja olen varma, että ap syyllistääkin lasta tapahtuneesta: " sinun vikasi, että iskä löi äitiä. sotkit paitasi, ja siksi iskä löi äitiä"
" kiukuttelet, niin iskä suuttuu äidille"
EIKÖ NIIN??
Tee lapselle selväksi, ettei se isän käytös ollut mitenkään lapsen syy ja pyydä lapselta anteeksi myös omaa käytöstäsi. Muista kuitenkin painottaa, että isäkin teki väärin. Ei ketään saa löydä!
Äiti joka hermostuu lapselleen=pahoinpitelijä, joka ansaitsee miehensä lyömisen. Tällähän perusteella puolet av-mammoista ansaitsee saada mieheltään turpaan!!!! Heh, mitä järjenjättiläisiä tää porukka täällä on.
Haarat kiinni kunnes mies pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
No mutta siis jos mies lyö naista niin eikös se ole naisvihaa🤔
Ehkä teilläpäin miehiä vihataan naisia lyömällä? Missäpäin maailmaa asut?
Lapsiin kohdistuva väkivalta on vielä pahempaa kuin aikuisiin. Sanonpahan vaan.
Eli raivosit lapselle, revit paidan lapsen päältä ja mietit miksi isä puolusti lastaan ?
Kuulostat epätasaiselta ihmiseltä, hakeudu hoitoon ja anna miehen hoitaa lapset (taitaa muutenkin hoitaa ne).
Vierailija kirjoitti:
Tee lapselle selväksi, ettei se isän käytös ollut mitenkään lapsen syy ja pyydä lapselta anteeksi myös omaa käytöstäsi. Muista kuitenkin painottaa, että isäkin teki väärin. Ei ketään saa löydä!
Juuri näin .
Mutta tottakai sen isän siinä on oltava mukana myös keskustelussa ja sanoa samat sanat.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Aloitus on 18 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
No mutta siis jos mies lyö naista niin eikös se ole naisvihaa🤔
Ehkä teilläpäin miehiä vihataan naisia lyömällä? Missäpäin maailmaa asut?
Et ymmärrä. Näiden keksittyjen tarinoiden tarkoitus on aiheuttaa yleistä miesvihaa. Tälläisiä ketjuja avataan satoja päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Ei merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat epätasaiselta ihmiseltä, hakeudu hoitoon ja anna miehen hoitaa lapset (taitaa muutenkin hoitaa ne).
Katso aloituksen vuosiluku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Ei merkitystä.
Kyllä on, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Eli raivosit lapselle, revit paidan lapsen päältä ja mietit miksi isä puolusti lastaan ?
18 vuotta vanha ketju. Ajattelitko, vettä ap on täällä sinulle vielä vastailemassa?
18 VUOTTA VANHA KETJU
Ei juma...ta,
HUHUU AP, oletko vielä mestoilla, nyt täällä olis vastauksia.
Vierailija:
tuollaisen tapahtuman?!? Elämäähän tämä on vaan ja ylilyöntejä voi tapahtua itse kullekin... Mielestäni nyt hieman ylidramatisoit tapahtunutta.