Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?

Vierailija
16.03.2020 |

Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.

Kommentit (563)

Vierailija
121/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Esimiehenä ruokakauppaketjussa. Myös mies menee. Yhteiskunnallisesti kriittisellä alalla.

Vierailija
122/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskija tilitoimistossa. Meillä ei ole etätyömahdollisuutta, ja työntekijöiden on saatava palkkansa tililleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Olen yksityislääkäri, ja voi olla että joudun poikkeuslain tiimoilta myös muihin töihin kuin omiini. 

Vierailija
124/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe on kotona jo nyt. Mihinkään ei mennä.

Työt tehdään etänä läppäreillä.

Vierailija
125/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Olen poliisi.

Lähinnä harmittaa että meidän asiakaskuntaa ei oikein hetkauta koronat. Mene niiden koteihin käymään sitten.

Ja mitenhän tämä mökkihöperyys alkaa vaikuttaa perheissä muutenkin? Saattaa riidat alkaa paisua.

Vierailija
126/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin. Pari viimeistä vuotta olen tehnyt keikkatyönä sijaisuuksia päiväkodeissa. Nyt arvon teenkö vai en. Toisaalta en tiedä tuleeko keikoissa jatkossa yli vai alitarjontaa. Tänään olisi ollut ylitarjontaa mutten ollut missään.

Vierailija
127/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomisen jälkeen, olen opettaja.

Etäopetukseen kehoitettiin valmistautumaan viime viikolla. 

Siis kai te opettajat jatkatte töitä normisti? Työpiste vaan siirtyy koululta kotiin. Ei etätyö ole synonyymi sille että "en ole töissä oikeesti". Meillä ainakin tehdään etätöitä 7,5h/vrk, ihan normisti.

Vierailija
128/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Olen lähihoitaja ja sosionomi. Työtehtävät voi muuttua tilanteen edetessä.

Vierailija
129/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen päiväkotiin töihin vaikka kuulun riskiryhmään kun olen astmaatikko :/

Älä mene! Talous korjaantuu aina,mutta terveys ei!

Vierailija
130/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys. Menen töihin. Ihan normaalisti. Teen etätöitä. Poikkeuslaki ei vaikuta työntekoon, muuten kuin etätyötä suositellaan tekemään jos on mahdollisuus. Loput menee työpaikoille normaalisti, ellei työnantaja ilmoita sulkevansa yritystään/toimipistettä tai anna potkuja sinulle.

Vierailija
131/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijana ei kauheasti kotoa käsin tehdä etätöitä.

Vierailija
132/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja en. Olen etätöissä, joten teen kyllä töitä. Mutta, teen näitä samoja etätöitä myös yhteiskunnan normaalitilassa, joten eipä tämä tuossa asiassa sinällään mitään muuta.

Vierailija
133/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenhän minä. Olen anestesiasairaanhoitaja.

Vierailija
134/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassamyyjä, kun olen on pakko mennä, vaikka riskiryhmään kuulunkin astmani takia...

Vierailija
135/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä. Pakko mennä😞 en haluaisi

Vierailija
136/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Olen nuori, mutta erittäin kriittiseen riskiryhmään kuuluva lastenhoitaja, jolla on hyvin heikot tsäänssit selviytyä koronasta.

Vierailija
137/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulusihteeri. Työpaikalle on käsittääkseni huomisen jälkeen  pääse, mutta muuten kaikki on kysymysmerkkiä. Oonko lomautettuna vai mitä?

Vierailija
138/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Teen osia viljankuivaimoihin automaattisella tuotantolinjalla. Tilannetta seurataan toki koko ajan. Mutta niin kauan, kun sitä ei kielletä, tai en sairastu, niin menen töihin normaalisti.

Vierailija
139/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä. Pakko mennä😞 en haluaisi

Veit sanat suustani. Ruokakaupat erikseen, mutta toivoisin, että muut kaupat suljettaisiin nyt määräajaksi ja annettaisiin myös niiden myyjille ja asiakaspalvelijoille tasavertainen mahdollisuus suojautua virukselta. Olen ruvennut inhoamaan ihmisiä koronan myötä entistä enemmän. Jokainen asiakas on potentiaalinen tartuttaja ja pöpöpesä. En haluaisi olla nyt ihmisten kanssa missään tekemisissä.

Ruokakaupoissakin voisi olla pelkästään itsepalvelukassat ja muutama myyjä neuvomassa pleksien takana.

Vierailija
140/563 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienisti täälläkin, mitään tietoa ei esimieheltä ole vielä tullut. Haluaisin jäädä kotiin ja ottaa pienet lapseni pois päiväkodista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan