Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?
Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.
Kommentit (563)
Töissä päiväkodissa, pakko mennä ikävä kyllä räkästen lasten pariin altistumaan koronaan.
Navettaan on pakko mennä vaikka olisi mikä poikkeustila.
Töissä on suositeltu etätöiden tekemistä, mutta työpaikalle menemistä ei ole kielletty. Ei kai tämä poikkeustiala muuta asiaa mitenkään?
Menen. Olen kirjastossa töissä, mutta voin tehdä kaikenlaisia toimistohommia, vaikka kirjasto onkin kiinni.
Opiskelen AMK:ssa, joten nyt opinnot etänä. Tarkoitus oli tehdä keikkaa lastenhoitajana, mutta tuskin teen nyt tänä keväänä.
Elintarviketehtaassa olen töissä joten töitä riittää.
Menen. Apteekissa farmaseuttina.
Menen. Varastolla töissä, tosin työkuorma taitaa pienentyä päivä päivältä.
Hotellisiivooja, hotellit hiljentyneet, työvuoroja peruttu, työnantaja ei ole osoittanut muita työtehtäviä. En mene enkä tiedä miten maksan jatkossa elämiseni.
Labrassa osastonsihteerinä. Töihin siis.
Menen kunhan loppuvaiheen influessa muuttuu itseltäni täysin oireettomaksi.
Itsenäinen Metsätyö.
Menen, tekstinkäsittelijä avokonttorissa, sairaalan erillisessä rakennuksessa. Etätyö olisi mahdollista muillekin kuin harvoille valituille, mutta tuskin sitä järjestävät. Kallista kuulema(?)
Vierailija kirjoitti:
Loma loppuu ja huomenna töihin. Olen sh sairaalan vuodeosastolla. Olen valmiina ottamaan vastaan mitä on tullakseen, kesälomat saattoi juuri palaa ja työpiste voi vaihtua, mutta hämmästyttävää kyllä tunnen ylpeyttä ammatistani. Tulta päin!
Tätä asennetta me suomalaiset nyt tarvitaan! Hyvä sinä! T: hoiva-avustaja
Olen tarjoilija ja menen jos pysyn terveenä. Jos työpaikka menee kiinni niin korvaavaa hommaa kuulemma löytyy.
Toimistotyöntekijä logistiikan alalla. Pakko se on mennä, että saadaan wc-paperit kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hotellisiivooja, hotellit hiljentyneet, työvuoroja peruttu, työnantaja ei ole osoittanut muita työtehtäviä. En mene enkä tiedä miten maksan jatkossa elämiseni.
Nythän olisi hyvin aikaa perussiivouksille!
Menen. Olen töissä apteekissa.