Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?
Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.
Kommentit (563)
Töihin mentävä kun Helsingin kaupungilla ei toimistotyötä anneta tehdä etänä. Vaikka se työtehtävien kannalta onnistuisi. Toimitaan hallituksen ohjeistusta vastaan siis.
Kyllä vain. Kaupassa olen töissä.
Siivoojat ovat töissä ja joutuvat siivoamaan myös huoneita, joissa ollut koronaepäilyasiakas.
Sairaalan labrassa, kiireiset ovat ajat nyt.
Menen. Sairaalassa laitoshuoltajana.
En mene koska työpaikalle ei saa mennä. Teen etätöitä.
Menen, sairaanhoitaja hoivakodilla.
Menen. Olen laitossiivooja erään sairaalan infektio-osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sika jees tää karenteeni juttu. Ite oon töissä pikaruokapaikassa ja nyt saa ihan helpol olla pois töistä ja ei haittaa mua niiku sit yhtää. Ennen piti ain feikkaa joku tauti mut nyt vaa laitoi pomolle viestii et on kuumet ja pääkipee. Herkku ostettu ja valkkarii eli Netflix here I Come! 😉
Oletko koskaan ajatellut kirjoittaa viestiä suomeksi?
Olen hätäkeskuspäivystäjä ja tietenkin menen töihin!!
Ammattikseni kerään pulloja. Ihmiset halveksuvat kun tongin rosiksia kaupungilla.
Töissä edelleenkin. Työ on tehdastyötä.
Miksi en menisi? Tehdastyö, kuulun riskiryhmään.
Menen. Pakko mennä. Olen lastensuojelun sosiaalityöntekijä, joka hoitaa nyt mm. toimeentuloturvaan liittyviä asioita.
Menen aivan normaalisti töihin vaikka etätyökin onnistuisi. Uutta keskussairaalaa rakennetaan. Tsempit kaikille ei-etätyöläisille!
Joo. Varmaan tunteja ei enää jossain vaiheessa edes lasketa. Perhekkin on kuitenkin hoidettavana. Olen sair.hoitajana teholla. Kevätloma peruttu.
Mies menee ja työntekijänsä. Raksa-ala. Onneksi työ tehdään pareittain ja yleensä työmaalla ei ole muita paikalla. Sovittiin, että poikkeuksellisesti menevät aina kahdella autolla ja perillä tekevät työt vähän erillään.g
Menen. Olen sairaanhoitaja ensiavussa.
Vartijat ovat töissä.