Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?
Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.
Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.
Kommentit (1222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä on valitettavasti pakko käyttää.
Olen jo 34v mutta en ole ikinä saanut treffejä oikean elämän kautta. Tinderin kautta niitä on takana joku 70.
70 kertaa käynyt treffeillä ja sitä oikeaa ei ole löytynyt?
Tuohan käy jo työstä. Kannattis varmaan yrittää haravoida pikkusen tiheämmällä kammalla ne ne potentiaaliset treffikumppanit.
Niinhän se käy, jos laskin oikein niin joka kuukausi 1.66 treffit 3 vuoden ajan
Olen ollut myös itse ällistynyt tästä pariutumisen vaikeudesta, mutta se menee joka kerta niin, että jos itse kiinnostuu niin toinen ei kiinnostu ja jos nainen kiinnostuu niin itseä ei kiinnosta yhtään.
Tässä sen näkee, miten ääretön tuuri saa käydä että löytää kumppanin ihan sattumalta ilman mitään palveluita. Jopa valmiiksi kootun sinkkuvalikoiman kanssa se on vaikeaa. Toki se koko kuvio on toisille aina helpompaa kuin toisille, meitä kun on joka lähtöön. Jos olet sitä tyyppiä että eron jälkeen putoaa suunnilleen puusta syliin jo seuraava tapaus, sitä varmaan on helppo ihmetellä että mihin noita Tindereitä tarvitaan.
Siis Tinder toteuttaa yhtä perustehtäväänsä äärettömän hyvin, saattaa vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuneita tekemisiin toistensa kanssa.
Mutta...
Motiivi, motiivi, motiivi.
Mikään ei ole maailmassa muuttunut miksikään, osa treffailee vailla aikomustakaan kummemmasta, osa vakiintuakseen ja osa siltä ja väliltä.
Jos joku vähän levittää rajojaan motiivinsa ulkopuolelle ja siinä joskus onnistuu, niin entäs sitten?
Ihan vastaavalla tavalla naisille on ennen tindereitäkin luritettu ummet ja lammet päästäkseen sänkyyn.
No, voihan p*skamaista käytöstä noinkin selitellä. "Koska ennenkin"...
Eihän tuossa mitään selitelty, vaan havainnollistettiin sitä ettei Tinder ole mitään muuttanut tässä dynamiikassa. Ihmiset(lähinnä miehet) ovat aina manipuloineet toisiaan saadakseen seksiä ja en usko että se koskaan tulee loppumaan. Se kun nyt vaan ei oikein toimi niin, että sanoo naiselle suoraan että et kiinnosta pidempiaikaisena kumppanina, mutta tekisi mieli seksiä.
No totta hemmetissä se toimii just niin. Ja jos ei toimi ja sillä tavalla ei seuraa irtoa, sitten tyydyttää tarpeensa itsekseen tai maksullisilla.
Jaa, no ehkä jos on tarpeeksi pärstäkerrointa ja/tai kuuluisuutta niin voi mennä ihan röyhkeästi suoraan kysymään seksiä, mutta taviksilla ei mene niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ihmisillä ole samat motiivit.
Pitkän parisuhteen jälkeen olen tapaillut parin vuoden ajan Tinderin kautta ihan tavallisia suomalaisia naisia vailla mitään aikomustakaan parisuhteesta. Osa naisista on ollut kaltaisiani, osa on elätellyt toivetta pariutumisesta yms.
Ja olen ihan tavallisen näköinen, kokoinen, tavalliset elämäntavat, harrastukset yms. En todellakaan ole mikään telkkarin bokseri-malli, mutten mikään suurin pudottaja kilpailun osallistujakaan.
Koska deittialusta on sama, niin minuun ei kannata tutustua niiden, jotka haaveilevat parisuhteesta. Minun kyllä kannattaa tutustua heihinkin.
Nyt en kyllä yhtään tajua tuota logiikkaa. Voisitko avata hieman? Tapailet huvin vuoksi parisuhteesta haaveilevia ja itselläsi ei ole aikomustakaan pariutua? Miksi?
Taitaa suurin osa toimia noin, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä on taustalla. Oma riittämättömyyden tunne, halu päteä, tuntea olevansa haluttu? Toinen on vain väline, jolla leikkiä?
Joka kerta kun kerron täällä palstalla, että enemmistö tindermiehistä on liikkeellä tasan tuon takia, saan aivan kauhean määrän miinuspeukkuja. Hyvä että nyt kuitenkin uskot, kun yksi asianharrastajista kertoo sinulle suoraan.
M/39
Mikä tuossa on väärin tai muuttunut jotenkin tinderin myötä?
Tinder on alusta, joka on luotu tuollaista varten. Ei sitä ole ikinä edes luotu oikeaa pariutumista varten. Ei parisuhdetta pysty luomaan sen perusteella, että vetää (filtteröityjä ja epätodellisia) valokuvia vasemmalle ja oikealle. Ei ihmistä voi redusoida yhteen tai pariin kuvaan, joiden perusteella ihmiset tinderiä käyttävät. Sen sijaan panon voi redusoida siihen, tosin luulen että ei se kyllä hääppöistä seksiäkään voi olla jota tuolla tavalla päätyy harrastamaan (tietoa ei ole, kun en Tinderiä käytä).
Naiset eivät kuitenkaan tätä tosiasiaa ymmärrä, tai halua hyväksyä. Että Tinder on tehty seksinmetsästykseen, ja että se on todella huono väline löytää oikea parisuhde.
M/39
Ihan samallalailla live-elämässäkin swaipataan olemassa olevasta tarjonnasta.
Live-elämässä on niin tuhat ja yksi muutakin tekijää vaikuttamassa. Livenä ihmisestä saa niin paljon enemmän tietoa, vaikkei edes kauheasti puhuttaisi. Livenä tyhmempikin nainen tajuaa, jos mies on täysin läpinäkyvästi pelkästään seksin perässä. Tinderin kautta tutustuessa ilmeisesti naiset harvemmin tajuavat kuin livetutustumisista.
M/39
Ennen Tinderiä siis miesten on ollut mahdotonta huijata naisia lepertelemällä sänkyyn ilman parisuhdetta? Uskotko tuohon itsekään?
Lepertelemällä? Miksi joku mies ei hae ihan vaan reilusti seksiseuraa vaan turvautuu lepertelyyn? Kuulostaa ällöttävältä.
Miksiköhän?
Kyllä tuohon syynsä on ja tiedät sen itsekin.
En tiedä. Miksi pitää turvautua lepertelyyn? Kun itse olin sinkku ja halusin seksiä, niin valitsin seksikumppaneikseni miehiä, jotka myös hakivat reilusti ja rehellisesti vain seksiseuraa. Halveksin miehiä, jotka eivät sellaista saa muuten kuin lepertelemällä.
Epäilen että olet trollaava mies, mutta jos et ole, niin kuulut häviävän pieneen prosenttiin naisista, jotka toimivat tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ihmisillä ole samat motiivit.
Pitkän parisuhteen jälkeen olen tapaillut parin vuoden ajan Tinderin kautta ihan tavallisia suomalaisia naisia vailla mitään aikomustakaan parisuhteesta. Osa naisista on ollut kaltaisiani, osa on elätellyt toivetta pariutumisesta yms.
Ja olen ihan tavallisen näköinen, kokoinen, tavalliset elämäntavat, harrastukset yms. En todellakaan ole mikään telkkarin bokseri-malli, mutten mikään suurin pudottaja kilpailun osallistujakaan.
Koska deittialusta on sama, niin minuun ei kannata tutustua niiden, jotka haaveilevat parisuhteesta. Minun kyllä kannattaa tutustua heihinkin.
Nyt en kyllä yhtään tajua tuota logiikkaa. Voisitko avata hieman? Tapailet huvin vuoksi parisuhteesta haaveilevia ja itselläsi ei ole aikomustakaan pariutua? Miksi?
Taitaa suurin osa toimia noin, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä on taustalla. Oma riittämättömyyden tunne, halu päteä, tuntea olevansa haluttu? Toinen on vain väline, jolla leikkiä?
Joka kerta kun kerron täällä palstalla, että enemmistö tindermiehistä on liikkeellä tasan tuon takia, saan aivan kauhean määrän miinuspeukkuja. Hyvä että nyt kuitenkin uskot, kun yksi asianharrastajista kertoo sinulle suoraan.
M/39
Mikä tuossa on väärin tai muuttunut jotenkin tinderin myötä?
Tinder on alusta, joka on luotu tuollaista varten. Ei sitä ole ikinä edes luotu oikeaa pariutumista varten. Ei parisuhdetta pysty luomaan sen perusteella, että vetää (filtteröityjä ja epätodellisia) valokuvia vasemmalle ja oikealle. Ei ihmistä voi redusoida yhteen tai pariin kuvaan, joiden perusteella ihmiset tinderiä käyttävät. Sen sijaan panon voi redusoida siihen, tosin luulen että ei se kyllä hääppöistä seksiäkään voi olla jota tuolla tavalla päätyy harrastamaan (tietoa ei ole, kun en Tinderiä käytä).
Naiset eivät kuitenkaan tätä tosiasiaa ymmärrä, tai halua hyväksyä. Että Tinder on tehty seksinmetsästykseen, ja että se on todella huono väline löytää oikea parisuhde.
M/39
Ihan samallalailla live-elämässäkin swaipataan olemassa olevasta tarjonnasta.
Live-elämässä on niin tuhat ja yksi muutakin tekijää vaikuttamassa. Livenä ihmisestä saa niin paljon enemmän tietoa, vaikkei edes kauheasti puhuttaisi. Livenä tyhmempikin nainen tajuaa, jos mies on täysin läpinäkyvästi pelkästään seksin perässä. Tinderin kautta tutustuessa ilmeisesti naiset harvemmin tajuavat kuin livetutustumisista.
M/39
Ennen Tinderiä siis miesten on ollut mahdotonta huijata naisia lepertelemällä sänkyyn ilman parisuhdetta? Uskotko tuohon itsekään?
Lepertelemällä? Miksi joku mies ei hae ihan vaan reilusti seksiseuraa vaan turvautuu lepertelyyn? Kuulostaa ällöttävältä.
Miksiköhän?
Kyllä tuohon syynsä on ja tiedät sen itsekin.
En tiedä. Miksi pitää turvautua lepertelyyn? Kun itse olin sinkku ja halusin seksiä, niin valitsin seksikumppaneikseni miehiä, jotka myös hakivat reilusti ja rehellisesti vain seksiseuraa. Halveksin miehiä, jotka eivät sellaista saa muuten kuin lepertelemällä.
Pelkkää seksiseuraa hakevat naiset ovat vähemmistö pelkkää seksiseuraa hakeviin miehiin nähden. Tästä syystä miesten on mentävä vähän out of boundaries...
Eli mies mieluummin huijaa lepertelemällä seksiin naisen, joka kuvittelee miehen olevan kiinnostunut hänestä parisuhdemielessä kuin etsii fwb-kumppanin tai ihan rehellisesti maksaa seksistä? Hienon kuvan annatte täällä suomalaisista miehistä ;-)
Naisena sitä varmaan saakin sellaisen vaikutelman, että niitä fwb-kavereita ihan vain otetaan tuosta noin. Ei kuule ole miehelle noin helppoa löytää yhtään mitään. Siinähän se ero onkin, teitä on aina joku valmis panemaan mutta te ette pane ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.
Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.
Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).
Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta...
En olisi ikinä huolinut miestä, jolle naisen mitta on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen.
N, parisuhteessa (muu kuin se, jolle vastasit)
Ei se naisen mitta ole, vaan preferenssi. Yksi monista yksityiskohdista jotka muodostavat naisen. Usko tai älä, mutta sinullakin on sisäänrakennetut mieltymykset ja rajat ulkoisille seikoille kumppanissa.
Tottakai on. Totesinkin, että en olisi huolinut miestä, jolla olennaista naisessa on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen. Puolisollani on preferenssit siinä missä minullakin ja mitä ilmeisimmin hänellä ne kohdistuvat ihan muuhun kuin hiusten pituuteen tai pukeutumiseen.
Sinullakin on ne ulkoiset preferensit, se ei kiertelemällä muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.
Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.
Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).
Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta...
En olisi ikinä huolinut miestä, jolle naisen mitta on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen.
N, parisuhteessa (muu kuin se, jolle vastasit)
Ei se naisen mitta ole, vaan preferenssi. Yksi monista yksityiskohdista jotka muodostavat naisen. Usko tai älä, mutta sinullakin on sisäänrakennetut mieltymykset ja rajat ulkoisille seikoille kumppanissa.
Tottakai on. Totesinkin, että en olisi huolinut miestä, jolla olennaista naisessa on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen. Puolisollani on preferenssit siinä missä minullakin ja mitä ilmeisimmin hänellä ne kohdistuvat ihan muuhun kuin hiusten pituuteen tai pukeutumiseen.
Sinullakin on ne ulkoiset preferensit, se ei kiertelemällä muutu.
Tottakai on. Kuten puolisollanikin. Mutta kolmannen kerran: mitä ilmeisimmin hänellä ne kohdistuvat ihan muuhun kuin hiusten pituuteen tai pukeutumiseen. Miten se on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 34v mutta en ole ikinä saanut treffejä oikean elämän kautta. Tinderin kautta niitä on takana joku 70.
Tuohan käy jo työstä. Kannattis varmaan yrittää haravoida pikkusen tiheämmällä kammalla ne ne potentiaaliset treffikumppanit.
Olen ollut myös itse ällistynyt tästä pariutumisen vaikeudesta, mutta se menee joka kerta niin, että jos itse kiinnostuu niin toinen ei kiinnostu ja jos nainen kiinnostuu niin itseä ei kiinnosta yhtään.
Tässä sen näkee, miten ääretön tuuri saa käydä että löytää kumppanin ihan sattumalta ilman mitään palveluita. Jopa valmiiksi kootun sinkkuvalikoiman kanssa se on vaikeaa. Toki se koko kuvio on toisille aina helpompaa kuin toisille, meitä kun on joka lähtöön. Jos olet sitä tyyppiä että eron jälkeen putoaa suunnilleen puusta syliin jo seuraava tapaus, sitä varmaan on helppo ihmetellä että mihin noita Tindereitä tarvitaan.
Siis Tinder toteuttaa yhtä perustehtäväänsä äärettömän hyvin, saattaa vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuneita tekemisiin toistensa kanssa.
Mutta...
Mikään ei ole maailmassa muuttunut miksikään, osa treffailee vailla aikomustakaan kummemmasta, osa vakiintuakseen ja osa siltä ja väliltä.
Jos joku vähän levittää rajojaan motiivinsa ulkopuolelle ja siinä joskus onnistuu, niin entäs sitten?
Ihan vastaavalla tavalla naisille on ennen tindereitäkin luritettu ummet ja lammet päästäkseen sänkyyn.
Eihän tuossa mitään selitelty, vaan havainnollistettiin sitä ettei Tinder ole mitään muuttanut tässä dynamiikassa. Ihmiset(lähinnä miehet) ovat aina manipuloineet toisiaan saadakseen seksiä ja en usko että se koskaan tulee loppumaan. Se kun nyt vaan ei oikein toimi niin, että sanoo naiselle suoraan että et kiinnosta pidempiaikaisena kumppanina, mutta tekisi mieli seksiä.
No totta hemmetissä se toimii just niin. Ja jos ei toimi ja sillä tavalla ei seuraa irtoa, sitten tyydyttää tarpeensa itsekseen tai maksullisilla.
Jaa, no ehkä jos on tarpeeksi pärstäkerrointa ja/tai kuuluisuutta niin voi mennä ihan röyhkeästi suoraan kysymään seksiä, mutta taviksilla ei mene niin.
Olen se nainen, joka sinkkuna harrasti irtoseksiä ihan ilman lepertelyä. Koskaan se ei alkanut siitä, että mies olisi tullut röyhkeästi kysymään seksiä. Ei, vaan hän oli kiinnostava, haluttava ja hauska. Sellainen, jonka kanssa alkoi tehdä mieli seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta...
No jos se ei mene niin, sitten sitä seksiä ei kuulukaan saada, on ilman ja tyytyy kohtaloonsa. Mikään ei raivostuta niin paljon kuin toisia kusettavat, moraalittomat ja empatiaköyhät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta...
No, tällä on se dominoefekti ettei riittävän usein huijatut etsi parisuhdetta. Ei varmaan kostaudu juuri noille huijareille, mutta tietoisesti sinkkuna pysyvien sinkkunaisten määrä on kasvanut. Seksuaalisesti aktiivisempia ei välttämättä haittaa. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta...
No, tällä on se dominoefekti ettei riittävän usein huijatut etsi parisuhdetta. Ei varmaan kostaudu juuri noille huijareille, mutta tietoisesti sinkkuna pysyvien sinkkunaisten määrä on kasvanut. Seksuaalisesti aktiivisempia ei välttämättä haittaa. eri
Ei tarvi tulla edes montaa kertaa huijatuksi, yksi k-pää voi riittää. Tuollaisten kokemusten jälkeen parisuhteen etsiminen ei todellakaan innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sama täällä. On ollut vain epäonnistuneita parisuhteita. Muut haluavat vain seksiä tai fwb. Mä luovutan. Omistaudun uuden ammatin opiskeluun ja sen jälkeen työhön mikäli saan töitä."
Koska naiset valitsevat vain itseään tasokkaampia miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita parisuhteista.
Tiputtakaa pinnallista rimaa niin löydätte parisuhdemiehen.
Jos leikitään tämän tasoajattelun kanssa, niin esimerkiksi kasin naisen pitäisi katsella seiskan (tai sitä alemman tason) miehiä, jotta löytyy parisuhdemies. Mutta jos kutosen nainen katsoo samaa miestä, tämä sama seiskan mies ei enää olekaan sellainen?
Jos rimaa laskee riittävästi, tulevat vastaan moniongelmaiset syrjäytyneet miehet. Ovatko he sinun mielestäsi parisuhdemiehiä, koska mielellään - erinäisistä, naisten korvaan ei välttämättä niin hemaisevista syistä - voisivat elää parisuhteessa? eri
Yleensä se kumppani löytyy samasta tasosta, eli kasit pariutuvat toisten kasien kanssa. Edellyttäen tietysti, että kummallakin on realistinen käsitys itsestään ja muista, eikä turhan suuria luuloja. Jos kasin nainen ottaisi seiskan miehen, niin todennäköisesti tämä mies olisi niin onnessaan että haluaisi pitää tämän naisen kaikin keinoin.
No sitten tämä parisuhdemieshöpinä on vain unelmointia saada naiset pariutumaan alaspäin. Miten käy jos tuo kasin nainen ei jostain syystä joku päivä olisikaan enää kasi, tai mies saisi nostettua tasoaan? Tuskin kovin moni haluaa olla noin häilyvässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sama täällä. On ollut vain epäonnistuneita parisuhteita. Muut haluavat vain seksiä tai fwb. Mä luovutan. Omistaudun uuden ammatin opiskeluun ja sen jälkeen työhön mikäli saan töitä."
Koska naiset valitsevat vain itseään tasokkaampia miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita parisuhteista.
Jos leikitään tämän tasoajattelun kanssa, niin esimerkiksi kasin naisen pitäisi katsella seiskan (tai sitä alemman tason) miehiä, jotta löytyy parisuhdemies. Mutta jos kutosen nainen katsoo samaa miestä, tämä sama seiskan mies ei enää olekaan sellainen?
Jos rimaa laskee riittävästi, tulevat vastaan moniongelmaiset syrjäytyneet miehet. Ovatko he sinun mielestäsi parisuhdemiehiä, koska mielellään - erinäisistä, naisten korvaan ei välttämättä niin hemaisevista syistä - voisivat elää parisuhteessa? eri
Yleensä se kumppani löytyy samasta tasosta, eli kasit pariutuvat toisten kasien kanssa. Edellyttäen tietysti, että kummallakin on realistinen käsitys itsestään ja muista, eikä turhan suuria luuloja. Jos kasin nainen ottaisi seiskan miehen, niin todennäköisesti tämä mies olisi niin onnessaan että haluaisi pitää tämän naisen kaikin keinoin.
No sitten tämä parisuhdemieshöpinä on vain unelmointia saada naiset pariutumaan alaspäin. Miten käy jos tuo kasin nainen ei jostain syystä joku päivä olisikaan enää kasi, tai mies saisi nostettua tasoaan? Tuskin kovin moni haluaa olla noin häilyvässä suhteessa.
Minkälainen on kasin mies tai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin esineellistät itsesi ja muutut ulkonäöltäsi ja luonteeltasi sellaiseksi kuin miehet haluavat? Aikamoista huijaamista (itsensä ja miesten) jos ei ole lainkaan oma itsensä. Moniko mies suostuisi samaan? Parempi versio voi pyrkiä olemaan, mutta niissä "uusissa nahkoissa" pitäisi olla mukava olla.
Otitpa negatiivisen kulman tuohon. Vaikka onhan se totta, että joillekin asioille ei voi mitään. Mutta elämäkään ei erikseen anna tasoitusta niiden vuoksi, se on mitä on.
Realistisen. Pitkä selostus kuinka naisten pitäisi muuttua. Mites ne miehet? Voivat olla omia itsejään, naiset puleeraavat ja esittävät naisellista kilttiä pikkuvaimoehdokasta jotta kelpais?
Jos sohvaperuna alkaa aktiiviliikkujaksi vain miesten takia, se muutos ei kestä kauaa - paitsi jos hän innostuu liikkumisesta. Mutta silloin hän alkaa liikkumaan koska haluaa tehdä niin, ei miesten vuoksi. Aivan sama juttu muissa ulkoisissa asioissa: kaikki naiset eivät pidä meikkaamisesta, hameista ja mekoista, korkeista koroista. Osa haluaa pitää lyhyet hiukset. Omaa luonnetta on vielä vaikeampi survoa erilaiseen muottiin kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne Vauva-foorumille pitäisi ilman muuta perustaa treffipalsta. Pääsyvaatimuksena ainoastaan x vuoden huonot kokemukset muista saiteista.
Miksette muuten vaihda täällä s-postiosoitetta tai jotain? Tuntuisi tässäkin keskustelussa olevan monta tinskuun ja deittisaitteihin uskonsa menettänyttä.
Jos tänne laittaa s-posti os. niin se häviää aika nopeasti. Mä kerran laitoin.
Mä olen suunnitellut kissan hankkimista. On jotakin seuraa. Lapsi on aikuinen ja asuu omillaan.
Koira on kivempi, siitä on enemmän seuraa. 4-5 kertaa päivässä lenkillä ja siinä samalla voi tutustua muihin koiranomistajiin.
Koira myös karkottaa osan kumppaniehdokkaista, koska se sitoo omaan rytmiinsä ja tarpeisiinsa samalla tavalla kuin pikkulapsi.
No senhän tietää sitten heti kättelyssä, että toinen ei ole täysilla matkassa. Helpottaa kumppanin valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla sinkkunaisella on varmaan ongelmaa saada miehet kiinnostumaan. Suurempi ongelma on löytää parisuhdekelpoinen mies. Siksi näistä itsestään selvistä ohjeista ei juuri ole hyötyä.
Parisuhdekelpoinen mies, tuo nykyajan mysteeriolento. :)
Yksisarvinenkin on kuulemma todennäköisempää bongata. :)
No ei ole. Tiedän itsekin olevani parisuhdekelpoinen mies.
Nykyajan ongelma on runsaudenpula, jos asiaa tarkastelee pariutumisen kannalta. Pyörität useampaa eri asteella olevaa kumppaniehdokasta ringissä, niin mikä kiire siinä on pariutumaan.
Runsaudenpula johtuu deittisovellusten toimivuudesta, aina löytyy joku uusi mukaan.
Aikaisemmin treffikumppaneiden löytäminen oli paljon vaikeampaa.
Ehkä parisuhdekelpoisen määritelmäkin on kokenut inflaation. Ennen kun ei ollut näin helposti seuranhakijoita saatavilla, sitä tuntui onnenpotkulta jos törmäsi sattumalta johonkin "kelpoiseen" ja halusi pitää hänestä kiinni. Nyt on siellä palvelussa tarjolla koko ajan 100 miestä joten ei tunnu siltä että se oikeasti sopiva kumppani olisi harvinaisuus, vaikka se edelleen on. Mutta tämän illuusion takia sitten on helpompi karsia miehiä pois ihan pienistäkin seikoista.
Just näin.
Omat statsit koko elinajalta tähän päivään mennessä menee näin. Ihan alkuun kuitenkin kerrottakoon, että kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajoi. Ei mikään ajatus, että olispa mukavaa kävellä tuon tytön kanssa käsi kädessä yms. Mutta niihin statseihin:
93-96, lukioaika: Potentiaaliset ehdokkaat suurin piirtein kolmannes suurin piirtein samanikäisistä, mutta koska hekin tekivät vastaavaa karsintaa, niin lopputulemana ihan jonkun kanssa oli jotain sutinaa. Ei runsaudenpulaa.
96-97, inttiaika: Viikot vieraalla paikkakunnalla, vieraat kuviot. Baarista löysit, jos löysit jonkun. Ei runsaudenpulaa.
97-99, opiskeluaikaa: Alkuun vieras paikkakunta, vieraat kuviot. Baarista löysit, jos löysit jonkun. Ei runsaudenpulaa.
99-19 opiskelua/työelämässä: Poissa kuvioista. Kesken opiskelujen löytyi yhden kanssa yhteinen sävel, ettei havaintoa deittiskenestä pitkään aikaan.
19-nykyhetki: Koko maailma tuntuu olevan avoin. Vapaana olevia naisia tuntuu olevan pilvin pimein. Todellinen runsaudenpula.
Tuossa sun parisuhdeaikana internetti yms. tuli ja mullisti kaiken. Nyt on paljon helpompaa löytää sinkku, mutta se muu työ on edelleen tehtävä. Koska massaa on enemmän tavoitettavissa, on myös paljon helpompaa skipata seuraavaan, kun ehdokkaita kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkein valtti pariutumisessa on nuoruus ja hedelmällisyys ja käytännössä monen pariutumisvuodet on parikymppisenä, ellei seksuaalinen markkina-arvo vastaa Amal Clooneyä. Kannattaa käyttää se rajallinen aika viisasti baareissa juoksemisen, irtosuhteiden ja jet set lifen ihannoinnin sijaan. No, aina voi toimia varoittavana esimerkkinä!
Ja tuon naisryhmän kimpussa ovat myös ne pelkkää seksiä haluavat hyväksikäyttäjät, joista osa esittää parisuhdemiehiä.
Miksi muuten ylipäätään etsiä parisuhdetta missään iässä, jos olet kuin osake, jolla ei ole hetken kuluttua mitään arvoa? Kuvitteleeko joku sen ikääntyneen, itsestään selvyytenä pidetyn perheenäidin roolin olevan joku unelma naisille?
Vierailija kirjoitti:
Myös kun oppii tuntemaan toisen ja luottamaan toiseen, niin seksikin on hauskaa ja fakta on, että seksi parantaa terveyttä. Se poistaa stressiä, rauhoittaa, tekee ihosta paremman näköisen ja edistää monella tapaa terveyttä.
Joo, ilmeisesti. Ei liene mitenkään ihme, että meidän duunissa ne, joilla ns. flippaa aina välillä ovat kokemattomia ikisinkkumiehiä, itseni mukaanluettuna. Mitä lie seksuaalista turhautumista, kun ei kykene olemaan yhtä tsillisti kuin ne seukkailija-sekstaajat ja kaikki tuntuu aina niin vakavalta mukamas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin kiinnostaa. Jos kaikki, kaiken ikäiset maapallolla tällä hetkellä elossa olevat miehet/naiset pannaan samalle janalle, niin kyllä suurin osa suomalaisista asettuu paljon alemmas kuin kasiksi, ja heidän keskinäiset eronsa ovat sadas- tai tuhannesosan luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, ei ole näkynyt linkkejä tasotaulukoihin vaikka tästä täällä jauhetaankin koko ajan. Tässä kohtaa sillä ei tosin ole olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla sinkkunaisella on varmaan ongelmaa saada miehet kiinnostumaan. Suurempi ongelma on löytää parisuhdekelpoinen mies. Siksi näistä itsestään selvistä ohjeista ei juuri ole hyötyä.
Parisuhdekelpoinen mies, tuo nykyajan mysteeriolento. :)
Yksisarvinenkin on kuulemma todennäköisempää bongata. :)
No ei ole. Tiedän itsekin olevani parisuhdekelpoinen mies.
Nykyajan ongelma on runsaudenpula, jos asiaa tarkastelee pariutumisen kannalta. Pyörität useampaa eri asteella olevaa kumppaniehdokasta ringissä, niin mikä kiire siinä on pariutumaan.
Runsaudenpula johtuu deittisovellusten toimivuudesta, aina löytyy joku uusi mukaan.
Aikaisemmin treffikumppaneiden löytäminen oli paljon vaikeampaa.
Ehkä parisuhdekelpoisen määritelmäkin on kokenut inflaation. Ennen kun ei ollut näin helposti seuranhakijoita saatavilla, sitä tuntui onnenpotkulta jos törmäsi sattumalta johonkin "kelpoiseen" ja halusi pitää hänestä kiinni. Nyt on siellä palvelussa tarjolla koko ajan 100 miestä joten ei tunnu siltä että se oikeasti sopiva kumppani olisi harvinaisuus, vaikka se edelleen on. Mutta tämän illuusion takia sitten on helpompi karsia miehiä pois ihan pienistäkin seikoista.
Just näin.
Omat statsit koko elinajalta tähän päivään mennessä menee näin. Ihan alkuun kuitenkin kerrottakoon, että kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajoi. Ei mikään ajatus, että olispa mukavaa kävellä tuon tytön kanssa käsi kädessä yms. Mutta niihin statseihin:
93-96, lukioaika: Potentiaaliset ehdokkaat suurin piirtein kolmannes suurin piirtein samanikäisistä, mutta koska hekin tekivät vastaavaa karsintaa, niin lopputulemana ihan jonkun kanssa oli jotain sutinaa. Ei runsaudenpulaa.
96-97, inttiaika: Viikot vieraalla paikkakunnalla, vieraat kuviot. Baarista löysit, jos löysit jonkun. Ei runsaudenpulaa.
97-99, opiskeluaikaa: Alkuun vieras paikkakunta, vieraat kuviot. Baarista löysit, jos löysit jonkun. Ei runsaudenpulaa.
99-19 opiskelua/työelämässä: Poissa kuvioista. Kesken opiskelujen löytyi yhden kanssa yhteinen sävel, ettei havaintoa deittiskenestä pitkään aikaan.
19-nykyhetki: Koko maailma tuntuu olevan avoin. Vapaana olevia naisia tuntuu olevan pilvin pimein. Todellinen runsaudenpula.
Tuossa sun parisuhdeaikana internetti yms. tuli ja mullisti kaiken. Nyt on paljon helpompaa löytää sinkku, mutta se muu työ on edelleen tehtävä. Koska massaa on enemmän tavoitettavissa, on myös paljon helpompaa skipata seuraavaan, kun ehdokkaita kyllä riittää.
Kynnys seuranhakemiseen madaltui, mutta loputtomalta vaikuttava vaihtoehto-kavalkaadi vaikeuttaa sitoutumista. Tuosta on ihan tutkittua tietoakin.
Olen kans huomannut, että seksi poistaa ihon ryppyisyyttä miehestä. Ainakin osasta vartaloa... Ja ainakin hetkeksi... ;)