Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?
Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.
Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.
Kommentit (1222)
Vierailija kirjoitti:
Tänne Vauva-foorumille pitäisi ilman muuta perustaa treffipalsta. Pääsyvaatimuksena ainoastaan x vuoden huonot kokemukset muista saiteista.
Miksette muuten vaihda täällä s-postiosoitetta tai jotain? Tuntuisi tässäkin keskustelussa olevan monta tinskuun ja deittisaitteihin uskonsa menettänyttä.
Sposti-osoitteiden julkaiseminen sivustolla on kiellettyä. Kukaan ei voi tietää, kenen osoitetta oikeasti jaetaan ja missä tarkoituksessa. Ja mikä sinut saa kuvittelemaan, että kahden ihmisen kemiat ja kaikki muu kohtaavat vain sillä perusteella, että molemmat ovat vastoin tahtoaan sinkkuja eivätkä usko tinderiin tai deittisaitteihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne Vauva-foorumille pitäisi ilman muuta perustaa treffipalsta. Pääsyvaatimuksena ainoastaan x vuoden huonot kokemukset muista saiteista.
Miksette muuten vaihda täällä s-postiosoitetta tai jotain? Tuntuisi tässäkin keskustelussa olevan monta tinskuun ja deittisaitteihin uskonsa menettänyttä.
Sposti-osoitteiden julkaiseminen sivustolla on kiellettyä. Kukaan ei voi tietää, kenen osoitetta oikeasti jaetaan ja missä tarkoituksessa. Ja mikä sinut saa kuvittelemaan, että kahden ihmisen kemiat ja kaikki muu kohtaavat vain sillä perusteella, että molemmat ovat vastoin tahtoaan sinkkuja eivätkä usko tinderiin tai deittisaitteihin?
Ei mikään. Ei tinder tai deittisaititkaan takaa yhtään mitään. Saisivat vaan lisää mahdollisuuksia, kun niistä tuntuu olevan pula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Ei tinder tai deittisaititkaan takaa yhtään mitään. Saisivat vaan lisää mahdollisuuksia, kun niistä tuntuu olevan pula.
Kai jotain chatteja on edelleen olemassa? Eurosinkkujen chat? Jos jonkun kanssa haluaa jutella lisää niin ehdottaa siirtymistä sinne ja kertoo, millä nimimerkillä itse aikoo siellä olla.
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaa kun olen täällä palstalla pyörinyt, olen saanut sellaisen kuvan täällä hengaavista vastakkaisen sukupuolen edustajista, että ei kiitos. Ehkä viimeinen paikka, josta parisuhdetta etsisin. Tuskinpa olen ainoa joka näin ajattelee.
Olen 55 v ikisinkku ja edelleen haaveilen kumppanista. Vaikka kokemusta parinhausta on kertynyt erittäin paljon, en vieläkään osaa sanoa miksi olen sinkku. Alan kallistua sille kannalle että kohtalon määräämää, ei ollut minua varten, näin vain kävi.
Tämä siksi, että en halua syyllistää itseäni enkä ketään muutakaan, koska siitä ei ole mitään hyötyä.
Mutta todella kova pala niellä, ihan piti pohjamutia myöten rypeä tämäkin asia.
Voipa olla että löysin jopa oman todellisen itseni. Olenkin melkoinen introvertti, nautin toisten ihmisten seurasta vain tiettyyn rajaan saakka, ja energiamääräni ja jaksamiseni toisten ihmisten kanssa ovat melko rajalliset.
Elikkäs nyt alkaa jo helpottaa jos se nyt ketään nuorempaa edes lohduttaa. Asiasta voi siis selvitä suht koht järjissään vaikka muistan kyllä selkeästi kuinka ajattelin elämän olevan täysin pilalla jos en saa parisuhdetta.
Näinkään kokeneena en ikävä kyllä osaa antaa neuvoa kumppania haluaville, paljon on kiinni sattumasta. Ole aktiivinen, ole saatavilla, ole avoin ja valmis joustamaan ja olemaan epäitsekkäämpi ja sosiaalisempi.
Ei nuo vaatteista ja pitkistähiuksista paasaavat miehet oikeasti ole parisuhdematskua.
Saati tuo epäluuloinen, jolle kukaan ei kelpaa, koska poikaa yksinkertaisesti pelottaa. Kuulostaa paranoidilta haluta itse perhettä, mutta sitten hylätä naisia siksi, että hekin haluvat perheen. Ei ole terve ajatusmalli lainkaan.
-pitkätukkainen, hameita käyttävä ja 10 v onnellisesti naimisissa-
Itselle tullut vähän semmoinen kuva, että osalla tuntuu olevan vähän reitti ja ne omat työkalut hukassa deittisaiteilla. Esimerkiksi yritetään hypätä treffikumppanista suin päin parisuhteeseen ja kun ei onnistu, niin syytetään itseä ja/tai treffikumppania.
Ei mitään kontaktia missään deittisaitilla: Hio oma profiilisi kuntoon ja mieti ketä lähestyt ja miten.
Treffejä, muttei mitään sen jälkeen: Tuo edelleen itsesi paremmin julki profiilissasi, ettet saa/aiheuta mahahaavaa loputtomilla treffeillä.
Tapailu tyssää: Väärä kohde edelleen tai liian kiire. Palaa alkuun ja tee parhaasi, että jo alussa karsit nämä pois. Tutustu ja anna toiselle mahdollisuus tutustua rauhassa. Tuo itseäsi ja ajatuksiasi julki, selvitä tarvittaessa sen kumppanin vastaavat, jos hän ei oma-aloitteisesti alkujännityksen yms. takia siihen vielä pysty.
Ja vaikka teet parhaasi, niin ohivetoja tulee. Niille ei voi vain mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne laittaa s-posti os. niin se häviää aika nopeasti. Mä kerran laitoin.
Mä olen suunnitellut kissan hankkimista. On jotakin seuraa. Lapsi on aikuinen ja asuu omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne laittaa s-posti os. niin se häviää aika nopeasti. Mä kerran laitoin.
Mä olen suunnitellut kissan hankkimista. On jotakin seuraa. Lapsi on aikuinen ja asuu omillaan.
Koira on kivempi, siitä on enemmän seuraa. 4-5 kertaa päivässä lenkillä ja siinä samalla voi tutustua muihin koiranomistajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ihmisillä ole samat motiivit.
Pitkän parisuhteen jälkeen olen tapaillut parin vuoden ajan Tinderin kautta ihan tavallisia suomalaisia naisia vailla mitään aikomustakaan parisuhteesta. Osa naisista on ollut kaltaisiani, osa on elätellyt toivetta pariutumisesta yms.
Ja olen ihan tavallisen näköinen, kokoinen, tavalliset elämäntavat, harrastukset yms. En todellakaan ole mikään telkkarin bokseri-malli, mutten mikään suurin pudottaja kilpailun osallistujakaan.
Koska deittialusta on sama, niin minuun ei kannata tutustua niiden, jotka haaveilevat parisuhteesta. Minun kyllä kannattaa tutustua heihinkin.
Nyt en kyllä yhtään tajua tuota logiikkaa. Voisitko avata hieman? Tapailet huvin vuoksi parisuhteesta haaveilevia ja itselläsi ei ole aikomustakaan pariutua? Miksi?
Taitaa suurin osa toimia noin, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä on taustalla. Oma riittämättömyyden tunne, halu päteä, tuntea olevansa haluttu? Toinen on vain väline, jolla leikkiä?
Joka kerta kun kerron täällä palstalla, että enemmistö tindermiehistä on liikkeellä tasan tuon takia, saan aivan kauhean määrän miinuspeukkuja. Hyvä että nyt kuitenkin uskot, kun yksi asianharrastajista kertoo sinulle suoraan.
M/39
Mikä tuossa on väärin tai muuttunut jotenkin tinderin myötä?
Tinder on alusta, joka on luotu tuollaista varten. Ei sitä ole ikinä edes luotu oikeaa pariutumista varten. Ei parisuhdetta pysty luomaan sen perusteella, että vetää (filtteröityjä ja epätodellisia) valokuvia vasemmalle ja oikealle. Ei ihmistä voi redusoida yhteen tai pariin kuvaan, joiden perusteella ihmiset tinderiä käyttävät. Sen sijaan panon voi redusoida siihen, tosin luulen että ei se kyllä hääppöistä seksiäkään voi olla jota tuolla tavalla päätyy harrastamaan (tietoa ei ole, kun en Tinderiä käytä).
Naiset eivät kuitenkaan tätä tosiasiaa ymmärrä, tai halua hyväksyä. Että Tinder on tehty seksinmetsästykseen, ja että se on todella huono väline löytää oikea parisuhde.
M/39
Tinder on kuulemma alunperin luotu seksiseuran hakua varten, mutta minusta on outoa jankuttaa siitä enää tässä vaiheessa, kun lukemattomat ihmiset ovat löytäneet sieltä elämänkumppanin itselleen. Se toimii käytännössä ihan samalla tavoin kuin livessäkin. Osa etsii seksiä ja osa parisuhdetta. Osa on rehellisiä ja osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta en etsi edes. Hyviä naisia ei ole vapaana, ja jos on, minä en kelpaa niille.
Hyviä naisia on vapaana, mutta teille miehille se hyvä nainen on nuori, kaunis ja hoikka. Tavallinen ei kelpaa ja ylipainoinen on Nou Nou, vaikka mies itse olisi ylipainoinen. P*noksi ja kertaplluksi kyllä kelpaisi, joten ei kiitos.
Mies on seksuaalinen olento keskimäärin. Se kuuluu normaaliin miehen biologiaan. Ei kaikilla, mutta aika monella. Kuinka tämä voi tulla yllätyksenä joillekin naisille? Tämä opetetaan jo ala-asteella.
Harva mies on Ridge Forresterin kaltainen tunteiden tulkki, joka pystyy puhumaan tunteista viikkokausia kauniin naisen lähellä ilman, että alkaa tulla tarve päästä sänkyyn.
Teillä on ollut hieman erilainen ops peruskoulussa.
Kohteena kauniit, nuoret, hoikat naiset, mutta oma ulkonäkö riitä. Ei ole riittävästi keskustelukykyä, eikä malttia odottaa suhteen kehittymistä.
Suosittelen maksullisia.
Ihminen on yhdistelmä noin 200000 vuoden biologista taustaa ja nykyaikaista ajattelua. Ei se seksuaalisuus sieltä mihinkään katoa, se on peräisin ajalta jolloin ei "odoteltu suhteen kehittymistä". Se kai tässä se pointti oli tuon kirjoittajalla. Se on sitten asia erikseen että kuinka hyvin osaa pelata tätä nykymaailmaa ja onko omat rahkeet oikeassa suhteessa tavoitteisiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä on valitettavasti pakko käyttää.
Olen jo 34v mutta en ole ikinä saanut treffejä oikean elämän kautta. Tinderin kautta niitä on takana joku 70.
70 kertaa käynyt treffeillä ja sitä oikeaa ei ole löytynyt?
Tuohan käy jo työstä. Kannattis varmaan yrittää haravoida pikkusen tiheämmällä kammalla ne ne potentiaaliset treffikumppanit.
Niinhän se käy, jos laskin oikein niin joka kuukausi 1.66 treffit 3 vuoden ajan
Olen ollut myös itse ällistynyt tästä pariutumisen vaikeudesta, mutta se menee joka kerta niin, että jos itse kiinnostuu niin toinen ei kiinnostu ja jos nainen kiinnostuu niin itseä ei kiinnosta yhtään.
Tässä sen näkee, miten ääretön tuuri saa käydä että löytää kumppanin ihan sattumalta ilman mitään palveluita. Jopa valmiiksi kootun sinkkuvalikoiman kanssa se on vaikeaa. Toki se koko kuvio on toisille aina helpompaa kuin toisille, meitä kun on joka lähtöön. Jos olet sitä tyyppiä että eron jälkeen putoaa suunnilleen puusta syliin jo seuraava tapaus, sitä varmaan on helppo ihmetellä että mihin noita Tindereitä tarvitaan.
Siis Tinder toteuttaa yhtä perustehtäväänsä äärettömän hyvin, saattaa vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuneita tekemisiin toistensa kanssa.
Mutta...
Motiivi, motiivi, motiivi.
Mikään ei ole maailmassa muuttunut miksikään, osa treffailee vailla aikomustakaan kummemmasta, osa vakiintuakseen ja osa siltä ja väliltä.
Jos joku vähän levittää rajojaan motiivinsa ulkopuolelle ja siinä joskus onnistuu, niin entäs sitten?
Ihan vastaavalla tavalla naisille on ennen tindereitäkin luritettu ummet ja lammet päästäkseen sänkyyn.
No, voihan p*skamaista käytöstä noinkin selitellä. "Koska ennenkin"...
Eihän tuossa mitään selitelty, vaan havainnollistettiin sitä ettei Tinder ole mitään muuttanut tässä dynamiikassa. Ihmiset(lähinnä miehet) ovat aina manipuloineet toisiaan saadakseen seksiä ja en usko että se koskaan tulee loppumaan. Se kun nyt vaan ei oikein toimi niin, että sanoo naiselle suoraan että et kiinnosta pidempiaikaisena kumppanina, mutta tekisi mieli seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkän parisuhteen jälkeen olen tapaillut parin vuoden ajan Tinderin kautta ihan tavallisia suomalaisia naisia vailla mitään aikomustakaan parisuhteesta. Osa naisista on ollut kaltaisiani, osa on elätellyt toivetta pariutumisesta yms.
Ja olen ihan tavallisen näköinen, kokoinen, tavalliset elämäntavat, harrastukset yms. En todellakaan ole mikään telkkarin bokseri-malli, mutten mikään suurin pudottaja kilpailun osallistujakaan.
Koska deittialusta on sama, niin minuun ei kannata tutustua niiden, jotka haaveilevat parisuhteesta. Minun kyllä kannattaa tutustua heihinkin.
Nyt en kyllä yhtään tajua tuota logiikkaa. Voisitko avata hieman? Tapailet huvin vuoksi parisuhteesta haaveilevia ja itselläsi ei ole aikomustakaan pariutua? Miksi?
Taitaa suurin osa toimia noin, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä on taustalla. Oma riittämättömyyden tunne, halu päteä, tuntea olevansa haluttu? Toinen on vain väline, jolla leikkiä?
Joka kerta kun kerron täällä palstalla, että enemmistö tindermiehistä on liikkeellä tasan tuon takia, saan aivan kauhean määrän miinuspeukkuja. Hyvä että nyt kuitenkin uskot, kun yksi asianharrastajista kertoo sinulle suoraan.
M/39
Tinder on alusta, joka on luotu tuollaista varten. Ei sitä ole ikinä edes luotu oikeaa pariutumista varten. Ei parisuhdetta pysty luomaan sen perusteella, että vetää (filtteröityjä ja epätodellisia) valokuvia vasemmalle ja oikealle. Ei ihmistä voi redusoida yhteen tai pariin kuvaan, joiden perusteella ihmiset tinderiä käyttävät. Sen sijaan panon voi redusoida siihen, tosin luulen että ei se kyllä hääppöistä seksiäkään voi olla jota tuolla tavalla päätyy harrastamaan (tietoa ei ole, kun en Tinderiä käytä).
Naiset eivät kuitenkaan tätä tosiasiaa ymmärrä, tai halua hyväksyä. Että Tinder on tehty seksinmetsästykseen, ja että se on todella huono väline löytää oikea parisuhde.
M/39
Ihan samallalailla live-elämässäkin swaipataan olemassa olevasta tarjonnasta.
Live-elämässä on niin tuhat ja yksi muutakin tekijää vaikuttamassa. Livenä ihmisestä saa niin paljon enemmän tietoa, vaikkei edes kauheasti puhuttaisi. Livenä tyhmempikin nainen tajuaa, jos mies on täysin läpinäkyvästi pelkästään seksin perässä. Tinderin kautta tutustuessa ilmeisesti naiset harvemmin tajuavat kuin livetutustumisista.
M/39
Ennen Tinderiä siis miesten on ollut mahdotonta huijata naisia lepertelemällä sänkyyn ilman parisuhdetta? Uskotko tuohon itsekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielikuvani on, että Tinderistä haetaan ensisijaisesti seksisuhteita. Joskus (yllättävän usein) seksin merkeissä tapailu voi johtaa seurusteluun ja parisuhteeseen.
Sen mitä olen tuntenut kolmi-nelikymppisiä tinderöiviä miehiä, niin asia on juuri noin. Haetaan ensisijaisesti seksiä, saatetaan vahingossa ajautua parisuhteeseen.
M/39
Mitäs vikaa tuossa on? Ja taas kerran, eiköhän se ole ennen Tinderiäkin ollut aika tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä on valitettavasti pakko käyttää.
Olen jo 34v mutta en ole ikinä saanut treffejä oikean elämän kautta. Tinderin kautta niitä on takana joku 70.
70 kertaa käynyt treffeillä ja sitä oikeaa ei ole löytynyt?
Tuohan käy jo työstä. Kannattis varmaan yrittää haravoida pikkusen tiheämmällä kammalla ne ne potentiaaliset treffikumppanit.
Niinhän se käy, jos laskin oikein niin joka kuukausi 1.66 treffit 3 vuoden ajan
Olen ollut myös itse ällistynyt tästä pariutumisen vaikeudesta, mutta se menee joka kerta niin, että jos itse kiinnostuu niin toinen ei kiinnostu ja jos nainen kiinnostuu niin itseä ei kiinnosta yhtään.
Tässä sen näkee, miten ääretön tuuri saa käydä että löytää kumppanin ihan sattumalta ilman mitään palveluita. Jopa valmiiksi kootun sinkkuvalikoiman kanssa se on vaikeaa. Toki se koko kuvio on toisille aina helpompaa kuin toisille, meitä kun on joka lähtöön. Jos olet sitä tyyppiä että eron jälkeen putoaa suunnilleen puusta syliin jo seuraava tapaus, sitä varmaan on helppo ihmetellä että mihin noita Tindereitä tarvitaan.
Siis Tinder toteuttaa yhtä perustehtäväänsä äärettömän hyvin, saattaa vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuneita tekemisiin toistensa kanssa.
Mutta...
Motiivi, motiivi, motiivi.
Mikään ei ole maailmassa muuttunut miksikään, osa treffailee vailla aikomustakaan kummemmasta, osa vakiintuakseen ja osa siltä ja väliltä.
Jos joku vähän levittää rajojaan motiivinsa ulkopuolelle ja siinä joskus onnistuu, niin entäs sitten?
Ihan vastaavalla tavalla naisille on ennen tindereitäkin luritettu ummet ja lammet päästäkseen sänkyyn.
No, voihan p*skamaista käytöstä noinkin selitellä. "Koska ennenkin"...
Eihän tuossa mitään selitelty, vaan havainnollistettiin sitä ettei Tinder ole mitään muuttanut tässä dynamiikassa. Ihmiset(lähinnä miehet) ovat aina manipuloineet toisiaan saadakseen seksiä ja en usko että se koskaan tulee loppumaan. Se kun nyt vaan ei oikein toimi niin, että sanoo naiselle suoraan että et kiinnosta pidempiaikaisena kumppanina, mutta tekisi mieli seksiä.
No totta hemmetissä se toimii just niin. Ja jos ei toimi ja sillä tavalla ei seuraa irtoa, sitten tyydyttää tarpeensa itsekseen tai maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
M/39
Live-elämässä on niin tuhat ja yksi muutakin tekijää vaikuttamassa. Livenä ihmisestä saa niin paljon enemmän tietoa, vaikkei edes kauheasti puhuttaisi. Livenä tyhmempikin nainen tajuaa, jos mies on täysin läpinäkyvästi pelkästään seksin perässä. Tinderin kautta tutustuessa ilmeisesti naiset harvemmin tajuavat kuin livetutustumisista.
M/39
Ennen Tinderiä siis miesten on ollut mahdotonta huijata naisia lepertelemällä sänkyyn ilman parisuhdetta? Uskotko tuohon itsekään?
Lepertelemällä? Miksi joku mies ei hae ihan vaan reilusti seksiseuraa vaan turvautuu lepertelyyn? Kuulostaa ällöttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
M/39
M/39
Lepertelemällä? Miksi joku mies ei hae ihan vaan reilusti seksiseuraa vaan turvautuu lepertelyyn? Kuulostaa ällöttävältä.
Miksiköhän?
Kyllä tuohon syynsä on ja tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sama täällä. On ollut vain epäonnistuneita parisuhteita. Muut haluavat vain seksiä tai fwb. Mä luovutan. Omistaudun uuden ammatin opiskeluun ja sen jälkeen työhön mikäli saan töitä."
Koska naiset valitsevat vain itseään tasokkaampia miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita parisuhteista.
Tiputtakaa pinnallista rimaa niin löydätte parisuhdemiehen.
Jos leikitään tämän tasoajattelun kanssa, niin esimerkiksi kasin naisen pitäisi katsella seiskan (tai sitä alemman tason) miehiä, jotta löytyy parisuhdemies. Mutta jos kutosen nainen katsoo samaa miestä, tämä sama seiskan mies ei enää olekaan sellainen?
Jos rimaa laskee riittävästi, tulevat vastaan moniongelmaiset syrjäytyneet miehet. Ovatko he sinun mielestäsi parisuhdemiehiä, koska mielellään - erinäisistä, naisten korvaan ei välttämättä niin hemaisevista syistä - voisivat elää parisuhteessa? eri
Yleensä se kumppani löytyy samasta tasosta, eli kasit pariutuvat toisten kasien kanssa. Edellyttäen tietysti, että kummallakin on realistinen käsitys itsestään ja muista, eikä turhan suuria luuloja. Jos kasin nainen ottaisi seiskan miehen, niin todennäköisesti tämä mies olisi niin onnessaan että haluaisi pitää tämän naisen kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
M/39
M/39
Miksiköhän?
Kyllä tuohon syynsä on ja tiedät sen itsekin.
En tiedä. Miksi pitää turvautua lepertelyyn? Kun itse olin sinkku ja halusin seksiä, niin valitsin seksikumppaneikseni miehiä, jotka myös hakivat reilusti ja rehellisesti vain seksiseuraa. Halveksin miehiä, jotka eivät sellaista saa muuten kuin lepertelemällä.
Minulla on se käsitys, että moni (useimmat) palstamiehistä tinderöivät kotisohvalta käsin. Ja monelle se nainen saisi mielellään myös tulla sinne kotisohvalle ilman että he itse joutuvat sieltä poistumaan. Jos joutuvat, niin sitten ne on kahvitreffit, joilla istutaan kädet hikisinä ja joka lihas jännittyneinä, kun ei normaalisti käydä edes kahviloissa saati jutella vieraiden ihmisten kanssa.