Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?

Vierailija
14.03.2020 |

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.

Kommentit (1222)

Vierailija
421/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne Vauva-foorumille pitäisi ilman muuta perustaa treffipalsta. Pääsyvaatimuksena ainoastaan x vuoden huonot kokemukset muista saiteista.

Miksette muuten vaihda täällä s-postiosoitetta tai jotain? Tuntuisi tässäkin keskustelussa olevan monta tinskuun ja deittisaitteihin uskonsa menettänyttä.

Jos tänne laittaa s-posti os. niin se häviää aika nopeasti. Mä kerran laitoin.

Mä olen suunnitellut kissan hankkimista. On jotakin seuraa. Lapsi on aikuinen ja asuu omillaan.

Koira on kivempi, siitä on enemmän seuraa. 4-5 kertaa päivässä lenkillä ja siinä samalla voi tutustua muihin koiranomistajiin.

Ei kiitos. Tykkään enemmän kissoista ja se on ollut kauan haaveena.

Vierailija
422/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla ihmisillä ole samat motiivit.

Pitkän parisuhteen jälkeen olen tapaillut parin vuoden ajan Tinderin kautta ihan tavallisia suomalaisia naisia vailla mitään aikomustakaan parisuhteesta. Osa naisista on ollut kaltaisiani, osa on elätellyt toivetta pariutumisesta yms.

Ja olen ihan tavallisen näköinen, kokoinen, tavalliset elämäntavat, harrastukset yms. En todellakaan ole mikään telkkarin bokseri-malli, mutten mikään suurin pudottaja kilpailun osallistujakaan.

Koska deittialusta on sama, niin minuun ei kannata tutustua niiden, jotka haaveilevat parisuhteesta. Minun kyllä kannattaa tutustua heihinkin.

Nyt en kyllä yhtään tajua tuota logiikkaa. Voisitko avata hieman? Tapailet huvin vuoksi parisuhteesta haaveilevia ja itselläsi ei ole aikomustakaan pariutua? Miksi?

Taitaa suurin osa toimia noin, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä on taustalla. Oma riittämättömyyden tunne, halu päteä, tuntea olevansa haluttu? Toinen on vain väline, jolla leikkiä?

Joka kerta kun kerron täällä palstalla, että enemmistö tindermiehistä on liikkeellä tasan tuon takia, saan aivan kauhean määrän miinuspeukkuja. Hyvä että nyt kuitenkin uskot, kun yksi asianharrastajista kertoo sinulle suoraan.

M/39

Mikä tuossa on väärin tai muuttunut jotenkin tinderin myötä?

Tinder on alusta, joka on luotu tuollaista varten. Ei sitä ole ikinä edes luotu oikeaa pariutumista varten. Ei parisuhdetta pysty luomaan sen perusteella, että vetää (filtteröityjä ja epätodellisia) valokuvia vasemmalle ja oikealle. Ei ihmistä voi redusoida yhteen tai pariin kuvaan, joiden perusteella ihmiset tinderiä käyttävät. Sen sijaan panon voi redusoida siihen, tosin luulen että ei se kyllä hääppöistä seksiäkään voi olla jota tuolla tavalla päätyy harrastamaan (tietoa ei ole, kun en Tinderiä käytä). 

Naiset eivät kuitenkaan tätä tosiasiaa ymmärrä, tai halua hyväksyä. Että Tinder on tehty seksinmetsästykseen, ja että se on todella huono väline löytää oikea parisuhde. 

M/39 

Ihan samallalailla live-elämässäkin swaipataan olemassa olevasta tarjonnasta.

Live-elämässä on niin tuhat ja yksi muutakin tekijää vaikuttamassa. Livenä ihmisestä saa niin paljon enemmän tietoa, vaikkei edes kauheasti puhuttaisi. Livenä tyhmempikin nainen tajuaa, jos mies on täysin läpinäkyvästi pelkästään seksin perässä. Tinderin kautta tutustuessa ilmeisesti naiset harvemmin tajuavat kuin livetutustumisista.

M/39

Ennen Tinderiä siis miesten on ollut mahdotonta huijata naisia lepertelemällä sänkyyn ilman parisuhdetta? Uskotko tuohon itsekään?

Lepertelemällä? Miksi joku mies ei hae ihan vaan reilusti seksiseuraa vaan turvautuu lepertelyyn? Kuulostaa ällöttävältä.

Miksiköhän?

Kyllä tuohon syynsä on ja tiedät sen itsekin.

En tiedä. Miksi pitää turvautua lepertelyyn? Kun itse olin sinkku ja halusin seksiä, niin valitsin seksikumppaneikseni miehiä, jotka myös hakivat reilusti ja rehellisesti vain seksiseuraa. Halveksin miehiä, jotka eivät sellaista saa muuten kuin lepertelemällä.

Pelkkää seksiseuraa hakevat naiset ovat vähemmistö pelkkää seksiseuraa hakeviin miehiin nähden. Tästä syystä miesten on mentävä vähän out of boundaries...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän parisuhteen jälkeen olen tapaillut parin vuoden ajan Tinderin kautta ihan tavallisia suomalaisia naisia vailla mitään aikomustakaan parisuhteesta. Osa naisista on ollut kaltaisiani, osa on elätellyt toivetta pariutumisesta yms.

Ja olen ihan tavallisen näköinen, kokoinen, tavalliset elämäntavat, harrastukset yms. En todellakaan ole mikään telkkarin bokseri-malli, mutten mikään suurin pudottaja kilpailun osallistujakaan.

Koska deittialusta on sama, niin minuun ei kannata tutustua niiden, jotka haaveilevat parisuhteesta. Minun kyllä kannattaa tutustua heihinkin.

Nyt en kyllä yhtään tajua tuota logiikkaa. Voisitko avata hieman? Tapailet huvin vuoksi parisuhteesta haaveilevia ja itselläsi ei ole aikomustakaan pariutua? Miksi?

Taitaa suurin osa toimia noin, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä on taustalla. Oma riittämättömyyden tunne, halu päteä, tuntea olevansa haluttu? Toinen on vain väline, jolla leikkiä?

Joka kerta kun kerron täällä palstalla, että enemmistö tindermiehistä on liikkeellä tasan tuon takia, saan aivan kauhean määrän miinuspeukkuja. Hyvä että nyt kuitenkin uskot, kun yksi asianharrastajista kertoo sinulle suoraan.

M/39

Tinder on alusta, joka on luotu tuollaista varten. Ei sitä ole ikinä edes luotu oikeaa pariutumista varten. Ei parisuhdetta pysty luomaan sen perusteella, että vetää (filtteröityjä ja epätodellisia) valokuvia vasemmalle ja oikealle. Ei ihmistä voi redusoida yhteen tai pariin kuvaan, joiden perusteella ihmiset tinderiä käyttävät. Sen sijaan panon voi redusoida siihen, tosin luulen että ei se kyllä hääppöistä seksiäkään voi olla jota tuolla tavalla päätyy harrastamaan (tietoa ei ole, kun en Tinderiä käytä). 

Naiset eivät kuitenkaan tätä tosiasiaa ymmärrä, tai halua hyväksyä. Että Tinder on tehty seksinmetsästykseen, ja että se on todella huono väline löytää oikea parisuhde. 

M/39 

Live-elämässä on niin tuhat ja yksi muutakin tekijää vaikuttamassa. Livenä ihmisestä saa niin paljon enemmän tietoa, vaikkei edes kauheasti puhuttaisi. Livenä tyhmempikin nainen tajuaa, jos mies on täysin läpinäkyvästi pelkästään seksin perässä. Tinderin kautta tutustuessa ilmeisesti naiset harvemmin tajuavat kuin livetutustumisista.

M/39

Ennen Tinderiä siis miesten on ollut mahdotonta huijata naisia lepertelemällä sänkyyn ilman parisuhdetta? Uskotko tuohon itsekään?

Lepertelemällä? Miksi joku mies ei hae ihan vaan reilusti seksiseuraa vaan turvautuu lepertelyyn? Kuulostaa ällöttävältä.

Miksiköhän?

En tiedä. Miksi pitää turvautua lepertelyyn? Kun itse olin sinkku ja halusin seksiä, niin valitsin seksikumppaneikseni miehiä, jotka myös hakivat reilusti ja rehellisesti vain seksiseuraa. Halveksin miehiä, jotka eivät sellaista saa muuten kuin lepertelemällä.

Pelkkää seksiseuraa hakevat naiset ovat vähemmistö pelkkää seksiseuraa hakeviin miehiin nähden. Tästä syystä miesten on mentävä vähän out of boundaries...

Eli mies mieluummin huijaa lepertelemällä seksiin naisen, joka kuvittelee miehen olevan kiinnostunut hänestä parisuhdemielessä kuin etsii fwb-kumppanin tai ihan rehellisesti maksaa seksistä? Hienon kuvan annatte täällä suomalaisista miehistä ;-)

Vierailija
424/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39

M/39 

M/39

Miksiköhän?

Eli mies mieluummin huijaa lepertelemällä seksiin naisen, joka kuvittelee miehen olevan kiinnostunut hänestä parisuhdemielessä kuin etsii fwb-kumppanin tai ihan rehellisesti maksaa seksistä? Hienon kuvan annatte täällä suomalaisista miehistä ;-)

Sama kuva on toteutunut iät ajat. Jos ei sun kohdalla, niin monen muun kyllä.

Olisko jo aika avata ne silmät? ;)

Vierailija
425/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.

Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.

Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).   

Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta... 

Harvalla sinkkunaisella on varmaan ongelmaa saada miehet kiinnostumaan. Suurempi ongelma on löytää parisuhdekelpoinen mies. Siksi näistä itsestään selvistä ohjeista ei juuri ole hyötyä.

Parisuhdekelpoinen mies, tuo nykyajan mysteeriolento. :)

Yksisarvinenkin on kuulemma todennäköisempää bongata. :)

No ei ole. Tiedän itsekin olevani parisuhdekelpoinen mies.

Nykyajan ongelma on runsaudenpula, jos asiaa tarkastelee pariutumisen kannalta. Pyörität useampaa eri asteella olevaa kumppaniehdokasta ringissä, niin mikä kiire siinä on pariutumaan.

Runsaudenpula johtuu deittisovellusten toimivuudesta, aina löytyy joku uusi mukaan.

Aikaisemmin treffikumppaneiden löytäminen oli paljon vaikeampaa.

Ehkä parisuhdekelpoisen määritelmäkin on kokenut inflaation. Ennen kun ei ollut näin helposti seuranhakijoita saatavilla, sitä tuntui onnenpotkulta jos törmäsi sattumalta johonkin "kelpoiseen" ja halusi pitää hänestä kiinni. Nyt on siellä palvelussa tarjolla koko ajan 100 miestä joten ei tunnu siltä että se oikeasti sopiva kumppani olisi harvinaisuus, vaikka se edelleen on. Mutta tämän illuusion takia sitten on helpompi karsia miehiä pois ihan pienistäkin seikoista.

Vierailija
426/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.

Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.

Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).   

Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta... 

En olisi ikinä huolinut miestä, jolle naisen mitta on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen.

N, parisuhteessa (muu kuin se, jolle vastasit)

Ei se naisen mitta ole, vaan preferenssi. Yksi monista yksityiskohdista jotka muodostavat naisen. Usko tai älä, mutta sinullakin on sisäänrakennetut mieltymykset ja rajat ulkoisille seikoille kumppanissa.

Vierailija
427/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin esineellistät itsesi ja muutut ulkonäöltäsi ja luonteeltasi sellaiseksi kuin miehet haluavat? Aikamoista huijaamista (itsensä ja miesten) jos ei ole lainkaan oma itsensä. Moniko mies suostuisi samaan? Parempi versio voi pyrkiä olemaan, mutta niissä "uusissa nahkoissa" pitäisi olla mukava olla.

Otitpa negatiivisen kulman tuohon. Vaikka onhan se totta, että joillekin asioille ei voi mitään. Mutta elämäkään ei erikseen anna tasoitusta niiden vuoksi, se on mitä on.

Vierailija
428/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä huolinut miestä, jolle naisen mitta on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen.

N, parisuhteessa (muu kuin se, jolle vastasit)

Ei se naisen mitta ole, vaan preferenssi. Yksi monista yksityiskohdista jotka muodostavat naisen. Usko tai älä, mutta sinullakin on sisäänrakennetut mieltymykset ja rajat ulkoisille seikoille kumppanissa.

Tottakai on. Totesinkin, että en olisi huolinut miestä, jolla olennaista naisessa on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen. Puolisollani on preferenssit siinä missä minullakin ja mitä ilmeisimmin hänellä ne kohdistuvat ihan muuhun kuin hiusten pituuteen tai pukeutumiseen.

Vierailija
429/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tärkein valtti pariutumisessa on nuoruus ja hedelmällisyys ja käytännössä monen pariutumisvuodet on parikymppisenä, ellei seksuaalinen markkina-arvo vastaa Amal Clooneyä. Kannattaa käyttää se rajallinen aika viisasti baareissa juoksemisen, irtosuhteiden ja jet set lifen ihannoinnin sijaan. No, aina voi toimia varoittavana esimerkkinä!

Vierailija
430/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla sinkkunaisella on varmaan ongelmaa saada miehet kiinnostumaan. Suurempi ongelma on löytää parisuhdekelpoinen mies. Siksi näistä itsestään selvistä ohjeista ei juuri ole hyötyä.

Parisuhdekelpoinen mies, tuo nykyajan mysteeriolento. :)

Yksisarvinenkin on kuulemma todennäköisempää bongata. :)

No ei ole. Tiedän itsekin olevani parisuhdekelpoinen mies.

Nykyajan ongelma on runsaudenpula, jos asiaa tarkastelee pariutumisen kannalta. Pyörität useampaa eri asteella olevaa kumppaniehdokasta ringissä, niin mikä kiire siinä on pariutumaan.

Runsaudenpula johtuu deittisovellusten toimivuudesta, aina löytyy joku uusi mukaan.

Aikaisemmin treffikumppaneiden löytäminen oli paljon vaikeampaa.

Ehkä parisuhdekelpoisen määritelmäkin on kokenut inflaation. Ennen kun ei ollut näin helposti seuranhakijoita saatavilla, sitä tuntui onnenpotkulta jos törmäsi sattumalta johonkin "kelpoiseen" ja halusi pitää hänestä kiinni. Nyt on siellä palvelussa tarjolla koko ajan 100 miestä joten ei tunnu siltä että se oikeasti sopiva kumppani olisi harvinaisuus, vaikka se edelleen on. Mutta tämän illuusion takia sitten on helpompi karsia miehiä pois ihan pienistäkin seikoista.

Just näin.

Omat statsit koko elinajalta tähän päivään mennessä menee näin. Ihan alkuun kuitenkin kerrottakoon, että kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajoi. Ei mikään ajatus, että olispa mukavaa kävellä tuon tytön kanssa käsi kädessä yms. Mutta niihin statseihin:

93-96, lukioaika: Potentiaaliset ehdokkaat suurin piirtein kolmannes suurin piirtein samanikäisistä, mutta koska hekin tekivät vastaavaa karsintaa, niin lopputulemana ihan jonkun kanssa oli jotain sutinaa. Ei runsaudenpulaa.

96-97, inttiaika: Viikot vieraalla paikkakunnalla, vieraat kuviot. Baarista löysit, jos löysit jonkun. Ei runsaudenpulaa.

97-99, opiskeluaikaa: Alkuun vieras paikkakunta, vieraat kuviot. Baarista löysit, jos löysit jonkun. Ei runsaudenpulaa.

99-19 opiskelua/työelämässä: Poissa kuvioista. Kesken opiskelujen löytyi yhden kanssa yhteinen sävel, ettei havaintoa deittiskenestä pitkään aikaan.

19-nykyhetki: Koko maailma tuntuu olevan avoin. Vapaana olevia naisia tuntuu olevan pilvin pimein. Todellinen runsaudenpula.

Vierailija
431/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39

M/39 

M/39

Miksiköhän?

Luotan että ne, jotka tuolle linjalle lähtevät, saavat joskus takaisin tavalla tai toisella.

Vierailija
432/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tärkein valtti pariutumisessa on nuoruus ja hedelmällisyys ja käytännössä monen pariutumisvuodet on parikymppisenä, ellei seksuaalinen markkina-arvo vastaa Amal Clooneyä. Kannattaa käyttää se rajallinen aika viisasti baareissa juoksemisen, irtosuhteiden ja jet set lifen ihannoinnin sijaan. No, aina voi toimia varoittavana esimerkkinä!

Päinvastoin. Nuorena kannattaa pitää hauskaa huippumiesten kanssa, jos kerran silloin niitä parhaiten saa. Niin sinäkin tekisit. Jos saisit helposti seksiä victoriassecret-tason naisilta ja tietäisit, että myöhemmin löydät kyllä myös naisen, joka haluaa perheen kanssasi, niin et sinä sitoutuisi yhteen naiseen.

Vierailija
433/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hölmösti ajateltu. Onko tullut mieleen että ei naisetkaan niin epätoivoisia ole, että kenen tahansa kanssa pökätään mihinkään suhteeseen. Sitä ns. valintaa suoritetaan koko ajan, sekä ulkoista että varsinkin sisäistä. Olet siis naisten « seulan» läpäissyt ja sitten et huoli naisia vaikka itse haluaisitkin parisuhdetta? Oletko joku masokisti ja tykkäät kärsiä? Kun itse mietin niin sadasta miehestä ehkä muutaman kanssa voisin lähteä treffeille ja sitten niistä karsiutuu luonteen perusteella monta ja ehkä yksi jää jäljelle jonka kanssa voisi edes kuvitella jotain enemmän/ suhdetta.

Vierailija
434/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

n. kolmekymppiseksi asti naiset eivät halunneet samaa minun kanssani. Selvästikin nuorena oli mistä valita ja varaa odotella, enkä olut riittävän komea, itsevarma tai karismaattinen.

Kolmekymppisinä pari naista halusi, mutta kaikesta paistoi läpi se että nyt oli kiire löytää mies, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Olen itse vela. Ja totta puhuen vaikka en olisi, katsoisin tuollaisen motiivin epäilyttäväksi kun puhutaan ns. tosirakkaudesta. Motiivina taisi olla halu saada perhe, ja sitä varten tarvittiin asap se mieskin.

Sen jälkeen tilanne on parantunut, mutta samanaikaisesti olen tajunnut kuinka kaukana olen lähes kaikkien naisten mieltymyksistä. Naisten mieltymykset nyt vain ovat enemmän samankaltaisia kuin mainostetaan. On tiettyjä asioita jotka miehestä halutaan romanttisesti ja seksuaalisesti. Tulisi pettymys kun mies ei ottaisikaan kaivattua roolia klaaninsa päänä vaan ottaisikin tasa-arvon kirjaimellisesti myös tosielämässä eikä vain kaveriporukan kanssa keskulteltaessa. Seksissä jäisi puuttumaan kaivatut määrätietoiset (lue: dominoivat) ja intohimoiset (lue : rajut) otteet. Ajatus suhteesta jossa ollaan oikeasti tasa-arvoisia eikä mies ota seksissä koskaan dominoivaa roolia, ovat naisille biologisesti ja kulttuurillisesti mahdottomia ymmärtää.

Viime vuonna annoin ystävälliset mutta selkeät pakit jokaiselle vähänkään kiinnostuneelle. Edelliset olivat tulevaisuudessa perhettä haluava nuorempi nainen, seksisuhdetta halunnut eronnut nainen, ja ihmisenä mukava kaveripiireihin kuuluva ikäiseni nainen.

-M

Hmm, minullekin tuli edellisessä suhteessa naiselta vähän palautetta että olisi seksissä kaivannut ronskimpaa otetta. Mutta minkäs teet, olen hellä ja hidas rakastaja. Kyllä hän toisaalta minua panomieheksi kutsui ja pantiinkin monta kertaa päivässä, mutta ilmeisesti silti jotain jäi puuttumaan. Ja muutenkin tuosta tasa-arvoisuudesta vähän samoja mietteitä. Edellinen mies oli ollut jonkin sortin narsisti, joka oli pitänyt naista tiukassa kontrollissa ja määritellyt suunnilleen mitä syödään ja mihin aikaan ja siitä ei saanut poiketa mitenkään, kaupassa ei saanut viipyä liian pitkään jne. Ei sitten jotenkin kai osannut olla minun kanssani, kun en koe tarvetta kontrolloida toista millään tavalla ja otan asiat rennosti.

Vierailija
435/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 39 -vuotias. En ruma, en kaunis. Tavallinen. On harrastuksia, ok työ, ystäviäkin. Peruspalikat kunnossa. Olen seurustellut kerran, parin vuoden ajan. Siitä alkaa olla 10 vuotta. Nuorempana minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa. Olin nuorempanakin arka tekemään aloitteita, vanhemmiten siitä on tullut vieläkin vaikeampaa. Tuntuu, että nykyään halutaan tosi nopeasti seksiä, ja kun en pysty siihen, homma jää siihen eikä (netti)treffimiehestä enää kuulu mitään.

Nyt olen sattuman kaupalla tavannut miehen, tavallaan. Hän naureskelee ja vähättelee minulle tärkeitä asioita ja arvoja. Olen siis ollut hiljaa omistani. Monella muulla tapaa hän on miellyttävää seuraa. Olenkin arponut, pitäisikö minun vain yrittää unohtaa tuo arvopuoli ja nauttia siitä, että voin harrastaa monia muita asioita ja saada läheisyyttä. On sekin parempi, paljon parempi kuin olla taas ja aina vain totaalisen yksin. Olen kurkkua myöten täynnä näitä "opi rakastamaan itseäsi niin rakkaus löytyy" -juttuja. Ei löydy. Olen "keskustellut itseni kanssa" ja tehnyt niitä "mielekkäitä ja kivoja juttuja" kyllästymiseen asti. Ne eivät paljoa lämmitä loputtomina yksin vietettyinä päivinä. Tuo mies sanoo pitävänsä minusta. Ehkä se riittää.

Miehenä olen huomannut että kaltaisesi herkät naiset valitsevat mieluummin itsevarman k*sipään kuin kaltaisensa herkän miehen. Poikkeuksetta.

Ehkäpä siitä alitajuisesti haetaan turvaa ("vahva mies") ja kun itsetunto on huono, tuollainen kohdellaan hyvin/kohdellaan-huonosti vuoristorata sytyttää jollain tasolla.

Tuo on kyllä niin sääli, olen huomannut saman. Kahden herkän suhde voisi parhaimmillaan olla aikamoisen upeaa, mutta ei se vaan yleensä mene niin. Vahva nainen haluaa vahvan miehen ja herkkäkin nainen haluaa vahvan miehen. Ja ne itsestään varmoja olevat ovat yleensä täynnä itseään, mutta ilmeisesti se on sitten pienempi paha kuin herkkyys.

Vierailija
436/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

n. kolmekymppiseksi asti naiset eivät halunneet samaa minun kanssani. Selvästikin nuorena oli mistä valita ja varaa odotella, enkä olut riittävän komea, itsevarma tai karismaattinen.

Kolmekymppisinä pari naista halusi, mutta kaikesta paistoi läpi se että nyt oli kiire löytää mies, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Olen itse vela. Ja totta puhuen vaikka en olisi, katsoisin tuollaisen motiivin epäilyttäväksi kun puhutaan ns. tosirakkaudesta. Motiivina taisi olla halu saada perhe, ja sitä varten tarvittiin asap se mieskin.

Sen jälkeen tilanne on parantunut, mutta samanaikaisesti olen tajunnut kuinka kaukana olen lähes kaikkien naisten mieltymyksistä. Naisten mieltymykset nyt vain ovat enemmän samankaltaisia kuin mainostetaan. On tiettyjä asioita jotka miehestä halutaan romanttisesti ja seksuaalisesti. Tulisi pettymys kun mies ei ottaisikaan kaivattua roolia klaaninsa päänä vaan ottaisikin tasa-arvon kirjaimellisesti myös tosielämässä eikä vain kaveriporukan kanssa keskulteltaessa. Seksissä jäisi puuttumaan kaivatut määrätietoiset (lue: dominoivat) ja intohimoiset (lue : rajut) otteet. Ajatus suhteesta jossa ollaan oikeasti tasa-arvoisia eikä mies ota seksissä koskaan dominoivaa roolia, ovat naisille biologisesti ja kulttuurillisesti mahdottomia ymmärtää.

Viime vuonna annoin ystävälliset mutta selkeät pakit jokaiselle vähänkään kiinnostuneelle. Edelliset olivat tulevaisuudessa perhettä haluava nuorempi nainen, seksisuhdetta halunnut eronnut nainen, ja ihmisenä mukava kaveripiireihin kuuluva ikäiseni nainen.

-M

Onpa hyvä kirjoitus. Koska itse haluan tasa-arvoisen suhteen, mutta huomaan, että juuri seksissä kaipaan, että mies tekee aloitteen ja kertoo selkeästi mitä haluaa (määrätietoiset otteet). Millaista seksiä itse toivoisit saavasi siis naisilta?

Ahaa. Eikö aloitteeksi sitten riitä, että alkaa hivellä naista sillä tavoin ettei siitä voi erehtyä? Vai pitääkö se jotenkin verbalisoida, että "nyt pannaan"? Sitten taas tuo että mitä haluaa, senkin olen yleensä hoitanut sanattomasti etenemällä. Toki joskus on pakko sanoa, että tule päälle tai vastaavaa, mutta tarvitaanko siihenkin sitten vielä jotain lisää? Olisiko hyvä ennen varsinaista toimintaa käydä läpi että tänään haluan asioita a,b ja c?

Minusta on kiva jos naisella on sen verran omaakin varmuutta, että minun ei tarvitse hoitaa seksiä hänenkin puolestaan. Silloin tuntuisi että nainenkin oikeasti haluaa sitä, eikä vain ole siinä käytettävänä nukkena jota käännellään.

Vierailija
437/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3v nyt sinkkuna, eipä ole ole löytynyt vaikka haluaisi. Treffitkin olisi jo huikeaa edistystä, melko vaikeaa tuntuu nykyään olevan tämä deittimaailma.

M37

No mihin ne treffit tyssää?

M43v

Reilut 2 vuotta sinkkuna ja kaikenlaista sutinaa saa kyllä aikaiseksi, kunhan vaan haluaa.

No ihan nyt aluksi vaikka siihen ettei kiinnostuneita naisia tunnu olevan ;) Tinderit sun muut olleet ihan ajanhukkaa. Arjessa en sinkkunaisia tapaa käytännössä missään.

M37

Älä ole niin tosikko, ota löysemmin rantein. Käy siellä missä naisia on.

Tinder toimii ihan hyvin.

Menen Saariselälle hiihtämään. Mätsään, vaihdetaan viestejä, käydään hiihtämässä, syömässä ja tanssimassa. Ennen Tinderiä vasta tanssilattialla alkoi selviämään se ko. paikan naispotentiaali. Sama homma laivalla ja ihan baareissakin.

M43v

Minulla on se käsitys, että moni (useimmat) palstamiehistä tinderöivät kotisohvalta käsin. Ja monelle se nainen saisi mielellään myös tulla sinne kotisohvalle ilman että he itse joutuvat sieltä poistumaan. Jos joutuvat, niin sitten ne on kahvitreffit, joilla istutaan kädet hikisinä ja joka lihas jännittyneinä, kun ei normaalisti käydä edes kahviloissa saati jutella vieraiden ihmisten kanssa.

Minä olen tällainen sohvamies. Monesti olenkin saanut naisen tulemaan ekoille treffeille suoraan luokseni. Usko tai älä, monet naisetkaan eivät koe oloaan luontevaksi kahvilassa. Voin toki mennä myös naisen luokse jos hän niin haluaa.

Vierailija
438/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuna eläminen on varmasti raastavaa. Jokainen kaipaa läheisyyttä ja sitä, että joku ihailee ja kertoo kuinka ihana olet. Antaa huomiota, hoivaa, antaa turvaa ja hyväksyy sellaisenaan kuin olet. Jokainen kaipaa toista ihmistä jolle voi osoittaa läheisyyttä, kertoa kuinka paljon välittää yms :) Ja jokainen haluaa jonkun, jonka kanssa voi kokea uusia kokemuksia yhdessä ja samalla kokea mahtavaa yhteenkuuluvuutta toisen ihmisen kanssa. Myös kun oppii tuntemaan toisen ja luottamaan toiseen, niin seksikin on hauskaa ja fakta on, että seksi parantaa terveyttä. Se poistaa stressiä, rauhoittaa, tekee ihosta paremman näköisen ja edistää monella tapaa terveyttä. Toki tämä edellyttää, että kumppani on läsnä ja haluaa myös kuunnella toista, koska seksi on aina kahden ihmisen välinen asia.

Ymmärrän hyvin naisia, kun monesti tuntuu et suurinosa suomalaisista miehistä kasvaa siihen junttimaiseen äijäkulttuuriin teini-iässä eikä ikinä kykene kasvamaan henkisesti ulos siitä ja oppia kunnioittamaan toisten tunteita. Onneksi uudet sukupolvet on viisaampia ja tämä suomalainen äijäkulttuuri on katoamaan päin.

Itse olen 30v mies ja olin pitkän aikaa sinkkuna ja olihan se vahingollista itselleni. Tällä hetkellä en ole parisuhteessa, mutta ystäväni kanssa meillä on nyt hyvä suhde ja olen onnellinen, kun on joku jolle voin osoittaa läheisyyttä ja huolenpitoa. Kaksin elämä on vain paljon mukavampaa, mutta se vaatii että kunnioittaa, arvostaa ja kuuntelee toista :)

Vierailija
439/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo vaatteista ja pitkistähiuksista paasaavat miehet oikeasti ole parisuhdematskua.

Saati tuo epäluuloinen, jolle kukaan ei kelpaa, koska poikaa yksinkertaisesti pelottaa. Kuulostaa paranoidilta haluta itse perhettä, mutta sitten hylätä naisia siksi, että hekin haluvat perheen. Ei ole terve ajatusmalli lainkaan.

-pitkätukkainen, hameita käyttävä ja 10 v onnellisesti naimisissa-

Sinulle ei näköjään ole tarvinnut paasata hiuksista tai pukeutumisesta joten sinun on turha ottaa siihen kantaa.

Vierailija
440/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne Vauva-foorumille pitäisi ilman muuta perustaa treffipalsta. Pääsyvaatimuksena ainoastaan x vuoden huonot kokemukset muista saiteista.

Miksette muuten vaihda täällä s-postiosoitetta tai jotain? Tuntuisi tässäkin keskustelussa olevan monta tinskuun ja deittisaitteihin uskonsa menettänyttä.

Jos tänne laittaa s-posti os. niin se häviää aika nopeasti. Mä kerran laitoin.

Mä olen suunnitellut kissan hankkimista. On jotakin seuraa. Lapsi on aikuinen ja asuu omillaan.

Koira on kivempi, siitä on enemmän seuraa. 4-5 kertaa päivässä lenkillä ja siinä samalla voi tutustua muihin koiranomistajiin.

Koira myös karkottaa osan kumppaniehdokkaista, koska se sitoo omaan rytmiinsä ja tarpeisiinsa samalla tavalla kuin pikkulapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan