Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?

Vierailija
14.03.2020 |

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.

Kommentit (1222)

Vierailija
381/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 39 -vuotias. En ruma, en kaunis. Tavallinen. On harrastuksia, ok työ, ystäviäkin. Peruspalikat kunnossa. Olen seurustellut kerran, parin vuoden ajan. Siitä alkaa olla 10 vuotta. Nuorempana minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa. Olin nuorempanakin arka tekemään aloitteita, vanhemmiten siitä on tullut vieläkin vaikeampaa. Tuntuu, että nykyään halutaan tosi nopeasti seksiä, ja kun en pysty siihen, homma jää siihen eikä (netti)treffimiehestä enää kuulu mitään.

Nyt olen sattuman kaupalla tavannut miehen, tavallaan. Hän naureskelee ja vähättelee minulle tärkeitä asioita ja arvoja. Olen siis ollut hiljaa omistani. Monella muulla tapaa hän on miellyttävää seuraa. Olenkin arponut, pitäisikö minun vain yrittää unohtaa tuo arvopuoli ja nauttia siitä, että voin harrastaa monia muita asioita ja saada läheisyyttä. On sekin parempi, paljon parempi kuin olla taas ja aina vain totaalisen yksin. Olen kurkkua myöten täynnä näitä "opi rakastamaan itseäsi niin rakkaus löytyy" -juttuja. Ei löydy. Olen "keskustellut itseni kanssa" ja tehnyt niitä "mielekkäitä ja kivoja juttuja" kyllästymiseen asti. Ne eivät paljoa lämmitä loputtomina yksin vietettyinä päivinä. Tuo mies sanoo pitävänsä minusta. Ehkä se riittää.

Ei todellakaan riitä. Ihan sivullisen neuvona täältä, älä ala mihinkään suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa et koe olevasi oma itsesi. Kehenkään ei kannata "tyytyä", kun ei parempaakaan ole. Usko.

Vierailija
382/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

n. kolmekymppiseksi asti naiset eivät halunneet samaa minun kanssani. Selvästikin nuorena oli mistä valita ja varaa odotella, enkä olut riittävän komea, itsevarma tai karismaattinen.

Kolmekymppisinä pari naista halusi, mutta kaikesta paistoi läpi se että nyt oli kiire löytää mies, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Olen itse vela. Ja totta puhuen vaikka en olisi, katsoisin tuollaisen motiivin epäilyttäväksi kun puhutaan ns. tosirakkaudesta. Motiivina taisi olla halu saada perhe, ja sitä varten tarvittiin asap se mieskin.

Sen jälkeen tilanne on parantunut, mutta samanaikaisesti olen tajunnut kuinka kaukana olen lähes kaikkien naisten mieltymyksistä. Naisten mieltymykset nyt vain ovat enemmän samankaltaisia kuin mainostetaan. On tiettyjä asioita jotka miehestä halutaan romanttisesti ja seksuaalisesti. Tulisi pettymys kun mies ei ottaisikaan kaivattua roolia klaaninsa päänä vaan ottaisikin tasa-arvon kirjaimellisesti myös tosielämässä eikä vain kaveriporukan kanssa keskulteltaessa. Seksissä jäisi puuttumaan kaivatut määrätietoiset (lue: dominoivat) ja intohimoiset (lue : rajut) otteet. Ajatus suhteesta jossa ollaan oikeasti tasa-arvoisia eikä mies ota seksissä koskaan dominoivaa roolia, ovat naisille biologisesti ja kulttuurillisesti mahdottomia ymmärtää.

Viime vuonna annoin ystävälliset mutta selkeät pakit jokaiselle vähänkään kiinnostuneelle. Edelliset olivat tulevaisuudessa perhettä haluava nuorempi nainen, seksisuhdetta halunnut eronnut nainen, ja ihmisenä mukava kaveripiireihin kuuluva ikäiseni nainen.

-M

Kuulostat aika epävakaalta persoonalta. Olet tosi kompleksinen ja ailahteleva. Oletko varma, että sinulla ei ole persoonallisuushäiriötä, koska kuulostat tosi epätasapainoiselta. Olet antanut pakkeja, vaikka olet halunnut parisuhdetta. Sinulla on outoja käsityksiä naisista, etkä pidä naista yksilönä. Ei fiksua toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se parisuhde ollut kiva, mutta ei sellaista näymmä ole tulossa ja näin nelikymppisenä olen jo aika lailla luovuttanut. Nuorempana sitä tuli yritettyä, mutta takkiin tuli senverran reippaasti, että uskalsin haaveilla uudesta yrityksestä vasta vuosia myöhemmin. Mikä tapahtukin tässä viitisen vuotta sitten, takkiin tuli taas ja huomasin, etten vaan yksinkertaisesti osaa. Huomasin tuosta viimeisimmästä sen, että olen tosiaankin jotenkin jäänyt emotionaalisessa kehityksessä jälkeen, enkä osaa käsitellä erilaisia tunnetiloja, mitä se toiseen ihmiseen ihastuminen aiheuttaa. Nyt olen päättänyt kuolettaa välittömästi kaikki tuollaiset ajatukset ja haaveet, en vaan jaksa sitä henkistä kitumista enää. En osaa olla mitenkään luonnollisesti potentiaalisen parisuhdeihmisen seurassa, joten sekin onneksi auttaa vähän asiaa.

Vierailija
384/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne Vauva-foorumille pitäisi ilman muuta perustaa treffipalsta. Pääsyvaatimuksena ainoastaan x vuoden huonot kokemukset muista saiteista.

Miksette muuten vaihda täällä s-postiosoitetta tai jotain? Tuntuisi tässäkin keskustelussa olevan monta tinskuun ja deittisaitteihin uskonsa menettänyttä.

Vierailija
385/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

n. kolmekymppiseksi asti naiset eivät halunneet samaa minun kanssani. Selvästikin nuorena oli mistä valita ja varaa odotella, enkä olut riittävän komea, itsevarma tai karismaattinen.

Kolmekymppisinä pari naista halusi, mutta kaikesta paistoi läpi se että nyt oli kiire löytää mies, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Olen itse vela. Ja totta puhuen vaikka en olisi, katsoisin tuollaisen motiivin epäilyttäväksi kun puhutaan ns. tosirakkaudesta. Motiivina taisi olla halu saada perhe, ja sitä varten tarvittiin asap se mieskin.

Sen jälkeen tilanne on parantunut, mutta samanaikaisesti olen tajunnut kuinka kaukana olen lähes kaikkien naisten mieltymyksistä. Naisten mieltymykset nyt vain ovat enemmän samankaltaisia kuin mainostetaan. On tiettyjä asioita jotka miehestä halutaan romanttisesti ja seksuaalisesti. Tulisi pettymys kun mies ei ottaisikaan kaivattua roolia klaaninsa päänä vaan ottaisikin tasa-arvon kirjaimellisesti myös tosielämässä eikä vain kaveriporukan kanssa keskulteltaessa. Seksissä jäisi puuttumaan kaivatut määrätietoiset (lue: dominoivat) ja intohimoiset (lue : rajut) otteet. Ajatus suhteesta jossa ollaan oikeasti tasa-arvoisia eikä mies ota seksissä koskaan dominoivaa roolia, ovat naisille biologisesti ja kulttuurillisesti mahdottomia ymmärtää.

Viime vuonna annoin ystävälliset mutta selkeät pakit jokaiselle vähänkään kiinnostuneelle. Edelliset olivat tulevaisuudessa perhettä haluava nuorempi nainen, seksisuhdetta halunnut eronnut nainen, ja ihmisenä mukava kaveripiireihin kuuluva ikäiseni nainen.

-M

Kuulostat aika epävakaalta persoonalta. Olet tosi kompleksinen ja ailahteleva. Oletko varma, että sinulla ei ole persoonallisuushäiriötä, koska kuulostat tosi epätasapainoiselta. Olet antanut pakkeja, vaikka olet halunnut parisuhdetta. Sinulla on outoja käsityksiä naisista, etkä pidä naista yksilönä. Ei fiksua toimintaa.

"Kuulostat aika epävakaalta persoonalta. Olet tosi kompleksinen ja ailahteleva. "

Väärin arvattu. Päin vastoin, olen liiankin tasainen persoona.

"Oletko varma, että sinulla ei ole persoonallisuushäiriötä, koska kuulostat tosi epätasapainoiselta."

Kyllä. Lue yllä (ja alla).

"Olet antanut pakkeja, vaikka olet halunnut parisuhdetta."

En ole antanut pakkeja silloin kun halusin parisuhdetta ja uskoin että voisin löytää kumppanin jonka kanssa mieltymykset osuvat yksiin. Olen antanut pakkeja edellisten parin vuoden aikana sen jälkeen kun olen hyväksynyt ettei niin tule tapahtumaan.

"Sinulla on outoja käsityksiä naisista, etkä pidä naista yksilönä. Ei fiksua toimintaa."

Yleistykset ovat seurausta kokemuksista jotka ovat olleet samanlaisia. Ja huomasithan muuten viestissäni kohdan lähes kaikkien naisten mieltymyksistä?

Aiheesta oli joskus täälläkin keskustelua. Naiset olivat yksimielisesti sillä kannalla että mieltymyksiä on erilaisia. Mutta kun kysyttiin millaisia juuri heidän mieltymyksensä ovat, ne olivatkin sen ketjun aiheen osalta kaikilla samanlaisia. Kun kuvasin omia mieltymyksiäni, niitä pidettiin epänormaaleina ja täysin mahdottomina ymmärtää.

Jossain vaiheessa alat siis tekemään yleistyksiä kuten "ketut saalistavat pieneläimiä" tai "naiset hakevat asioita X ja Y miehistä".

-M

Vierailija
386/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3v nyt sinkkuna, eipä ole ole löytynyt vaikka haluaisi. Treffitkin olisi jo huikeaa edistystä, melko vaikeaa tuntuu nykyään olevan tämä deittimaailma.

M37

No mihin ne treffit tyssää?

M43v

Reilut 2 vuotta sinkkuna ja kaikenlaista sutinaa saa kyllä aikaiseksi, kunhan vaan haluaa.

Sutina = parisuhde? 

eri

Sutina≠parisuhde

Niinpä. Alun perin oli kyse parisuhteesta. Jostain syystä miehet herkästi kääntävät sen johonkin muuhun.

No ei se parisuhde synny kaavalla: "Puff! Tässä on nyt tämä parisuhde!"

Kyllä siinä pitää sutinaa olla mukana.

M43v

Sinun pitää tuntea itsesi halutuksi ja saada toinen tuntemaan itsensä samoin. Niin helppoa.

Usein sinkut kaipaavat läheisyyttä, joten sutinana halaaminen on jo hyvä aloitus. Toiselle se voi keskustelu, viestittäminen, yhteinen tekeminen jonkun asian parissa, hyvän yön toivotukset...

Ihmiset ovat niin erilaisia. Mitään yhtä kaavaa ei ole. Siksi kai sitä tutustutaan ts. etsitään vastausta kysymykseen, että täyttääkö tuo ihminen ne tarpeet mistä koen nyt jääväni paitsi.

Vierailija
387/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap ylipainoinoinen?

Se lienee suurin syy ettei miehiä kiinnosta...

Vierailija
388/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

-M

"Kuulostat aika epävakaalta persoonalta. Olet tosi kompleksinen ja ailahteleva. "

"Oletko varma, että sinulla ei ole persoonallisuushäiriötä, koska kuulostat tosi epätasapainoiselta."

En ole antanut pakkeja silloin kun halusin parisuhdetta ja uskoin että voisin löytää kumppanin jonka kanssa mieltymykset osuvat yksiin. Olen antanut pakkeja edellisten parin vuoden aikana sen jälkeen kun olen hyväksynyt ettei niin tule tapahtumaan.

"Sinulla on outoja käsityksiä naisista, etkä pidä naista yksilönä. Ei fiksua toimintaa."

Yleistykset ovat seurausta kokemuksista jotka ovat olleet samanlaisia. Ja huomasithan muuten viestissäni kohdan lähes kaikkien naisten mieltymyksistä?

Aiheesta oli joskus täälläkin keskustelua. Naiset olivat yksimielisesti sillä kannalla että mieltymyksiä on erilaisia. Mutta kun kysyttiin millaisia juuri heidän mieltymyksensä ovat, ne olivatkin sen ketjun aiheen osalta kaikilla samanlaisia. Kun kuvasin omia mieltymyksiäni, niitä pidettiin epänormaaleina ja täysin mahdottomina ymmärtää.

Jossain vaiheessa alat siis tekemään yleistyksiä kuten "ketut saalistavat pieneläimiä" tai "naiset hakevat asioita X ja Y miehistä".

-M

Trollihan tuo. Diagnooseja tyhjästä.

Vierailija
389/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

-M

-M

Piti myös sanomani että näissä keskusteluissa toistuu tuo tarve todistaa mies epänormaaliksi, siis persoonallisuudeltaan epävakaaksi tai vaihtiehtoisesti 5-vuotiaan tasolle jääneeksi miesvauvaksi joka ei selviydy normaalista elämästä ilman naisen apua.

Ymmärrän tietysti motiivin. Tuolla voidaan pitää kiinni mukavasta ajatuksesta että kaikille löytyy joku ja se mitä naiset haluavat on täysin yksilöllistä. Paitsi toki edellä mainittuja tyyppejä ei haluta, mikä onkin ymmärrettävää.

Mukavaan ajatukseen on miellyttävämpää uskoa kuin totuuteen joka kertoo paljon raadollisemmin naisten biologiasta ja vaistoista jotka ovat ikävästi ristiriidassa tämänhetkisen yhteiskunnallisen keskustelun kanssa. Tosiasiassa kuitenkin seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä naiset ovat muuttuneet vähemmän kuin yhteiskunnallisen aseman ja tasa-arvokäsitysten osalta.

-M

Vierailija
390/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikäs nyt konsensuksen mukaan on se tinskun ja deittisaittien pohjimmainen vika mikä vesittää ihan kaiken tieltään?

Yhden mukaan muualla sovittavat kaffehetket ovat loppuneet, mikä kuulostaa todella oudolta syy-seuraussuhteelta.

Jos deittisaittien seuranhakijoiden sukupuolijakauma menee 1 nainen 6 miestä kohden, niin kuvittelisin, että ne puuttuvat 5 naista löytyisi juurikin live-elämän puolelta?

Miesten silmissä siis muualla sovittavien kaffehetkien kulta-aika?

Ne puuttuvat viisikuudesosaa ovat jo niin kyynistyneitä, etteivät ne missään ihmisten ilmoilla käy. Kunhan kutovat sukkia kotona. :)

Vierailija
391/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sinkkuna ikävuodet 27-35, sitten löysin mieheni jonka kanssa olemme nyt olleet 5v yhdessä. Ennen tuota 8v sinkkuutta olin 1,5v exän kanssa, sitä ennen olin puoli vuotta sinkkuna, jota ennen olin 7kk tapailusuhteessa. Tuota edellinen suhteeni olikin 19-vuotiaana. Se kesti 1,5v.

Erona se että minä en etsinyt suhdetta, vaan olin tyytyväinen sinkku. Oli parisuhtetia tarjolla, mutta en ollut valmis, enkä niitä mieheiä halunnut. Kaikki tätä nykyistä ennen olleet suhteetkin olivat ihan paskoja kun katsoo nyt taaksepäin. Aivan vääriä miehiä mulle, ja minä väärä heille. He tosin ovat jokainen edelleen sinkkuina. Yksi tosin kuoli joku aika sitten, mutta kuoli sinkkuna. 

Sitä vain että 5vkään ei ole vielä mikään maailmanloppu, varsinkin kun alatte elää sitä omaa elämäänne täysillä. Epätoivoisuus haisee kauas, eikä hyvä mies yleensä halua olla sellaisen naisen kanssa jolle pariutumisenpuutteessa kelpaa "kaikki".

Vierailija
392/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa kommentti toisesta näkökulmasta.

Itse olen kauniiksi kehuttu ja miehiä on aina ollut ns jonossa. Kiinnostuneita, haluaisivat tavata ja tutustua jne, vaikka parisuhteessa olisin ollut.

Allekirjoitan täysin tämän, että ikävä kyllä ulkonäkö merkkaa miehille eniten. Moni olisi halunnut kanssani parisuhteeseen, vaikka meillä ei ollut yhtään mitään yhteistä. Tai väkisin tutustumaan ja tapailemaan, vaikka heti alkuunsa on selvinnyt täysin erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat.

Luonne ja arvot ovat ikävä kyllä monille miehille toissijainen asia :( ”sietävät” melkein mitä vaan jos onnistuvat saamaan ”unelmanaisensa”, ainakin ulkoisesti

Vierailija
393/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmanainenn kirjoitti:

Itse olen kauniiksi kehuttu ja miehiä on aina ollut ns jonossa. Kiinnostuneita, haluaisivat tavata ja tutustua jne, vaikka parisuhteessa olisin ollut.

Allekirjoitan täysin tämän, että ikävä kyllä ulkonäkö merkkaa miehille eniten. Moni olisi halunnut kanssani parisuhteeseen, vaikka meillä ei ollut yhtään mitään yhteistä. Tai väkisin tutustumaan ja tapailemaan, vaikka heti alkuunsa on selvinnyt täysin erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat.

Luonne ja arvot ovat ikävä kyllä monille miehille toissijainen asia :( ”sietävät” melkein mitä vaan jos onnistuvat saamaan ”unelmanaisensa”, ainakin ulkoisesti

Ehkä ei kannata uskoa kaikkien pöksyihin haluavien hehkuttelua kauneudesta ;) Niitä riittää lähes jokaiselle kyllä. En perustaisi tällaisten mielipiteen varaan omaa käsitystäni omasta ulkonäöstäni. Se olisi pikkuisen falskia.

Mä olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja vientiä on ollut  koko nuoruus ja aikuiselämän enemmän kuin olisin ikinä ehtinyt läpi käydä. Todellakaan ulkonäkö ei ole kohdallani se syy miksi näin on ollut ;)

Vierailija
394/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmanainenn kirjoitti:

Ehkä ei kannata uskoa kaikkien pöksyihin haluavien hehkuttelua kauneudesta ;) Niitä riittää lähes jokaiselle kyllä. En perustaisi tällaisten mielipiteen varaan omaa käsitystäni omasta ulkonäöstäni. Se olisi pikkuisen falskia.

Mä olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja vientiä on ollut  koko nuoruus ja aikuiselämän enemmän kuin olisin ikinä ehtinyt läpi käydä. Todellakaan ulkonäkö ei ole kohdallani se syy miksi näin on ollut ;)

Harmi, että itseään ei voi näköjään sanoa kauniiksi ilman, että se käsitys olisi muka rakennettu känniääliöiden vonkauskehuihin.

Minun käsitys itsestäni ei ole muiden varaan rakennettua.

Vierailija
395/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
396/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 vuoden vastentahtoisen sinkkuilun jälkeen tapailen miestä, joka ei halua seurustella ainakaan nyt.

Vuosien jälkeen on ainakin seuraa, lämpöä ja läheisyyttä. Tunteitakin on mukana, mutta ei ilmeisesti vakavia tai kestäviä. Ainakin jonkin aikaa näin on parempi kuin ikuisesti yksin.

Tuollaiset ei ikinä pääty suhteeseen. Neljä vuotta tuollaisessa ”suhteessa” ollut ja ikävämmäksi se vaan meni ja itsensä rikkoi.

Vierailija
397/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 39 -vuotias. En ruma, en kaunis. Tavallinen. On harrastuksia, ok työ, ystäviäkin. Peruspalikat kunnossa. Olen seurustellut kerran, parin vuoden ajan. Siitä alkaa olla 10 vuotta. Nuorempana minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa. Olin nuorempanakin arka tekemään aloitteita, vanhemmiten siitä on tullut vieläkin vaikeampaa. Tuntuu, että nykyään halutaan tosi nopeasti seksiä, ja kun en pysty siihen, homma jää siihen eikä (netti)treffimiehestä enää kuulu mitään.

Nyt olen sattuman kaupalla tavannut miehen, tavallaan. Hän naureskelee ja vähättelee minulle tärkeitä asioita ja arvoja. Olen siis ollut hiljaa omistani. Monella muulla tapaa hän on miellyttävää seuraa. Olenkin arponut, pitäisikö minun vain yrittää unohtaa tuo arvopuoli ja nauttia siitä, että voin harrastaa monia muita asioita ja saada läheisyyttä. On sekin parempi, paljon parempi kuin olla taas ja aina vain totaalisen yksin. Olen kurkkua myöten täynnä näitä "opi rakastamaan itseäsi niin rakkaus löytyy" -juttuja. Ei löydy. Olen "keskustellut itseni kanssa" ja tehnyt niitä "mielekkäitä ja kivoja juttuja" kyllästymiseen asti. Ne eivät paljoa lämmitä loputtomina yksin vietettyinä päivinä. Tuo mies sanoo pitävänsä minusta. Ehkä se riittää.

Miehenä olen huomannut että kaltaisesi herkät naiset valitsevat mieluummin itsevarman k*sipään kuin kaltaisensa herkän miehen. Poikkeuksetta.

Ehkäpä siitä alitajuisesti haetaan turvaa ("vahva mies") ja kun itsetunto on huono, tuollainen kohdellaan hyvin/kohdellaan-huonosti vuoristorata sytyttää jollain tasolla.

Tähän itse sortunut. Ei enää kusipäitä..

Vierailija
398/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä se tuntuu olevan vaikeaa löytää parisuhdetta tai miestä joka olisi yhtä sitoutunut. Usean vuoden on/off suhteen jälkeen sitä on todella rikki. Miten toista voidaan kohdella edes niin huonosti? Tuntuu että menettää kyvyn luottaa enää kehenkään tai se että ei riitä enää uskallusta lähteä yrittämään. Ennen tuota suhdetta yli kymmenen vuotta kestänyt suhde joka ei ollut on/off suhde mutta kaatui muihin ongelmiin.

Vierailija
399/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

-M

Onpa hyvä kirjoitus. Koska itse haluan tasa-arvoisen suhteen, mutta huomaan, että juuri seksissä kaipaan, että mies tekee aloitteen ja kertoo selkeästi mitä haluaa (määrätietoiset otteet). Millaista seksiä itse toivoisit saavasi siis naisilta?

Vierailija
400/1222 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää luovuttako! Itse löysin juuri minulle sopivan miehen 48-vuotiaana. Sitä ennen pitkä avioliitto ja pari nuoruusajan seurustelua. Nyt haaveissa yhteinen loppuelämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi