Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?

Vierailija
14.03.2020 |

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.

Kommentit (1222)

Vierailija
361/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.

Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.

Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).   

Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta... 

En olisi ikinä huolinut miestä, jolle naisen mitta on hiusten pituus tai tietynlainen pukeutuminen.

N, parisuhteessa (muu kuin se, jolle vastasit)

Vierailija
362/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut parisuhteen mutta jäin junasta. Ihmisen kehityksessä on ikäänkuin junavuoroja, jolloin opitaan menemällä oikea-aikaisesti kyytiin . Puhuminen, kävely, lukeminen jne. Seurustelulle on myös oma junansa, joka saapuu asemalle nuoruusvuosien aikana. Tämän junan kyytiin en mennyt. Ei ollut kai rohkeutta vissiin. Perhe jäi haaveeksi ja olen huomannut, että eipä tässä elämässä ole lopulta montaa syytä jatkaa taistelua enää. M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3v nyt sinkkuna, eipä ole ole löytynyt vaikka haluaisi. Treffitkin olisi jo huikeaa edistystä, melko vaikeaa tuntuu nykyään olevan tämä deittimaailma.

M37

No mihin ne treffit tyssää?

M43v

Reilut 2 vuotta sinkkuna ja kaikenlaista sutinaa saa kyllä aikaiseksi, kunhan vaan haluaa.

No ihan nyt aluksi vaikka siihen ettei kiinnostuneita naisia tunnu olevan ;) Tinderit sun muut olleet ihan ajanhukkaa. Arjessa en sinkkunaisia tapaa käytännössä missään.

M37

Vierailija
364/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3v nyt sinkkuna, eipä ole ole löytynyt vaikka haluaisi. Treffitkin olisi jo huikeaa edistystä, melko vaikeaa tuntuu nykyään olevan tämä deittimaailma.

M37

M43v

Reilut 2 vuotta sinkkuna ja kaikenlaista sutinaa saa kyllä aikaiseksi, kunhan vaan haluaa.

Sutina = parisuhde? 

eri

Vierailija
365/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

Sutina = parisuhde? 

eri

HYS!! Se on seksiuhde, mutta sitä ei saa kertoa. 270 panoa myöhemmin nämä löytävät "sen oikean". Suotakoon se heille.

Vierailija
366/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

Sutina = parisuhde? 

eri

Sutina≠parisuhde

Vierailija
367/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.

Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.

Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).   

Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta... 

Näin esineellistät itsesi ja muutut ulkonäöltäsi ja luonteeltasi sellaiseksi kuin miehet haluavat? Aikamoista huijaamista (itsensä ja miesten) jos ei ole lainkaan oma itsensä. Moniko mies suostuisi samaan? Parempi versio voi pyrkiä olemaan, mutta niissä "uusissa nahkoissa" pitäisi olla mukava olla.

Vierailija
368/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

Sutina = parisuhde? 

eri

Sutina≠parisuhde

Niinpä. Alun perin oli kyse parisuhteesta. Jostain syystä miehet herkästi kääntävät sen johonkin muuhun.

Vierailija
369/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

Sutina = parisuhde? 

eri

HYS!! Se on seksiuhde, mutta sitä ei saa kertoa. 270 panoa myöhemmin nämä löytävät "sen oikean". Suotakoon se heille.

Suodaan vaan, kunhan ei tarvitse olla "se oikea".

Vierailija
370/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

No ihan nyt aluksi vaikka siihen ettei kiinnostuneita naisia tunnu olevan ;) Tinderit sun muut olleet ihan ajanhukkaa. Arjessa en sinkkunaisia tapaa käytännössä missään.

M37

Älä ole niin tosikko, ota löysemmin rantein. Käy siellä missä naisia on.

Tinder toimii ihan hyvin.

Menen Saariselälle hiihtämään. Mätsään, vaihdetaan viestejä, käydään hiihtämässä, syömässä ja tanssimassa. Ennen Tinderiä vasta tanssilattialla alkoi selviämään se ko. paikan naispotentiaali. Sama homma laivalla ja ihan baareissakin.

M43v

Vierailija
371/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusiosinkku ja haluan parisuhteen. Minussa vain on jokin perusavanlaatua oleva vika, että minuuun kyllä tutustutaan, mutta en kelpaisi kuin p*noon. Tatti- ja pullistelukuvia tulee säännöllisesti. Olen nätti ehkä, mutten luonteeltani niin naisellinen. Olen tällä hetkellä Badoossa ja yli tuhat tykkäystä ei voi olla sattumaa. Viestejä tulee niin, etten ehdi kaikille vastata enkä pystykkään. On vaan sula mahdottomuus lähettää 20 viestiä päivittäin. Omat kriteerit on melko vähäisiä. Jotain hyviä käytöstapoja ja vähästä alkon käyttöä olen toivonut, mutten muuta. Badoossa onneksi on miehillä etsin-kohta, josta voi valikoida "etsin parisuhdetta".

7 sinkkuvuotta takana ja homma jatkuu. Välillä toive on isompi ja välillä suljen profiilit vähäksi aikaa. Isoin luulemani syy on vahva luonne. Työ lisäksi voi olla joillekin kynnys. Olen herttaisen pelottava ja siitä on pari exää sanonut, että täytyy mun seurassa olla hyvä itsetunto. 

N45

Vierailija
372/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

Sutina = parisuhde? 

eri

Sutina≠parisuhde

Niinpä. Alun perin oli kyse parisuhteesta. Jostain syystä miehet herkästi kääntävät sen johonkin muuhun.

No ei se parisuhde synny kaavalla: "Puff! Tässä on nyt tämä parisuhde!"

Kyllä siinä pitää sutinaa olla mukana.

M43v

Vierailija
373/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut.

n. kolmekymppiseksi asti naiset eivät halunneet samaa minun kanssani. Selvästikin nuorena oli mistä valita ja varaa odotella, enkä olut riittävän komea, itsevarma tai karismaattinen.

Kolmekymppisinä pari naista halusi, mutta kaikesta paistoi läpi se että nyt oli kiire löytää mies, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Olen itse vela. Ja totta puhuen vaikka en olisi, katsoisin tuollaisen motiivin epäilyttäväksi kun puhutaan ns. tosirakkaudesta. Motiivina taisi olla halu saada perhe, ja sitä varten tarvittiin asap se mieskin.

Sen jälkeen tilanne on parantunut, mutta samanaikaisesti olen tajunnut kuinka kaukana olen lähes kaikkien naisten mieltymyksistä. Naisten mieltymykset nyt vain ovat enemmän samankaltaisia kuin mainostetaan. On tiettyjä asioita jotka miehestä halutaan romanttisesti ja seksuaalisesti. Tulisi pettymys kun mies ei ottaisikaan kaivattua roolia klaaninsa päänä vaan ottaisikin tasa-arvon kirjaimellisesti myös tosielämässä eikä vain kaveriporukan kanssa keskulteltaessa. Seksissä jäisi puuttumaan kaivatut määrätietoiset (lue: dominoivat) ja intohimoiset (lue : rajut) otteet. Ajatus suhteesta jossa ollaan oikeasti tasa-arvoisia eikä mies ota seksissä koskaan dominoivaa roolia, ovat naisille biologisesti ja kulttuurillisesti mahdottomia ymmärtää.

Viime vuonna annoin ystävälliset mutta selkeät pakit jokaiselle vähänkään kiinnostuneelle. Edelliset olivat tulevaisuudessa perhettä haluava nuorempi nainen, seksisuhdetta halunnut eronnut nainen, ja ihmisenä mukava kaveripiireihin kuuluva ikäiseni nainen.

-M

Vierailija
374/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 39 -vuotias. En ruma, en kaunis. Tavallinen. On harrastuksia, ok työ, ystäviäkin. Peruspalikat kunnossa. Olen seurustellut kerran, parin vuoden ajan. Siitä alkaa olla 10 vuotta. Nuorempana minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa. Olin nuorempanakin arka tekemään aloitteita, vanhemmiten siitä on tullut vieläkin vaikeampaa. Tuntuu, että nykyään halutaan tosi nopeasti seksiä, ja kun en pysty siihen, homma jää siihen eikä (netti)treffimiehestä enää kuulu mitään.

Nyt olen sattuman kaupalla tavannut miehen, tavallaan. Hän naureskelee ja vähättelee minulle tärkeitä asioita ja arvoja. Olen siis ollut hiljaa omistani. Monella muulla tapaa hän on miellyttävää seuraa. Olenkin arponut, pitäisikö minun vain yrittää unohtaa tuo arvopuoli ja nauttia siitä, että voin harrastaa monia muita asioita ja saada läheisyyttä. On sekin parempi, paljon parempi kuin olla taas ja aina vain totaalisen yksin. Olen kurkkua myöten täynnä näitä "opi rakastamaan itseäsi niin rakkaus löytyy" -juttuja. Ei löydy. Olen "keskustellut itseni kanssa" ja tehnyt niitä "mielekkäitä ja kivoja juttuja" kyllästymiseen asti. Ne eivät paljoa lämmitä loputtomina yksin vietettyinä päivinä. Tuo mies sanoo pitävänsä minusta. Ehkä se riittää.

Vierailija
375/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

M37

Älä ole niin tosikko, ota löysemmin rantein. Käy siellä missä naisia on.

Tinder toimii ihan hyvin.

Menen Saariselälle hiihtämään. Mätsään, vaihdetaan viestejä, käydään hiihtämässä, syömässä ja tanssimassa. Ennen Tinderiä vasta tanssilattialla alkoi selviämään se ko. paikan naispotentiaali. Sama homma laivalla ja ihan baareissakin.

M43v

Baareissa jaksoin käydä 6kk sitten oli sekin nähty. Hyvä jos sinulla toimii. Itsellä ei.

M37

Vierailija
376/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M43v

Sutina = parisuhde? 

eri

Sutina≠parisuhde

No ei se parisuhde synny kaavalla: "Puff! Tässä on nyt tämä parisuhde!"

Kyllä siinä pitää sutinaa olla mukana.

M43v

No tuo sun kommentointi kuulostaa rutinoituneelta moniajolta, ei parisuhteen etsimiseltä.

Vierailija
377/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut parisuhteen mutta jäin junasta. Ihmisen kehityksessä on ikäänkuin junavuoroja, jolloin opitaan menemällä oikea-aikaisesti kyytiin . Puhuminen, kävely, lukeminen jne. Seurustelulle on myös oma junansa, joka saapuu asemalle nuoruusvuosien aikana. Tämän junan kyytiin en mennyt. Ei ollut kai rohkeutta vissiin. Perhe jäi haaveeksi ja olen huomannut, että eipä tässä elämässä ole lopulta montaa syytä jatkaa taistelua enää. M38

Älä nyt ihmeessä luovuta, vielä ehtii oikein hyvin 🙂

Vierailija
378/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 39 -vuotias. En ruma, en kaunis. Tavallinen. On harrastuksia, ok työ, ystäviäkin. Peruspalikat kunnossa. Olen seurustellut kerran, parin vuoden ajan. Siitä alkaa olla 10 vuotta. Nuorempana minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa. Olin nuorempanakin arka tekemään aloitteita, vanhemmiten siitä on tullut vieläkin vaikeampaa. Tuntuu, että nykyään halutaan tosi nopeasti seksiä, ja kun en pysty siihen, homma jää siihen eikä (netti)treffimiehestä enää kuulu mitään.

Nyt olen sattuman kaupalla tavannut miehen, tavallaan. Hän naureskelee ja vähättelee minulle tärkeitä asioita ja arvoja. Olen siis ollut hiljaa omistani. Monella muulla tapaa hän on miellyttävää seuraa. Olenkin arponut, pitäisikö minun vain yrittää unohtaa tuo arvopuoli ja nauttia siitä, että voin harrastaa monia muita asioita ja saada läheisyyttä. On sekin parempi, paljon parempi kuin olla taas ja aina vain totaalisen yksin. Olen kurkkua myöten täynnä näitä "opi rakastamaan itseäsi niin rakkaus löytyy" -juttuja. Ei löydy. Olen "keskustellut itseni kanssa" ja tehnyt niitä "mielekkäitä ja kivoja juttuja" kyllästymiseen asti. Ne eivät paljoa lämmitä loputtomina yksin vietettyinä päivinä. Tuo mies sanoo pitävänsä minusta. Ehkä se riittää.

Miehenä olen huomannut että kaltaisesi herkät naiset valitsevat mieluummin itsevarman k*sipään kuin kaltaisensa herkän miehen. Poikkeuksetta.

Ehkäpä siitä alitajuisesti haetaan turvaa ("vahva mies") ja kun itsetunto on huono, tuollainen kohdellaan hyvin/kohdellaan-huonosti vuoristorata sytyttää jollain tasolla.

Vierailija
379/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ihmeessä luovuta, vielä ehtii oikein hyvin 🙂

Ei ehdi.

Naiselle "miehen opettaminen" on lian suuri turn-off. Miehen itsevarmuus ja kokeneisuus eivät koskaan saa alittaa naisen vastaavia. Jos alittavat, eron pitää olla niin vähäinen että mies saa kurottua sen umpeen feikkaamalla.

Vierailija
380/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut.

n. kolmekymppiseksi asti naiset eivät halunneet samaa minun kanssani. Selvästikin nuorena oli mistä valita ja varaa odotella, enkä olut riittävän komea, itsevarma tai karismaattinen.

Kolmekymppisinä pari naista halusi, mutta kaikesta paistoi läpi se että nyt oli kiire löytää mies, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Olen itse vela. Ja totta puhuen vaikka en olisi, katsoisin tuollaisen motiivin epäilyttäväksi kun puhutaan ns. tosirakkaudesta. Motiivina taisi olla halu saada perhe, ja sitä varten tarvittiin asap se mieskin.

Sen jälkeen tilanne on parantunut, mutta samanaikaisesti olen tajunnut kuinka kaukana olen lähes kaikkien naisten mieltymyksistä. Naisten mieltymykset nyt vain ovat enemmän samankaltaisia kuin mainostetaan. On tiettyjä asioita jotka miehestä halutaan romanttisesti ja seksuaalisesti. Tulisi pettymys kun mies ei ottaisikaan kaivattua roolia klaaninsa päänä vaan ottaisikin tasa-arvon kirjaimellisesti myös tosielämässä eikä vain kaveriporukan kanssa keskulteltaessa. Seksissä jäisi puuttumaan kaivatut määrätietoiset (lue: dominoivat) ja intohimoiset (lue : rajut) otteet. Ajatus suhteesta jossa ollaan oikeasti tasa-arvoisia eikä mies ota seksissä koskaan dominoivaa roolia, ovat naisille biologisesti ja kulttuurillisesti mahdottomia ymmärtää.

Viime vuonna annoin ystävälliset mutta selkeät pakit jokaiselle vähänkään kiinnostuneelle. Edelliset olivat tulevaisuudessa perhettä haluava nuorempi nainen, seksisuhdetta halunnut eronnut nainen, ja ihmisenä mukava kaveripiireihin kuuluva ikäiseni nainen.

-M

Kuulostaa ihan hullulta.

Siis nuorempi nainen halusi perhettä ja joku toinen seksisuhdetta, ja naiset tekivät aloitteet sulle (!).

Olisipa tuommoisessa tilanteessa...

t. 174cm ei-komea ja ujo nörttimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän