Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?

Vierailija
14.03.2020 |

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.

Kommentit (1222)

Vierailija
341/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te sen teette? Itse etsin pääasiassa lyhyitä pikasuhteita tai seksiseuraa ja löydän vain ihania, läheisyydenkaipuussa olevia tulevia aviomiehiä. Ei auta netin härskeimmät seksipalstat tai parinvaihtosivut, oli mies varattu tai ei niin aina halutaan nähdä uudestaan. On varmaan hurjan helppoa olla kun toinen osapuoli on vaan pitämässä hauskaa ja nauttimassa hetkestä eikä vaadi mitään enempää? En ole kummoisen näköinen, oloinen tai tulotasoltani kehuttava mutta sinkkuna pysyminen on ollut suuri haaste. Sinkkuna on huikeata tehdä mitä ikinä mieli lystää, kenen kanssa tahansa ja kun sanoo mitä hullummille ehdotuksille joo niin löytää itsensä välillä paikoista että vielä seuraavana vuonnakin ihmettelee..

Vierailija
342/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini voi olla epätoivottu, mutta laitan nyt kuitenkin. En ole onnistunut teinivuosieni jälkeen pysymään 4kk pidempään sinkkuna edes yrittämällä (tiedostan että tässä on huonotkin puolensa eikä ole kaikilta osin mikään saavutus). Yksi suhde kesti 16 vuotta, sit on ollut pari lyhyempää. Yhden kerran toki mies on mutkin feidannut.

Joku herra alkuketjussa mainitsi, että aika nopeesti oisi kenties hyvä siirtyä henkisestä fyysiseen ja sai lokaa niskaansa. Tämä on kuitenkin totta. Ainoa asia, joka erottaa romanttisen suhteen ystävyydestä on fyysinen vetovoima. Fyysisyyttä voi olla monenlaista, joku suutelee ja toiselle seksi on mieluisaa jo alusta, mutta ilman kosketusta yhteys jää syntymättä. Kosketus kertoo myös sen, että toinen on hyväksytty ja haluttu. Useastakin kommentista on kuulostanut siltä, että halua pidetään jotenkin huonona, tai että jos mies haluaa tuntuu kuin olisi pelkkä reikä. Eihän seksuaalisuus kuitenkaan tuhoa muuta hyvää suhteesta!

Toiseksi, en ole niin yksioikoinen että sanoisin kaikkien olevan ihastuttavia jonkun silmissä, en haluu kenenkään puolesta puhua. Uskon silti, että useimmat ovat. Kysymys on se, miten hyvin tunnistaa, kuka on oikeasti kiinnostunut niin että tutustumiseen kannattaa panostaa. Ja miten itse viestii kiinnostuksestaan niin, että sen huomaa, mutta ei kuitenkaan tungettelevasti. Useimmat miehet eivät ole musta siten kiinnostuneita (pitävät esim isommista rinnoista tai vähemmän kulttuurinörteistä) mutta olen tunnistanut ne, jotka ovat. Ja flirttaillut ja sit flirttaillut lisää että tajuavat saumansa, jos oon itsekin tykännyt.

Eipä itseään voi helposti muuttaa (oon itse koettanut kehittää pärjäävyyttä, jota sinkuissa ihailen), mut muuta syytä en keksi siihen, että tosi fiksut ja viehättävätkin ihmiset voi olla vasten tahtoaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt vääränlaisia miehiä

Miten niin? Olen saanut pakit hiljaiselta nörttimieheltä, salimakelta, eräjormalta, muusikolta, hipiltä jne. Olen siis tapaillut avoimin mielin todella erilaisia miehiä. Kukaan heistä ei ole ollut erityisen komea. Ainoa kriteeri minulla on ollut, että haluan miehen olevan rauhallinen, maanläheinen ja tietyllä tavalla fiksu. 

No kannattaa määritellä fiksuus uudelleen noilla tuloksilla

Vierailija
344/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä on valitettavasti pakko käyttää.

Olen jo 34v mutta en ole ikinä saanut treffejä oikean elämän kautta. Tinderin kautta niitä on takana joku 70.

70 kertaa käynyt treffeillä ja sitä oikeaa ei ole löytynyt?

Tuohan käy jo työstä. Kannattis varmaan yrittää haravoida pikkusen tiheämmällä kammalla ne ne potentiaaliset treffikumppanit.

Niinhän se käy, jos laskin oikein niin joka kuukausi 1.66 treffit 3 vuoden ajan 

Olen ollut myös itse ällistynyt tästä pariutumisen vaikeudesta, mutta se menee joka kerta niin, että jos itse kiinnostuu niin toinen ei kiinnostu ja jos nainen kiinnostuu niin itseä ei kiinnosta yhtään.

Tässä sen näkee, miten ääretön tuuri saa käydä että löytää kumppanin ihan sattumalta ilman mitään palveluita. Jopa valmiiksi kootun sinkkuvalikoiman kanssa se on vaikeaa. Toki se koko kuvio on toisille aina helpompaa kuin toisille, meitä kun on joka lähtöön. Jos olet sitä tyyppiä että eron jälkeen putoaa suunnilleen puusta syliin jo seuraava tapaus, sitä varmaan on helppo ihmetellä että mihin noita Tindereitä tarvitaan.

Siis Tinder toteuttaa yhtä perustehtäväänsä äärettömän hyvin, saattaa vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuneita tekemisiin toistensa kanssa.

Mutta...

Motiivi, motiivi, motiivi.

Mikään ei ole maailmassa muuttunut miksikään, osa treffailee vailla aikomustakaan kummemmasta, osa vakiintuakseen ja osa siltä ja väliltä.

Jos joku vähän levittää rajojaan motiivinsa ulkopuolelle ja siinä joskus onnistuu, niin entäs sitten?

Ihan vastaavalla tavalla naisille on ennen tindereitäkin luritettu ummet ja lammet päästäkseen sänkyyn.

No, voihan p*skamaista käytöstä noinkin selitellä. "Koska ennenkin"...

Miten ennen tinderiä naiset selvisivät paskamaisesti käyttäytyvistä miehistä? Vai selvisivätkö he laisinkaan?

Niin. Mikään ei ole muuttunut tuossa suhteessa. Seuranhaku on vaan nopeutunut, joten tilanteita tulee useammin.

Se siinä on haittapuolena, että nykyään ei pysty livenä tutustumaan naisiin lainkaan. Heti kauheat estot päällä eikä voi edes kahville lähteä, kun ei "tunne" toista.

Ihan varmasti nainen lähtee kahville, jos mies on kiinnostava - vaikka olisikin tuntematon. Jos kiinnostusta ei ole, sori mutta ei kiitos.

Kun ei lähde. Jotenkin liian pelokkaiksi kaikki muuttuneet.

Kuule, jos nainen on kiinnostunut niin mikään ei pitele sitä lähtemästä kahville tilaisuuden tullen. Vaikka pelottaisi hengen edestä niin halu selättää sen pelon.

Eli käänteisesti: vain halun puute eli epäkiinnostus estää lähtemästä.

Eri

Tämä on ihan totta, mutta jos ajatuksena on että kiinnostus heräisi kun toisen kanssa ehtii viettää vähän aikaa, niin sellainen on nyt sitten poissuljettu. 

Jos kiinnostus on heti ekassa kohtaamisessa nolla, niin ei se siitä mihinkään muutu. Siinä ihmisessä saattaa olla heti jotain niin häiritseviä asioita, että pienintäkään mahdollisuutta ei ole.

Näin moni haluaa jostain syystä uskotella itselleen, mutta ei sillä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Sinun todellisuutesi ei ole kaikkien todellisuus. Kannattaa uskoa, kun muut kertovat mielipiteitään, eikä uskotella itselleen näiden vain uskottelevan itselleen.

Jos joku on sinusta kiinnostunut, hän lähtee pyydettäessä kahville. Jos hän ei lähde, hän ei ole sinusta kiinnostunut. Näin yksinkertaista se on.

Eri

Ei noin. Kyllä ennen lähdettiin esimerkiksi opiskelukavereiden tai työkavereiden kanssa kahville tai töiden jälkeen yhdelle. Nykyään ei.

Sekoitat kaksi asiaa selkeän kaverisuhteen kahvillakäymisen ja parisuhdemielessä kahvillakäymisen. Se että joku työ-tau opiskelukaveri lähtee kahville ei ole koskaan tarkoittanut sitä, että olisi parisuhdemielessä kiinnostunut. Kahvilla käynti on ollut vain kahvin juontia varten.

Vierailija
345/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 34v mutta en ole ikinä saanut treffejä oikean elämän kautta. Tinderin kautta niitä on takana joku 70.

Tuohan käy jo työstä. Kannattis varmaan yrittää haravoida pikkusen tiheämmällä kammalla ne ne potentiaaliset treffikumppanit.

Olen ollut myös itse ällistynyt tästä pariutumisen vaikeudesta, mutta se menee joka kerta niin, että jos itse kiinnostuu niin toinen ei kiinnostu ja jos nainen kiinnostuu niin itseä ei kiinnosta yhtään.

Tässä sen näkee, miten ääretön tuuri saa käydä että löytää kumppanin ihan sattumalta ilman mitään palveluita. Jopa valmiiksi kootun sinkkuvalikoiman kanssa se on vaikeaa. Toki se koko kuvio on toisille aina helpompaa kuin toisille, meitä kun on joka lähtöön. Jos olet sitä tyyppiä että eron jälkeen putoaa suunnilleen puusta syliin jo seuraava tapaus, sitä varmaan on helppo ihmetellä että mihin noita Tindereitä tarvitaan.

Siis Tinder toteuttaa yhtä perustehtäväänsä äärettömän hyvin, saattaa vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuneita tekemisiin toistensa kanssa.

Mutta...

Mikään ei ole maailmassa muuttunut miksikään, osa treffailee vailla aikomustakaan kummemmasta, osa vakiintuakseen ja osa siltä ja väliltä.

Jos joku vähän levittää rajojaan motiivinsa ulkopuolelle ja siinä joskus onnistuu, niin entäs sitten?

Ihan vastaavalla tavalla naisille on ennen tindereitäkin luritettu ummet ja lammet päästäkseen sänkyyn.

Miten ennen tinderiä naiset selvisivät paskamaisesti käyttäytyvistä miehistä? Vai selvisivätkö he laisinkaan?

Niin. Mikään ei ole muuttunut tuossa suhteessa. Seuranhaku on vaan nopeutunut, joten tilanteita tulee useammin.

Se siinä on haittapuolena, että nykyään ei pysty livenä tutustumaan naisiin lainkaan. Heti kauheat estot päällä eikä voi edes kahville lähteä, kun ei "tunne" toista.

Ihan varmasti nainen lähtee kahville, jos mies on kiinnostava - vaikka olisikin tuntematon. Jos kiinnostusta ei ole, sori mutta ei kiitos.

Jos se on pelkoa, niin sinun kannattaa ihan tosissaan miettiä käytöstäsi. Miksi naiset pelkäävät sinua?

Todennäköisemmin, ja toivottavasti, se on vain kiinnostuksen puutetta. Millaisessa tilanteessa esität kahvikutsusi? Oletko jo siinä vaiheessa saanut naisen kiinnostumaan kanssasi juttelemisesta? Oletteko rupatelleet jo jonkin aikaa ja hän selvästi viihtyy seurassasi, sitten joudutte syystä tai toisesta jatkamaan eri suuntiin jolloin ainoa vaihtoehto on kysyä, lähtisikö hän myöhemmin kahville kanssasi? Vai onko kahvikutsu ainoa, mitä onnistut hänelle sanoa töksäyttämään ilman että olet edes osoittanut hänelle millään tavalla olevasi hauskaa seuraa?

Hohhoijakkaa. Lue ketjua eteenpäin.

326/

Mitä naiset siis käsityksesi mukaan pelkäävät ja miksi?

Ei ne mitään pelkää. Mikä hitto sua vaivaa?

"Jotenkin liian pelokkaiksi kaikki muuttuneet."

Mitä tuo sitten tarkoitti ellei pelkäämistä?

Hmm. Ehkä jotain pelkoa kuitenkin? Että elämä voisi oikeasti tapahtua Tässä ja Nyt eikä siellä netin puolella? Kun vaaditaan välitöntä reaktiota, niin ihmiset tuppaa menemään solmuun jollain tavalla. Sitten jälkikäteen surkutellaan, että olisi pitänyt ja kuinka jos tai sitten vaan hihitellään, kun ei tajuttu koko tapahtumaa. On itsellenekin käynyt pari kertaa, sitä ei vaan saa kelattua takaisin tai lähetettyä selventävää viestiä enää perään. Meni jo.

Vierailija
346/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta...

Kuule, jos nainen on kiinnostunut niin mikään ei pitele sitä lähtemästä kahville tilaisuuden tullen. Vaikka pelottaisi hengen edestä niin halu selättää sen pelon.

Eri

Tämä on ihan totta, mutta jos ajatuksena on että kiinnostus heräisi kun toisen kanssa ehtii viettää vähän aikaa, niin sellainen on nyt sitten poissuljettu. 

Jos kiinnostus on heti ekassa kohtaamisessa nolla, niin ei se siitä mihinkään muutu. Siinä ihmisessä saattaa olla heti jotain niin häiritseviä asioita, että pienintäkään mahdollisuutta ei ole.

Näin moni haluaa jostain syystä uskotella itselleen, mutta ei sillä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Sinun todellisuutesi ei ole kaikkien todellisuus. Kannattaa uskoa, kun muut kertovat mielipiteitään, eikä uskotella itselleen näiden vain uskottelevan itselleen.

Jos joku on sinusta kiinnostunut, hän lähtee pyydettäessä kahville. Jos hän ei lähde, hän ei ole sinusta kiinnostunut. Näin yksinkertaista se on.

Eri

Ei noin. Kyllä ennen lähdettiin esimerkiksi opiskelukavereiden tai työkavereiden kanssa kahville tai töiden jälkeen yhdelle. Nykyään ei.

Miten niin ei? Kyllä me käydään noiden kanssa kahvilla edelleen, mutta samassa mielessä kuin aina ennenkin eli silleen ei-romanttisesti.

Oletko luullut, että kaikki sun opiskelu- ja työkaverit on olleet susta kiinnostuneita? 😳

Minäkin olen käynyt elämäni aikana varmaan satojen opiskelu-ja työkavereiden kanssa kahvilla sekä porukalla että kahdestaan. Enkä koskaan ole ollut niistä kenestäkään parisuhdemielessä tai edes tutusmismielessä kiinnostunut. Eli yksikään kahvittelu ei ole johtanut mihinkään lähempään tuttavuuteen.

Vierailija
347/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikäs nyt konsensuksen mukaan on se tinskun ja deittisaittien pohjimmainen vika mikä vesittää ihan kaiken tieltään?

Yhden mukaan muualla sovittavat kaffehetket ovat loppuneet, mikä kuulostaa todella oudolta syy-seuraussuhteelta.

Ei ole mitään vikaa.

Ne eivät löydä seuraa keille seuran löytäminen on muutenkin vaikeaa.

Vierailija
348/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta...

Eri

Eri

Miten niin ei? Kyllä me käydään noiden kanssa kahvilla edelleen, mutta samassa mielessä kuin aina ennenkin eli silleen ei-romanttisesti.

Oletko luullut, että kaikki sun opiskelu- ja työkaverit on olleet susta kiinnostuneita? 😳

Minäkin olen käynyt elämäni aikana varmaan satojen opiskelu-ja työkavereiden kanssa kahvilla sekä porukalla että kahdestaan. Enkä koskaan ole ollut niistä kenestäkään parisuhdemielessä tai edes tutusmismielessä kiinnostunut. Eli yksikään kahvittelu ei ole johtanut mihinkään lähempään tuttavuuteen.

Minä taas olen löytänyt parisuhteeni juurikin tuolleen epävirallisesti tutustuttaessa. Katsonut silleen, että tuossapa näpsäkkä otus, ja toinen on miettinyt, että miellyttävä miekkonen tuossa ja siitä juttu on lähtenyt luonnollisesti liikkeelle.

Vierailija
349/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini voi olla epätoivottu, mutta laitan nyt kuitenkin. En ole onnistunut teinivuosieni jälkeen pysymään 4kk pidempään sinkkuna edes yrittämällä (tiedostan että tässä on huonotkin puolensa eikä ole kaikilta osin mikään saavutus). Yksi suhde kesti 16 vuotta, sit on ollut pari lyhyempää. Yhden kerran toki mies on mutkin feidannut.

Joku herra alkuketjussa mainitsi, että aika nopeesti oisi kenties hyvä siirtyä henkisestä fyysiseen ja sai lokaa niskaansa. Tämä on kuitenkin totta. Ainoa asia, joka erottaa romanttisen suhteen ystävyydestä on fyysinen vetovoima. Fyysisyyttä voi olla monenlaista, joku suutelee ja toiselle seksi on mieluisaa jo alusta, mutta ilman kosketusta yhteys jää syntymättä. Kosketus kertoo myös sen, että toinen on hyväksytty ja haluttu. Useastakin kommentista on kuulostanut siltä, että halua pidetään jotenkin huonona, tai että jos mies haluaa tuntuu kuin olisi pelkkä reikä. Eihän seksuaalisuus kuitenkaan tuhoa muuta hyvää suhteesta!

Toiseksi, en ole niin yksioikoinen että sanoisin kaikkien olevan ihastuttavia jonkun silmissä, en haluu kenenkään puolesta puhua. Uskon silti, että useimmat ovat. Kysymys on se, miten hyvin tunnistaa, kuka on oikeasti kiinnostunut niin että tutustumiseen kannattaa panostaa. Ja miten itse viestii kiinnostuksestaan niin, että sen huomaa, mutta ei kuitenkaan tungettelevasti. Useimmat miehet eivät ole musta siten kiinnostuneita (pitävät esim isommista rinnoista tai vähemmän kulttuurinörteistä) mutta olen tunnistanut ne, jotka ovat. Ja flirttaillut ja sit flirttaillut lisää että tajuavat saumansa, jos oon itsekin tykännyt.

Eipä itseään voi helposti muuttaa (oon itse koettanut kehittää pärjäävyyttä, jota sinkuissa ihailen), mut muuta syytä en keksi siihen, että tosi fiksut ja viehättävätkin ihmiset voi olla vasten tahtoaan yksin.

Tulkitaan tuo viesti vähän eri tavalla. Jos suhde ei etene seksiin pikavauhtia, se ei tarkoita etteikö siinä voisi olla muuta läheisyyttä, sellaista mitä ystävien kanssa ei harrastella. Seksuaalisuus on ok niin kauan kun jokainen saa itse määritellä millä tavoin se on luonnollista itselle. Nykyäänkään kaikki eivät halua paljon eri seksipartnereita. Sellaiselle ihmiselle nopea seksiin eteneminen sopii huonosti.

Muutaman kuukauden pituinen suhde ei valitettavasti tarkoita aina sitä, että se toinen olisi alkujaankaan halunnut parisuhdetta. Hän on voinut ihan hyvin olla pelkän lyhytaikaisen seksisuhteen perään, sitä ei vaan kerrota sille parisuhteeseen pyrkivälle. Positiivisuus parisuhteen etsimiseen säilyy paremmin jos tätä ei usko tai tiedosta. Se ei silti tee siitä tarua.

Vierailija
350/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.

Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.

Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).   

Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta... 

Vierailija
351/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aika simppeleitä olentoja ja suurin osa tykkää naisellisista naisista, jotka ainakin vaikuttavat ihan kivoilta. Miehet karttavat määräileviä ja tiukkoja naisia, tai fyysisesti epämiellyttäviä. Eli joko olet asettanut oman riman liian korkealle ja vaatimukset miehen suhteen liian kovat tai sitten luonteessasi tai ulkonäössäsi on jotain miehiä ärsyttävää.

Suurin osa miehistä ei tykkää lyhyistä hiuksista, ellei ne ole jotenkin säväyttävät ja sovi tyyliin. Suurin osa miehistä tykkää naisellisesti pukeutuvista naisista, joilla rinnat ja/tai takapuoli korostuu. Suurin osa miehistä tykkää huumorintajuisista naisista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa.

Älä kysy toisten naisten mielipidettä vaatteistasi tai hiuksistasi. Nainen harvoin ymmärtää, mistä mies tykkää. Itse olen kysynyt omalta mieheltäni sitä, mistä hän naisessa ulkoisesti tykkää. Ja kyllä, olen muuttanut omaa ulkonäköäni jonkin verran miestä enemmän miellyttäväksi ;).   

Jos et kuitenkaan halua muuttaa mitään itsessäsi, niin sitten vaihtoehto on vaan jatkaa samaa rataa ja toivoa parasta... 

Harvalla sinkkunaisella on varmaan ongelmaa saada miehet kiinnostumaan. Suurempi ongelma on löytää parisuhdekelpoinen mies. Siksi näistä itsestään selvistä ohjeista ei juuri ole hyötyä.

Vierailija
352/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla sinkkunaisella on varmaan ongelmaa saada miehet kiinnostumaan. Suurempi ongelma on löytää parisuhdekelpoinen mies. Siksi näistä itsestään selvistä ohjeista ei juuri ole hyötyä.

Parisuhdekelpoinen mies, tuo nykyajan mysteeriolento. :)

Yksisarvinenkin on kuulemma todennäköisempää bongata. :)

Vierailija
353/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää et vain nykyajan? Entäs jos niitä ei ole ollut ikinä? Nykyään kun voi olla yksinkin eikä tarvi sietää ihan mitä tahansa.

Vierailija
354/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miehet tykkäävät hoikista, hieman laituista naisista.

-jos olet lihava, laihduta

-jos et käytä meikkiä, niin laita vähän

-älä käytä yli 5v vanhoja vaatteita

Juttele ihmisille ja ole usein iloisella mielellä 🙂 Miehiä ei kiinnosta seinään sulautua puhumaton harmaavarpunen.

Vierailija
355/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Tiedän itsekin olevani parisuhdekelpoinen mies.

Nykyajan ongelma on runsaudenpula, jos asiaa tarkastelee pariutumisen kannalta. Pyörität useampaa eri asteella olevaa kumppaniehdokasta ringissä, niin mikä kiire siinä on pariutumaan.

Runsaudenpula johtuu deittisovellusten toimivuudesta, aina löytyy joku uusi mukaan.

Aikaisemmin treffikumppaneiden löytäminen oli paljon vaikeampaa.

Vierailija
356/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Miehet tykkäävät hoikista, hieman laituista naisista.

-jos olet lihava, laihduta

-jos et käytä meikkiä, niin laita vähän

-älä käytä yli 5v vanhoja vaatteita

Juttele ihmisille ja ole usein iloisella mielellä 🙂 Miehiä ei kiinnosta seinään sulautua puhumaton harmaavarpunen.

"Älä käytä yli 5v vanhoja vaatteita"?

Kyllähän näitä miesten miellyttämisohjeita riittää, eri asia mitä niillä saa. Kokemuksen perusteella v*ttuilua ja tylytystä kun ei nirppanokalle kelpaa.

Vierailija
357/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluu saada on pakko antaa.. Karu fakta. Se ei ota jos ei anna. Kolikolla on aina kaksi puolta...

Vierailija
358/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Tiedän itsekin olevani parisuhdekelpoinen mies.

Nykyajan ongelma on runsaudenpula, jos asiaa tarkastelee pariutumisen kannalta. Pyörität useampaa eri asteella olevaa kumppaniehdokasta ringissä, niin mikä kiire siinä on pariutumaan.

Runsaudenpula johtuu deittisovellusten toimivuudesta, aina löytyy joku uusi mukaan.

Aikaisemmin treffikumppaneiden löytäminen oli paljon vaikeampaa.

Mikä on miehen mielestä parisuhdekelpoinen mies? Mies voi pitää itseään parisuhteeseen oikeinkin passelina, myös sellainen joka naisten silmin ei ole sitä. Naiset usein suhtautuvat itseensä yli-itsekriittisesti, miehet puolestaan ovat kovin ymmärtäväisiä itseään kohtaan.

Aika liukuva käsite muutenkin, tuskin se on samanlainen kaikkien naistenkaan mielestä. Joten voit olla parisuhdekelpoinen itsesi mielestä ja osan naistenkin, mutta vain osan. eri

Vierailija
359/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v nyt sinkkuna, eipä ole ole löytynyt vaikka haluaisi. Treffitkin olisi jo huikeaa edistystä, melko vaikeaa tuntuu nykyään olevan tämä deittimaailma.

M37

Vierailija
360/1222 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3v nyt sinkkuna, eipä ole ole löytynyt vaikka haluaisi. Treffitkin olisi jo huikeaa edistystä, melko vaikeaa tuntuu nykyään olevan tämä deittimaailma.

M37

No mihin ne treffit tyssää?

M43v

Reilut 2 vuotta sinkkuna ja kaikenlaista sutinaa saa kyllä aikaiseksi, kunhan vaan haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme