Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö lapsesi kouluun tai päiväkotiin maanantaina ja miksi?

Vierailija
13.03.2020 |

Haluaisin tietää onko heitä jotka hyväksyvät linjauksen?

Omat lapseni eivät mene.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi menee kouluun ja yksi päiväkotiin. Miksi? Koska minäkin menen kouluun ja mies töihin.

Vierailija
2/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on abi, joten menee YO-kirjoituksiin. Keskimmäisen koulussa lukiolaiset opiskelevat etänä, joten ei mene kouluun. Nuorimmainen on yläkoulussa ja ennen viikonloppua pyydettiin varautumaan siihen, että maanantaista lähtien on etäopetusta. Nyt Helsinki linjasi, että päiväkodit ja koulut pysyvät auki. Yläkoulu on yksityinen yhteiskoulu, joten en tiedä, tehdäänkö siellä kaupungista poikkeava päätös pitää lapset kotona. 

Mies on etätöissä, minä olen opettaja. Ilmeisesti olen siis menossa maanantaina normaalisti töihin ja nuorin lapsi kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee. Kaksi kouluun ja yksi päiväkotiin. Mä ja mies töihin. Ei töihin voi ilmoittaa, että hei, mä en tulekaan sinne! Sitten tietysti asia eri, jos määräyksiä tulee.

Vierailija
4/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuisopistot järjestä opetusta etänä?

Vierailija
5/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä te teette, jotka voitte vaan jättää työnne tekemättä?

Vierailija
6/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs teet, jos kaupunki päättää ettei kouluja suljeta. 

Vierailija
7/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet, jos kaupunki päättää ettei kouluja suljeta. 

Eihän kouluun ole pakko mennä vaikka sitä ei suljettaisi. Oppivelvollisuus on olemassa.

Vierailija
8/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin menee kouluun, jos toisin ei ilmoiteta. Eilen tuli määräys, että tänään on otettava kaikki koulutarvikkeet kotiin ja jatkossa kouluun saa viedä vain sinä päivänä tarvittavat.

Vierailija
9/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oppivelvollisuus niin menee tietty.

Vierailija
10/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti menee päiväkotiin, tosin odotan, että ne suljetaan vielä ensi viikon aikana. Itse olen etätöissä, työnantaja määrännyt kaikki kynnelle kykenevät kotiin töihin. Jos pystyisin tekemään kätevästi etätöitä lapsen ollessa paikalla, en veisi häntä enää hoitoon.

Vierailija
11/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Otin kotiopetukseen. Itse etätyöpakossa niin menee mainiosti. 

Vierailija
12/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla menemättä?

Vierailija
13/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene lapset kouluun, oli koulun suositus että eivät mene kun valtio ei älyä sulkea koulua.

Itse en mene töihin ainakaan 1kk

Vierailija
14/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-virus jyllää seuraavan vuoden kahdessa aallossa. Aiotteko pitää lapset kotona koko ajan?

Vierailija
15/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin itse etätyöhön joten kuopus 5v jää kotiin myös. Tokaluokkalainen pysyy myös ainakin alkuviikosta kotona ja sen jälkeen katsotaan tilannetta uudestaan. Itse veikkaan että koulut ja päiväkodit suljetaan ensi viikolla jokatapauksessa.

Vierailija
16/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät. Eivät voi jäädä yksin kotiin ovat sen verran pieniä :/

Vierailija
17/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene lapset kouluun, oli koulun suositus että eivät mene kun valtio ei älyä sulkea koulua.

Itse en mene töihin ainakaan 1kk

Meille kaikille täihin menemättömyys ei ole vaihtoehto. Katsotko myös meidän duunareiden lapset?

Vierailija
18/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vielä kuukausi kotona (äitiysloma), mutta sitten paluu arkeen on edessä ja valitettavasti taitaa silloin olla suurempi riski saada korona kuin nyt, mutta minkäs teet. Ei ole vain rahaa ja mahdollisuutta olla kotona, vaan pakko tehdä töitä.

Vierailija
19/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jään etätöihin joten olen suunnitellut että pidän pienen pois päiväkodista, mutta koululainen menisi kuitenkin kouluun. Hän osaa hieman paremmin varoa ja huolehtia hygieniasta kuin kuopus. Ehkä... Mies joutuu töihin, ei etätyömahdollisuutta

Vierailija
20/51 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, miksi katsoisin? Jokainen hoitaa oman elämänsä siihen kuosiin että selviää, mä en ole sulle mitään velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän