Nyt TV:ssä THL:N PÄÄJOHTAJA, joka hermostuneena sönkkää ja hieroo hikistä otsaansa - huh huh
Kommentit (353)
sdfds kirjoitti:
Täällä naureskelevat ihmiset ovat juuri niitä, jotka eivät itse ole ikinä esiintyneet missään julkisesti.
Olisi hauska nähdä myös heidän esiintymässä tiukassa paikassa. Tulisiko hierottua silmiä ja kasvoja, tulisiko toisteltua turhia sanoja ja samoja asioita moneen kertaan.
Luultavasti olisin vielä stressaantuneempi ja tekisin kaikkea hölmöä. Mutta minä en olekaan Suomen terveyden- ja hyvinvoinnin laitoksen pääjohtaja, jonka palkka on tähtitieteellinen. Palkat näillä henkilöillä ovat isoja siksi, että heillä on valtava vastuu, ja heiltä odotetaan osaamista painetta aiheuttavissa tilanteissa. Tällaisissa tilanteissa se huomataan, kuka on palkkansa ansainnut.
Jumalauta, kyllä minuakin hermostuttais esiintyä telkkarissa näinä aikoina. Tyyppi tietää, että sanoo hän MITÄ TAHANSA, häntä haukutaan kohta netissä. Te olette etukäteen päättäneet, että MITÄ HYVÄNSÄ THL sanoo tai tekee, se on aivan väärin.
Minä luotan THL:een ja Suomen viranomaisiin. Nämä ehkä tietävät vähän paremmin, miten epidemian kanssa toimitaan parhaiten, verrattuna johonkin tavikseen jolla ei ole mitään lääketieteellistä koulutusta. Uskon, että kaikille toimille tähän asti on olemassa jokin hyvä peruste.
thk pääjohtajan esimerkki : https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/17b32496-436d-4601-aed2-e56127ab…
sydänkirurgi varmaan samanlainen pölvästi
Faniklubi kirjoitti:
Mielenkiintoinen hahmo eli vaikuttaa henkilönä hieman erilaiselle. 😍😁 Harmi ettei nyt mennyt tämä tilaisuus ihan maaliin. 😅🤷🏼♀️
Tuohon vielä Aino-Kaisa Pekonen kylkeen kikkailemaan niin kylä lähtee!!!
Yle areenassa oli tiedotustilaisuus kokonaan. Ainakin vielä pari tuntia sitten.
Samoja asioita joita on kerrottu jo usean suusta aikaisemmin.
Itse en ymmärrä miksi pitivät tälläisen tiedotustilaisuuden koska sille ei ollut mitään tarvetta.
Olisivat voineet kertoa samat jutut puhelimessa medialle tai suorassa lähetyksessä radioon ja netissä THL:n sivuilla vielä kirjoitettuna koko kansalle.
Koko THL :n persetoiminta kulminoituu tuossa.
Eivät välitä pskaakaan, eivätkä tiedä mistään mitään, eivätkä ota riskejä vakavasti.
"– Kipeänä, lievissäkin oireissa, jäädään kotiin. Koskee sekä työelämää että lapsia päiväkodeissa ja kouluissa. ”Sairaus tässä tarkoittaa hengitystieinfektioita”, kuten kuumetta, nuhaa, yskää ja lihassärkyä, Salminen selventää."
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pääsee korona-testiin? Onko ollut Italiassa? Onko ollut todistettavasti lähikontaktissa ainakin 15min. johonkin todettuun koronatapaukseen?
Mietin samaa kun tällähän ei ollut omien sanojensa mukaan minkäänlaista hengitystieinfektiota ja testiin pääsee vain jos on sairaalahoitoa vaativa, vakava hengitystieinfektio. Nythän se matkailukytky otetiin vaan pois ja silloinhan se tarkoittaa myös sitä, että jatkossa positiiviseksi testatut ei ole hyvinvoivia ja lieväoireisia..
Löytyykö jostain hyviä meemi videoita jo?
"ei mulla ole koronaa, älkää peljätkö", mistä se sen tietää jos ei ole testattu, täysin päätöntä.
No nyt ei kyllä enää yhtään ihmetytä Miksi Suomessa ei tapahdu yhtään mitään. THLlä oli mahdollisuus maineensa pelastamiseen sikainfluenssan jälkeen, mutta kävikin niin että palkkaahan tässä vain on nostettu ja kaikki tekeminen on jätetty tekemättä.
Thl:n johtajan esiintyminen oli kaiken ala-arvoisuusuuden esimerkkinäytös. Jos tämän virkamies saa jatkaa tehtävässään niin kaikki toivo on menetetty. Tällöin jokainen kansalainen taistelee omillaan.
Olen täysin varma että ainoa seuraus on vähättely ja anteeksi pyytäminen, palkanmaksu ja tekemättömyys jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta, kyllä minuakin hermostuttais esiintyä telkkarissa näinä aikoina. Tyyppi tietää, että sanoo hän MITÄ TAHANSA, häntä haukutaan kohta netissä. Te olette etukäteen päättäneet, että MITÄ HYVÄNSÄ THL sanoo tai tekee, se on aivan väärin.
Minä luotan THL:een ja Suomen viranomaisiin. Nämä ehkä tietävät vähän paremmin, miten epidemian kanssa toimitaan parhaiten, verrattuna johonkin tavikseen jolla ei ole mitään lääketieteellistä koulutusta. Uskon, että kaikille toimille tähän asti on olemassa jokin hyvä peruste.
Olet TAVALLINEN ihminen sinun pitäisi hävetä
Siihen on syynsä miksi joku on THL:lla töissä. Pienituloisilla tuntuu ylipäätään olevan suuria haasteita lukea ohjeita ja noudattaa niitä. Tolki on poikkeuksia mutta pääsääntöisesti näin.
Siis apua, mä kuolen nauruun. En edes nähnyt tilaisuutta, näin vain Iltalehdessä otsikon asiasta ja nyt luen tätä ketjua ja tikahdun. Av:n parhautta. :DDD
Korona voi olla lähes oireeton, vähäoireinen tai vaikeaoireinen.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/17b32496-436d-4601-aed2-e56127ab…