Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mies seksikkäämpi kuin nuori Clint Eastwood spaghettiwesterneissä?

Vierailija
11.03.2020 |

Kuolaan aina vain.

Kommentit (274)

Vierailija
21/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää lokki vai mikä ihmeen Seagal...

Mun mielestä se varasti Clintin katseen ja ei kyllä ole yhtä pelottava katseessaan.

Seagull on lähinnä naurettava.

Clintin katse saa pöksyt märiksi.

Vierailija
22/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Pikku Ironisti' kirjoitti:

Vielä 'Deliverance' ( * suom. 'Syvä joki') elokuvan aikaan (vuonna 1972) suht'nuori Burt Reynolds taas oli minun mielestäni komea  (ja juuri sopivan lihaksikas) seikkailijamies tuota ikimuistoista elokuvaa tähdittämään !

Näin on. Mutta muistatteko toverit, muistatteko Kurt Russelia?

Oih, se parta mikä sillä oli The Thingissä... Olen katsonut sen elokuvan tsiljoona kertaa vaikka saan siitä painajaisia, ihan vaan Kurtin takia.

Clint Eastwood oli muuten ihan superihana "Where Eagles Dare" (Kotkat kuuntelevat) -elokuvassakin. Leffa on muuten kyllä susipaska, ei tee oikeutta Alistair McLeanin kirjalle.

Minusta noissa vanhoissa länkkäreissä on muuten ihanaa se, miten hoikkia miehet ovat. Ei mitään kamalia koristelihaspellejä vaan jäntevän ja notkean oloisia. En ymmärrä tätä nykyistä lihasmassamuotia. Miettikää Hugh Jackmania ensimmäisessä X-Menissä, vs. miltä se näytti viimeisimmässä. Yäk mikä ero. Ensimmäisessä se näytti vielä hoikalta, myöhemmin pumpatulta. Yäk.

Jackman kuulemma työskenteli tajunnan rajamailla, kun kärsi niin pahasta nestehukasta koko ajan. Lihasten piti erottua, niin ei saanut nauttia nesteitä. Surullista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin noissa vanhan ajan miehissä vaan viehättää.

Sovinismi todennäköisesti.

Tulevaisuudessa ihaillaan tasa-arvon miehiä.

Ei sovinismi vaan miehekkyys. Eihän noissa elokuvissa yleensä ole niin paljon naisia että mikään sovinismi pääsisi näkymään.

Tasa-arvon miehiä tuskin koskaan tullaan kovin ihailemaan, elleivät ne opettele olemaan miehiä tissiposkien asemesta. Matalat testotasot tekee miehestä niin äärimmäisen epäviehättävän. Ja feministimiehille tiedoksi: naiset ei oikeasti syty kun kerrotte miltä teistä tuntuu ja rämpytätte kitaraa. "Vahva ja hiljainen tyyppi" puree useimpiin naisiin paljon paremmin.

Todellisen miehekkyyden puutetta on alettu elokuvissa kompensoida ylettömällä lihasmassalla. Ylimääräisen proteiinin syönnillä pöhötettyjä koristelihaksia. Näyttää säälittävältä, kun naama on sileä ja palleroinen kuin kiiltokuvaenkelillä eikä ole minkäänlaista maskuliinista "auraa".

Vierailija
24/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovinismi vaan miehekkyys. Eihän noissa elokuvissa yleensä ole niin paljon naisia että mikään sovinismi pääsisi näkymään.

Tasa-arvon miehiä tuskin koskaan tullaan kovin ihailemaan, elleivät ne opettele olemaan miehiä tissiposkien asemesta. Matalat testotasot tekee miehestä niin äärimmäisen epäviehättävän. Ja feministimiehille tiedoksi: naiset ei oikeasti syty kun kerrotte miltä teistä tuntuu ja rämpytätte kitaraa. "Vahva ja hiljainen tyyppi" puree useimpiin naisiin paljon paremmin.

Todellisen miehekkyyden puutetta on alettu elokuvissa kompensoida ylettömällä lihasmassalla. Ylimääräisen proteiinin syönnillä pöhötettyjä koristelihaksia. Näyttää säälittävältä, kun naama on sileä ja palleroinen kuin kiiltokuvaenkelillä eikä ole minkäänlaista maskuliinista "auraa".

Ihan hemmetin hyvin sanottu.

Vierailija
25/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ohjaaja sanoi Clark Gablesta: "Kun Montgomery Clift (oli muuten homo) tulee valkokankaalle, voi nähdä että sillä on pallit. Kun Clark Gable tulee valkokankaalle, kuulee miten ne kalahtelee yhteen." Clintin kohdalla sen kalahtelun kuulee kyllä myös.

Palstamiehille tiedoksi: sitä me naiset teiltä kaipaamme. Pitäkää suunne kiinni että voimme kuullaa kalahteleeko pallinne yhteen vai ei. Jos ei, ei jatkoon.

Vierailija
26/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clint on ihan fain, mutta ei tuollaisen äijän kanssa olisi mitään puhuttavaa.

Hotimpia ovat mm. Travis Fimmel, Charlie Hunnam, ehkä jopa Tom Hardy. Kaikki samaa blondiosastoa.

Vierailija
27/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen syntyvyys lähtisi nousuun, jos pääsisin parisuhteeseen Blondien kanssa. Lääh.

Vierailija
28/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ohjaaja sanoi Clark Gablesta: "Kun Montgomery Clift (oli muuten homo) tulee valkokankaalle, voi nähdä että sillä on pallit. Kun Clark Gable tulee valkokankaalle, kuulee miten ne kalahtelee yhteen." Clintin kohdalla sen kalahtelun kuulee kyllä myös.

Palstamiehille tiedoksi: sitä me naiset teiltä kaipaamme. Pitäkää suunne kiinni että voimme kuullaa kalahteleeko pallinne yhteen vai ei. Jos ei, ei jatkoon.

Ai että, mä tapasin kerran miehen, jolla oli samanlainen hiljainen mutta äärimmäisen voimakas aura kuin Clintillä noissa westerneissä. Meni jalat alta ihan saman tien. Oli perhana naimisissa. Miten onnekas vaimo!

Vierailija
29/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kitaraa soittavat miehet on aina olleet jotenkin kuumia ...

Vierailija
30/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille on ottajansa, kaikenlaisille miehille.

Vierailija
31/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles Bronson nuorena!

Vierailija
32/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä helkkarin tylsää yrittää keskustella Clintin kanssa. Oikeesti, niin tasapaksu ja totinen tyyppi. Ja kohdellut vaimojaan todella ankeasti.

Vierailija
33/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä helkkarin tylsää yrittää keskustella Clintin kanssa. Oikeesti, niin tasapaksu ja totinen tyyppi. Ja kohdellut vaimojaan todella ankeasti.

Se on se roolihahmo niissä westerneissä, joka vetoaa.

Vierailija
34/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clint olisi ihana yhden yön kuumaan suhteeseen mutta luulen, ettei tuollaisen miehen kanssa olisi helppo elää arkea.

Kun valkkasin aviomiestä itselleni, en katsonut tuollaisia miehiä päinkään.

Vierailija
35/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clint olisi ihana yhden yön kuumaan suhteeseen mutta luulen, ettei tuollaisen miehen kanssa olisi helppo elää arkea.

Mä ottaisin ihan kokonaan omakseni. Saisi vaeltaa maita ja mantuja, ja tulisi aina välillä kotiin "laittamaan" multa tajun kankaalle. En mä sitä keskustelukumppaniksi kaipaisi. Siinä on mies, jota odottaisin innolla kotiin.

Vierailija
36/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluan vain sanoa, että olen ylpeä teistä, arvon naiset.

Vierailija
37/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille on ottajansa, kaikenlaisille miehille.

Mieti vaikka Billy Idolia nuorena.

Vierailija
38/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Juhana Vartiainen ja Sami Sykkö.

Vierailija
39/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin ihan kokonaan omakseni. Saisi vaeltaa maita ja mantuja, ja tulisi aina välillä kotiin "laittamaan" multa tajun kankaalle. En mä sitä keskustelukumppaniksi kaipaisi. Siinä on mies, jota odottaisin innolla kotiin.

Okei. Mä halusin, että mulla on mies, josta on muutakin iloa. Mulle ei olisi ikinä riittänyt vain satunnainen hyvä seksi.

Vierailija
40/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hahmo, joka tihkuu seksiä. Olisi mielenkiintoista tavata nainen, johon EI vetoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän