Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mies seksikkäämpi kuin nuori Clint Eastwood spaghettiwesterneissä?

Vierailija
11.03.2020 |

Kuolaan aina vain.

Kommentit (274)

Vierailija
81/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka arjessa eläisi tasa-arvoista realismia, niin kyllä leffoissa voitaisiin sentään mennä vielä sillä vanhalla kaavalla, että miehet olisi miehiä ja naiset naisia.

Nykyajan leffat on niin uskomattoman tylsiä! Ketä naista edes kiinnostaisi katsoa naisBondia?

Mä ainakin katsoin Bondeja vain ja ainoastaan komean pääosanesittäjän takia. Suosikkejani olivat Pierce Brosnan, Timothy Dalton ja Sean Connery.

Eikä voitaisi. Tämän ketjun kommentoijat ovat sitä luokkaa, että pitää vakavasti harkita Eastwood-leffojeni hävittämistä. En halua kuulua typerien sovinistien porukkaan.

Vierailija
82/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ymmärsin oikein, niin palstamammat haluaisivat nuoren Clintin kanssa jonkinsorttisen FWB-suhteen? Yhteinen yö silloin tällöin, mutta ei sen kummempaa sitoutumista ja molemmat elävät omaa elämäänsä?

Itse olen feministiksi tunnustautuva nainen, en kaipaa mitään Villin lännen meininkiä, mutta tuontyyppinen kevytsuhde olisi tavallaan kyllä houkutteleva.

Pidän itsenäisestä elämästä enkä ole mikään kodin pikku hengetär, joka on omistanut elämänsä miesten ja lasten hoivaamiseen. Siksi vakituinen parisuhde vaikuttaa aika vastenmieliseltä ajatukselta, mutta välillä voisi kieltämättä olla hauskaa viettää laatuaikaa jonkun yhtä itsenäisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka arjessa eläisi tasa-arvoista realismia, niin kyllä leffoissa voitaisiin sentään mennä vielä sillä vanhalla kaavalla, että miehet olisi miehiä ja naiset naisia.

Nykyajan leffat on niin uskomattoman tylsiä! Ketä naista edes kiinnostaisi katsoa naisBondia?

Mä ainakin katsoin Bondeja vain ja ainoastaan komean pääosanesittäjän takia. Suosikkejani olivat Pierce Brosnan, Timothy Dalton ja Sean Connery.

Eikä voitaisi. Tämän ketjun kommentoijat ovat sitä luokkaa, että pitää vakavasti harkita Eastwood-leffojeni hävittämistä. En halua kuulua typerien sovinistien porukkaan.

Relaa :D Jos et ole niiden sovinismia jo huomannut, niin olikohan jo aikakin herätä?

Vierailija
84/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ymmärsin oikein, niin palstamammat haluaisivat nuoren Clintin kanssa jonkinsorttisen FWB-suhteen? Yhteinen yö silloin tällöin, mutta ei sen kummempaa sitoutumista ja molemmat elävät omaa elämäänsä?

Itse olen feministiksi tunnustautuva nainen, en kaipaa mitään Villin lännen meininkiä, mutta tuontyyppinen kevytsuhde olisi tavallaan kyllä houkutteleva.

Pidän itsenäisestä elämästä enkä ole mikään kodin pikku hengetär, joka on omistanut elämänsä miesten ja lasten hoivaamiseen. Siksi vakituinen parisuhde vaikuttaa aika vastenmieliseltä ajatukselta, mutta välillä voisi kieltämättä olla hauskaa viettää laatuaikaa jonkun yhtä itsenäisen miehen kanssa.

Mulle ainakin kelpaisi. Vaikkakin olen nyt ihan normaalissa avioliitossa nykyaikaisen miehen kanssa. Fantasiatasolla kaipaan jotakin aivan muuta.

Vierailija
85/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin noissa vanhan ajan miehissä vaan viehättää.

Sovinismi todennäköisesti.

Tulevaisuudessa ihaillaan tasa-arvon miehiä.

Ei sovinismi vaan miehekkyys. Eihän noissa elokuvissa yleensä ole niin paljon naisia että mikään sovinismi pääsisi näkymään.

Tasa-arvon miehiä tuskin koskaan tullaan kovin ihailemaan, elleivät ne opettele olemaan miehiä tissiposkien asemesta. Matalat testotasot tekee miehestä niin äärimmäisen epäviehättävän. Ja feministimiehille tiedoksi: naiset ei oikeasti syty kun kerrotte miltä teistä tuntuu ja rämpytätte kitaraa. "Vahva ja hiljainen tyyppi" puree useimpiin naisiin paljon paremmin.

Todellisen miehekkyyden puutetta on alettu elokuvissa kompensoida ylettömällä lihasmassalla. Ylimääräisen proteiinin syönnillä pöhötettyjä koristelihaksia. Näyttää säälittävältä, kun naama on sileä ja palleroinen kuin kiiltokuvaenkelillä eikä ole minkäänlaista maskuliinista "auraa".

Korjaus: puree paremmin vanhoihin akkoihin, joita ovat 90% Eastwoodin fanikunnasta. Nykyaikainen nainen ihailee nykyaikaista miestä.

Ja kun olen itse 21-vuotias, niin se istuu teoriaasi... miten?

Nuori olen minäkin. Mutta 90% Eastwoodin fanikunnasta ovat silti vanhoja akkoja.

Vierailija
86/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa :D Jos et ole niiden sovinismia jo huomannut, niin olikohan jo aikakin herätä?

Mistä sinä kuvittelet, että en olisi LEFFOJEN sovinismia huomannut?

Vierailija
87/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten mariset?

Vierailija
88/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oikeastaan närkästyit tässä ketjussa?

Vierailija
89/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen nyt vähän puskista huutelemaan, mutta onko täällä mammoille tuttu Red Dead Redemption ja Arthur Morgan? Siinä miehessä on minun mielestäni samaa kuin nuoressa Clintissä, vaikka onkin hyvin erilainen. Nimenomaan se olemus ja aura, joka ei liity ulkonäköön mitenkään (joskin joka kummallakin on kohdallaan).

Morgan näyttää ihan Chuck Norrisilta.

Ei saa edes leikillä sanoa noin :D Chuck on pallinaama.

https://pm1.narvii.com/7022/90ed84866fa97500efce958b3861b03bbdba8312r1-…

Ei ole lainkaan tuttu, mutta kuvan perusteella iskee.

Vierailija
90/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin noissa vanhan ajan miehissä vaan viehättää.

Sovinismi todennäköisesti.

Tulevaisuudessa ihaillaan tasa-arvon miehiä.

Ei sovinismi vaan miehekkyys. Eihän noissa elokuvissa yleensä ole niin paljon naisia että mikään sovinismi pääsisi näkymään.

Tasa-arvon miehiä tuskin koskaan tullaan kovin ihailemaan, elleivät ne opettele olemaan miehiä tissiposkien asemesta. Matalat testotasot tekee miehestä niin äärimmäisen epäviehättävän. Ja feministimiehille tiedoksi: naiset ei oikeasti syty kun kerrotte miltä teistä tuntuu ja rämpytätte kitaraa. "Vahva ja hiljainen tyyppi" puree useimpiin naisiin paljon paremmin.

Todellisen miehekkyyden puutetta on alettu elokuvissa kompensoida ylettömällä lihasmassalla. Ylimääräisen proteiinin syönnillä pöhötettyjä koristelihaksia. Näyttää säälittävältä, kun naama on sileä ja palleroinen kuin kiiltokuvaenkelillä eikä ole minkäänlaista maskuliinista "auraa".

Korjaus: puree paremmin vanhoihin akkoihin, joita ovat 90% Eastwoodin fanikunnasta. Nykyaikainen nainen ihailee nykyaikaista miestä.

Älä viitti dissata.

Vierailija
91/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihan oikean parisuhteen. Koko homma tietysti alkaisi grande passionena, mitä ei tietenkään kukaan tunne jotain FWB:tä kohtaan. Suureen intohimoon liittyy aina tietynlainen omistushalu. KUKAAN ei halua Clintin kansa mitään FWB-juttua, eiköhän sille voida sallia yksi sana sängyssä: korvaan muristu "minun".

Mutta sitten olisi sellainen avioliitto mitä ne (kuvitelmissa) tuohon aikaan oli. Mies on välillä pitkiä aikoja pois kotoa karjanajossa tms. ja tulee sieltä uupuneena, likaisena ja puutteessa. Joten pikku vaimo passaa miehelleen kylvyn ja herkullista kotitekoista leipää ja omenapiirakkaa sun muuta pöytään. Laventelia liinavaatteiden joukossa ja ulkona kuivatut, tuoksuvat, puhtauttaan rapisevat lakanat. 

Tämän takia olisi tärkeää että se mies on paljon pois kotoa, koska kukaan ei tietenkään jaksa ylläpitää suurta intohimoa koko ajan, ainakaan jos passaa miestä samalla.

Vierailija
92/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ohjaaja sanoi Clark Gablesta: "Kun Montgomery Clift (oli muuten homo) tulee valkokankaalle, voi nähdä että sillä on pallit. Kun Clark Gable tulee valkokankaalle, kuulee miten ne kalahtelee yhteen." Clintin kohdalla sen kalahtelun kuulee kyllä myös.

Palstamiehille tiedoksi: sitä me naiset teiltä kaipaamme. Pitäkää suunne kiinni että voimme kuullaa kalahteleeko pallinne yhteen vai ei. Jos ei, ei jatkoon.

Ai että, mä tapasin kerran miehen, jolla oli samanlainen hiljainen mutta äärimmäisen voimakas aura kuin Clintillä noissa westerneissä. Meni jalat alta ihan saman tien. Oli perhana naimisissa. Miten onnekas vaimo!

Mä olen tavannut monia. Just näitä vahvoja hiljaisia tyyppejä jotka yleensä vielä viettää aika ulkoilmaelämää. En oikeastaan muunlaisiin tunnekaan vetoa. Mies joka on hiljaa ja tarkkailee silleen vähän petomaisesti, sellainen sen olla pitää.

Tietysti mieskin saa puhua jos sillä on jotain kiinnostavaa sanottavaa mutta ihmisillä oikeasti harvemmin on.

Kenen kanssa sä sitten puhuisit?

Eiks olis aika tylsää himassa kun mies vaan istuis ja tuijottais sua petomaisesti kun sä teet makaronilaatikkoa mut ei virka sulle mitään?

Se näyttää leffassa hyvälle, mutta tosielämässä vois olla vitsit vähissä. :D

Mä en ole tuo sama, mutta mulla on samanlaiset ajatukset. Mä voin jutella mun kavereiden kanssa, jos juttuseuraa kaipaan (harvoin kaipaan). Mutta mies saisi olla sellainen hiljainen katselija, joka saisi mut märäksi pelkällä katseellaan. Keskittyisi omiin juttuihinsa ja "pysyisi poissa tieltä", kun mä keskityn omiini. Sellainen mies olisi ihan unelma. Just sellaiseksi mä miellän Clintin noissa westerneissä.

Tjaa. Mä halusin miehen, joka tekee myös kotitöitä eikä loista koko ajan poissaolollaan. Mä en ole itse sellainen nainen, joka viitsisi puurtaa vain ja ainoastaan kotihommissa, koska jonkun ne pitäisi kuitenkin hoitaa, vaan kaipaan itsellenikin enemmän vapautta.

On toki rasittavaa jos mies pyörii jaloissa koko ajan mutta kyllä sen pitää tehdä oma osuutensa.

No, näissä fantasioissahan ne miehet on aina jossain karjanajossa tms tienaamassa perheen elatusta. Eli ei-kotona. Joten olisi aika kohtuutonta vaatia niitä tekemään kotitöitä kun ne tulee uupuneena ja tomuisena kotiin. Pikemminkin niille valmistellaan kylpy ja - no joo.

IRL taas näin lapsettomalla pariskunnalla sen nyt ei niin väliä ole kuka ne kotityöt tekee. Lapsiperheessä asia tietysti eri, mutta kahden ihmiset pyykit ei juuri enempää aikaa vie kuin yhden, ruoan laittaa kahdelle samalla vaivalla jne.

-se hevosenjaloista keskusteleva-

Lukisin mielelläni sinun kirjoittamaasi fan fictinonia Clintin roolihahmosta. Olet taitava kirjoittaja ja mielikuvituksesi on vertaansa vailla. Enpä vielä tänä aamuna ajatellut, että viettäisin hetkisen ajatellen yhteistä kylpyä Clintin kanssa.

Kiitos, olipa kauniisti sanottu. Olen aina tykännyt länkkäreistä ja esim. Zane Greyn kirjoista, joten jotain on varmaan tarttunut.

Mistä haluaisit kuulla? Oletko kenties hyvän perheen tyttö, jonka isältä kaupungin pahis on kavaltanut rahat. Isä ampui sen tähden itsensä, ja olet pakotettu kaatamaan parin sentin viskipaukkuja likaisille ja rivosuisille lehmipaimenille bordellin baarissa. Sinua yritetään painostaa rahakkaampiin hommiin mutta toistaiseksi olet onnistunut aina kieltäytymään. Pyyhit baarin pöytiä hikisenä ja lopen uupuneena väistelemään kopeloivia käsiä. Baarin ovet heilahtavat ja välinpitämättömästi vilkaiset kuka piinaaja sieltä tällä kertaa tulee. Kadulla paahtava aurinko valaisee muukalaisesta vain siluetin, mutta muukalainen on on sentään aina jotain vaihtelua. Muukalainen tilaa sormeaan nostamalla paukun. Tuohtuneena vaiteliaisuudesta isket viskilasin miehen eteen pöydälle ja saat osaksesi katseen jonka intensiivisyys tuntuu lävistävän sinut...

Okei meni ehkä vähän liikaa harlekiinipokkarilinjalle.

Tai ehkä oletkin tyttö, jonka perhe on (tietysti) menettänyt karjatilansa, ja olet päättänyt ottaa onnesi omiin käsiisi. Leikkaat tukkasi, pukeudut pojaksi ja yhdessä uskollisen ratsusi kanssa pestaudut karjanajajaksi. Karjanajajien päällikkönä on vaitelias muukalainen, jonka katse tuntuu näkevän vähän liiankin paljon. Suu ei kuitenkaan virka mitään.

Hyvää loppupäivää kun mielikuvittelette niitä kaikki toinen toistaan kiehtovampia tapoja joilla urhean tyttömme sukupuoli paljastuu vaiteliaalle muukalaiselle. Putoaako hän hevosen selästä lyöden päänsä ja menettäen tajuntansa, ja vaitelias muukalaisemme tajuaa alaistaan virvoitellessaan ettei yhdelläkään miehellä ole näin siroa niskaa? Putoaako hän jokeen, jolloin vettyneet vaatteet paljastavat salaisuuden? Vai onko ehkä lammella kylpemässä, luullen olevansa omassa rauhassaan, tietämättä että vaiteliaan muukalaisen katse seuraa intensiivisesti jokaista putoavaa vaatekappaletta?

Ei juma. Kirjoita kirja, oikeasti, ostan sen heti. Toimii! :D

Mäkin ostan, teen ennakkovarauksen!

Vierailija
93/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihan oikean parisuhteen. Koko homma tietysti alkaisi grande passionena, mitä ei tietenkään kukaan tunne jotain FWB:tä kohtaan. Suureen intohimoon liittyy aina tietynlainen omistushalu. KUKAAN ei halua Clintin kansa mitään FWB-juttua, eiköhän sille voida sallia yksi sana sängyssä: korvaan muristu "minun".

Mutta sitten olisi sellainen avioliitto mitä ne (kuvitelmissa) tuohon aikaan oli. Mies on välillä pitkiä aikoja pois kotoa karjanajossa tms. ja tulee sieltä uupuneena, likaisena ja puutteessa. Joten pikku vaimo passaa miehelleen kylvyn ja herkullista kotitekoista leipää ja omenapiirakkaa sun muuta pöytään. Laventelia liinavaatteiden joukossa ja ulkona kuivatut, tuoksuvat, puhtauttaan rapisevat lakanat. 

Tämän takia olisi tärkeää että se mies on paljon pois kotoa, koska kukaan ei tietenkään jaksa ylläpitää suurta intohimoa koko ajan, ainakaan jos passaa miestä samalla.

Joo mutta kuka siivoaa sen kämpän naisen kanssa ja hoitaa ja ruokkii lapset?

Sillä tokihan lapsia noin miehekkään miehen kanssa tulisi ja pikkuvaimo olisi raskaana tämän tästä. Tuohon idylliin ei ihan sovi lauma piikoja eikä oikein edes yhtä kotiapulaista.

Vierailija
94/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon English sarjasta Vastatuuleen.

Hullaannuin täysin. Edelleen ykkönen.

Ikävä kyllä hän kuoli muutama vuosi sitten.

Vierailija
95/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju! Minun suosikkini on kuitenkin nuori Tommy Lee Jones. Siinä vasta on intensiivinen katse! Ei kuitenkaan mukavimmasta päästä IRL.

Vierailija
96/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon English kirjoitti:

Muistan sen. Se oli myös komea. Eikö se ole irlantilainen?

Olen pannut merkille, että Irlannista tulee usein komeita miehiä.

Vierailija
97/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi Robert Redford.

Vierailija
98/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jon English kirjoitti:

Muistan sen. Se oli myös komea. Eikö se ole irlantilainen?

Olen pannut merkille, että Irlannista tulee usein komeita miehiä.

Englantilainen + australialainen.

Vierailija
99/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan osaa sanoa ketään muuta... Miten joku voi rokata ponchon? Vain Clint pystyy siihen.

Norman Reedus tekee sen myös aika hyvin, muttei ole yhtä nätti kuin Clint.

https://www.scifinow.co.uk/wp-content/uploads/2012/11/The-Walking-Dead-…

Vierailija
100/274 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää jänniksistä jotka on taitavia väkivallassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi