Oletteko ihastuneet Hetki-valmissalaatteihin?
Tulee ostettua nykyisin usein ja saatan käyttää ihan aterian sijasta.
Se uusi Leipäjuusto-salaatti on todella hyvä.
Ne mukana tulevat kastikkeet on kyllä surkeita mutta kun ostaa itse kunnon kastikkeen niin on hyvä!
Kommentit (76)
Oon jo täysin kyllästynyt valmissalaatteihin. Kaikki ne maistuvat melko samalle brändistä riippumatta.
Ei olla.
Huonoja, mauttomia ja laaduttomia. Näin ainakin meidän työpaikalla on arvostelut. Itse ostin yhden ainoan kerran, enkä osta toista kertaa.
Kiva kun noita salaatteja on meillä päin ihan lähikaupassakin eli saatavuus on parantunut todella paljon. Ilmeisesti niitä aika hyvin menee kaupaksi.
Aivan surkeita salaatteja, pari kertaa ostin pikaruuaksi, mutta en voinut edes syödä toista annosta kokonaan.
En suosittittele kenellekään.
Hyi helvetti mitä moskaa ne ovat.
Enemmin ostan jonkin Atrian tai Saarioisen kasviruuan lounaaksi kuin tuon salaatin.
Itse menin naimisiin yhden kanssa. Meillä sopi soosit yhteen.
Ainakin se caesar kanasalaatti on todella hyvää.
En, ihan siksi kun ei hinta ja laatu kohtaa. Törkeän kalliita.
Kanataco on huippuhyvää, ja varsinkin se kastike.
Mauttomia salaatteja. En enää osta, enkä suosittele yhdelläkään ihmiselle.
Mutta tottahan jokaisella on oma makunsa.
Ja kait noita sörsseleitä joku ostaa, kun edelleen näkyvät tarjolla hyllyssä. En kuitenkaan käsitä, miksi?
Tykkäsin aiemmin todella paljon siitä kana-caesar salaatista, joka oli perhekokoa neliskanttisessa isossa rasiassa. Siinä oli niin herkullinen kastike. Ihan eri luokkaa kuin muut markkinoila olevat caesar-kastikkeet. Sitten ne kuitenkin yhtäkkiä muutti sen pienempään soikeaan astiaan ja kastike samalla vaihtui. Sen jälkeen en ole ostanut kuin kerran, ihan hirveän pahaa se uusi kastike ja koko salaatti siis pilalla.
Mulle maistuu myös. En käytä salaattipussia, vaan laitan rypsiöljyä sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mitä moskaa ne ovat.
Enemmin ostan jonkin Atrian tai Saarioisen kasviruuan lounaaksi kuin tuon salaatin.
Itse aloin ostaa niitä puhtaasta dieettisyistä eli laskin lähinnä kaloreita. Sittemmin olen niin tottunut niihin että syön niitä jo ihan maunkin vuoksi! Kaikista eri vaihtoehdoista en tykkää, mutta esim leipäjuustosalaatti ja kreikkalainen salaatti ovat suosikkeja. Noissa ei ole myöskään kaloreita paljon. Kastikkeena käytän yleensä Felixin Kevyttä ranskalaista, se sopii maultaan melkein jopa salaattiin. Tonnikalasalaatti on maultaan ihan ok, mutta siinä on kaloreita selvästi enemmän.
K-supermarketissa meillä päin myydään myös sellaisia kalliimpia "gourmet-valmissalaatteja" myöskin. Hinta niissä taisi kyllä olla jo sitten yli 6e kappale.
Silloin vuosia sitten kun tulivat markkinoille, olivat hyviä.
Nyt on muiden ainesten kuin salaatin määrä niin olematon, ettei niissä maistu muu kuin se salaatti ja melkoisen kallista siksi.
Vierailija kirjoitti:
En, ihan siksi kun ei hinta ja laatu kohtaa. Törkeän kalliita.
Noin 4e, tuntuu olevan sama hintaluokka lähes kaikissa valmissalaateissa. Joitakin kalliimpia on kyllä myöskin markkinoilla.
Ei tulisi mieleenkään ostaa valmissalaattia. Ei myöskään valmiiksi keitettyä kananmunaa eikä teollisesti pakattua riisipuuroa. Mutta näköjään noitakin vanhoja paskoja joku höhlä ostelee. Hyvä kate niissä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään ostaa valmissalaattia. Ei myöskään valmiiksi keitettyä kananmunaa eikä teollisesti pakattua riisipuuroa. Mutta näköjään noitakin vanhoja paskoja joku höhlä ostelee. Hyvä kate niissä on.
On niitä kuitenkin useampi valmistaja markkinoilla eli on myös kilpailua. Hetki on ehkä tunnetuin noista. Jos menee syömään hampurilaisaterian niin se on jotain 9e.
Ei tulisi mieleenikään ostaa niitä. Osaan ihan itse pilkkoa ainekset salaatteihin ja saan sillä tavoin merkittävästi edullisempaa ja laadukkaampaa salaattia.
Eipä ole tullut maistettua.