Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka normaali ihminen antaa vauvan sormiruokailla ravintolassa?

Vierailija
05.02.2023 |

Kävin toissapäivänä keskustassa sushibuffetissa. Näin syöttötuolissa istuvaa lasta, joka sormiruokaili ja lattialla oli melkein lautallinen nuuteleitä ja kastiketta. Todella ällöä. Hesarissa sit tänään juttu, miten vamhemmat eivät siivoa vauvojen sotkua Oodin ravintolassa. Minäkin olen äiti, mutta olen aina kunnoittanut muita ihmisiä ja ruokkinut lasta itse ravintolassa ja siivonut kaikki jäljet. Lapsi voi kotona sormiruokailla. Niinpä kysyn, mikä teitä vaivaa, ketkä teette näin- annatte vauvojen sotkea ruokapaikoissa? Eikö teillä ole suinkaan käytöstapoja? Kuin porsaat...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kylässä sama juttu. Ei mitään kunnioitusta. Taapero sormiruokailee ja sotkee kaikki paikat. En enää salli, että kukaan pikkulapsineen tulisi kylään.

Vierailija
2/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sellainen porsastelija vähän avata, miksi...? En syytä lapsia vaan juuri vanhempia.

Vierailija
4/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tässä ketään ruvetaan nimeämään.

Vierailija
5/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oodin juttu on kyl karmea ja instassa revitään siitä nyt lapsivihakeissi. Tulee melkoista ränttiä vihervasemmistolaisilta.

Vierailija
6/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonaan voivat minun puolestani sotkea niin paljon kuin haluavat. Mutta toisten kodeissa ja julkisilla paikoilla ei sotketa paikkoja sormiruokailulla.

Vierailija
7/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, että mistä se oletus, että se on jotenkin ok, että ravintolatyöntekijä ryömii lattialla ja siivoaa sieltä nuudeleita kaiken muun työn lisäksi.

Vierailija
8/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei sormiruokailisi ainakaan minun kotonani. Yleensäkään en halua kotiini vauvoja enkä maitoa vuotavia sotkuisia akkoja.

Vierailija
9/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oodin juttu on kyl karmea ja instassa revitään siitä nyt lapsivihakeissi. Tulee melkoista ränttiä vihervasemmistolaisilta.

Miten saat tähänkin juttuun puoluepolitiikkaa? Alkaa olla jo jonkin sortin sairaus, kun ei mitään muuta pysty ajattelemaan kuin sitä, että jotkut äänestää eri puolueita kuin itse. Varmaan sunkin mielestä yksipuoluejärjestelmä olisi paras, niin ärsyttäisi vähemmän.

Vierailija
10/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miisa nuorgam, tinnahenriikka ja tyttishemeikka ovat sitä mieltä, että kyseessä vain viha vauvoja kohtaan.

Vierailija
11/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä minä minä minä kulttuuri, saa tehdä mitä vaan. Eikä tietenkään tarvitse siivota omia sotkujaan. MInä minä minä. Kamalaa junttiutta. Ulkomailla en tällaista ole nähnyt, siellä asuukin sivistyneempiä ihmisiä, ja siellä huomautetaan. Täällä ollaan vaan hiljaa, lammaskansa sanon minä. En kuulu näihin lampaisiin ja puutun asioihin kun tarve vaatii. Voi sitä pahastumisen määrää kun minäkin olen suuni avannut näille porsaille. Viimeksi eilen kahvilassa, sinnehän pitää rahdata nykyään myös lemmikit sohville istumaan.

Vierailija
12/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat tähänkin juttuun puoluepolitiikkaa? Alkaa olla jo jonkin sortin sairaus, kun ei mitään muuta pysty ajattelemaan kuin sitä, että jotkut äänestää eri puolueita kuin itse. Varmaan sunkin mielestä yksipuoluejärjestelmä olisi paras, niin ärsyttäisi vähemmän.

Siitä saan, että juuri vihervasemmistolaiset ränttäävät nyt somessa, miten suomi on niin vihamielinen maa ja vauvoja vihataan ja ei sanakaan siitä, että äidit vois siivota ne vauvan sotkut.

Vierailija
13/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tämä minä minä minä kulttuuri, saa tehdä mitä vaan. Eikä tietenkään tarvitse siivota omia sotkujaan. MInä minä minä. Kamalaa junttiutta. Ulkomailla en tällaista ole nähnyt, siellä asuukin sivistyneempiä ihmisiä, ja siellä huomautetaan. Täällä ollaan vaan hiljaa, lammaskansa sanon minä. En kuulu näihin lampaisiin ja puutun asioihin kun tarve vaatii. Voi sitä pahastumisen määrää kun minäkin olen suuni avannut näille porsaille. Viimeksi eilen kahvilassa, sinnehän pitää rahdata nykyään myös lemmikit sohville istumaan.

Juuri näin!

Vierailija
14/14 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli ja puoliso antaa niiden vauva sormiruokailla meidän uudella matolla! Vähänkö kilahti, että uusi matto ja kaikkee. Ohjeistin keittiöön istumaan. Ei paljoa taineet muista ihmisistä välittää, oma vauva ku on niin söpö jne.

Siis mulla itsellä myös lapsi, en anna edes omaa lasta ruokailla miten sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan