Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ihastuneet Hetki-valmissalaatteihin?

Vierailija
09.03.2020 |

Tulee ostettua nykyisin usein ja saatan käyttää ihan aterian sijasta.

Se uusi Leipäjuusto-salaatti on todella hyvä.

Ne mukana tulevat kastikkeet on kyllä surkeita mutta kun ostaa itse kunnon kastikkeen niin on hyvä!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan työlounaaksi välillä. Ei tarvi ajatella etukäteen ja halvempi kuitenkin kuin työpaikkalounas edes e-passilla. 

Vierailija
62/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein kana-taco-salaatin, johon lisään leipäjuustoa ja viinirypäleitä. Käy lounaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kanasalaatti on toki paras, mutta tuo korealainen ja taco kana on noista parhaat. Ceasar maistuu oudolta. Saisivat uudistaa ne kanapalat, ovat joskus vähän kumimaisia. Toisella kilpailijalla on vuolukanan tyyppistä, maukkaampaa kanaa salaateissa.

Vierailija
64/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhh! Muutaman kerran koittanut, pettymys. Kuten muutkin valmissalaatit. Huono laatu oli kyllä pettymys, ja ikävä yllätys.

Vierailija
65/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön usein lounaaksi kanatacosalaatin, johon lisään runsaasti raejuustoa. Hyvää on. En ehdi töiden lomassa alkaa vääntämään salaattia itse.

Vierailija
66/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan usein kana-taco-salaatin, johon lisään leipäjuustoa ja viinirypäleitä. Käy lounaasta.

Tuossa on ulkomaalaista broileria. Mäkitalon farmin yhtä paljon maksavassa kana-tacosalaatissa on käytetty suomalaista broileria.

Vierailija
67/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana on tosiaan kumimaisia kuutioita noissa salaateissa. Saisivat uudistaa ja tomaattia on tosi vähän. Salaattia on hulluna ja aika kitkerääkin välillä. Tekisivät ruokaa rakkaudella, massatuotannon meininki ja fiilis jos syön Hetki-salaattia.

Vierailija
68/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanatacosalaattia ostanut pari kertaa reissussa lounaaksi sekä kopioinut ainekset kotona tehtävään salaattiin. 

Saako sellaisia mini-tacoja jostain? Tai siis jos saa, niin mistä? Meidän paikkakunnan kaupoissa ei ole 

Vierailija
69/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on ulkomaalaista broileria. Mäkitalon farmin yhtä paljon maksavassa kana-tacosalaatissa on käytetty suomalaista broileria.

Sitäpä ei vaan myydä joka paikassa. En ole koskaan sellaista edes nähnyt. Onko joku pk-seutulaisten juttu?

Vierailija
70/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme kun ihmiset valittavat rahan puutetta ! Pari salaatinsiivua, ripaus tonnikalaa, 1 kananmuna sekä puolikas tomaatti= melkeinpä 5 euroa pieni salaattiannos. Miksette tee itse vai onko täällä niin uusavutonta porukkaa ?

Vierailija
71/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö oikeastaan valmisruokia kun kaikissa on maitoa ja gluteenia. Jos löytyy joku itselle sopiva versio, niin voisin hyvinkin ostaa.

Vierailija
72/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lukenut koko ketjun, etkä vieläkään ymmärrä että valmissalaatit sopii tiettyihin tilanteisiin?

Teen huomenna linssilasagnea itse, tänään ostin tarvikkeet. Kestää 1,5 tuntia. Mutta mitä sitten? Kun mulla on töissä 10 minuutin tauko ja eväs pitää syödä autossa, kylmänä, helposti, sotkematta niin kyllä mä nappaan kaupasta sen salaatin, enkä ala kokata autossa linssilasagnea.

Vierailija
73/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme kun ihmiset valittavat rahan puutetta ! Pari salaatinsiivua, ripaus tonnikalaa, 1 kananmuna sekä puolikas tomaatti= melkeinpä 5 euroa pieni salaattiannos. Miksette tee itse vai onko täällä niin uusavutonta porukkaa ?

Välillä on sen verran kiire, ettei ehdi. Joskus unohtunut myös eväät kotiin ja tuollaisen nappaa nopeasti kaupan hyllyltä. Ja juu, en mene konkurssiin siitä, että syön noita muutaman kerran vuodessa...

Vierailija
74/76 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin Hetki-valmissalaatin ostot kun noin puolet ostamistamme salaateista olivat menneet syömäkelvottomiksi vaikka pakkausten mukaan myyntiaikaa olikin jäljellä vielä muutamia päiviä. Tämä sama trendi jatkui muutamien vuosien ajan kunnes siiryimme toisiin valmissalaattien valmistajien tuotteisiin. Yhdenkään toisen valmistajan tuote ei ole ollut syömäkelvoton.

Aloitimme valmissalaattien kokeilun rakentaessamme taloa ja edestakaiset ajot kauppaan ostamaan muita ruokia pilaantuneiden salaattiannosten vuoksi havaittiin kohtuuttomaksi.

Ehkä eniten harmittaa Hetki-valmistajan nuiva suhtautuminen muutamaan soittoon jossa pyysin tarkistamaan pakkaus tms toiminnan ettei pilaantunut salaatti sairastuttaisi vakavasti esim e-colibaateetilla.

Vierailija
75/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niistä salateista oikeen välitä mutta caesar rieska oli todella maukas

Vierailija
76/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana nää sissimarkkinoinnit on lapsellisia. Yrittäkää nyt edes - ärsyttäisi olla asiakkaanne kun näköjään pidätte ihmisiä aivan debiileinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi