Oletteko ihastuneet Hetki-valmissalaatteihin?
Tulee ostettua nykyisin usein ja saatan käyttää ihan aterian sijasta.
Se uusi Leipäjuusto-salaatti on todella hyvä.
Ne mukana tulevat kastikkeet on kyllä surkeita mutta kun ostaa itse kunnon kastikkeen niin on hyvä!
Kommentit (76)
Keitän pastan ja teen sille pestokastikkeen. Sitten marinoin ja paistan kanat. Pilkon kanat ja pesen salaatin ja pilkon senkin. Sitten kuorin hedelmät ja pilkon. Lopuksi vielä salaattikastike.
Kyllä siihen salaatin tekemiseen vaan aikaa saa uppoamaan. Ja aina tulee myös tehtyä liian iso määrä.
Riisipuuron teen kyllä mieluummin itse. Kaupan riisipuuro oli semmoista ylisuolaista velliä. Itse kun tekee niin voi tehdä isomman satsin ja täysmaitoon.
Uusi nuudelisalaatti oli hyvää. Semmoinen pyöreä purkki.
Kanatacosalaattia ostanut pari kertaa reissussa lounaaksi sekä kopioinut ainekset kotona tehtävään salaattiin.
Täysin kyllästynyt olen kaikkiin valmissalaatteihin. En silti viitsi ruokia laittaa vaan syön pahanmakuisia valmisruokia. Laiskuus voittaa makuelämysten halun.
Varsinaisia lisäainekoktaileja nuo salaatit.
Ai niin, mutta mammathan luulee lisäaineiden olevan suoraan luonnosta :)
Olen monta kertaa katsellut valmissalaatteja etsiessäni nopeaa arkilounasta, mutta en ole toistaiseksi ostanut. Koska eihän niissä ole mitään syötävää, pakkaus on lähinnä muovia ilman sisältöä. Sormustimellisen verran salaattia ja täytteitä ja pieni kastikepussi, ei kiitos. Tyhjän saa pyytämättäkin, en viitsi maksaa siitä 4-5 euroa. Jos tekee mieli nimenomaan tuoresalaattia, ostan sitä kaupan salaattibaarista jossa voin koota mieleisen kerta-annoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään ostaa niitä. Osaan ihan itse pilkkoa ainekset salaatteihin ja saan sillä tavoin merkittävästi edullisempaa ja laadukkaampaa salaattia.
Toki varmasti saa, jos on valmis näkemään sen vaivan päivittäin ja vielä varaa erilaisia aineksia, jotta voi vaihdella usein eri salaattien välillä.
Itse arvostan sitä en saa täysin valmiina, olen niin laiska itse tekemään mitään ruokaa. Käytän aikaa mielummin johonkin muuhun.
Ennen ymmärrettiin sentään hävetä tuollaista kalliiksi tulevaa laiskuutta.
Olet täysin vapaa muuttamaan 1800-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa katsellut valmissalaatteja etsiessäni nopeaa arkilounasta, mutta en ole toistaiseksi ostanut. Koska eihän niissä ole mitään syötävää, pakkaus on lähinnä muovia ilman sisältöä. Sormustimellisen verran salaattia ja täytteitä ja pieni kastikepussi, ei kiitos. Tyhjän saa pyytämättäkin, en viitsi maksaa siitä 4-5 euroa. Jos tekee mieli nimenomaan tuoresalaattia, ostan sitä kaupan salaattibaarista jossa voin koota mieleisen kerta-annoksen.
Salaattibaareista minä en taas suostu ostamaan mitään. En ainakaan näin flunssa aikana.
Salaatti on maailman helppotekoisin ruoka. Mulla on aineksia pienissä rasioissa ja koostan töissä lounaaksi itse takuulla raikkaista ja tuoreista aina kulloinkin haluamani salaatin. En tykkää yleensä mistään valmiskastikkeista, joten nekin olen tehnyt itse.
Vastasin muuten tuohon hetki-valmissalaatti kyselyyn ja oli ihan onneton!
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on maailman helppotekoisin ruoka. Mulla on aineksia pienissä rasioissa ja koostan töissä lounaaksi itse takuulla raikkaista ja tuoreista aina kulloinkin haluamani salaatin. En tykkää yleensä mistään valmiskastikkeista, joten nekin olen tehnyt itse.
Joku saattaa liikkua päivän aikana, jolloin helppoa ostaa kaupasta kylmässä pidetty tuote ja syödä se samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku saattaa liikkua päivän aikana, jolloin helppoa ostaa kaupasta kylmässä pidetty tuote ja syödä se samantien.
Miten liikkuminen liittyy huonon ravinnon syöntiin?
Ostan aika usein näitä valmiiksi pussiin pakattuja salaatti-salaattiseoksia, koska niistä tulee vähemmän hävikkiä kuin jos ostaisin kaikki salaattiainekset erikseen. Mitään krutonkijuttuja en osta enkä valmiita kastikeseoksia. Vähän kalliitahan ne on, mutta käteviä.
Mistä ne maksaisi palkan työntekijöille, jos tuo rasia maksaisi 2€ ??
En mä ainakaan mieti mitä joku miettii mun ostoksista. Asun kaupungissa,jossa mulla ei ole tuttuja. Ei ole kukaan katsonut kauppakoriini. Syön milloin mitäkin. Käyn töissä. Maksan omat ja lapsen elämiseen kuuluvat asiat. Ei pitäs olla kellään sanomista? Joskus ostan hetki salaatit joskus pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kalliita on miniluumutomaatit pieni rasia jo pari euroa ,salaatinlehdet 1-2€ paketti ja kurkku millon mitäkin. Tonnikala tai kana myös maksaa. Kyllä siinä on hintaa ja tekemisen vaiva. Mutta kukin tyylillään. Xtra salaattikastike on hyvää.
Meillä on usein lähikaupoissa hetki salaatit puoleen hintaan. Tykkään.
Korealainen kanasalaatti ainoa hyvä, mutta kanaa naurettavan vähän!
Oon ostanut valmissalaatteja. Mutta itsekkin oon tehnyt salaatin, eli tomaattia, kurkkua, viinirypälettä ja fetajuustoa. Ei tämän kummempaa ja on jopa parempaa kuin valmissalaatit. Siihen vielä kastike, unohtui mainita.
Joo mutta mä myöskin haluan olla varma että ne on hyvin pesty. Esim. jos vaikka olen kylässä ja joku tarjoo mulle salaattia. Olenko turhan nirso? En uskalla sanoa oletteko pesseet nämä hyvin. Pahoittaisi joku varmasti mielensä.