Mikä sai sinut lopettamaan kokonaan alkoholin juomisen?
Jos siis olet lopettanut kokonaan alkoholin käytön niin mikä sai sinut lopettamaan lopullisesti ja mitä kaikkea hyvää siitä on seurannut?
Kommentit (1745)
Metformiinilääkitys. Lääkäri sanoi, että lääke ei sovi yhteen alkoholin kanssa. Mitään perusteluja ei ole annettu, mutta itse olen aiheesta opiskellut.
Diabetes ja metformiini. Ei muuta syytä tarvitse. yli 20 vuotta ollut alkoton.
Itse lopetin kun ei vaan maistunut enää. Sen jälkeen lähti vaimo ja kaverit. Yksinään saa olla eikä kukaan kysele enää perään kun en lähde koskaan mihinkään ja olen kuulemma tylsää seuraa selvinpäin.
Se väsyttää. Ja muutenkin väsyttää riittävästi.
Kofeiini tuottaa minulle paremman ja hallittavissa olevan puheliaisuuden verrattuna humalan aiheuttamaan jankkauslätinään.
Käytännössä 100 sätkää kannabista aiheuttaa merkittävät tukokset keuhkoihin. Se tarkoittaa noin kolmea vuotta säännöllistä pössyttelyä. Monet vetää sen sätkän päivässä tai parikin.
Sitten on niitä jotka käyttää suuria määriä päivässä. Keuhkot on pihallut ikuisesti ja lopullisesti. Keuhkoahtauma ei ole leikin asia.
Hengittämällä hiiltä jota savussa on saa keuhkot tukkoon. Niin yksinkertaista se on. Tähän päälle kaupungin saasteet ja jos röökaa.
Sulla on hyvä ystävä keuhkoahtauma jo nuorena. Hengästyt tosi herkästi.
Kattele bongin pintaa ja sitä likaista vettä. Sellaiset on sun keuhkos ja pidättelet oikein sitä likaista palaneen ilman sekoitusta sisuksissas. Ei ole tervettä missään mielessä...
Tästä ei pääse mihinkään.