Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sai sinut lopettamaan kokonaan alkoholin juomisen?

Vierailija
09.03.2020 |

Jos siis olet lopettanut kokonaan alkoholin käytön niin mikä sai sinut lopettamaan lopullisesti ja mitä kaikkea hyvää siitä on seurannut?

Kommentit (1745)

Vierailija
1741/1745 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kannabiskartellien ja ulkomaisen kannabisbisneksen maksamat trollit suoltaa päihdepuolustustaan tähänkin ketjuun, jonka piti käsitellä alkoholia.

Kannabiksen mainostamisen pitäisi olla rikos, samoin toki myös alkoholin.

Jos kannabista käytettäisiin yhtä paljon kuin alkoholia, olisi haitatkin samaa luokkaa. Ehkä jopa suuremmat, jos porttiteoria olisikin totta jopa laillisen kannabiksen kohdalla.

Kannabis ei muutu yhtään sen haitallisemmaksi mitä enemmän sitä käytetään. Jos kannabis korvaisi alkoholin yleisimpänä päihteenä niin väkivalta ja henkirikokset vähenisivät paljon. Se on aivan sama mitä luulet mutta fakta on että kannabis on vähiten haitallinen päihde. Siihen ei kuole vahingossakaan. Se ei aiheuta fyysistä riippuvuutta. Se että kannabis laukaisee tyyliin yhden psykoosin kahdessa vuodessa ei ole vakavaa. A

Käytännössä 100 sätkää kannabista aiheuttaa merkittävät tukokset keuhkoihin. Se tarkoittaa noin kolmea vuotta säännöllistä pössyttelyä. Monet vetää sen sätkän päivässä tai parikin.

Sitten on niitä jotka käyttää suuria määriä päivässä. Keuhkot on pihallut ikuisesti ja lopullisesti. Keuhkoahtauma ei ole leikin asia.

Hengittämällä hiiltä jota savussa on saa keuhkot tukkoon. Niin yksinkertaista se on. Tähän päälle kaupungin saasteet ja jos röökaa.

Sulla on hyvä ystävä keuhkoahtauma jo nuorena. Hengästyt tosi herkästi.

Kattele bongin pintaa ja sitä likaista vettä. Sellaiset on sun keuhkos ja pidättelet oikein sitä likaista palaneen ilman sekoitusta sisuksissas. Ei ole tervettä missään mielessä...

Tästä ei pääse mihinkään.

Vierailija
1742/1745 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metformiinilääkitys. Lääkäri sanoi, että lääke ei sovi yhteen alkoholin kanssa. Mitään perusteluja ei ole annettu, mutta itse olen aiheesta opiskellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1745 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes ja metformiini. Ei muuta syytä tarvitse. yli 20 vuotta ollut alkoton.

Vierailija
1744/1745 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin kun ei vaan maistunut enää. Sen jälkeen lähti vaimo ja kaverit. Yksinään saa olla eikä kukaan kysele enää perään kun en lähde koskaan mihinkään ja olen kuulemma tylsää seuraa selvinpäin. 

Vierailija
1745/1745 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väsyttää. Ja muutenkin väsyttää riittävästi.

Kofeiini tuottaa minulle paremman ja hallittavissa olevan puheliaisuuden verrattuna humalan aiheuttamaan jankkauslätinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi