Miten saisin herttaisen vaimoni piristymään ja kiinnostumaan kodin sisustamisesta?
Naisethan tunnetusti alkavat heti ensimmäisenä sisustamaan huushollia, kun on muutettu yhteen. Näin ei ole käynyt vaimoni kohdalla. Alunperin kotimme on minun ostama, mutta olen antanut vaimolle luvan tuoda omia tavaroitaan ja sisustaa. Töiden jälkeen kun tulen kotiin, niin vaimo makaa usein sohvalla ja kysyessä miten hänen päivänsä on mennyt on vastaus epämääräistä muminaa. Lasten- ja vierashuone ovat sisustamatta. Miten saan vaimoni innostumaan?
Kommentit (11)
Sisusta itte jos kerran olet kiinnostunut sellaisesta.
Kylläpä kuulostaa herttaiselta tosiaan. Jätä se emakko.
Ei kai nyt kaikki naiset ovat stereotyyppisesti toistensa kaltaisia. Vaimoasi ei kiinnosta varmaan sisustaminen, voisi päätellä. Jos sinua kiinnostaa niin miksi ihmeessä et sisustaisi?
Aika paha tilanne. Nainen tarvitsee nyt ammattiapua, jotta naissukupuolelle ominainen pesänsisustusvietti saadaan aktivoitua.
Jos se onkin oikeasti mies, se sinun nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kuule sisusta ihan itse.
Kuule ei tarvitse olla noin töykeä.
Shoppailee ehkä osakkeita, just tänään ovat alennusmyynnissäkin. Käytä itse omat rahasi sohvatyynyihin.
Lyö rahaa käteen ni johan kiinnostaa.
Just näin oma eukko on tullut samallaiseksi ei siivoo eikä laita ruokaa makaa sohvalla ei ikänä liiku lihoo ja äyskii ,on otettava homma haltuun ja jaettava lusikat
Kaikkia naisia ei vaan kiinnosta. Meillä mies sisustaa. :)