Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lopen kyllästynyt kaikenlaisiin typeriin käsimerkkeihin?

Vierailija
09.03.2020 |

Tiedäthän, joku näyttää älyttömästi virnistellen voitonmerkkiä, joku tuohtuneesti keskaria, jotkut muka hevarit pirunpäätä ja turhan moni omintakeisesti sitä sydänmerkkiä oikein kaksin käsin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihqua on kun parit tekee sen sydämen yhdessä

Vierailija
2/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaan voi olla ihan oma itsensä ilman mitään turhia korostusmerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä merkki 👌

Vierailija
4/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kielen näyttäminen, ARGH!

Vierailija
5/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen oppinut kaikenlaisia uusia jengikäsimerkkejä.

Nyrkkitervehdys ja muut kovat jutut, jotka tuo enemmän uskottavuutta itsetunnolle.

Hyvin maagisia ja mystisiä psyykeenvoimistajia.

Nyt kukaan ei voita mua kun osaan räpätä käsillä sotaa.

Vierailija
6/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ymmärrän tuon, että nuorille läpäytetään niitä kämmeniä, nyrkki nyrkkiä vasten tai jopa peukun nosto - tällaiset voivat olla nuorelle ja epävarmalle ihmiselle tosi rohkaiseva teko. 

Mutta muut käsimerkit näyttävät todella typeriltä. 

Vierailija
7/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

räpwarmarks kirjoitti:

Nyrkkitervehdys ja muut kovat jutut, jotka tuo enemmän uskottavuutta itsetunnolle.

Heh, vastasin sulle, vaikka en edes tiennyt, mitä kirjoitat. T: 6/6

Vierailija
8/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, ymmärrän tuon, että nuorille läpäytetään niitä kämmeniä, nyrkki nyrkkiä vasten tai jopa peukun nosto - tällaiset voivat olla nuorelle ja epävarmalle ihmiselle tosi rohkaiseva teko. 

Itse olen nelikymppinen lähiöiden kasvatti ja käsimerkit on minussa mukana.

Kyse on kultuurista kun tullaan kovemmista oloista, niin eihän keskiluokkaiset ymmärrä näitä juttuja.

Suomi on jakaantunut ja toiset tekee merkkejä ja toiset pesee käsiä hysteerisesti kuin neidit.

Käsimerkit on miehekkäitä ja voimaannuttavia juttuja. Niihin piilee oma mystiikkansa kuten tatuointeihinkin.

Ei kannata olla kateellinen jos ei osaa ja ei tule kovista lähtökohdista.

Kannattaa vain olla tyytyväinen siihen omaansa. Esimerkiksi en minä tajua mitä järkeä on ajaa traktorilla.

Toiset nyt vaan tekee sellaisia et ajelevat paskassa rallia.

Ei se multa ole pois.

Vierailija
9/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

räpwarmarks kirjoitti:

Eli siis 6/7

Vierailija
10/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

räpwarmarks kirjoitti:

Niin olen neljäkymppinen ja käsimerkit sun muut tulee 90s. Osa on opittu isältä ja hänen veljeltä vankilasta.

Suomessa eri alueilla on omat merkkinsä.

Mun vaimon yksi (hienosto) vaihtoehto gradulle oli noi käsimerkit, mutta tajus ettei niitä kannata häpäistä akateemisella huomiolla.

Eli jätetään ne omaan arvoonsa. Joku gradu halventaisi vaan enemmän syvää perinteistä suomalaista tapaa keskustella suuta liikuttamatta.

Vierailija
11/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕🏿

Vierailija
12/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

räpwarmarks kirjoitti:

Niin olen neljäkymppinen ja käsimerkit sun muut tulee 90s. Osa on opittu isältä ja hänen veljeltä vankilasta.

Mun vaimon yksi (hienosto) vaihtoehto gradulle oli noi käsimerkit, mutta tajus ettei niitä kannata häpäistä akateemisella huomiolla.

Eli jätetään ne omaan arvoonsa. Joku gradu halventaisi vaan enemmän syvää perinteistä suomalaista tapaa keskustella suuta liikuttamatta.

Me alamaailman homoganstat kautta suomenniemen käytetään helikopteritervehdystä ja telakointia keskinäisen yhtenäiskulttuurin korostamiseksi.

Olemme oppineet nämä tervehdykset alamaailman kovimmilta tekijöiltä pedopetteriltä ja homovolttireiskalta ja he taas alan kovimmilta tekijöiltä usan räppimaailmasta.

Kaivelemme muniamme, heilutamme käsiämme kuin heinäntekijät, annamme ylävitosia paitsi sahuri suhonen, joka antaa yläkolmosia vaikka näyttääkin vähän onnettomalta sitä tehdessään (helikopterissa kyllä näyttävä, naisten tuntema heijari suhonen), eikä sen etunimi ole jari.

Vierailija
13/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viihdyttävimpiä pelejä johon ei tarvita nappuloita on kivi paperi sakset.

Käsimerkit ja siihen liittyvä on todennäköisesti ihmislajin evoluution lisäys älykkyyteen.

Älykkyys käy yhdessä käsien kautta.

Siksi esimerkiksi nykyään runkkaamistakin osataan arvostaa enemmän kuin ennen osattiin.

Vierailija
14/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastavaksi tämän tekee, kun käsimerkit ja sanonnat saavat uusiakin merkityksiä. Tuore esimerkki ok-merkin mieltäminen valkoisen ylivallan kannattajien merkiksi. 

Vierailija
15/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt käsimerkkien sensurointiin televisiossa.

Vierailija
16/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kultuurista kun tullaan kovemmista oloista, niin eihän keskiluokkaiset ymmärrä näitä juttuja.

Suomi on jakaantunut ja toiset tekee merkkejä ja toiset pesee käsiä hysteerisesti kuin neidit.

Käsimerkit on miehekkäitä ja voimaannuttavia juttuja. Niihin piilee oma mystiikkansa kuten tatuointeihinkin.

Kannattaa vain olla tyytyväinen siihen omaansa. Esimerkiksi en minä tajua mitä järkeä on ajaa traktorilla.

Ei se multa ole pois.

Ei Hervannassa ollut ysärillä mitään käsimerkkejä ja Suomessa ei muita lähiöitä ole.

👎

Vierailija
17/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ollaan pikkurilli pystyssä.

Vierailija
18/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

räpwarmarks kirjoitti:

Me alamaailman homoganstat kautta suomenniemen käytetään helikopteritervehdystä ja telakointia keskinäisen yhtenäiskulttuurin korostamiseksi.

Olemme oppineet nämä tervehdykset alamaailman kovimmilta tekijöiltä pedopetteriltä ja homovolttireiskalta ja he taas alan kovimmilta tekijöiltä usan räppimaailmasta.

Kaivelemme muniamme, heilutamme käsiämme kuin heinäntekijät, annamme ylävitosia paitsi sahuri suhonen, joka antaa yläkolmosia vaikka näyttääkin vähän onnettomalta sitä tehdessään (helikopterissa kyllä näyttävä, naisten tuntema heijari suhonen), eikä sen etunimi ole jari.

Näin on.

Keskiluokkaiset tytöt ja pojat sitten matkii näitä merkkejä, koska ne on niin siistejä ja osa tulevaa itsetuntoa.

Tatuointejakin on jo monilla.

Erityisesti paremmissa piireissä nämä on hyviä keinoja kapinoida konservatiivisia vanhempia vastaan :D

Kyllä me katujen heijarit ja kaverit naureskellaan, kun osissa käsimerkkejä on mukana Yhdysvaltojen omia merkkejä ja ei niitä esimerkiksi Liipolan lähiössä tai Kalliossa käytetä.

Se vain kertoo että paremmissa piireissä ihaillaan meitä ja ei ole selvää erotusta siitä, mikä tulee amerikasta ja mikä tulee ihan sieltä Suomen kaduilta missä tapellaan ja selvitään joka päivä nälästä päivä kerrallaan.

Vierailija
19/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se multa ole pois.

Ei Hervannassa ollut ysärillä mitään käsimerkkejä ja Suomessa ei muita lähiöitä ole.

👎

Käsimerkkejä on aina ollut.

Sulla ei ole juuria kato.

Vierailija
20/29 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaan voi olla ihan oma itsensä ilman mitään turhia korostusmerkkejä.

Mä oon silloin oma itseni, kun näytän käsimerkkejä, se kuuluu mun persoonaani.