Volvo V90 Diesel 0,101hv/kg, Tesla M3 0,273hv/kg
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä patteripoikia
Vetäähän se persun sanattomaksi. Ymmärrän.
Plaidilla 0,475hv/kg. Ei taida volvomiehellä riittää vaikka survoisi pedaalin konehuoneeseen saakka.
Perhefarkku Model X 0,419hv/kg.
En ymmärrä miten ihmiset aivopestään ostamaan noita ihan todistetusti surkealaatuisia tesloja järkyttävän hintaan. Sama iPhonen kohdalla. No, yksinkertaisia tuotteita yksinkertaisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Plaidilla 0,475hv/kg. Ei taida volvomiehellä riittää vaikka survoisi pedaalin konehuoneeseen saakka.
Perhefarkku Model X 0,419hv/kg.
Joo ?... Keittäiskö Kahvit...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten ihmiset aivopestään ostamaan noita ihan todistetusti surkealaatuisia tesloja järkyttävän hintaan. Sama iPhonen kohdalla. No, yksinkertaisia tuotteita yksinkertaisille ihmisille.
YHYY,OLEN PERSU EIKÄ MINULLA OLE MUUTA MÖLISEMISTÄ TÄNÄÄN YHYY!
70-luvulla 10hp/1000kg oli ralliauton lukema, nyt vain Volvon perhe-diesel, Tesla 3x 70-luvun ralliauton teho/paino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.
YHYY! HYÖRR!
Mitä sillä kauhealla teholla tekee, oli Volvo tai Tesla? Painava auto syö kalliita renkaita silmissä, kun kiihdyttelee eikä kuitenkaan ole loppujen lopuksi nopeammin perillä, koska joutuu kuitenkin ajamaan muun liikenteen mukaan. Tai sitten poliisisetä muistuttaa asiasta maksumääräyksen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä kauhealla teholla tekee, oli Volvo tai Tesla? Painava auto syö kalliita renkaita silmissä, kun kiihdyttelee eikä kuitenkaan ole loppujen lopuksi nopeammin perillä, koska joutuu kuitenkin ajamaan muun liikenteen mukaan. Tai sitten poliisisetä muistuttaa asiasta maksumääräyksen muodossa.
Mikset aja Fiat Ritmolla sitten itse?
Hurjaa ajatella että jokaisella on nykyään mahdollista saada suoraan kaupasta perheauto jonka tehopainosuhde on suunnilleen sama kuin B-ryhmän Audi Quattrolla.
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa ajatella että jokaisella on nykyään mahdollista saada suoraan kaupasta perheauto jonka tehopainosuhde on suunnilleen sama kuin B-ryhmän Audi Quattrolla.
Ja kiihtyy nopeammin koska tekniikka huomattavasti kehittyneempää.
Polkupyörällä olisit jo perillä.