Tykkääkö kaikki muka suudella? Myös pitkissä parisuhteisessa intohimoisia kielareita?
Olenko outo, minä nimittäin en erityisemmin välitä suutelusta.
25 vuotta miehen kanssa kimpassa ja seksiä on säännöllisesti ja olemme ihan tyytyväisiä suhteeseemme.
Kommentit (33)
Ei oikein iske tämä aihe näinä tautisina aikoina.
Joo, ei mekään tykätä. Suunnilleen saman verran kimpassa kuin tekin. Jos vähän suulle suikkastaan, niin hyvä, aina ei edes sitä.
En tykkää! Minua inhottaa se limojen vaihto.
Sama täällä, oma kieli ollut 100 varmasti enemmän niillä toisilla huulilla ; )
-M55
Meistä se on mukavaa edelleen 20 vuoden jälkeen.
En tykkää . Yök. Miehille se on ihan OK kunhan seksiä riittää.
Suuteleminen on maailman ihaninta puuhaa, jos on tunteita toista osapuolta kohtaan. Yhdentekevän tyypin kanssa se on yhtä eroottista kuin juurihoito.
En tykkää. Alkaa etoa se limaisuus aina jossain vaiheessa...
Minä rakastaisin suudella. Mies ei tykkää. Koen tämän ongelmana.
No ei mieheni ole mikään yhdentekevä, rakastan häntä, mutta en koe mitään tarvetta tunkea kieltäni hänen suuhunsa
Kivaa se on. Ehkä ei kielarit ole meidän juttu, mutta suukotellaan päivittäin.
Yhdessä 30v
Ei mekään suudella, ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Pussataan joskus pikaisesti huulille mutta siinä se.
Olen kuulemma oikein hyvä suutelija. Menee taito hukkaan näin sinkkuna :)
Suutelu on ihanaa, sellaisen kanssa joka myös osaa.
Halaaminen ja yhdyntä tuntuu kivemmalta. Suutelusta en saa mitään tunteita aikaiseksi. Sama vaikka etanaa nuolis.
Pidän pitkistä hitaista kevyistä suudelmista. Ei mistään kielareista!
Vierailija kirjoitti:
Ei mekään suudella, ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Pussataan joskus pikaisesti huulille mutta siinä se.
Sama juttu. Meilläkin on ylipurentaa runsaasti molemmilla ja hampaat kolisee jos suutelee.
Suutelu on aina tuntunut ällöttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Meilläkin on ylipurentaa runsaasti molemmilla ja hampaat kolisee jos suutelee.
:DD!!
No eikö tämä ole kiinnostava aihe