Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kaikki muka suudella? Myös pitkissä parisuhteisessa intohimoisia kielareita?

Vierailija
05.03.2020 |

Olenko outo, minä nimittäin en erityisemmin välitä suutelusta.

25 vuotta miehen kanssa kimpassa ja seksiä on säännöllisesti ja olemme ihan tyytyväisiä suhteeseemme.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suutelu kuluu rakastelusessioon ihan välttämättömänä osana. Kieli mukana ilman muuta. Tottakai muulloinkin. 

Vierailija
22/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni, mutta suutelusta en tykkää. Onneksi ei hänkään niin välitä siitä. Pusutellaan kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku työntäs limaisen kielensä mun suuhun niin mä oksentaisin.

Vierailija
24/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainakin. Itse en välittäisi kuin pikku muiskauksesta silloin tällöin mutta tämä pureutuu kiinni kuin iilimato eikä irrota kuin väkivalloin.

Vierailija
25/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten teitä ällöttää suutelu, muttei seksi. Kyllä ne pöpöt panemallakin tarttuu.

Vierailija
26/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vissiin ikinä vetäny kielareita, oon 40. Eikä suudelmat saa olla liian märkiä. Arjessa semmoisia kuivia pusuja poskelle tms. Jos kuumempi tunnelma, voi vähän hivellä huulten sisäpinnoilta.

Vierailija
27/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään suuteloinnin fani, mutta kyllä se oikeassa tilanteessa menee. Olen ehkä hieman outo mutta olen todella herkkä kaikille epämääräisille mauille ja hajuille. Jos mies on siis syönyt jotakin vähäänkään vahvemmalta maistuvaa tai haisevaa ruokaa niin minulta ei pusuja heru.

Vierailija
28/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten teitä ällöttää suutelu, muttei seksi. Kyllä ne pöpöt panemallakin tarttuu.

Ei ne pöpöt nyt niinkään vaan suu on mulle pyhempi paikka kuin alapää. Ja se tuntuma kun joku liero (kieli) tulee sun suuhun. Hyi hitto!

Vierailija
29/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, en ollutkaan ainoa

Vierailija
30/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän suutelemisesta, mutta valitettavasti mieheni ei osaa suudella! Olin jo melkein unohtanut 15 vuodessa, miltä suuteleminen voi tuntua, kun muutama vuosi sitten hairahduin suutelemaan toista miestä. Vähän harmittaa, ettei saa nauttia suudelmista, mutta ei tässä elämässä kaikkea voi saada. Hyvä mies omani kuitenkin on.

Vierailija
31/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin välitä. Kielisuudelmat suorastaan ällöttää.

Suutelu ei muuten ole yleismaailmallinen juttu.

Vierailija
32/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pöpökammoisuus ei voi olla peruste, varsinkaan oraaliseksin harrastajille

Vierailija
33/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää pöpöjä, se vaan tuntuu ällölle kun kielaroi, yksi kommentoi osuvasti, ihan kuin etanaa työntäisi suuhun. Limainen karhee raaka lihaklöntti heiluu sun suussa. Tosi ällöä.

Ja pusutkin pitää olla kuivia.

Mies tykkää kielareista, mutta tyytyy pusuihin. Mutta jos oon järkyttävässä kiimassa ja kiihkon vallassa niin silloin ihan itse annan kielareita, siinä se ei niin paljon häiritse kun on muuta mielenpäällä.

T. N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme