Voiko potilas laittaa lääkärin vastaanotolta kuvan someen? "OLEN LEKURILLA!" #lääkärillä
Kommentit (18)
Täytyy muistaa huomenna ottaa. Tai jos otettais kimppaselfiet tai -belfiet docin kans.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa huomenna ottaa. Tai jos otettais kimppaselfiet tai -belfiet docin kans.
Ihana ajatus! Pitäähän kallis ja harvinainen hetki ikuistaa
Jos se on joku kauhee vanha käpy ni ei tuu mun instaan.
Voi laittaa ylipäätään kuviaan someen jos on helvetin tyhmä tai itsetunto-ongelmainen ja haluaa tehdä itsestään säälittävän.
Vierailija kirjoitti:
Voi laittaa ylipäätään kuviaan someen jos on helvetin tyhmä tai itsetunto-ongelmainen ja haluaa tehdä itsestään säälittävän.
Ensimmäinen kauhee vanha käpy suivaantui ;)
Minkä ihmeen takia kukaan kuvaisi lääkärikäyntiä? Haluaisitteko oikeesti vaikka kuvan tässä mä ja lääkärini etuhampaan poiston jälkeen, tässä minä keuhkokuumeesta toipuneena, tässä minä influenssassa naama hikisenä
Voi ottaa, kunhan ei riko muiden potilaiden yksityisyydensuojaa. Tästä on ainakin Oulun yliopistollisessa sairaalassa ohjeistus, joka pyörii näytöillä odotustiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia kukaan kuvaisi lääkärikäyntiä? Haluaisitteko oikeesti vaikka kuvan tässä mä ja lääkärini etuhampaan poiston jälkeen, tässä minä keuhkokuumeesta toipuneena, tässä minä influenssassa naama hikisenä
Joo😂
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omaan sosiaaliseen mediaan pukkaa parilta tietyltä tyypiltä juuri tuollaisia. "Taas päivystyksessä..." ja kärsivä selfie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omaan sosiaaliseen mediaan pukkaa parilta tietyltä tyypiltä juuri tuollaisia. "Taas päivystyksessä..." ja kärsivä selfie.
onko lääkärikin päässyt kuvaan mukaan?
Tutkimushuoneisiin paremmat instapeilit!
Häh