Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin vaimon kuntoilemaan?

Vierailija
05.03.2020 |

Kolmen naimisissa olon aikana vaimo on napannut 3 vaatekokoo lisää massaa. Nyt mennään koossa 40. Olen hommannut lahjaksi PT ja kuntosalikortin, mutta käyttämättä on jäänyt. Ja muutenkin olen houkutellut urheilemaan.
Osaako joku auttaa?

Kommentit (417)

Vierailija
261/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku syyhän siihen on, että kolme vaatekokoa suurenee. Jos hän nyt on 40, niin lähtötilanne on ollut 36. Riippuu myös pituudesta, mutta nuo alle 40:n olevat koot eivät ole aikuiselle naiselle pysyvä tila, ellei ole hyvin kurinalainen elämäntavoissaan.

Onko hän kuntoillut ennen? Jos on, ruokailu pitää säätää sen mukaan. Jos hän käyttää hormonaalista ehkäisyä, se vaikuttaa. Ja vielä se, millaista työtä hän tekee, ja kumpi teistä hoitaa kotityöt, vai hoidatteko yhdessä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä se syy ole aina laiskuus.

Sairasta olla kokoa 40 tai yli. Äitini on nyt 65-vuotiaana kokoa 36, ja hänellä on 5 lasta. Vanhin siskoni on kokoa xl, ja selvästi ylipainoinen. Toinen siskoni on kokoa 36, ja minä 32/34. Mummoni on kokoa 36. Toinen mummoni 38. Kaverini ovat kaiken kokoisia, mutta työyhteisö mukaan lukien, suurin osa on kokoa 32-38. Jokunen isompikin siellä on, mutta rasva on oikeasti epäterveellistä, varsinkin sisäelimien ympärillä... Nautin kyllä elämästä ja ruoasta, mutta minunkin on helpompi elää, kun olen kevyt. Ei tunnu elämä kovin raskaalta, eikä minun tarvitse miettiä, voinko nauttia suklaasta, kun muuten ruokailutavat ovat kunnossa.

Tapahtuuko tämä Thaimaassa vai Filippiineillä? Suomessa yleisin naisten koko on L eli 42. Mssä nälkäkurkien yhteisössä elät?

Vierailija
262/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä voi toimia on että lisäät houkuttelevuuttasi toisten naisten silmissä. Kilpailutilanne voi pakottaa hänet pitämään huolta itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku syyhän siihen on, että kolme vaatekokoa suurenee. Jos hän nyt on 40, niin lähtötilanne on ollut 36. Riippuu myös pituudesta, mutta nuo alle 40:n olevat koot eivät ole aikuiselle naiselle pysyvä tila, ellei ole hyvin kurinalainen elämäntavoissaan.

Onko hän kuntoillut ennen? Jos on, ruokailu pitää säätää sen mukaan. Jos hän käyttää hormonaalista ehkäisyä, se vaikuttaa. Ja vielä se, millaista työtä hän tekee, ja kumpi teistä hoitaa kotityöt, vai hoidatteko yhdessä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä se syy ole aina laiskuus.

Sairasta olla kokoa 40 tai yli. Äitini on nyt 65-vuotiaana kokoa 36, ja hänellä on 5 lasta. Vanhin siskoni on kokoa xl, ja selvästi ylipainoinen. Toinen siskoni on kokoa 36, ja minä 32/34. Mummoni on kokoa 36. Toinen mummoni 38. Kaverini ovat kaiken kokoisia, mutta työyhteisö mukaan lukien, suurin osa on kokoa 32-38. Jokunen isompikin siellä on, mutta rasva on oikeasti epäterveellistä, varsinkin sisäelimien ympärillä... Nautin kyllä elämästä ja ruoasta, mutta minunkin on helpompi elää, kun olen kevyt. Ei tunnu elämä kovin raskaalta, eikä minun tarvitse miettiä, voinko nauttia suklaasta, kun muuten ruokailutavat ovat kunnossa.

Tapahtuuko tämä Thaimaassa vai Filippiineillä? Suomessa yleisin naisten koko on L eli 42. Mssä nälkäkurkien yhteisössä elät?

Hyiolkoon miten lihavia

Vierailija
264/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pihtaamaan, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
265/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-kokoinen nainen on normaali? On joo, ylipainoisia on sekä miehissä että naisissa nykyään enemmän kuin normaalipainoisia.

Oon itse 33v nainen, yläosa kokoa xs-s ja housut s-l. 5 vuotta seurustellut miehen kanssa joka jo alussa pullahti solakasta ja hoikasta 20 kiloa ylipainoiseksi. Miksi ylipaino on niin suotavaa?

Eikö oikeasti saa olla huolissaan jos puoliso yhtäkkiä muuttuu kovin, oli se ulkoista tai sisäistä?

Mua ei haittaa itse ylipaino vaan sitä seuraavat uniapnea, apaattisuus ja yleinen jaksamattomuus. Itsekin mies valittaa kiloistaan jatkuvasti mutta ei tee mitään. Olen koettanut kannustaa, tehdä kevyttä mutta maukasta ruokaa, oon antanut olla ja koittanut sanoa että oon huolissaan terveydestään.

Jos vaimo on ollut joskus siro ja sporttinen niin tottakai siitä saa sanoa jos kasvaa sohvaan kiinni ja paisuu, mikä sillä on vialla?

Jos itse lihon parikin kiloa, niin koitan ottaa sen pois mahdollisimman pian. Ei ulkonäön takia vaan en halua olla väsynyt ja jaksamaton tai huomata yhtäkkiä että liikakiloja on 10.

Jos toinen oleellisesti muuttuu suhteen aikana niin kyllä siitä on lupa pahoittaa mielensä, jos on alkanut seurustelemaan täysin toisenlaisen ihmisen kanssa.

Olet kyllä lauta aikuiseksi naiseksi, kannattaisi ehkä harkita joskus syömistä?

Mun vähän vanhemman vaimon yläosa on XL, vyötärö S ja alaosa L, pysynyt samassa jo yli 10 vuotta

Vierailija
266/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen johtuu pahasta olosta ja parisuhteessa kyllä kääntäisin katseen helposti sinne kumppanin suuntaan. Miksi toisen elämänliekki hiipuu? Ei se itsestään tapahdu. Jokin syö hänestä energiaa.

Vierailija
267/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukematta: miten saada mies kuntoilemaan?

t, kyllästynyt vaimo

Vierailija
268/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitäisi ihastua johonkin toiseen. Silloin hän laihtuisi kuin itsestään. Riskinä toki on, että lähtee myös sen toisen matkaan, jos et onnistu jotenkin olemaan kiinnostavampi hänen silmissään.

Vierailija
269/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö tehdä tarpeeksi kotitöitä urheilun harrastamiselta ap? Vai jätätkö ne vaimolle? Ei sitä ehdi eikä jaksa urheilla, jos pitää kaiken välissä vielä huolehtia kodista. Kun tulet kotiin, niin väännä teille ensin terveellinen ruoka ja sitten sano, että kulta mä nyt imuroin, niin lepää sinä hetki, niin lähdetään sitten yhdessä lenkille/salille. Tai mikä se teidän yhteinen juttu sitten olisikaan. Toista tämä joka toinen päivä. Vaihda imuroinnin kohdalle tilanteen mukaan: ripustan pyykit, tyhjennän astianpesukoneen/tiskaan, pyyhin pölyt, tamppaan matot, laitan koneen pyörimään, vaihdan lakanat, viikkaan vaatteet jne. Käydään sitten lenkin jälkeen yhdessä kaupassa. Jos ei tepsi, niin jätä se läski!

Vierailija
270/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän koko 40 edes ole iso. Itse olen 161cm ja BMI 21 (eli normaalipaino) ja osa vaatteistani on kokoa 40.

Totta. Itse olen ollut kokoa 34-36 noin 13 vuotiaana kun ei vielä ollut rintoja eikä lanteita. Nykyisin vaan nainen ei ansaitse tulla inhimmillisesti kohdelluksi, mikäli bmi ei ole alle 19.

Nythän se on menossa siihen, että naista, jonka bmi on alle 19, ei tarvitse kohdella inhimillisesti. Ne on vaan epäterveitä luuviuluja, koska oikealla naisella on KURVEJA.

Mun bmi on 20,4, ja kuulen ihmettelyä painostani. Vaatekoko pyörii jossain 34 ja 38 välillä, koska yläkroppa on pieni ja alakroppa isompi.

Ap:lle en voi hirveästi neuvoja antaa, vaikka olemmekin samassa veneessä. Minulla paino pysyy helposti paikoillaan, mutta mies on jojoilija. Yritän pyytää häntä kävelylle ja syömme aika terveellisesti, mutta miehen paino on noussut. Sinä et oikein voi tehdä muuta kuin tarjota mahdollisuuden ja tukea terveelliseen elämään. Sen toisen täytyy tehdä kaikki se työ laihtuakseen.

Vierailija
271/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihominen johtuu pahasta olosta ja parisuhteessa kyllä kääntäisin katseen helposti sinne kumppanin suuntaan. Miksi toisen elämänliekki hiipuu? Ei se itsestään tapahdu. Jokin syö hänestä energiaa.

Ketä tahansa masentaisi urheiluhullu vuorotöitä tekevä kumppani. Eihän tuossa mitään yhteistä elämää ole.

Vierailija
272/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän koko 40 edes ole iso. Itse olen 161cm ja BMI 21 (eli normaalipaino) ja osa vaatteistani on kokoa 40.

Totta. Itse olen ollut kokoa 34-36 noin 13 vuotiaana kun ei vielä ollut rintoja eikä lanteita. Nykyisin vaan nainen ei ansaitse tulla inhimmillisesti kohdelluksi, mikäli bmi ei ole alle 19.

Nythän se on menossa siihen, että naista, jonka bmi on alle 19, ei tarvitse kohdella inhimillisesti. Ne on vaan epäterveitä luuviuluja, koska oikealla naisella on KURVEJA.

Mun bmi on 20,4, ja kuulen ihmettelyä painostani. Vaatekoko pyörii jossain 34 ja 38 välillä, koska yläkroppa on pieni ja alakroppa isompi.

Ap:lle en voi hirveästi neuvoja antaa, vaikka olemmekin samassa veneessä. Minulla paino pysyy helposti paikoillaan, mutta mies on jojoilija. Yritän pyytää häntä kävelylle ja syömme aika terveellisesti, mutta miehen paino on noussut. Sinä et oikein voi tehdä muuta kuin tarjota mahdollisuuden ja tukea terveelliseen elämään. Sen toisen täytyy tehdä kaikki se työ laihtuakseen.

Siinä olet oikeassa ettei ihminen, jolla bmi on alle 19 ,ole nainen vaan vaatehengari.

Vierailija
273/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat pihtaamaan, sitä saa mitä tilaa.

Aivan vapaasti. Nainen voi helposti elää selibaatissa vaikka ikänsä. Oikeastaan olisi suuri helpotus jos mies jättäisi seksin vonkaamisen.

Vierailija
274/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minun äitini on kokoa xs-s, minä olen kokoa xs-m ja veljeni on noin kokoa s. Äidin puoleisesta suvusta vaan pari henkilöä on ylipainoisia. Ja me ollaan ihan suomalaisia kaikki.

Vierailija
275/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyiolkoon miten lihavia

Luuleeko nämä harjanvarsia muistuttavat luuviukut olevansa viehättäviä? No harhoissaan hullut toki voi elää.

Vierailija
276/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minun äitini on kokoa xs-s, minä olen kokoa xs-m ja veljeni on noin kokoa s. Äidin puoleisesta suvusta vaan pari henkilöä on ylipainoisia. Ja me ollaan ihan suomalaisia kaikki.

Moniko teistä on yli 180 vm pitkä? Kääpiöotä ei huomioida.

Vierailija
277/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan BMI 20:n omaava ei ole 34 kokoa. Minun ystäväni, joka on erittäin siro ja mitat on 165/45 eikä hänkään ole kooltaan 34 vaan 36.

Toki poikkeus voi olla, jos olet erittäin lyhyt.

Vierailija
278/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa auta kuin sanoa suoraan, sori vaan.

Kaikki toi ”kuntoillaanko yhdessä” paska vaan pahentaa, kyllähän hän siitä tajuaa mihin pyrit.

Sano suoraan.

Vierailija
279/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt nää löllöt muumimammat luulee olevansa jo maailman haluttavampia!

Melkoisen höykytyksen kohteeksi olet ap syyttä joutunut. Tsemppiä

T: hoikka N

Vierailija
280/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen laukkoo omien virikkeidensä perässä eikä näe mikä kaikki jää toisen harteille. Lisäksi on ehkä pitänyt toista itsestäänselvyytenä jo vuosien ajan. 

Jos hän joskus alkaa huolehtia itsestään ja hoikistuu, hän ei tee sitä enää sinua varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi