Miten saisin vaimon kuntoilemaan?
Kolmen naimisissa olon aikana vaimo on napannut 3 vaatekokoo lisää massaa. Nyt mennään koossa 40. Olen hommannut lahjaksi PT ja kuntosalikortin, mutta käyttämättä on jäänyt. Ja muutenkin olen houkutellut urheilemaan.
Osaako joku auttaa?
Kommentit (417)
Miten saisi miehen lukemaan ja käyttäytymään? Voinko vaatia. Ennen luki ja oli edes jotain käytöstapoja. Nyt ei mitään. Kohta tulee avioero!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitän aina näissä aloituksissa huomion siihen kuinka kommentoijat hyökkäävät aloittajan kimppuun, väittävät aloittajaa automaattisesti lihavaksi ja toivovat parisuhteelle eroa. Omituista. Kyllä muakin treenaavana naisena ärsyttäisi, jos mies lihoisi kovasti eikä välittäisi kunnostaan ja terveydestään lainkaan kuten suhteen alkuaikoina.
Palstan logiikan mukaan sun on rakastettava ja haluttava sitä puolisoa, vaikka sen paino tuplaantuisi. Kun entäs jos tulee onnettomuus tai jotain, ei saa olla niin pinnallinen!
Ihan tosi hei. Valitettavasti luulen, että suuri osa kommentoijista on niitä, jotka ovat päästäneet itsensä mukavasti menemään parisuhteen aikana.
"Paltan logiikan mukaan".....teetkö muutkin päätökset elämässäsi palstan logiikan mukaan? Häh? Jäytkö kysymässä täällä, että vaihdanko kalsarit tänään vai huomenna? Haistanko naapurin Kakelle pjaskat vai en?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin aina näissä aloituksissa huomion siihen kuinka kommentoijat hyökkäävät aloittajan kimppuun, väittävät aloittajaa automaattisesti lihavaksi ja toivovat parisuhteelle eroa. Omituista. Kyllä muakin treenaavana naisena ärsyttäisi, jos mies lihoisi kovasti eikä välittäisi kunnostaan ja terveydestään lainkaan kuten suhteen alkuaikoina.
Palstan logiikan mukaan sun on rakastettava ja haluttava sitä puolisoa, vaikka sen paino tuplaantuisi. Kun entäs jos tulee onnettomuus tai jotain, ei saa olla niin pinnallinen!
Ihan tosi hei. Valitettavasti luulen, että suuri osa kommentoijista on niitä, jotka ovat päästäneet itsensä mukavasti menemään parisuhteen aikana.
Kuka pakottaa? Ei kukaan. Itse teet valintasi elämässäsi, ja sitten elät niiden valintojesi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä myös sanottu että 44 on myös normaali
Niinhän täällä on sanottu ja näinhän se ei ole. Koon 44 nainen on läski, mutta sitä ei saa sanoa koska kehopositiivisuus ja lihakset jne.
Pöh.Ei ole läski. Kokoa 44 olevan naisen mitat ovat 100-84-108. Isorintainen joutuu ottamaan koon 44, vaikka olisi kuinka siro muuten. Naisilla "terveellinen" vyötärönympärys on <90 cm ja siihen rajaan tuossa on vielä pitkälti matkaa.
Olen tuo lainaamasi. Kuppikokoni on 70E, kyllä mä näitä isoiksi kutsuisin. Käytän kokoja 36-38. Kyllä ne rinnat mahtuu oman kokoisiin vaatteisiin, ei tulisi mieleenikään ostaa nelosella alkavaa vaatetta vain siksi, että mulla on tissit. Ja joo, vyötärön ympärys 90 on varmaan "virallinen" raja, mutta sehän on älyttömän iso. Sori nyt vaan.
Vanity sizing. Isot alkaa olla kun kuppikoko on siellä I ja J kupissa.
Kaikki on suhteellista. Sirolla naisella E-kuppi on iso.
Jos sua ap vaimon läskit häiritsee noin paljon, niin sano suoraan hänelle, että häiritsee-mitä vttua täällä vngut. Lopputulos on se että a)vaimo tekee jotain asialle b) vaimo ei tee ja jos ei tee lähde vttuun ja etsi laiha nainen ja sano sille että et läskin kanssa ole. Elämä on täynnä valintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitän aina näissä aloituksissa huomion siihen kuinka kommentoijat hyökkäävät aloittajan kimppuun, väittävät aloittajaa automaattisesti lihavaksi ja toivovat parisuhteelle eroa. Omituista. Kyllä muakin treenaavana naisena ärsyttäisi, jos mies lihoisi kovasti eikä välittäisi kunnostaan ja terveydestään lainkaan kuten suhteen alkuaikoina.
Ihan tosi hei. Valitettavasti luulen, että suuri osa kommentoijista on niitä, jotka ovat päästäneet itsensä mukavasti menemään parisuhteen aikana."Paltan logiikan mukaan".....teetkö muutkin päätökset elämässäsi palstan logiikan mukaan? Häh? Jäytkö kysymässä täällä, että vaihdanko kalsarit tänään vai huomenna? Haistanko naapurin Kakelle pjaskat vai en?
Kappas, sieltäpä jo ensimmäinen esimerkki ilmoittautuu!
En, en ollenkaan tee palstan logiikan mukaan. Pidän huolen itsestäni ja pysyn normaalipainossa ja sporttisena sekä itseni että puolisoni iloksi. Ja sekös täällä muumimammoja harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä myös sanottu että 44 on myös normaali
Niinhän täällä on sanottu ja näinhän se ei ole. Koon 44 nainen on läski, mutta sitä ei saa sanoa koska kehopositiivisuus ja lihakset jne.
Pöh.Ei ole läski. Kokoa 44 olevan naisen mitat ovat 100-84-108. Isorintainen joutuu ottamaan koon 44, vaikka olisi kuinka siro muuten. Naisilla "terveellinen" vyötärönympärys on <90 cm ja siihen rajaan tuossa on vielä pitkälti matkaa.
Olen tuo lainaamasi. Kuppikokoni on 70E, kyllä mä näitä isoiksi kutsuisin. Käytän kokoja 36-38. Kyllä ne rinnat mahtuu oman kokoisiin vaatteisiin, ei tulisi mieleenikään ostaa nelosella alkavaa vaatetta vain siksi, että mulla on tissit. Ja joo, vyötärön ympärys 90 on varmaan "virallinen" raja, mutta sehän on älyttömän iso. Sori nyt vaan.
Vanity sizing. Isot alkaa olla kun kuppikoko on siellä I ja J kupissa.
Kaikki on suhteellista. Sirolla naisella E-kuppi on iso.
Niin muuten on. Miehen koosta riippumatta alle 15 cm culli näyttää aina pieneltä ja on pieni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin aina näissä aloituksissa huomion siihen kuinka kommentoijat hyökkäävät aloittajan kimppuun, väittävät aloittajaa automaattisesti lihavaksi ja toivovat parisuhteelle eroa. Omituista. Kyllä muakin treenaavana naisena ärsyttäisi, jos mies lihoisi kovasti eikä välittäisi kunnostaan ja terveydestään lainkaan kuten suhteen alkuaikoina.
Ihan tosi hei. Valitettavasti luulen, että suuri osa kommentoijista on niitä, jotka ovat päästäneet itsensä mukavasti menemään parisuhteen aikana.Kuka pakottaa? Ei kukaan. Itse teet valintasi elämässäsi, ja sitten elät niiden valintojesi kanssa
Nyt jufenauta teidän kanssa. Sokerihuuruiset aivot käyvät hitaalla. Palstan viisaudet eivät ole minun valintojani, vaan esimerkki siitä, kuinka täällä yleensä kommentoidaan kun joku puhuu puolisonsa painonnoususta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi hei. Valitettavasti luulen, että suuri osa kommentoijista on niitä, jotka ovat päästäneet itsensä mukavasti menemään parisuhteen aikana."Paltan logiikan mukaan".....teetkö muutkin päätökset elämässäsi palstan logiikan mukaan? Häh? Jäytkö kysymässä täällä, että vaihdanko kalsarit tänään vai huomenna? Haistanko naapurin Kakelle pjaskat vai en?
En, en ollenkaan tee palstan logiikan mukaan. Pidän huolen itsestäni ja pysyn normaalipainossa ja sporttisena sekä itseni että puolisoni iloksi. Ja sekös täällä muumimammoja harmittaa.
Miksi Muumeja harmittaisi sinun painosi tai mikään sinun asiasi? Outo. Kasva aikuiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään jo leimataan mies hulluksi jos haluaa kuntoilla.
Aikuinen ihminen ja juoksentelee hulluna? Eikö ole järkevämpää tekemistä?
En juoksentele hulluna, oikeastaan yhtään. Yritin vain ymmärrettävästi vastata kysyjälle kunnostani kun sitä kysyi. T:ap
Juoksentelet hulluna jos muistat cooperin testin tuloksesi. Tämähän toki ei estä sitä etteikö itselläsi roiku kaljamaha ja jenkkakahvat.
Minäkin haluan roikkuvan kaljamahan jos sillä menee 3400 cooperin testissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla roikut ja kommentoit, ja sitten sanot että palstan kommenteilla ei ole mitään väliä. Eihän tuossa ole mitään logiikkaa, eli puhuit itsesi pussiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Millaisella kropalla koko 40/42 on sopiva 63kg, ja koko 38 58kg? Itsellä nuo koot olisivat telttoja samoilla kilomäärillä. eri
Minulla, pituus 167 cm, nimenomaan oli 58-kiloisena koko 38 ja 63-kiloisena koko 40/42. Olen tismalleen keskimittainen suomalainen nainen ja varsin tasasuhtainen vartaloltani. En voi käsittää täällä toistuvaa ajusta, että koko 40 tarkoittaisi lihavuutta tai edes ylipainoa. Minun pituisellani on ylipainoa, kun painaa vähintään 70 kiloa. Ja lihavuus alkaa n. 80 kilosta. Ovatko täällä hyvin lyhyet naiset äänessä vai monet sellaiset, joilla on todella vääristynyt ja suppea käsitys ihmisistä?
No minun pituuteni on sentin päässä tuon kirjoittajan mitoista, jotka toistin (jonka alkuperäistä viestiä ei nyt tässä enää ole). Joten siksi ihmettelin, en ole luustoltani mitenkään kapea enkä edes "lauta", mutta noilla kilomäärillä 38 olisi auttamattoman suuri.
Miksi tämä menee niin monella naisella tunteisiin? Senkö vuoksi että olette myös itse lihoneet parisuhteenme aikana? Mielestäni on katkeran naisen puhetta alkaa selittämään että lihominen johtuu huonosta parisuhteesta. Kyllä ihan jokainen itse valitsee mitä suuhunsa tunkee.
Itse olen 2v parisuhteen aikana ottanut 4kg lisää painoa ja ihan vain siksi että olen painanut pitkää työpäivää enkä ole kerinnyt urheilemaan. Ja se 4kg näkyy 163cm normaalikokoisessa vartalossa. Jos olisi enemmän itsekuria niin heräisin aamuisin kuntoilemaan kuten ennen tein. Mieheni taas edelleen ihan samoissa mitoissa ja urheilee 6x viikossa. Hattua nostan hänelle ja itseäni syytän omasta lihomisesta.
N25
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä menee niin monella naisella tunteisiin? Senkö vuoksi että olette myös itse lihoneet parisuhteenme aikana? Mielestäni on katkeran naisen puhetta alkaa selittämään että lihominen johtuu huonosta parisuhteesta. Kyllä ihan jokainen itse valitsee mitä suuhunsa tunkee.
Itse olen 2v parisuhteen aikana ottanut 4kg lisää painoa ja ihan vain siksi että olen painanut pitkää työpäivää enkä ole kerinnyt urheilemaan. Ja se 4kg näkyy 163cm normaalikokoisessa vartalossa. Jos olisi enemmän itsekuria niin heräisin aamuisin kuntoilemaan kuten ennen tein. Mieheni taas edelleen ihan samoissa mitoissa ja urheilee 6x viikossa. Hattua nostan hänelle ja itseäni syytän omasta lihomisesta.
N25
Kiitos viestistäsi, kirjoitit järkevästi
T: ap joka tuli vielä katsomaan tätä hullun myllyä
Ap, onko teidän elämässänne jokin muuttunut naimisiinmenon jälkeen? Mitä vaimo vastaa jos ehdotat yhteistä lenkkiä, jos hänkin kerran on ennen juossut? Mitä teette yhdessä ja kuinka usein ehditte viettää aikaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, en ollenkaan tee palstan logiikan mukaan. Pidän huolen itsestäni ja pysyn normaalipainossa ja sporttisena sekä itseni että puolisoni iloksi. Ja sekös täällä muumimammoja harmittaa.Palstalla roikut ja kommentoit, ja sitten sanot että palstan kommenteilla ei ole mitään väliä. Eihän tuossa ole mitään logiikkaa, eli puhuit itsesi pussiin. :D
O sancta simplicitas 🙄
Mikä logiikan riemuvoitto, ja muumimammat painaa ylänuolta.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella kropalla koko 40/42 on sopiva 63kg, ja koko 38 58kg? Itsellä nuo koot olisivat telttoja samoilla kilomäärillä. eri
Minulla, pituus 167 cm, nimenomaan oli 58-kiloisena koko 38 ja 63-kiloisena koko 40/42. Olen tismalleen keskimittainen suomalainen nainen ja varsin tasasuhtainen vartaloltani. En voi käsittää täällä toistuvaa ajusta, että koko 40 tarkoittaisi lihavuutta tai edes ylipainoa. Minun pituisellani on ylipainoa, kun painaa vähintään 70 kiloa. Ja lihavuus alkaa n. 80 kilosta. Ovatko täällä hyvin lyhyet naiset äänessä vai monet sellaiset, joilla on todella vääristynyt ja suppea käsitys ihmisistä?
mä olen 169cm/80kg ja käytän koko 42.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko teidän elämässänne jokin muuttunut naimisiinmenon jälkeen? Mitä vaimo vastaa jos ehdotat yhteistä lenkkiä, jos hänkin kerran on ennen juossut? Mitä teette yhdessä ja kuinka usein ehditte viettää aikaa yhdessä?
Aina jokin syy ettei jaksa/ehdi/ väsyttää/ pitää kattoo telkkaa/ somettaa/ laittaa someen kuvia jne tästäkin varmaan hyökätään mut sanon rohkeesti laiskuus, vaikka luulis tietävän että lenkin jälkeen tulee pirteempi olo.
T:ap
Millaisella kropalla koko 40/42 on sopiva 63kg, ja koko 38 58kg? Itsellä nuo koot olisivat telttoja samoilla kilomäärillä. eri[/quote]