Paras lomakohde missä olet käynyt?
Kommentit (177)
Pääsin käymään autiolla saarella Mexicon lahdella.. se valkoinen rantahiekka , isot ravut, piikkiliekot eivät unohdu, lämmintä oli 42. C ..
Niin hullulta kuin kuulostaakin ja paljon on matkustettu ympäri maailmaa niin Alanyan loma paras tähän mennessä.
Italiassa.
Tietenkään en kerro tarkemmin.
Pohjois-Ranska tarkemmin määrittelemättä.
Varsova ja Krakova olivat 90-luvulla kivoja nuorena siksi että siellä oli sikahalpaa. Hotelliyö aivan keskustassa Saski-ketjussa oli nykyrahassa 20 euroa yö, hostellit muutaman euron. Junalippu Tallinnasta Krakovaan oli luokkaa muutaman euron vanhassa neuvostojunassa joku kolkutteli viittäkymppiä ja pysähtyi tunniksi joka rajalle.
Flo kirjoitti:
Pääsin käymään autiolla saarella Mexicon lahdella.. se valkoinen rantahiekka , isot ravut, piikkiliekot eivät unohdu, lämmintä oli 42. C ..
Olen käynyt Key Westissä kesällä, sielläkin oli ahdistavan kuuma. Se trooppinen kosteus.
Olen matkustanut todella paljon ja Euroopan ulkopuolellakin. Vielä vuosia sitten olisin valinnut tähän jonkun eksoottisemman ja "hienomman" kohteen, mutta nyt paukautan: Puerto Rico, Kanaria. Ai taivas, että viihdyn siellä nykyään. Se on niin helppoa paikka. Kivat maisemat, tuttua kaikki, hyvät pihvit jne.
Toiseksi laittaisin rappioituneen Ateenan ja ihanat kapeat kujat.
En jaksa enää pidempiä lentomatkoja. Kanaria on maksimi.
Kuuba, Havanna-Varadero yhdistelmämatka. Näkee upeasti samalla lomalla maan kahdet kasvot.
Rotko Kreetalla. Niin kaunista. Siellä meni puro, jossa oli aivan kirkasta vettä. Sitä sai kyltin mukaan juoda, niin puhdasta oli. Hämmästyttävän kaunista.
Minä olen lähtökohtaisesti kaupunkilomailija. Ei ole kuin yksi Rooma! Uskomattomat nähtävyydet, taideaarteet ja ruoka! Ja kaikkeen pääsee kävellen.
New York, San Fransisco ja Salzburg pääsevät myös listalle.
Matkoilla on vaikuttanut niin moni tekijä. Sää, seura, majoitus, rahatilannne jne.
Hyviä fiiliksiä on jäänyt mm. Pohjois-Italiasta, Floridasta ja Japanista. Luontonäkökulmasta Norja on yksi hienoimpia paikkoja. Parasta rantaelämää on ollut mm. ihan Gran Canarialla pienemmillä rannoilla ja toisaalta hotellin yksityisrannalla Dubaissa. Kaupungeista vaikuttavin kokemus on New Yorkista. Rakkain on Suomen saaristo, mm. Jurmo on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubrovnik. Löysin vaimoni sieltä.
Ihanaa. oletteko olleet kauan nyt naimisissa? asutteko Suomesa? Onko teillä kulttuurit kohdanneet hyvin vai onko ollut vaikeuksia? entä oliko avioliiton solmimisessa mitään ongelmia? vai hoituuko se helposti vaikka puolisot olisivat eri maista?
Saattoihan se löytö olla suomalainenkin. Edellinen kommentoija ei maininnut löytönsä kansalaisuutta.
St.Tropez, Ranska muutoinkin. Ibiza, Jaipur ja onhan näitä.