Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lomakohde missä olet käynyt?

Vierailija
04.03.2020 |

Mulla taitaa olla joko Malediivit tai Sri lanka

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korso

Vierailija
142/177 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Sentinelin saari. Joutui olla varuillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola, sain piparia ja peräsintä.

Vierailija
144/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kongo. Siellä miehet ovat ihania herrasmiehiä ja todella komeita. Eikä varustuksessakaan ole moittimista.😉Sinne taas kohta lähdössä

Vierailija
145/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firenzessä aloin voimaan jo pahoin siitä taiteen määrästä. Upea mesta.

Rio de Janeirossa opin koskettelemaan , halaamaan ja suutelemaan ihmisiä   ( myös miehiä ) ja nyt sitten Härmässä liinat kiinni - olen ihan kuutamolla miehenä mitä saa nykyään tehdä?

Paras lomamuisto on ysäriltä Kanarialta - Playa Del Inglesistä - voiko paskempaa ja muovisempaa paikkaa ollakkaan? Tapasin Rita Marleyn, Ernesto Guevaran pojan ja  monivuotisen rakkauteni samalla viikolla. Hyvä Ingles!

Vierailija
146/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru Machu Picchu ja Bolivia Salar de Uyuni. Uluru Australiassa. Perusteena kaikkien erikoisuus ja ainutlaatuisuus.

Australian Sydney. Se on niin viehättävä kaupunki upeine oopperataloineen ja satama-alueineen.

Vierailija
147/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemi. Uskomattoman elämys paikkakunnalla oleva lumilinna ja näsinneulalle vertautuva tornitalo, jossa kahvila. Paikalliset hieman yksinkertaista väkeä, mutta kyllä siellä pärjää.

Vierailija
148/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aitta.

Vierailija
149/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeitten immeisten TUUPOVAARA , 7 kuukautta !!  Ne vaara maisemat

ja IHMISET !!  Tuona aikana kaikki  "lähi asujat"  pyysivät meidät kahville !!!

Tuo sielujemme kotimaa,,,

Täällä L .Rannasta luoteeseen , kirkkosaaressa ei juuri kukaan,,,

Mutta kaunis luonto on täälläkin,,  Sininen Saimaa,,,

Hyvä on olla kahden vanhan täälläkin,, Ellää rinttuuttaa,,,

Nyt raihnaisina on meidän reissut heitetty,, oltava 

lähellä "hengen " pelastajia.  Mutta muistot säilyy kirkkaina ,,,

Vierailija
150/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt eniten Nizzasta, Islannista, Barcelonasta Floridasta kokonaisuutena (Miami ei kovin kummoinen), Salzburgista ja Singaporesta sekä joistakin Karibian saarista. Tietysti Euroopan metropolikaupungit Lontoo, Pariisi ja Rooma aina sykähdyttävät uudelleen ja uudelleen. Prahasta tykkäsin kanssa tosi paljon, on myös edullinen kohde.

Vierailija
151/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten elämyksiä on tarjonnut Pohjois-Italia, tukikohtana Gardajärven Riva. Pojat tuota reissua on muisteltu! :D

Rentouttaviin loma on ollut Pargassa. Hyvä mix elämyksiä, löhöilyä ja hyvää ruokaa.

Ristiriitaisin loma on ollut Dubaissa. Hienoja elämyksiä, joiden taustalla häilyi kurjuutta ja hyväksikäyttöä. Surullinen olo jäi.

Tahtoisin uskoa, että se paras reissu on vielä edessä!

Vierailija
152/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin LOMAKOHDE.

Paikkakunta, missä olet ollut lomalla vai valmismatkakohde?

- Pallastunturi Lapissa ja Kermajärvi Heinävedellä on mun suosikkipaikat, missä lomailen joka vuosi.

Vierailija
153/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capri / Anacapri heittämällä! Varsinkin ennen turistikautta kesäkuussa ei liian lämmintä, todella raikas ilma.

Upeat maisemat ja mukava maasto kävelylle (sitä on paljon). Hienot rannat ja huippuruoka.

Kannattaa air bnbstä tai vastaavasta vuokrata talo, on omaa rauhaa. Välillä mietityttää miksi vuokraavat pariksi viikoksi alle tonnilla asunnon, jonka arvo voi olla pari miljoonaa. Ei mitään luksuslukaaleita, mutta arvokkaita.

Elokuussa ei kannata mennä, tupaten täynnä ja vuokratkin kovemmat.

Pääsee kätevästi muuallekin Amalfin rannikon paikoista käymään, Napoli Sorrento ja niin edespäin.

Vierailija
154/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mistä vuodesta puhutaan.

Ihania olivat esim. Italian Riviera, ja siitä heti Ranskan puolelle jatkaen vaikka aikoinaan viehättävä Menton.

Nyt ovat täynnä rikollisia (tummaihoisia), eikä matkailu kiinnosta.

Luulen, että jatkossa mielenkiintoisin  matkakohde tulee olemaan vaikka Loviisa.

Vierailija
155/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pielaves mualimankeskus

Vierailija
156/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia ja sieltä suosikkeina mm. Cairns (suuri koralliriutta, snorklaus merikilpikonnien kanssa), Daintreen sademetsä (maailman vanhin sademetsä jossa kasuaareja, hedelmälepakoita, puukenguruja, krokotiileja..) ja Uluru (tämä ehkä vähän puolueellinen valinta koska tuolla mies kosi minua ja on siksi rakas paikka, dingojen ujeltaessa taustalla ja tähtitaivaan alla, muutenkin kyllä Australian outback on aika mykistävä koska luonto on niin erilainen ja erikoinen)

Slovenia on ihana. Ljubljanassa on todella rento tunnelma ja kauniita vanhoja rakennuksia. Lohikäärme-teema on plussaa koska rakastan lohikäärmeitä! :)

Triglavin kansallispuisto on upea vuorineen ja turkoosit joet ovat todella kauniita.

Irlannin länsirannikko vielä pakko mainita. Ring of Kerry on upea kierros ajaa, lunneja, tuulisia rantakallioita, vihreitä kumpuja, pubeja, hiekkarantoja.

157/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dubrovnik. Löysin vaimoni sieltä.

Huh, itse pelkään aina eksyväni kun vanhakaupunki on niin sokkeloinen.

Löytyikö vahingoittumatta?

Ja onkohan hän kaikissa muissa kaupungeissa vaimo jäänyt kadoksiin? Anteeksi vaimon löytäjä, en voinut olla viisastelematta! Älä loukkaannu!

Vierailija
158/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Split

Vierailija
159/177 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baskimaa ja San Sebastian

Vierailija
160/177 |