Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin luulin tavanneeni elämäni miehen. Hänellä olikin perhe.

Vierailija
02.03.2020 |

Miten päästä yli tästä pettymyksestä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ihastunut mihinkään mielikuvaan vaan ihmiseen. Hän olisi mulle täydellinen. Mietin miettiikö hän samaa.

Ap

Tuskin.

Vierailija
62/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Miten ehtii rakastua vaikka ei tiedä toisesta noin oleellista asiaa kuin että tämä on varattu ja perheellinen. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä oo mitään ihmeellistä.

Tällä palstalla saa lukea koko ajan varattujen pettämisistä tai kuinka on erottu ja rakastuttu toiseen yms.

Elämää se vain on.

Vierailija
64/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne, että mies vain tyytyy nykyiseen kumppaniinsa. Meidän välillä oli jotain erityistä.

Emme ole harrastaneet seksiä.

Ap

Jännä miten kolmannet osapuolet ajattelevat aina näin. Jotenkin lapsenomaista.

Oletko ollut montakin kertaa kolmas osapuoli? 

En ikinä, mutta sivusta olen seurannut montaa tapausta ja av:lta voi lukea päivittäin näitä avautumisia. Lähes jokainen kuvittelee jotain elämää suurempia yhteyksiä, vaikka ihastuksen kohde ei ole valmis tekemään asian eteen mitään. Eli se suuri ja mahtava yhteys kuitenkin oikeasti puuttuu. Ihastuneella ihmisellä on vain tapana kuvitella suuria varmaankin ihastumisesta johtuen.

Oikeassa elämässä on kyllä niitäkin, jotka ihan oikeasti lähtevät löydettyään oikean yhteyden. Sitten on patologisia pettäjiä, jotka lirkuttelevat vastapuolelle saadakseen itse vastakaikua. Ja sitten on niitä, jotka kärsivät huonossa liitossa, mutta eivät osaa lähteä vaikka ehkä karkeasti sanottua olisi jopa syytäkin erkaantua ja molempien elämä saattaisi parantua. 

Vierailija
65/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tullut varmaan heti puheeksi.

Vierailija
66/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä. Miten ehtii rakastua vaikka ei tiedä toisesta noin oleellista asiaa kuin että tämä on varattu ja perheellinen. 🤔

Ihan vain toinen osapuoli on valehdellut. Kertonut olevansa sinkku ja sitten jossain välissä paljastuu ettei olekaan. Sitten itkee ja selittää, että "luulin että menetän sinut, jos kerron totuuden" . No saattoi tietysti yllättyä, mutta menetti minut totuuden selvittyä. Vaimonsa antoi anteeksi, koska mähän se pahis olin ;) En ole sitten vaimolle viitsinyt ilmoittaa kun miehensä soittaa minulle ja ruikuttaa perään. Antaa toisen pitää niitä vaaleanpunaisia laseja silmillä jos tahtoo.

Vierailija
67/67 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne, että mies vain tyytyy nykyiseen kumppaniinsa. Meidän välillä oli jotain erityistä.

Emme ole harrastaneet seksiä.

Ap

Miksi huijaat, peräreikäseksi kuului jokaiseen tapaamiseenne loppuhuipennuksena.

Sinut tietävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän