Vihdoin luulin tavanneeni elämäni miehen. Hänellä olikin perhe.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
En suosi varattuja miehiä, todellakaan.
En vaan voinut tunteille mitään.
Ap
Mutta nyt voit.
On se vaan kumma että nuo naiset löytää aina sen varatun äijän kun sinkkuja on pilvin pimein..ai niin,eihän elämä ole elämisen arvoista jos ei saa sotkettua toisten parisuhdetta 💩Draama kuningattaria jotka ei osaa elää ellei ole ongelmia luvassa..Suomalaiset naiset ovat aina pitäneet tuollaisista tyypeistä ja kunnon miehet hakee vaimon muualta jos haluaa uskollisuutta..Aina pitää olla sotkemassa ja etsimässä 10+ äijää kun ei muut kelpaa.Ihan sama onko varattu koska se näyttää olevan hienoa💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat keräilemään pehmoleluja? Värjäät hiuksesi vihreäksi? Leivot pullaa? Laulat karaokessa Kaija Koota?
Täältäkin ääni karaokelle ja Kaija Koolle. Kunnon kännit ja voimabiisiä kuinka kauniit, rietraat ja onnelliset ei tarvii miestä ja korkkarit kattoon! Koko yö tanssia!
Olen naimisissa ja laulan aina Kaija Koota karaokessa ja lisäksi aika usein baarissa tulee myös tanssittua koko yö. En tiennyt että tämä on varattu vain sinkuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuit mielikuvaan, et oikeaan ihmiseen. Kaikki oli valhetta. Sitä ihanaa miestä ei oikeasti ollut olemassakaan. Et kai halua roikkua selkärangattoman huijarin perässä (edes tunnetasolla)?
Se on kyllä jännä, että näissä jutuissa aina muut tietävät asiat asianomaisia paremmin.
Kyllä, voi olla noin ja ihan yhtä hyvin voi olla, ettei ole noin. Mistä SINÄ sen tiedät?
Kun tutustuimme, molemmat tunsimme, että nyt on löytynyt spesiaalierityinen ihminen. No, minä en tiennyt puolisosta eikä vastapuoli uskaltanut kertoa, koska pelkäsi menettäväni minut. Niinpä jatkoimme yhteyttä ja tutustumista ja pian olimme täysin hitsautuneet yhteen. Olihan siinä todellakin sulateltavaa ja anteeksiannettavaa, kun totuus tuli julki.
Mutta joo, pointti on se, että tässäkin tapauksessa kaikki muut olivat tietävinään paremmin. Minä olin tietoisesti vietellyt perheenisän, olin pelkkä pano, mies on vaan huijannut minua jne jne.
Olitko sinä siis miehen perheessä asianosainen? Jos et, niin olit ulkopuolinen ja kuulit vain yhden puolen tarinan.
Kiitos vaan, mutta kuulin kyllä ihan riittävästi ja liikaakin koko perheen ja suvun tarinoita, koska mieshän ei itse olisi voinut tehdä mitään paskamaista, vaan joku on hänet siihen vetänyt, joten minua kyllä vedettiin kölin alta ihan riittävästi vaimon ja sukulaisten toimesta. Sain myös monenlaisia uhkauksia.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan kumma että nuo naiset löytää aina sen varatun äijän kun sinkkuja on pilvin pimein..ai niin,eihän elämä ole elämisen arvoista jos ei saa sotkettua toisten parisuhdetta 💩Draama kuningattaria jotka ei osaa elää ellei ole ongelmia luvassa..Suomalaiset naiset ovat aina pitäneet tuollaisista tyypeistä ja kunnon miehet hakee vaimon muualta jos haluaa uskollisuutta..Aina pitää olla sotkemassa ja etsimässä 10+ äijää kun ei muut kelpaa.Ihan sama onko varattu koska se näyttää olevan hienoa💩
Täysin asiatonta.
Ulkomaalaisten varattujen miesten kanssa pettävät nämä suomalaiset kakkakasat mielikuvituksessasi?
Ja kunnon mies et ainakaan sinä ole.
Muutama ketjun täällä aiheesta lukeneena, voin kertoa, että jokainen itseään kunnioittava mamma heittää AINA petturimiehen ulos. Joten odottele vähän ja tadaa mies on vapaa. Av-mammat ei petä, eivätkä katsele pettureita nurkissaan. Joskus menee hieman aikaa kun mammat järjestelevät, usein salaa, raha-asiat niin ettei petturimies saa lähtiessään mitään. Pääsääntöisesti mammat eivät huoli petturimiestä takaisin. Lukuunottamatta niitä, tilastollisesti noin 2/100, jotka harrastavat kostoseksiä ex:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit ???
Pannulla tuli vegaanille pekonina paistettua,munaa kyyti pojaksi.
Miksi miestä haukutaan täällä petturiksi?
Hän vaikuttaa kunnollisuuden perikuvalta enkä usko että pettäisi. Vaikka haluaisikin.
Rakastuin pohjattomasti tähän mieheen ja kysyin että miten voin selvitä tästä pettymyksestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On se vaan kumma, että nuo naiset löytää aina sen varatun äijän, kun sinkkuja on pilvin pimein..Ai niin, eihän elämä ole elämisen arvoista, jos ei saa sotkettua toisten parisuhdetta 💩Draamakuningattaria, jotka ei osaa elää, ellei ole ongelmia luvassa.. Suomalaiset naiset ovat aina pitäneet tuollaisista tyypeistä ja kunnon miehet hakevat vaimon muualta, jos haluavat uskollisuutta.. Aina pitää olla sotkemassa ja etsimässä 10+ äijää, kun ei muut kelpaa. Ihan sama, onko varattu, koska se näyttää olevan hienoa💩
Tässä, korjasin kirjoitusvirheitäsi. Viimeinen lause olisi pitänyt räjäyttää atomeiksi, siihen ei riitä yhdyssana- tai pilkkuvirheiden korjaus.
Intiassa on systeemi ottaa aina selvää taustoista Soita aina väestörekisteriin tai seurakuntaan. Ihan helppoa. Kouluista voi myös valehdella. Tiedän tapauksen että kertoi opiskeluajoistaan, ei ollut opikellut mitään, vaimo oli uskonut kaiken ja mies jatkoi lisää valehtelua. Mies muuttui ajan mittaan väkivaltaiseksi eikä hänestä päässyt eroon. Nyt perhe on jossain suojeluohjelmassa ollut eron jälkeen. Tapasin miehen kauppakeskuksessa, jatkoi samaan malliin valehtelua. Omasta mieletään hän on oikein kiltti mies, siis aivan seko. Tämä onkin ainoa laatuaan, joka elää vain valheessa .
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että mies vain tyytyy nykyiseen kumppaniinsa. Meidän välillä oli jotain erityistä.
Emme ole harrastaneet seksiä.
Ap
Jännä miten kolmannet osapuolet ajattelevat aina näin. Jotenkin lapsenomaista.
Enkä ihastunut mihinkään mielikuvaan vaan ihmiseen. Hän olisi mulle täydellinen. Mietin miettiikö hän samaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että mies vain tyytyy nykyiseen kumppaniinsa. Meidän välillä oli jotain erityistä.
Ap
Oletko ollut montakin kertaa kolmas osapuoli?
Vierailija kirjoitti:
Enkä ihastunut mihinkään mielikuvaan vaan ihmiseen. Hän olisi mulle täydellinen. Mietin miettiikö hän samaa.
Ap
Valitettavasti realistisesti tuskin miettii. Ja jos miettisi niin mihin se sitten johtaisi. Eli hienoa, että asia tuli ilmi noinkin aikaisin ja nyt odottelemaan seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miestä haunimikutaan täällä petturiksi?
Hän vaikuttaa kunnollisuuden perikuvalta enkä usko että pettäisi. Vaikka haluaisikin.
Rakastuin pohjattomasti tähän mieheen ja kysyin että miten voin selvitä tästä pettymyksestä.
Ap
Paras keino selvitä on ottaa pää pois ahterista, ja tunnustaa tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas mies haukuttu pettäjäksi ja ties miksi ja siinä mies vihassaan eivät edes tajua, että mitään ei ole edes tapahtunut.
Onko mies kertonut aloittajasta vaimolleen? Onko kertonut heidän välisistä tapaamisista, viesteistä, jne...
Pettäminen ei ole = seksiä vieraan kanssa.
Juuri näin. Pettäminen on sitä, mistä et avoimesti voi kertoa puolisollesi.
Vierailija kirjoitti:
Muutama ketjun täällä aiheesta lukeneena, voin kertoa, että jokainen itseään kunnioittava mamma heittää AINA petturimiehen ulos. Joten odottele vähän ja tadaa mies on vapaa. Av-mammat ei petä, eivätkä katsele pettureita nurkissaan. Joskus menee hieman aikaa kun mammat järjestelevät, usein salaa, raha-asiat niin ettei petturimies saa lähtiessään mitään. Pääsääntöisesti mammat eivät huoli petturimiestä takaisin. Lukuunottamatta niitä, tilastollisesti noin 2/100, jotka harrastavat kostoseksiä ex:n kanssa.
Tämä. Ymmärräthän kuitenkin että kun vihdoin saat tuon miehen, sinusta tulee uusioperheen äitipuoli ja se on vain yhden askeleen parempi kuin yhäri. Eli lähes p*****.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ikinä, mutta sivusta olen seurannut montaa tapausta ja av:lta voi lukea päivittäin näitä avautumisia. Lähes jokainen kuvittelee jotain elämää suurempia yhteyksiä, vaikka ihastuksen kohde ei ole valmis tekemään asian eteen mitään. Eli se suuri ja mahtava yhteys kuitenkin oikeasti puuttuu. Ihastuneella ihmisellä on vain tapana kuvitella suuria varmaankin ihastumisesta johtuen.
Varatut ne vasta roikkuu, pommittaa, ei huolehdi ehkäisystä, rakastuu jne. Ei koskaan enää.