Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin luulin tavanneeni elämäni miehen. Hänellä olikin perhe.

Vierailija
02.03.2020 |

Miten päästä yli tästä pettymyksestä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet dopamiinipäissäsi tällä hetkellä.

Kyllä se ihastus menee ohi!

Vierailija
22/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole välttämättä niin helppoa erota.

Ap

Ei tunnu olevan ainakaan sinun vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat petturin, saat petturin.

Miten ikinä voisit luottaa mieheen, että hän olisi sinulle rehellinen (jos mies jättäisi vaimonsa ja alkaisi sun kaa vehtaamaan virallisesti)?

Hän on jo osoittanut, että 1) on valehtelija 2) kykenee pettämään jollakin tunnetasolla. Haluatko tuollaisen miehen riesaksesi?

Vierailija
24/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole välttämättä niin helppoa erota.

Ap

Seli seli, hyväksy jo että hävisit

Vierailija
25/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas mies haukuttu pettäjäksi ja ties miksi ja siinä mies vihassaan eivät edes tajua, että mitään ei ole edes tapahtunut.

Vierailija
26/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat petturin, saat petturin.

Miten ikinä voisit luottaa mieheen, että hän olisi sinulle rehellinen (jos mies jättäisi vaimonsa ja alkaisi sun kaa vehtaamaan virallisesti)?

Hän on jo osoittanut, että 1) on valehtelija 2) kykenee pettämään jollakin tunnetasolla. Haluatko tuollaisen miehen riesaksesi?

Ja millainen mies ottaa naisen, joka lähtee varatun matkaan?

Vierailija
27/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ole ehdottanut käräyttämistä????

Vierailija
28/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas mies haukuttu pettäjäksi ja ties miksi ja siinä mies vihassaan eivät edes tajua, että mitään ei ole edes tapahtunut.

Onko mies kertonut aloittajasta vaimolleen? Onko kertonut heidän välisistä tapaamisista, viesteistä, jne...

Pettäminen ei ole = seksiä vieraan kanssa.

Vierailija
29/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ainakin tosi yleistä, että perheellinen mies etsii seuraa. Kertoo sitten joskus jos kertoo perheestään. :))

Vierailija
30/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ainakin tosi yleistä, että perheellinen mies etsii seuraa. Kertoo sitten joskus jos kertoo perheestään. :))

Hih hih

Vierailija
31/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuit mielikuvaan, et oikeaan ihmiseen. Kaikki oli valhetta. Sitä ihanaa miestä ei oikeasti ollut olemassakaan. Et kai halua roikkua selkärangattoman huijarin perässä (edes tunnetasolla)?

Se on kyllä jännä, että näissä jutuissa aina muut tietävät asiat asianomaisia paremmin. 

Kyllä, voi olla noin ja ihan yhtä hyvin voi olla, ettei ole noin. Mistä SINÄ sen tiedät?

Kun tutustuimme, molemmat tunsimme, että nyt on löytynyt spesiaalierityinen ihminen. No, minä en tiennyt puolisosta eikä vastapuoli uskaltanut kertoa, koska pelkäsi menettäväni minut. Niinpä jatkoimme yhteyttä ja tutustumista ja pian olimme täysin hitsautuneet yhteen. Olihan siinä todellakin sulateltavaa ja anteeksiannettavaa, kun totuus tuli julki. 

Mutta joo, pointti on se, että tässäkin tapauksessa kaikki muut olivat tietävinään paremmin. Minä olin tietoisesti vietellyt perheenisän, olin pelkkä pano, mies on vaan huijannut minua jne jne. 

Vierailija
32/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tietysti olla, että mun ”rakastuminen” johtui todella vahvasta fyysisestä vetovoimasta.

Mutta mies oli muutenkin ihan samanlainen kuin minä. Ja mun pää sekosi.

Vierailija
33/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jokaista tarvitaan jonkun tarpeeseen. Moni esim suosii varattuja, koska ne ei jää roikkumaan, huolehtii ehkäisystä, ei rakastu, huutele kylillä, jne.

Vierailija
34/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies kertonut aloittajasta vaimolleen? Onko kertonut heidän välisistä tapaamisista, viesteistä, jne...

Pettäminen ei ole = seksiä vieraan kanssa.

Mistä tapaamisista tai viesteistä?

Vierailija
35/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 juuri niin!

Vierailija
36/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuit mielikuvaan, et oikeaan ihmiseen. Kaikki oli valhetta. Sitä ihanaa miestä ei oikeasti ollut olemassakaan. Et kai halua roikkua selkärangattoman huijarin perässä (edes tunnetasolla)?

Se on kyllä jännä, että näissä jutuissa aina muut tietävät asiat asianomaisia paremmin. 

Kyllä, voi olla noin ja ihan yhtä hyvin voi olla, ettei ole noin. Mistä SINÄ sen tiedät?

Kun tutustuimme, molemmat tunsimme, että nyt on löytynyt spesiaalierityinen ihminen. No, minä en tiennyt puolisosta eikä vastapuoli uskaltanut kertoa, koska pelkäsi menettäväni minut. Niinpä jatkoimme yhteyttä ja tutustumista ja pian olimme täysin hitsautuneet yhteen. Olihan siinä todellakin sulateltavaa ja anteeksiannettavaa, kun totuus tuli julki. 

Mutta joo, pointti on se, että tässäkin tapauksessa kaikki muut olivat tietävinään paremmin. Minä olin tietoisesti vietellyt perheenisän, olin pelkkä pano, mies on vaan huijannut minua jne jne. 

Ja sinä yrität puhua mustaa takaisin valkoiseksi, kun tulit petetyksi.

Vierailija
37/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosi varattuja miehiä, todellakaan.

En vaan voinut tunteille mitään.

Ap

Vierailija
38/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko sinä siis miehen perheessä asianosainen? Jos et, niin olit ulkopuolinen ja kuulit vain yhden puolen tarinan.

Vierailija
39/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ne surkeimmat valheet kerrotaan? No, itselleen tietenkin.

Vierailija
40/67 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri käy välillä ihan tarkoituksella treffeillä varattujen miesten kanssa ja sitten käräyttää ne vaimoille :D Tinderi täynnä varattuja miehiä vonkaamassa salaseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi