Miten sugar-daddy suhde määritellään?
Mulla on mua vanhempi deittailumies. Hän yleensä tarjoaa minulle kaiken kun nähdään, hotellit, ruuat, matkat jne. Kun tapaamme, meillä on aina hyvää seksiä missä hän on aika määräävä.
Joskus mies ostaa mulle jotain mutta ei usein. Kysyy onko mulla rahapulaa mutta en ikinä ole ottanut rahaa.
Kaverini tokaisi että mulla on sugar-daddy mutta musta se ei ole totta. Mitä mieltä olette?
Kommentit (15)
Sitä tuo juuri on, ei kaikilla todellakaan ole niin rikasta seuralaista että maksaisi vaikka vuokrat ja ostaisi auton yms.
Noita miehiä voisi tietysti tapailla useampia, niin hyötyisi itse enemmän.
Ota sitä rahaa vastaan kun kerran tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tuo juuri on, ei kaikilla todellakaan ole niin rikasta seuralaista että maksaisi vaikka vuokrat ja ostaisi auton yms.
Noita miehiä voisi tietysti tapailla useampia, niin hyötyisi itse enemmän.
Sokerisivuilla pörrää naavapalleja rahatukkujen kera.
No ota raha. Älä suostu määräyksiin, jokuhan voisi pyytää ihan mitä tahansa. Älä anna käyttää itseäsi hyväksi, kaduttaa muuten myöhemmin paljon. Hanki joku normaali parisuhde tai sinkkuna vaan, ettei trauma tai alkoholi manipuloi väärien tyyppien kanssa yhteen?
Tolleenhan se ap määritellään.
Onneksi oon nainen jolla on aivot ja oon pystynyt luomaan hyvän uran, ei tarvi p.lla ostaa itselleni illallisia.
Vierailija kirjoitti:
No ota raha. Älä suostu määräyksiin, jokuhan voisi pyytää ihan mitä tahansa. Älä anna käyttää itseäsi hyväksi, kaduttaa muuten myöhemmin paljon. Hanki joku normaali parisuhde tai sinkkuna vaan, ettei trauma tai alkoholi manipuloi väärien tyyppien kanssa yhteen?
Mistä luulet käpyjen maksavan? Tiktokissa sokerivosulta lähti omaisuus alta leikkiessään kuivaa saharaa. Hankkikaa oikea työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä luulet käpyjen maksavan? Tiktokissa sokerivosulta lähti omaisuus alta leikkiessään kuivaa saharaa. Hankkikaa oikea työ.
Kai se on niiden naisten oma asia onko työ vai ei. On ihmisiä joilla ei ole voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on niiden naisten oma asia onko työ vai ei. On ihmisiä joilla ei ole voimia.
Kannatasko hoitaa työnsä? Mies maksaa palvelusta.
Tietääkö kukaan ketään joka on sokeri-isukki? Paljonko sillä menee rahaa? Ja kuinka usein ne tapaa?
Kaverisi on oikeassa, sinulla on sugar-daddy
Monissa (useimmissa?) muissa kulttuureissa miehen kuuluu deiteillä maksaa kaikki ja lisäksi ostaa naiselle toisinaan lahjoja jos deittailusuhde kestää pidempään.
Miksi olisi? Ihan normaalia tapailua. Eikö teille muille naisille muka makseta lounaita jne?
Sponsorointia