Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa minkälainen hottis tästä miehestä kuoriintui!

Vierailija
02.03.2020 |

https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006407949.html
On tehnyt elämäntapamuutoksen, jonka myötä lähti 35 kg painosta. Lisäksi hiukset ja parta trimmattu.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään taas rautalangasta.

Se että geneettisesti komeasta miehestä saa ei niin edustavan ylipainolla ja hirveällä tyylillä, ei tarkoita sitä että geneettisesti rumasta miehestä saisi ehostamalla komean.

Esimerkiksi minä olen jo hyväkuntoinen ja hyvin pukeutunut, mutta ulkonäkö naisten silmissä on heikompaa luokkaa kuin tuolla miehelle ennen muodonmuutosta.

Olet oikeastaan vähän väärässä. Jos katsot vaikka Daniel Craigia, niin naamahan on suoraan sanottuna kuin petolinnun p, mutta yhdistettynä treenattuun kroppaan, onkin yhtäkkiä hyvän näköinen.

Ja tässä kohtaa astuu naisten henkilökohtaiset mieltymykset peliin. Daniel Craig ei miellytä millään tasolla vaikka vartalo olis mitä. Jos näyttää venäläiseltä roistolta niin sitä ei paranna mikään määrä lihasta.

Mutta kun ne henkilökohtaiset mieltymykset toimivat vain yhteen suuntaan. Kukaan mies ei miellytä kaikkia naisia, mutta on miehiä jotka eivät miellytä keitään naisia.

Palstalla oli joskus se paljon kertova kysely. Siinä oli kalju bisnesmies, pitkätukkainen taiteilijamies, ja tavallistakin tavallisempi mies. Äänet jakautuivat 30-30-0.

Henkilökohtainen mieltymys = kuka komeista miehistä miellyttää ja kuka ei.

Olis taas kiva nähdä kyseiset miehet koska perustemppu on laittaa tavikseksi mies joka ei suinkaan ole tavallinen tai jos on niin ilme on niin luotaantyöntävä että saadaan "oikea" vastaus. Ja taas kusetettua in ce leiltä jotain mainosrahoja. Tästä on täällä ollut lukuisia esimerkkejä.

Yksi pahimpia minkä olen nähnyt täällä oli sellainen jossa haluttiin oikeaksi vastaukseksi se että lyhin mies on vähiten viehättävä. Silmänkääntötemppu aloitettiin sillä että kaikista miehistä tehtiin vähän naurettavia. Niin että oli vaikeampi havaita että lyhimmästä oli tekemällä tehty vähiten viehättävä. Kuinka ollakaan kaikkein pisimmällä miehellä oli avoimin ja ystävällisin ja normaalein ilme ja hän katsoi suoraan kameraan, vaikka hän oli muuten vähän hassu kuten kaikki muutkin. Ja lyhimmällä oli suorastaan creepy epäystävällinen sulkeutunut ilme ja tuijotti jonnekin nurkkaan. Ja näitä linkittävillä miehillä ei ole hajuakaan siitä kuinka heitä kusetetaan ja hyväksikäytetään taloudellisesti ruokkimalla tällaista ajattelua.

Paitsi että kuvan miehet ihan kaikki katsoivat kameraan, ja kaikilla oli typerä ilme.

Mutta sehän oli jo tiedossa että ulkonäöllä voi kompensoida luonnetta. Sama ilme on pitkällä miehellä itsevarma ja lyhyellä miehellä Napoleon-syndroomaa, tai pitkällä miehellä ystävällinen ja lyhyellä creepy.

Vierailija
102/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään taas rautalangasta.

Se että geneettisesti komeasta miehestä saa ei niin edustavan ylipainolla ja hirveällä tyylillä, ei tarkoita sitä että geneettisesti rumasta miehestä saisi ehostamalla komean.

Esimerkiksi minä olen jo hyväkuntoinen ja hyvin pukeutunut, mutta ulkonäkö naisten silmissä on heikompaa luokkaa kuin tuolla miehelle ennen muodonmuutosta.

Olet oikeastaan vähän väärässä. Jos katsot vaikka Daniel Craigia, niin naamahan on suoraan sanottuna kuin petolinnun p, mutta yhdistettynä treenattuun kroppaan, onkin yhtäkkiä hyvän näköinen.

Täältä nyt yhden naisen mielipide tähän väliin: Daniel Craigista ei saa hyvännäköistä tekemälläkään, juuri sen naaman vuoksi. Ihan sama miltä sen kroppa näyttää. Tämä siis minun mielipiteeni. Mutta onneksi naisilla on kuitenkin erilaisia makuja, myös sen naaman suhteen.

Linkkaa kuva miehestä jota pidät hyvännäköisenä (puhtaasti ulkonäön perusteella) niin katsotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Uli -mies taisi triggeröityä siitä, kun joku mies oli jopa ihan halunnut parantaa elämänlaatuaan ja terveyttään ja jopa tehnyt asialle jotain.

Ihan hirveä uhka uli-miehen maailmankuvalle!

Uli-filosofiaanhan kuuluu se, että koska naiset eivät voi kiinnostua kuitenkaan, niin mitään ei pidä missään nimessä tehdä elämälleen, vaan kannattaa vaan jäädä sinne yksiöön koneen ääreen hakkaamaan hanskaan. Kaikki muu on kusetusta.

Itse ainakin kiihotun kovasti kun tulet korkkareilla tallomaan mun itsetuntoa. Tykkään juuri tuollaisesta alistamisesta. Silloin joku kipinä iskee ja tulee halua hakata hanskaa.

t.Maailmankuvani on kuin lasia korkkarisi alla.

104/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, pidän alistuvista miehistä. Kokeneen rouvan pitäisi ankaralla kädellä miehistää näitä runkkaripoikia. Jos se vaikka auttaisi.

Ennen armeija teki pojista miehiä, mutta eiväthän nämä nykyajan pojat edes pärjää armeijassa!

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi