Katsokaa minkälainen hottis tästä miehestä kuoriintui!
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006407949.html
On tehnyt elämäntapamuutoksen, jonka myötä lähti 35 kg painosta. Lisäksi hiukset ja parta trimmattu.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetään taas rautalangasta.
Se että geneettisesti komeasta miehestä saa ei niin edustavan ylipainolla ja hirveällä tyylillä, ei tarkoita sitä että geneettisesti rumasta miehestä saisi ehostamalla komean.
Esimerkiksi minä olen jo hyväkuntoinen ja hyvin pukeutunut, mutta ulkonäkö naisten silmissä on heikompaa luokkaa kuin tuolla miehelle ennen muodonmuutosta.
Olet oikeastaan vähän väärässä. Jos katsot vaikka Daniel Craigia, niin naamahan on suoraan sanottuna kuin petolinnun p, mutta yhdistettynä treenattuun kroppaan, onkin yhtäkkiä hyvän näköinen.
Hyvä osoitus siitä kuinka pihalla naiset ovat.
Esimerkiksi rumasta miehestä otetaan James Bond.
Suurin osa i.ncel-miehistä on sarjassa ei ruma, mutta ei miellytä juuri sinua (eikä muitakaan naisia). Eikä stailaus auta, koska ne suosimasi maskuliiniset piirteet puuttuvat.
Ei miehen tarvitse olla maskuliinen miellyttääkseen naisia. Onko joku nuori Johnny Depp tai Brad Pitt tai Leonardo Dicaprio maskuliinisia? Toki ovat myöhemmässä elämässään tehneet maskuliinisia rooleja mutta tyyppinä kaikkea muuta. Entäs sitten tämä viimeisin kuumis, en muista hänen nimeään mutta erittäin tyttömäinen nuori mies jota kaikki kuolaa. Hento, tummat kiharat. Miehen seksikkyyden määrää itsevarmuus. Piste.
Hollywood-näyttelijät ovatkin loistavia esimerkkejä siitä kuinka rumat ja epämaskuliiniset miehet kelpaavat naisille.
No paljonko se auttaisi jos puhuisin naapurin Mikosta? Fakta on kuitenkin ettei naisten globaalit megasuosikit ole mitään pullistelijoita vaan pikemminkin kauniita poikia.
Pullistelijat on mieskatsojia varten. Eikä se tarkoita että olisivat homoja mitenkään.
Heillä on vain erilainen näkemys ja tykkävät ihailla miehen vartaloita vaikka ovat sanotusti ja väitetysti heteroita.
Naista ei sellainen näkemys kiinnosta kuten miehiä viehättää.
Aikoinaan antiikissa tekivät patsaita ja maalauksia miehillä että miehet voisivat ihailla miehisyyttä. Ei niitä naisille tehty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että geneettisesti komeasta miehestä saa ei niin edustavan ylipainolla ja hirveällä tyylillä, ei tarkoita sitä että geneettisesti rumasta miehestä saisi ehostamalla komean.
Esimerkiksi minä olen jo hyväkuntoinen ja hyvin pukeutunut, mutta ulkonäkö naisten silmissä on heikompaa luokkaa kuin tuolla miehelle ennen muodonmuutosta.
Olet oikeastaan vähän väärässä. Jos katsot vaikka Daniel Craigia, niin naamahan on suoraan sanottuna kuin petolinnun p, mutta yhdistettynä treenattuun kroppaan, onkin yhtäkkiä hyvän näköinen.
Suurin osa i.ncel-miehistä on sarjassa ei ruma, mutta ei miellytä juuri sinua (eikä muitakaan naisia). Eikä stailaus auta, koska ne suosimasi maskuliiniset piirteet puuttuvat.
Ei miehen tarvitse olla maskuliinen miellyttääkseen naisia. Onko joku nuori Johnny Depp tai Brad Pitt tai Leonardo Dicaprio maskuliinisia? Toki ovat myöhemmässä elämässään tehneet maskuliinisia rooleja mutta tyyppinä kaikkea muuta. Entäs sitten tämä viimeisin kuumis, en muista hänen nimeään mutta erittäin tyttömäinen nuori mies jota kaikki kuolaa. Hento, tummat kiharat. Miehen seksikkyyden määrää itsevarmuus. Piste.
Hollywood-näyttelijät ovatkin loistavia esimerkkejä siitä kuinka rumat ja epämaskuliiniset miehet kelpaavat naisille.
No paljonko se auttaisi jos puhuisin naapurin Mikosta? Fakta on kuitenkin ettei naisten globaalit megasuosikit ole mitään pullistelijoita vaan pikemminkin kauniita poikia.
Tämä menee niin että nuoret tytöt/naiset tykkää enemmän tuollaisista siloposkisista poikamaisista tyypeistä, jotka ei ole niin uhkaavan oloisia. Kaikki poikabändit edustaa tätä tyyppiä. Iän myötä naiset alkaa pitämään enemmän maskuliinisista piirteistä. Tätä on ihan tutkittu, mutta on se nyt ihan maalaisjärjelläkin pääteltävissä. Yksilöllisiä poikkeamia tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinisia piirteitä saa salilta. Daniel Craig näyttää kaulasta ylöspäin hörökorvaiselta oravalta. Toki se hyvin istuva puku myös auttaa asiaa.
No tuossahan olikin postattu hyvä kuva.
https://dazedimg-dazedgroup.netdna-ssl.com/768/azure/dazed-prod/1270/1/…
Onko ehdottaa treeniohjelmaa jolla tällaisen muutoksen saisi aikaan?
Sitä paitsi vartalon osalta geeneillä on suuri merkitys. Ei vain siinä miten lihas tarttuu, vaan myös siinä minkä levyiset hartiat ovat, onko kapea lantio, jne. Nuo ovat luustosta kiinni.
Craigin sivuprofiili muistuttaa eniten tuota ensimmäistä kuvaa.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Daniel_Craig_avp_Sk…
Vasemmanpuoleisella miehellä on taaksepäin vetäytynyt otsa, leuan lisäksi.
Graig muistuttaa leuan osalta keskimmäistä miestä ja otsan osalta oikeanpuoleista. Nenä on jossain näiden välimaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? EMieheltä on lähtenyt rasvaa joka varastoi itseensä estrogeeniä.
Nyt rasvaa ei ole enään niin paljon = vähemmän estrogeeniä = enemmän testosteronia.
Tarviiko tuosta kuitenkaan lehteen tehdä juttua?Nyt on taas joku oman elämänsä personal Raineri äänessä. Pänttäätkö bilsan Yo-kokeeseen?
Ei ihmisen hormonitoiminta ole laisinkaan niin suoraviivaista, kuin nyt veistelet rasvakudoksen ja estrogeeni/testosteronitasojen välille. Systeemi on paljon monimutkaisempi ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Ennemmin näen "before"-kuvassa herkuilla ja alkoholilla pöhöttyneen nelikymppisen kuin jonkun rasvakudoksen aiheuttaman liian estrogeenin muovaaman feminiinisyyden. Alkoholi on voimakkaampi hormonitoiminnan sotkija kuin rasvakudos.
Tosiasiassa tuossakin on kyse siitä, että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa, kerryttää varastorasvaa ja stressin takia nukkuu huonosti.
Voi taivaan isä näitä ihmisiä, jotka kommentoivat asiantuntevaan sävyyn tietämättä hölkäsen pöläystä kyseessä olevasta asiasta. En ole lainaamasi,mutta hänen viestissään oleva simplifioitu tieto on paljon oikeellisempi kuin sinun peruskoulumutuilut. Terv. Näitä asioita työkseen tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta en ymmärtänyt tästä hölkäsen pöläystä. Siis se että minua ei kiihota kaljamaha ja miestissit on miehen miellyttämistä? Yritätkö jotain käänteispsykologista lähestymistä aiheeseen?
Saat anteeksi. Laitan sen nuoren iän piikkiin.
Kyllä mä uskon että sulla on se tyypillinen tapa nähdä naisen tavoin miehesi ihanana vaikka sille vähän miestissiä tulisikin ja kroppa olisi tyypillinen ei kerkeä niin usein treenata, kun on lapset pieniä :)
Että en usko että jätät miestäsi sen takia että se vähän ottaa kiloja :D
En ole jättänyt, mutta pakotin lopettamaan kaljan lipittelyn. Ikää on 40.
nuoria olette siis. Ymmärrän kyllä. Tuossa iässä alkoholin säännöllinen käyttö alkaa jo vaikuttamaan muistiinkin eli pikkuisiin aivoihin heikentävästi. Kuluvan kymmenvuoden aikana sinunkin ajattelumaailma laajentuu ja tietoisuutesi normalisoituu. Tavallaan itsenäistyt ajattelijana.
Toivotan merkityksellisiä hetkiä maailmankuvan muovautumisessa. Varmasti jo muuttunut paljon, mutta muutos tulee olemaan kovempi kun hormonitoiminta vaikuttaa tietoisuuteen.
Näet asioita fiksummin kuten minä näen.
Luotat vaan muhun ja annat mulle krediitit että olen nyt oikeassa ja sä olet väärässä.
Niin meinaat että sillä ei ole väliä mistä naiset tykkää ikävuosina 20-40, kun kuitenkin sitten vanhuksena ymmärtävät että ei sillä mitään väliä, kunhan on elossa ja hengittää? Voi kai se olla niinkin. Monia miehiä kuitenkin kiinnostaa myös se mistä naiset tykkää juurikin 20-40 -vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä kohtaa astuu naisten henkilökohtaiset mieltymykset peliin. Daniel Craig ei miellytä millään tasolla vaikka vartalo olis mitä. Jos näyttää venäläiseltä roistolta niin sitä ei paranna mikään määrä lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta en ymmärtänyt tästä hölkäsen pöläystä. Siis se että minua ei kiihota kaljamaha ja miestissit on miehen miellyttämistä? Yritätkö jotain käänteispsykologista lähestymistä aiheeseen?
Kyllä mä uskon että sulla on se tyypillinen tapa nähdä naisen tavoin miehesi ihanana vaikka sille vähän miestissiä tulisikin ja kroppa olisi tyypillinen ei kerkeä niin usein treenata, kun on lapset pieniä :)
nuoria olette siis. Ymmärrän kyllä. Tuossa iässä alkoholin säännöllinen käyttö alkaa jo vaikuttamaan muistiinkin eli pikkuisiin aivoihin heikentävästi. Kuluvan kymmenvuoden aikana sinunkin ajattelumaailma laajentuu ja tietoisuutesi normalisoituu. Tavallaan itsenäistyt ajattelijana.
Toivotan merkityksellisiä hetkiä maailmankuvan muovautumisessa. Varmasti jo muuttunut paljon, mutta muutos tulee olemaan kovempi kun hormonitoiminta vaikuttaa tietoisuuteen.
Luotat vaan muhun ja annat mulle krediitit että olen nyt oikeassa ja sä olet väärässä.
Niin meinaat että sillä ei ole väliä mistä naiset tykkää ikävuosina 20-40, kun kuitenkin sitten vanhuksena ymmärtävät että ei sillä mitään väliä, kunhan on elossa ja hengittää? Voi kai se olla niinkin. Monia miehiä kuitenkin kiinnostaa myös se mistä naiset tykkää juurikin 20-40 -vuotiaana.
Kun pian tietoisuutesi kasvaa, niin naurahdat mielessäsi että se netin nainen olikin oikeassa. Silloin ehkä minäkin hymähdän ja kastan teekupin huulilleni ja katselen kauas eteeriseen tulevaisuuteen.
Kyllähän minä tiesin sen alitajunnassani jo nuorena tyttönä, mutta en myöntänyt koska halusin miellyttää miehiä ja elin tavallaan vieraana vieraassa ympäristössä jonka raamit on toiset luoneen.
Kaikkea hyvää sinulle.
Viimeisin seksisymboli on Timothee Chalamet. Siinä pulkannaru suoraan Redditistä kysymässä is it over.
Tämä mies joka selittelee ja laittaa linkkejä miesten vartaloista. Hän ei tiedä lainkaan siitä mistä naiset pitää. Hänellä on ne omat kuvansa mitä tykkää katsella.
Hänestä on kivaa katsella miesten kuvia ja kertoa naisille siitä mistä he pitävät.
Hyvä esimerkki sukupuolten välisestä ymmärryksen puutteeesta. Mikään tajuntaa laajentava ei välttämättä saa tätä jankkavaa jannua ymmärtämään naista :)
Hänellä on vain ne kuvat ja teoriat.
Hänelle neuvoksi että katsele niitä kuvia. Ne on tarkoitettu pojille ne kuvat.
Niistä saa turvaa ja jonkin mallin että muut miehet hyväksyy hänet porukkaansa.
Noilla kuvilla ja hänen tiedoillaan ei ole mitään apua naisten maailmassa.
Ei naisia kuvat kiinnosta siinä mielessä kuin miehiä.
Eikä siinä ole mitään homoa jos tykkää katsella alastonta james bondia ja miettiä että mistä ne naiset tykkää.
Vähän sama on mennä kalaan ja katsella järvelle kun sataa vettä, miettiä niitä näitä joutavia.
Minä olen nainen ja todella visuaalinen. Ihaninta miehessä on jos on jäntevät, pitkät ja sopivan lihaksikkaat reidet. ....
Oma mies on todella lihaksikas muttei kuiva ja kyllä minua kiihottaa katsella häntä... leveää selkää ja hartioita ja ylipäätään on sellainen vahvan näköinen. En huolisi enää ruikkua, kuivaa miestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja etenkin mistä naiset pitävät n. 16-28v iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee niin että nuoret tytöt/naiset tykkää enemmän tuollaisista siloposkisista poikamaisista tyypeistä, jotka ei ole niin uhkaavan oloisia. Kaikki poikabändit edustaa tätä tyyppiä. Iän myötä naiset alkaa pitämään enemmän maskuliinisista piirteistä. Tätä on ihan tutkittu, mutta on se nyt ihan maalaisjärjelläkin pääteltävissä. Yksilöllisiä poikkeamia tietenkin on.
Totta kai, koska suurin osa poikabändien jäsenistä on nuoria, ja nuoret miehet yleensä ovat poikamaisia. Verrattuna oman ikäisiin, esim. Robin on maskuliinisen näköinen.
Joku Robbie Williams on hyvä esimerkki siitä ettei se miesmaku mihinkään muutu, vanhempana pidetään samoista miehistä jotka vain eivät ole enää 19v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä kohtaa astuu naisten henkilökohtaiset mieltymykset peliin. Daniel Craig ei miellytä millään tasolla vaikka vartalo olis mitä. Jos näyttää venäläiseltä roistolta niin sitä ei paranna mikään määrä lihasta.
Mutta kun ne henkilökohtaiset mieltymykset toimivat vain yhteen suuntaan. Kukaan mies ei miellytä kaikkia naisia, mutta on miehiä jotka eivät miellytä keitään naisia.
Palstalla oli joskus se paljon kertova kysely. Siinä oli kalju bisnesmies, pitkätukkainen taiteilijamies, ja tavallistakin tavallisempi mies. Äänet jakautuivat 30-30-0.
Henkilökohtainen mieltymys = kuka komeista miehistä miellyttää ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne henkilökohtaiset mieltymykset toimivat vain yhteen suuntaan. Kukaan mies ei miellytä kaikkia naisia, mutta on miehiä jotka eivät miellytä keitään naisia.
Palstalla oli joskus se paljon kertova kysely. Siinä oli kalju bisnesmies, pitkätukkainen taiteilijamies, ja tavallistakin tavallisempi mies. Äänet jakautuivat 30-30-0.
Olis taas kiva nähdä kyseiset miehet koska perustemppu on laittaa tavikseksi mies joka ei suinkaan ole tavallinen tai jos on niin ilme on niin luotaantyöntävä että saadaan "oikea" vastaus. Ja taas kusetettua in ce leiltä jotain mainosrahoja. Tästä on täällä ollut lukuisia esimerkkejä.
Liian myöhään liikkeellä noiden risojen farkkujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä nyt yhden naisen mielipide tähän väliin: Daniel Craigista ei saa hyvännäköistä tekemälläkään, juuri sen naaman vuoksi. Ihan sama miltä sen kroppa näyttää. Tämä siis minun mielipiteeni. Mutta onneksi naisilla on kuitenkin erilaisia makuja, myös sen naaman suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis taas kiva nähdä kyseiset miehet koska perustemppu on laittaa tavikseksi mies joka ei suinkaan ole tavallinen tai jos on niin ilme on niin luotaantyöntävä että saadaan "oikea" vastaus. Ja taas kusetettua in ce leiltä jotain mainosrahoja. Tästä on täällä ollut lukuisia esimerkkejä.
Yksi pahimpia minkä olen nähnyt täällä oli sellainen jossa haluttiin oikeaksi vastaukseksi se että lyhin mies on vähiten viehättävä. Silmänkääntötemppu aloitettiin sillä että kaikista miehistä tehtiin vähän naurettavia. Niin että oli vaikeampi havaita että lyhimmästä oli tekemällä tehty vähiten viehättävä. Kuinka ollakaan kaikkein pisimmällä miehellä oli avoimin ja ystävällisin ja normaalein ilme ja hän katsoi suoraan kameraan, vaikka hän oli muuten vähän hassu kuten kaikki muutkin. Ja lyhimmällä oli suorastaan creepy epäystävällinen sulkeutunut ilme ja tuijotti jonnekin nurkkaan. Ja näitä linkittävillä miehillä ei ole hajuakaan siitä kuinka heitä kusetetaan ja hyväksikäytetään taloudellisesti ruokkimalla tällaista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Herkku! Nyt on pilkettä oikeissa kohdin. Täti tykkää.
mi mi mi miksi tätillä on pa pa pa pallit?
Uli -mies taisi triggeröityä siitä, kun joku mies oli jopa ihan halunnut parantaa elämänlaatuaan ja terveyttään ja jopa tehnyt asialle jotain.
Ihan hirveä uhka uli-miehen maailmankuvalle!
Uli-filosofiaanhan kuuluu se, että koska naiset eivät voi kiinnostua kuitenkaan, niin mitään ei pidä missään nimessä tehdä elämälleen, vaan kannattaa vaan jäädä sinne yksiöön koneen ääreen hakkaamaan hanskaan. Kaikki muu on kusetusta.
🇺🇦🇮🇱
Jos laittaisit vastaavan kuvasarjan naisista, jollekin miesvaltaiselle sivustolle, niin miten luulisit miesten kommentoivan. Kaikki olisivat varmaan tosi ihastuneita siihen rumaan naiseen?