Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa minkälainen hottis tästä miehestä kuoriintui!

Vierailija
02.03.2020 |

https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006407949.html
On tehnyt elämäntapamuutoksen, jonka myötä lähti 35 kg painosta. Lisäksi hiukset ja parta trimmattu.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aina näissä ennen muutosta kuvissa ei ole käytetty filttereitä ja jälkeen kuvissa on?

Vierailija
22/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä tykkäsin tosta ennen-versiosta enemmän. Ei sillä, onnea hänelle, iso pudotus painossa. Ja jos on nyt itse tyytyväisempi niin mikäs sen parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ennen -tyyppi oli enemmän sellainen Thor-jumalan perikuva. Jälkimmäinen on liian rasvaton pleijeri.

Jos tuo on sun mielestä rasvaton niin et ole nähnyt kunnossa olevaa miestä jolla on kunnon apollonvyö, vatsalihakset eikä kyljissä jenkkakahvoja.

Vierailija
24/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mieheltä on lähtenyt rasvaa joka varastoi itseensä estrogeeniä.

Nyt rasvaa ei ole enään niin paljon = vähemmän estrogeeniä = enemmän testosteronia.

Tarviiko tuosta kuitenkaan lehteen tehdä juttua?

Nyt on taas joku oman elämänsä personal Raineri äänessä. Pänttäätkö bilsan Yo-kokeeseen?

Ei ihmisen hormonitoiminta ole laisinkaan niin suoraviivaista, kuin nyt veistelet rasvakudoksen ja estrogeeni/testosteronitasojen välille. Systeemi on paljon monimutkaisempi ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Ennemmin näen "before"-kuvassa herkuilla ja alkoholilla pöhöttyneen nelikymppisen kuin jonkun rasvakudoksen aiheuttaman liian estrogeenin muovaaman feminiinisyyden. Alkoholi on voimakkaampi hormonitoiminnan sotkija kuin rasvakudos.

Tosiasiassa tuossakin on kyse siitä, että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa, kerryttää varastorasvaa ja stressin takia nukkuu huonosti.

Vierailija
25/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tuollainen uutinen on tehty miehille.

Ei naiset ole visuaalisia ja ei se miltä kroppa näyttää ole tärkeä naisille tai prioriteetti yksi.

Usein miehet unohtaa sen että naiset ei näe asioita samalla tavalla pinnallisesti.

Miehille vartalo ja muodot on tärkeitä. Naisille toissijaisia.

Eli tuo uutinen ei ole naisille tehty tai jos on tehty, niin on menty pieleen.

Näinhän se on. Kyllä nainenkin näkee tietyt miehet ja vartalon muodot esteettisesti kauniimpina kuin 35 kg läskiä ja epäsiisti tukka, mutta silti se valinta on se oma tavisjamppa.

Vierailija
26/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole visuaalisia ja ei se miltä kroppa näyttää ole tärkeä naisille tai prioriteetti yksi.

Usein miehet unohtaa sen että naiset ei näe asioita samalla tavalla pinnallisesti.

Mieheni vartalo ja muodot on minulle tärkeitä.

T Nainen 37

Ehkä kärsit liiallisesta testosteronista?

Vartaloiden visuaalinen viehätys ei ole naisille ns. ominaista.

Vierailija
27/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään taas rautalangasta.

Se että geneettisesti komeasta miehestä saa ei niin edustavan ylipainolla ja hirveällä tyylillä, ei tarkoita sitä että geneettisesti rumasta miehestä saisi ehostamalla komean.

Esimerkiksi minä olen jo hyväkuntoinen ja hyvin pukeutunut, mutta ulkonäkö naisten silmissä on heikompaa luokkaa kuin tuolla miehelle ennen muodonmuutosta.

Vierailija
28/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se joka vähän väliä avautuu rakkauselämästään ja jätti lastaan odottavan naisen toisen takia yms?

Ei ole jos tarkoitat Minkkistä. 

Kyllä tarkoitan ja sehän tuon nimi onkin, Sami Minkkinen.

No niinpä onkin! Mutta onko tosiaan sama mies? Epäilen ettei. Kun googlettaa rakkaus-Minkkisen, ei hänestä näy tuollaista versiota.

Vierailija
29/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ennen -tyyppi oli enemmän sellainen Thor-jumalan perikuva. Jälkimmäinen on liian rasvaton pleijeri.

Mä myös pidän enemmän ennen -versiosta. Toinen, njaah.

Vierailija
30/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt rasvaa ei ole enään niin paljon = vähemmän estrogeeniä = enemmän testosteronia.

Nyt on taas joku oman elämänsä personal Raineri äänessä. Pänttäätkö bilsan Yo-kokeeseen?

Ei ihmisen hormonitoiminta ole laisinkaan niin suoraviivaista, kuin nyt veistelet rasvakudoksen ja estrogeeni/testosteronitasojen välille. Systeemi on paljon monimutkaisempi ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Ennemmin näen "before"-kuvassa herkuilla ja alkoholilla pöhöttyneen nelikymppisen kuin jonkun rasvakudoksen aiheuttaman liian estrogeenin muovaaman feminiinisyyden. Alkoholi on voimakkaampi hormonitoiminnan sotkija kuin rasvakudos.

Tosiasiassa tuossakin on kyse siitä, että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa, kerryttää varastorasvaa ja stressin takia nukkuu huonosti.

Mä voin luvata sulle että hänellä on nyt vähemmän estrogeeniä ja enemmän testosteronia kuin ennen.

Vierailija
31/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä tykkäsin tosta ennen-versiosta enemmän. Ei sillä, onnea hänelle, iso pudotus painossa. Ja jos on nyt itse tyytyväisempi niin mikäs sen parempaa.

Näin on. Vaikka tuon verran olisi läskimassaa, niin ei se estä olemasta hyväkuntoinen. Hyvää rasitusta tulee jos juoksee puolimaratoonin ja syö edelleen hyvin.

Se paino lisää kivasti jenkaa ihan normi lattiall suoritetussa voimistelussa.

Ei välttämättä tarvitse pudottaa rasvaprosenttia jos oma nainen tykkää että on vähän enemmän keissiä ympärillä.

Se kunto voi olla ihan yhtä hyvä kuin tuossa kuvassa jossa prosentit on vähemmät.

Rasva ei sinällään kuntoon liity yhtään mitenkään.

Minulla on yleistä että alan sairastelemaan rajummin jos rasvaprosentit laskee kympin tietämille.

Siksi pidän rasvaprosentit kolmessakympissä. Olen ns sopivasti dädbody

Vierailija
32/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi.

Vierailija
33/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin luvata sulle että hänellä on nyt vähemmän estrogeeniä ja enemmän testosteronia kuin ennen.

Täysin yksilöllistä. Et voi luvata tuollaista.

Vierailija
34/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Vaikka tuon verran olisi läskimassaa, niin ei se estä olemasta hyväkuntoinen. Hyvää rasitusta tulee jos juoksee puolimaratoonin ja syö edelleen hyvin.

Ei välttämättä tarvitse pudottaa rasvaprosenttia jos oma nainen tykkää että on vähän enemmän keissiä ympärillä.

Se kunto voi olla ihan yhtä hyvä kuin tuossa kuvassa jossa prosentit on vähemmät.

Minulla on yleistä että alan sairastelemaan rajummin jos rasvaprosentit laskee kympin tietämille.

Joojoo :D. Et ole koskaan edes ollut kympin rasvoissa.

Vierailija
35/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että geneettisesti komeasta miehestä saa ei niin edustavan ylipainolla ja hirveällä tyylillä, ei tarkoita sitä että geneettisesti rumasta miehestä saisi ehostamalla komean.

Esimerkiksi minä olen jo hyväkuntoinen ja hyvin pukeutunut, mutta ulkonäkö naisten silmissä on heikompaa luokkaa kuin tuolla miehelle ennen muodonmuutosta.

Se että sulla on huono ulkönäkö ei tarkoita sitä etteikö kenestäkään inc elistä saisi hyvännäköistä tai ainakin tavallisen näköistä laihduttamalla 35 kg ja hankkimalla hyvännäköisiä ja istuvia vaatteita.

Menin kerran huvikseni Redditiin katsomaan minkänäköistä porukkaa siellä valittaa kun ei saa naista ja niistä käytänönssä kaikki oli TÄYSIN tavallisen näköisiä ja osa jopa hyvännäköisiä. Vain yksi kaveri oli oikeasti sellainen että oli saanut surkeat kortit geenilotossa. Lihava, isot etuhampaat joiden välissä kahden millin rako, punaiset kiharat hiukset. Toisaalta juuri tuo kaveri olisi hyötynyt eniten aloituksen kaltaisesta painonpudotuksesta ja stailauksesta. Niillä muilla jätkillä jotka kyseli siellä onko mitään toivoa, rumuus oli täysin omassa päässä. Tavallisia miehiä jolta puuttui korkeintaan iloinen ilme.

Vierailija
36/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen tieto on miehille pettymys.

Heidän pitää repiä uusia näkökulmia ymmärtää naisia.

Ei se pullistelu riitä. Lähinnä homot siitä kiinnostuu.

Vierailija
37/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika monissa kilpalajeissa on tarkoituskin tankata kunnolla ottaa rasvaa ympärille huolella tiettyinä kuntokausina.

Ihan totta veistelet.

Vierailija
38/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeastaan vähän väärässä. Jos katsot vaikka Daniel Craigia, niin naamahan on suoraan sanottuna kuin petolinnun p, mutta yhdistettynä treenattuun kroppaan, onkin yhtäkkiä hyvän näköinen.

Vierailija
39/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika monissa kilpalajeissa on tarkoituskin tankata kunnolla ottaa rasvaa ympärille huolella tiettyinä kuntokausina.

Ihan totta veistelet.

Missä urheilulajeissa on tarkoitus tankata rasvaa? Vttulanjänkän kännykän heittokisoissa vai eukonkannossa?

Vierailija
40/104 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lupaava pullotus etumuksessa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan