Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1 ihminen tuli koko päivän aikana vastaan ulkona, kuka selvästi piti huolta itsestään

Vierailija
22.05.2024 |

Tää oli siis mua vanhempi mies. Kaveri oli ku veistos, mutta sillee hyvässä mielessä. Tottakai hän myös kantoi itseään hyvin ja erottui joukosta. Meiän katseet kohtas, koska mä olen myös samanlainen, mutta en lähellekkään kyllä niin hyvässä hapessa, mitä tää toinen mies oli. Tää ei siis ollut mikään salikimppu, vaan sellanen oikeasti kondiksessa oleva mies. Näkee siis, että liikuntaa harrastetaan monipuolisesti ja lihaskunto todella hyvä, viimesen päälle. 

Harvoin näitä näkee. 

Sen takia mä aina sanon teille, että jos te haluatte itseluottamusta enemmän, TREENATKAA. Koska se ulkonen olemus (vaikka se onkin vain ulkoinen) antaa mielettömästi itseluottamusta. Puhumattakaan, mitä käy sisäisesti kun tätä prosessia suorittaa. 

Olkaa erilaisia, muut vetelee skooteilla ja vähääkään välittää mistään, tehkää te toisin. 

<3

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut ilmeisesti pussinperällä tai jossain? Täällä Turussa on toinen toistaan näyttävämpiä ihmisiä, kauniita ja komeita.

Vierailija
2/36 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla instabeibeä tullut tänään vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on

Vierailija
4/36 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä syö näkyy myös naamasta

Vierailija
5/36 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkona" on mikä, ei kuka. Muista lauseen viittaussuhteet!

Vierailija
6/36 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on

Melko epärealistinen kuva normaalista miehestä, kun lihaskunto pitää näkyä vaatteiden läpi.

Vierailija
7/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sitä elävää lihaa on hirmu hankala fotoshopata.

Vierailija
8/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sitä elävää lihaa on hirmu hankala fotoshopata.

Juuri näin👍

Vierailija
9/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti huolta itsestään... siis masturboi?

Vierailija
10/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä asut? Meillä päin käytännössä jokainen näyttää ihan itsestään huolta pitävältä, jos lasketaan mukaan normaalipainoiset eikä vaan jotain rasvattomia kehonrakentajia.

Vierailija
11/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sä asut? Meillä päin käytännössä jokainen näyttää ihan itsestään huolta pitävältä, jos lasketaan mukaan normaalipainoiset eikä vaan jotain rasvattomia kehonrakentajia.

Ja tämä köyhemmässä Helsingin lähiössä. Ihan hyvännäköisiä ihmisiä. 

Vierailija
12/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuli epävarmempi hyvän ulkokuoren myötä siitä tuijotusmäärästä. Luonne ei välttämättä aina kohtaa ulkomuodon kanssa.

Vierailija
13/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi piti huolta itsestään vastaan tullessaan? Miten tuo pitäisi tulkita? Jumppasi, levitti aurinkovoidetta vai mitä?

Vierailija
14/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kasvavassa kunnassa, jossa asukasmäärä 30000. Täällä näkee enemmän kunnossa olevia miehiä kun naisia. Esim. kauppareissun aikana suurin osa näkemistäni ihmisistä on ylipainoisia. Ehkä n. 1/10 on oikeasti ihannepainossaan ja vielä harvempi oikeasti kunnossa. 

Tosi surullista miten valtaosa on tänä päivänä vähintäänkin lievästi ylipainoisia. 

Töissä taas tapaan enemmän kunnostaan huolehtivia ihmisiä ja sitä kautta n. puolet ovat joko ihannepainossaan tai kunnossa ja puolet vähintäänkin lievästi ylipainoisia ja muutama lihava.

Vierailija
15/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla olen nähnyt pari miestä, joilla oli sixpack!! Harvinaisuus näillä kulmin. Yleensä kaikki on vain kaljamahoja.

T hoikka ja urheilullinen nainen

Vierailija
16/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ihminen tuli koko päivän aikana vastaan ulkona, kuka selvästi piti huolta itsestään

Ai että loistava otsikko jälleen kerran.

Vierailija
17/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun kasvavassa kunnassa, jossa asukasmäärä 30000. Täällä näkee enemmän kunnossa olevia miehiä kun naisia. Esim. kauppareissun aikana suurin osa näkemistäni ihmisistä on ylipainoisia. Ehkä n. 1/10 on oikeasti ihannepainossaan ja vielä harvempi oikeasti kunnossa. 

Tosi surullista miten valtaosa on tänä päivänä vähintäänkin lievästi ylipainoisia. 

Töissä taas tapaan enemmän kunnostaan huolehtivia ihmisiä ja sitä kautta n. puolet ovat joko ihannepainossaan tai kunnossa ja puolet vähintäänkin lievästi ylipainoisia ja muutama lihava.

Siellä porukka ajelee autoilla joka paikkaan ja mussuttaa jätskiä ja pullaa. Helppoa elämää. Lopputulos on tuo. 

Vierailija
18/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, miksi sinusta on tosi surullista,  että valtaosa ihmisistä on lievästi ylipainoisia? Oletko PT vai eikö sinulla pää käänny, jollei estetiikan tajusi näitä ihmisiä kestä? Eli eikö sinun maailmassasi ole muuta kuin kiillotettu pinta?

Vierailija
19/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kentän laidalla notkumassa, lapsen ollessa treeneissä. Kyllä tässä kulkee ohi sellaisia uroita, että aivan poskia kuumottaa. Valmentajia, senior harrastajia ja muiden lajien porukkaa. Ap taitaa vaan hengailla väärissä paikoissa :D

Vierailija
20/36 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Myös nuorissa paljon. Sähkövehkeillä painetaan menemään.

Toisaalta hyväkuntoiset esittelevät itseään turhankin kanssa. 

Iso kontrasti. Keskitie olisi paras tie.