Näin pihalla miehen vaihtavan kesärenkaita. Kävi jotenkin sääliksi, onko tungettelevaa viedä hänelle pussi lihapiirakoita?
Kommentit (16)
Onko Portin piirakoita? Sitten kyllä, vie vaan.
Jos ne on jotain halpispiirakoita muovipussissa, niin syötä koiralle. Ne ei ole ihmisravinnoksi kelpaavia 🤮
Päinvastoin, sillä itse tekevällä on enemmän rahaa kun ei käytä sitä turhaan
Lihapiirakka ja kaljatörppö kun persvako esillä siellä kyykkii!
Mukavampi itse vaihtaa. Saa alle juur silloin kun tarvitsee.
Vaihtaisin todellakin itse jos olisi kunnon paikka vaihtaa ja säilöä renkaita. Nyt ovat ison autoliikkeen kausisäilytyksessä ja niitä vaihtelee kaiken maailman nuoret klopit, tuhoavat kierteet ja laittavat ties mihin momenttiin pultit. Saisi samalla putsattua jarrut ym alustasta.
Tarjoa Coop sixpackiä, jos vaihtaa sunkin autoon renkaat.
Helpompi ja ennen kaikkea nopeampi vaihtaa itse. Ei tarvitse varailla aikaa renkaanvaihtoon. Arvaappas onko siellä rengashotellissa muutama muukin samalla asialla. Olisiko seuraava vapaa aika äitienpäivän jälkeen joskus keskellä viikkoa?
Aika erikoinen ajattelutapa.
Ei se ole köyhyyttä vaan fiksua vaihtaa itse.
Osaava mies on katoava luononvara Suomessa.
Mutta sulla on rahaa, kun ostit oikein PUSSILLISEN lihapiirakoita! Ja antaisit vielä muillekin, ihan tuosta vaan...
Älä vaan unohda sinappia ja ketsuppia!!
Vierailija kirjoitti:
Helpompi ja ennen kaikkea nopeampi vaihtaa itse. Ei tarvitse varailla aikaa renkaanvaihtoon. Arvaappas onko siellä rengashotellissa muutama muukin samalla asialla. Olisiko seuraava vapaa aika äitienpäivän jälkeen joskus keskellä viikkoa?
Viisastuneena varaan pari eri aikaa aina renkaanvaihtoon rengashotelliin ja peruutan turhan sitten. Ei voi tietää milloin talvi taittuu. Nytkin 1. oli liian aikaisin mutta toinen just nappiin.
Kysy vaihtaako rahasta sinunkin autoosi.