Onko Wishistä tilatut tavarat sinusta ok?
Onko Wishistä tilatut tavarat sinusta esittelykelpoisia?
Ymmärän tyyliin käyttötavaroiden tilaamisen. Se että tilaa vaatteita ja korkokenkiä Wishistä, esittelee niitä instassa, huhhuh!
https://www.instagram.com/p/B9MwxTEpdQk/
Joku kysyi että mistä noi kengät on? A ei voinut kysyjälle vastata.
Sama oli kerran aiemmin kun kuvassa oli LV repla. Tämä A esitellyt aiemminkin näitä Wish luomuksiaan!
Kommentit (59)
Halpoja leluja. Uskaltaako antaa vauvalle, hmm. Onko myrkkyvapaita?
Oon tilannu kesämekkoja. Koko pitää ottaa parisen numeroa isompi. Aasialaiset koot pienempiä. Napit kannattaa vahvistaa, huonosti ommeltu kiinni. Aion tilata jatkossakin. Kyllä sen näkee mikä on hyvä ja mikä huono tuote. Kenkii en uskalla tilaa mutta flipflopit kyllä. Kun joku kehunut mekkoa ni en oo kertonut mistä hankittu. Häpeän että tilaan wissistä tai aliexpressistä.
Vierailija kirjoitti:
Halpoja leluja. Uskaltaako antaa vauvalle, hmm. Onko myrkkyvapaita?
Kun niitä ei testata eikä kukaan kontrolloi, täyttävätkö ne eurooppalaisia turvallisuusvaatimuksia. Kukaan ei siis voi sanoa, ovatko myrkkyvapaita vai myrkyllisiä. Omalla riskillä ostat. Itse en uskaltaisi ostaa lapselle, puhumattakaan vauvasta, joka laittaa kaiken suuhunsa.
En tilaa Wishistä, mutta Aliexpressistä kyllä. Luen muiden asiakkaiden palautteet ennen tilaamista. Niistä saa hyvän käsityksen tuotteiden laadusta.
Turhaan en tilaa, vaan aina vain tarpeeseen. Voisin tietenkin ostaa myös täältä, Hongkongista tai Tokmannilta, mutta miksi maksaisin väliportaalle, kun olen täysin kykenevä tilaamaan halvemmalla itse. Tuo muutaman viikon odotusaika karsii turhat impulssiostokset pois, kun niitä ei jaksa odotella.
Olen huivifriikki ja minulla on viitisenkymmentä huivia, niistä parikymmentä tilattu Aliexpressin kautta. Ihan samoja myydään täällä vaatekaupoissa moninkertaiseen hintaan.
No ehkä parikymmentä tilausta tehnyt ja valtaosin ollut just sitä mitä pitikin. Muutama ohilyönti myös muttei mitään vakavaa. Käytän wishiä edelleen, hyvä kauppapaikka.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä parikymmentä tilausta tehnyt ja valtaosin ollut just sitä mitä pitikin. Muutama ohilyönti myös muttei mitään vakavaa. Käytän wishiä edelleen, hyvä kauppapaikka.
Sama. 99 % tuotteista ollut sitä mitä odotinkin saavani, jopa parempia kuin odotin. Luen aina arvostelut niin tavarasta kuin myyjästä. Jos niitä ei ole, en tilaa ja tilaan vain tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa Wishistä, mutta Aliexpressistä kyllä. Luen muiden asiakkaiden palautteet ennen tilaamista. Niistä saa hyvän käsityksen tuotteiden laadusta.
Turhaan en tilaa, vaan aina vain tarpeeseen. Voisin tietenkin ostaa myös täältä, Hongkongista tai Tokmannilta, mutta miksi maksaisin väliportaalle, kun olen täysin kykenevä tilaamaan halvemmalla itse. Tuo muutaman viikon odotusaika karsii turhat impulssiostokset pois, kun niitä ei jaksa odotella.
Olen huivifriikki ja minulla on viitisenkymmentä huivia, niistä parikymmentä tilattu Aliexpressin kautta. Ihan samoja myydään täällä vaatekaupoissa moninkertaiseen hintaan.
Siis olet ostanut tarpeeseen 50 huivia?
Onko joku ostanut kenkiä ja oikeesti käyttää niitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ostanut kenkiä ja oikeesti käyttää niitä?
Ei sovi eurooppalaiselle jalalle.
Mä tilasin wishistä suihkuun pienen bluetooth kaiuttimen 2 eurolla. Mielestäni loistava ostos ja pelittää ihan kiitettävästi :)
Noloja vaatteita, todella huonosti tehtyjä.
Aikuiset ihmiset, ostakaa laadukkaita ja kulutusta kestäviä vaatteita.
Muutaman euron vaatteelta ei voi odottaa kovin paljoa.
Vai onko kyseessä se, että on niin vaihtelunhaluinen? Joka päivä uudet vaatteet esiteltäväksi instaan?
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, Usassa postinkäsittelijä saanut koronaviruksen paketista, eli enpä tilailisi juuri nyt Kiinasta mitään. Ettekö seuraa uutisia? Tuo nuori mies Tehohoidossa.
Miten on muka varmennettu viruksen tulleen juuri postipaketista eikä vaikka kaupasta, liikennevälineestä jne? Niin, ei sitä ole kun se ei ole mahdollista, eli olet taas lukenut jotain juorulehtiä ja jaat niiden "tietoja" meille totuutena.
Miksi tilata Wishistä? Onhan näitä muitakin yhtä halpoja kauppoja. Ei ole Suomen olosuhteisiin tehty nämä kiinaluomukset. Pakko kertoa, ai kauheeta. Näin tekoturkistakin just Wishissä ja menin tilaa. Otin vielä sen premium version. Meinasi itku tulla kun avasin pakettia. Luulin että takki veisi paljon tilaa. Sain pienen litteän muovipussin, takki oli ohutta pörröistä fleeceä. Olin valinnut värin kahvi, väri oli khakin ja ruskean sekoitus. Niin ohut, ettei viileällä kesäpäivällä olisi lämmittänyt. Winter coat todellakin. Postikuluineen meni 38 euroa. Luulin saavani kauniin kahvinruskean tekoturkin. Ei enää ikinä!
Tilaan lapsille leluja ja vaatteita sieltä. Kaikki olleet sitä mitä odotinkin. Hiuslenkit pinnit, hiusharjat.
Tosi sööttejä. Reput oli alle 10e postikuluineen.
Meidän tytöt tykkäsi, kun oli paljon glitteriä ja pinkkiä tietty.
Ei ole kukaan sairastunut näistä tavaroista. Turhaa kriittisyyttä. Tilaan jatkossakin , kivaa ajanvietettä shopata, eikä maksa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan lapsille leluja ja vaatteita sieltä. Kaikki olleet sitä mitä odotinkin. Hiuslenkit pinnit, hiusharjat.
Tosi sööttejä. Reput oli alle 10e postikuluineen.
Meidän tytöt tykkäsi, kun oli paljon glitteriä ja pinkkiä tietty.
Ei ole kukaan sairastunut näistä tavaroista. Turhaa kriittisyyttä. Tilaan jatkossakin , kivaa ajanvietettä shopata, eikä maksa paljoa.
Luuletko että altistus esimerkiksi karsinogeenisille tai hedelmällisyyttä heikentäville kemikaaleille näkyy muutamassa kuukaudessa tai edes muutamassa vuodessa?
Samanlaisia tavaroita myydään Tigerissa. Muovi on muovia.
Mutta erotuksella, että Suomessa rahalla saan yhden tavaran ja wishistä 10.
Kiva hemmotella tyttöjä ja olen itselle tilaillut kelloja, juhlamekkoja,iltapuvun, koruja,hiustenkasvatus uutetta, arpivoidetta, kesäkenkiä,laukun ja miehelle kravaatin ja kalvosin napit. Hurskastelua ostaa halpahallista, kun saa vieläkin halvemmalla.
Muutama vuosi sitten tilasin testiksi yhden paidan ja puhelimen kuoret. Paita oli virheellinen ja ihan hirveän pieni. Puhelimen kuoret sen sijaan yllättävän hyvät ja kestävät. Paketin saapumisessa kesti kyllä ainakin 2kk. En ole sen jälkeen tilannut ja tuskinpa tilaankaan.
Noloa! Enpä kehtaisi kertoa että tilaan ja käytän WISH kenkiä. Tälläisen kun kaveripiirissä kertoo, saa määrätyn leiman otsaansa.
Rätej ja lumppui. Emmä tilaa. Äppi luuris kyl. Himottas kyl yks bambu väska. Mut emmä tiä tulisko si kuitenkaa käytettyy. Semmose nähny paljo kalliimmal jossai fb puadis. Mit jossei ookkaa kuvammoine. Miksmä se äpinki meni lataa, jok miälehäiriö. Jarvo kuulee et kukaa kehus mitää siel tilattuu.