Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Wishistä tilatut tavarat sinusta ok?

Vierailija
02.03.2020 |

Onko Wishistä tilatut tavarat sinusta esittelykelpoisia?
Ymmärän tyyliin käyttötavaroiden tilaamisen. Se että tilaa vaatteita ja korkokenkiä Wishistä, esittelee niitä instassa, huhhuh!

https://www.instagram.com/p/B9MwxTEpdQk/

Joku kysyi että mistä noi kengät on? A ei voinut kysyjälle vastata.
Sama oli kerran aiemmin kun kuvassa oli LV repla. Tämä A esitellyt aiemminkin näitä Wish luomuksiaan!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä krääsällä tekee? Kertakäyttö tuotteita. En ikinä uskaltaisi tilata sieltä esimerkiksi kasvoille hoitotuotteita. Ne voi olla ihan mitä vaan. En tykkää odottaa monta viikkoa. Euroopasta uskallan tilata. Katsoin linkin, kengät huutaa "made in China"

Vierailija
22/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko, eli Onko Wishiltä tilatut tavarat ok - tähän en osaa vastata.

Mutta jos asettelee kysymyksen niin, että Onko Wishiltä ok tilata tavaraa?, niin vastaus on EI.

Epäekologista ja epäeettistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa pinkeissä kynttilöissä vielä käärepaperi ympärillä? Näyttää enemmänkin että hyllyssä on esillä myytäviä tuotteita kuin säilössä omia tavaroita.

Niin näyttää. Ei noita kynttilöitä tuossa voi ainakaan polttaa, palaa hylly. 

Vierailija
24/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkkukoukut on hyviä samoin puiset sukkapuikot. Olen useammat tilannut.

Vierailija
25/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OStetaan luokattoman huonoa ja epäeettistä rojua nurkat täyteen, koska "halvalla sain". Sitten ihmetellään, että miksi joka toinen on allergisoitunut kemikaaleille, maailma hukkuu jätteeseen ja kotimaiset ja eurooppalaiset toimijat menee konkurssiin.

Ja sit kohta osallistutaan minimalismihaasteisiin ja ostolakkoihin ja raivaustalkoisiin, että saadaan lisää tilaa nurkkiin, jota voidaan sitten täyttää kengillä, joita ei voi käyttää ulkona, vilteillä, jotka haisevat pesunkin jälkeen ja tusseilla, joista ei irtoa väriä ensikäytön jälkeen. Äly hoi. 

Vierailija
26/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OStetaan luokattoman huonoa ja epäeettistä rojua nurkat täyteen, koska "halvalla sain". Sitten ihmetellään, että miksi joka toinen on allergisoitunut kemikaaleille, maailma hukkuu jätteeseen ja kotimaiset ja eurooppalaiset toimijat menee konkurssiin.

Ja sit kohta osallistutaan minimalismihaasteisiin ja ostolakkoihin ja raivaustalkoisiin, että saadaan lisää tilaa nurkkiin, jota voidaan sitten täyttää kengillä, joita ei voi käyttää ulkona, vilteillä, jotka haisevat pesunkin jälkeen ja tusseilla, joista ei irtoa väriä ensikäytön jälkeen. Äly hoi. 

Olet asian ytimessä! Eipähän tarvinnut minun kirjoittaa pitkästi, kuin minun suullani sanottu!

Vierailija
27/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wish on kauppapaikka. Myyvät firmat ovat erikseen.

Niin. Wishin kautta eri myyjät myyvät tarinoitaan Kiinassa - ja ne on aivan samoja tavaroita, joista te höpsöt maksatte täällä Suomessa moninkertaisesti isomman hinnan.

Ne on ihan samoja tavaroita! Oikein naurattaa, kun olen nähnyt Prismassa ja Cittarissa niitä samoja kamoja huippukalliiseen hintaan, joita olen Wishistä ostanut eurolla tai parilla.

Vierailija
28/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Wishin kautta eri myyjät myyvät tarinoitaan Kiinassa - ja ne on aivan samoja tavaroita, joista te höpsöt maksatte täällä Suomessa moninkertaisesti isomman hinnan.

Ne on ihan samoja tavaroita! Oikein naurattaa, kun olen nähnyt Prismassa ja Cittarissa niitä samoja kamoja huippukalliiseen hintaan, joita olen Wishistä ostanut eurolla tai parilla.

Kukkua, en niele!

Vierailija
29/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin jengi ees tarvii sitä kaikkee roinaa mitä netistä puoli-ilmaiseksi tilataan?

Vierailija
30/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rievut hajoo ekassa pesussa. Epäkuranttia, ylijäämä tavaraa joka myydään hyväuskoisille hölmöille. Mutta että oikein hyllyyn esiteltäväksi, auts!

Vierailija
31/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wishissä on myös tavaraa, jota Suomessa tai EU:ssa yksikään yritys ei saa myydä laillisesti. Ostat siis omalla riskillä, koska toimit itse maahantuojana.

Jos kosmetiikassa tai koruissa tai vaatteissa on väriaineita tai muita kemikaaleja, joista saat allergisen reaktion, olet itse siitä ainoana vastuussa. Jos tuotteessa on vaikka lyijyä suurina pitoisuuksina, saat myrkytyksen tai munuaisvaurion. Kiinassa tämmöisten testaamisesta ei niin kauheasti stressata. Älä ainakaan lapsille osta mitään sieltä.

Vierailija
32/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taroiden laatu vaihtelee suuresti. Itse ihmettelen,miksi kukaan tilaa sieltä mitään kun maksut menevät Klarnan kautta, korko on ihan hirveä. Siinä tulee krääsälle hintaa, kun korko yli 20% ja myöhästyneistä maksuista vielä enemmän.

Mitkä ihmeen Klarnan korot? En ole kuullutkaan - Itse ohjelmoin kaikki laskut menemään eräpäivänä, sitten kun lasku tulee.

Maksuaika on muutenkin aina tosi monta kuukautta, koska tavaroiden toimituksissakin menee aika pitkä aika.

Enkä osta koskaan mitään turhaa, vaikka tavarat ovatkin tosi halpoja.

Vierailija
33/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne rievut hajoo ekassa pesussa. Epäkuranttia, ylijäämä tavaraa joka myydään hyväuskoisille hölmöille. Mutta että oikein hyllyyn esiteltäväksi, auts!

Ei ole hajonnut, olen tilannut sieltä jos vaikka mitä - ne on sampoja tuotteita kuin täällä myydään kalliimmalla.

Vierailija
34/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hajonnut, olen tilannut sieltä jos vaikka mitä - ne on sampoja tuotteita kuin täällä myydään kalliimmalla.

samoja.

Vierailija
35/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, Usassa postinkäsittelijä saanut koronaviruksen paketista, eli enpä tilailisi juuri nyt Kiinasta mitään. Ettekö seuraa uutisia? Tuo nuori mies Tehohoidossa.

Anna tästä linkki, tai valehtelet.

Tässä infoa koronasta Kiinan pakettien suhteen:

Onko turvallista vastaanottaa paketti tai kirje Kiinasta?

On. Koronavirusta ei voi saada pakettien tai kirjeiden välityksellä. On havaittu, että koronavirukset eivät tyypillisesti säily pinnoilla päiväkausia vaihtelevissa lämpötiloissa.

Myöskään epidemia-alueelta Suomeen tuoduista tai lähetetyistä elintarvikkeista ei voi nykytiedon mukaan saada koronavirustartuntaa.

Vierailija
36/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kategorioin ihmiset määrättyyn luokkaan. Nämä jotka pukeutuvat WISH riepuihin, he ovat kertakäyttö kuluttajia. Muovista turhaa tavaraa, jätettä joka vaikea lajitella. 10 ostoksesta ehkä 2 jollain lailla käyttöön päätyvää, nekin lyhyeksi aikaa. Usein mitoitukset mitä sattuu, tästä syystä jäävät käyttämättä. Värit muuta mitä kuvissa. Kun ostaa kotimaista, saat laatua, työllistät, pitkäikäisyys, ei tarvitse ostaa uutta joka kuukausi. Ja kyllä kehtaa esitellä ylpeänä, toisin kuin kiinan halpis tavaroita.

Vierailija
37/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut lähiaikoina autoon USB-laturin ja siihen Appleen sopivan johdon, alushousuja, Pokemon-korteille albumin ja kondomeja.

Kaikki tuoteet olleet hyvälaatuisia ja edullisia.

Vierailija
38/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin tilaamaan untuvatakin, oli kuvassa kiva. 3viikon päästä takki saapui. Hirveä röijy. Langanpätkiä joka puolella, vuori repsotti niin että näkyi ulkopuolelle. Leikkaus päin honkia. Mies pääsi naljailemaan että halpa ja hyvä harvoin kohtaa. Vaatteita en enää tilaa. Kännykänkuoret oli kivat ja toimivat.

Vierailija
39/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän jotkut esineet. Kuten ed mainitut usb, kuoret tms. Moni tuote jonkun tuotannon ylijäämää. Nämä vaatteet, kengät, korut, nämä minkä pitäisi kestää kuluttamista enemmän, näihin pitäisi jo puuttua. Hassauskamaa roskaa jota ei kukaan tarvitse. Vaatejäte on ongelmajätettä. Ei ole millään tavalla perusteltua ostaa sellaista, mikä tulee käyttöön muutaman kerran. Näitä ei voi kierrättää, et saa myytyä eteenpäin. Jos tälläisen Wish vaatteen kengät tai laukun laittaa myyntiin, ei kukaan osta. Haja asutussa paikassa on vielä vaikeampi löytää vaatekeräystä, minne jättää. Edes UFF ei myy näitä kaikkein heikkolaatuisimpia tekeleitä. Halpiskengät ei istu kenenkään jalkoihin, ne on muovia vaikka niissä lukisi leather. Mitä iloa saa tavaroista jotka matkaa tuhansia kilometrejä, on sopimaton monessa mielessä, ongelmajätettä. Omaa hiilijalanjälkeä voi pienentää siten ettei tilaa jätettä. Mieti prosessia, mitä kaikkea vaaditaan että tuote on vihdoin luonasi. Montako lentoa paljonko polttoainetta, muovijätettä, että sait vaikka nyt kenkäparin kotiisi. Kokeilet jalkaasi ja toteat, kivat hyllyssä katsella, mutta epäkelvolliset kävelyyn. Todellinen hinta, mikä se on saastumisen kannalta?

Vierailija
40/59 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tälläiset pitäisi kieltää. Näissä myydään tuote jäljitelmiä. Rikollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä