G: Mitä yleisesti hyväksyttyä asiaa sinä (ehkä salaa) paheksut?
Kommentit (175)
-homoseksuaalisuutta, etenkin sitä että heille suodaan toiminta vanhempina
-ateismia /vapaa-ajattelijoita
-lapsiperheiden rikkomista niin että koko ajan vaihdetaan kumppania
[/quote]
Paheksun ja kummeksun myös suvaitsematonta asennoitumista maahanmuuttajiin. En usko heidän tulleen riistämään meitä. He voivat myös rikastuttaa kulttuuriamme ja geenejämme.
[/quote]
Mitenkäs ne kaikki kadulla huutavat ja kimppuun käyvät ulkomaalaiset,jotka eivät saa juuri minkäänlaista rangaistusta raiskaamisesta "kulttuurieroihin" vetoen? Entäpä kun kouluissamme kielletään suvivirsi ja joulujuhla? Entäpä ne kaikki avustukset,uudet maastopyörät ja muut tavarat joita heille suorastaan syydetään, hotellimajoitus keskellä kaupunkia?Kun työtä vuorotta paiskiva yh-äiti ei saa kuin lokaa niskaan ja paheksuvia katseita? Mitenkä tää rikastuttaa meitä?
Ulkomaalaisia loisia- niitä mä paheksun enkä suinkaan salaa/hiljaa.
Otetaan koira, koska se kuuluu pakettiin vaimo-mies-lapset-omakotitalo-perheelle koira. Sitten ei tehdä sen kanssa yhtään mitään ja ihmetellään, että mitenkäs siitä tulikin noin luonnevikainen...
humalahakuinen juominen, curling vanhemmuus, tutti ja tuttipullo yli 1v lapsella,
Paheksun ja pidän tarpeettomana sitä, että nainen avioiduttuaan edelleen vaihtaa usein sukunimensä.
Minulle oli erittäin tarpeellista, että pääsin vihdoinkin eroon tyttönimestäni, jota olin aina inhonnut. Naimisiinmeno oli kätevä sauma tähän. Olisin tietysti voinut vaihtaa nimeä muutenkin, mutta näin se kävi helpommin ja ilman tarvetta selitellä ihmisille.
jos se ei ole ihan pakollista. jos perhe pärjää vaikka toinen vanhempi olisikin kotona niin sitten toisen vanhemman pitäisi olla kotona
taidat olla uskovainen, joka ajattelee että jumalan tahtoon on vain alistuttava, ei kukaan "normaali" voi paheksua lapsettomuushoitoja :D
Lapsettomuushoitoja ja kyllä, myös heteroille! Häpeän itseäni, mutta paheksun silti hiljaa
Siis esim. sellaista, että ei melkein kolmekymppiseksi mennessä ole kertaakaan seurustellut, ja sitten kun viimein kykenee aloittamaan, joutuvat ensimmäiset kumppanit sen kokemattomuuden maksumiehiksi. Alkeellisin itsetuntemuksen ja omien mieltymysten tutkiminen pitäisi tapahtua normaalissa iässä, jolloin kumppanitkin ovat samassa kehitysvaiheessa eivätkä joudu kohtuuttomasti "kouluttamaan" untuvikkoa, joka vain ottaa loputtomasti antamatta itse mitään.
Antavat niille ihmisten nimen, antavat niiden hyppiä vieraiden päälle, antavat niiden tehdä mitä haluavat, eivät jaksa kouluttaa jne.
Saikulle jäämistä pienimmästäkin aivastuksesta tai kun vaikka kaikki lomat on pidetty, mutta pitää päästä Viroon käymään.
Lasten jättämistä pois häiden kutsuvieraslistalta vedoten "hääparin näköisiin häihin"
minusta verrattavissa eläimiin sekaantumiseen.
yök
Olen täysin samaa mieltä..hyi helvetti...
Eli just tätä av-meinkinkiä! : D
Ei kertakaikkiaan mene ihmisille jakeluun, että elämäntilanteet ovat erilaisia ja kukin perhe tekee ratkaisunsa itse, useimmat varmasti parhaansa yrittäen.
Se, että MEILLÄ on toimittu tyyliin A (olkoon kyse vaikka imetyksestä, nukkumisesta, tarhasta, uskonnosta...), ei tarkoita, että tyyli A on "oikea" tai "paras" ratkaisu. Mutta tuskin menee perille, kun mammat ovat jo hartioita myöten siellä napaansa kaivamassa.
Useimmat uskonnot ja -ismit syyllistyvät oma-napa-itsekkyyteen järkyttävissä määrin.
Huh! No, onhan se hyvä, että joskus saa ihan rehellisesti kertoa, mitä ajattelee.
Minä paheksun:
perheitä, joissa lapset on ilmeisesti hankittu vain status symboleiksi.
Ev.lut. kirkkoa, joka ei uskalla sanoa mitään suoraan vaan kaikkia mielistellään selkärangattomasti (eli kirkolla ei ole enää mitään sanottavaa, liberalismi).
Seksuaalisten vähemmistöjen ihannointia ja mainostamista mediassa. Rekisteröityjä parisuhteita. Lesbojen lapsettomuushoitoja. Ajatusta siitä, että homot saisivat adoptoida lapsia.
Niitä, jotka vievät n. vuoden ikäisen päiväkotiin, kun ei ole muuten varaa pitkiin ulkomaanmatkoihin eikä uuteen 200 neliön omakotitaloon.
Lävistyksiä ja tatuointeja.
imettämisen varjolla julkisella paikalla.
Niin ja en tosiaan ole korvikeäiti.
Tiedänpä jatkossakin, että se on taas vaan yksi epäonnistunut korvikeäiti, joka yrittää mulkoilla silmänsä sijoiltaan ja kai vielä kuvittelee sen pelottavan meikäläistä.
Terv. mäkkäri-imettäjä
tupakanpolttoa, subjektiivista päivähoito-oikeutta, laihuuden ihannointia, yltiökapitalismia ja johtajien ylisuuria palkkoja, poliitikkojen "lahjontaa",
voi niitä on niin monia, olen niin yltiönipo
-Yhden yön juttuja
-Pikkutytöille puetaan bikinit (ja siis tarkoitan jo1 vuoden iästä lähtien)
-Korvakorujen ottamista lapselle (ja taas tarkoitan tosi pieniolle tytöille, kun äiti haluaa että molemmilla samanlaiset)
-Sossun elättejä (maahanmuuttajia, juoppoja, narkkareita) jotka kuitenkin halutessaan kykenesivät työntekoon
-Vauvan tai isommankin lapsen kanssa terassille menemistä (vaikka juotaiskin vain limia ja moni kyllä juo ihan sen lonkeronkin) oma parveke riittää...
Riittäishän näitä, mutta tässä muutamia
esiaviollinen seksi, homoseksuaalisuuden harjoittaminen, kauppojen sunnuntaiaukiolot, tupakointi, alkoholinkäyttö, moraalittomat tv-ohjelmat, avioerot, uudelleenavioituminen, tatuoinnit, baareissa käyminen, kiroilut, säädytön pukeutuminen, alakoululaisten jättäminen yksin kotiin, juoruilu... Ihan joitakin vain mainitakseni...
ihmisiä jotka ajattelevat näin.