Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä yleisesti hyväksyttyä asiaa sinä (ehkä salaa) paheksut?

Vierailija
25.06.2006 |

Kommentit (175)

Vierailija
81/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilua, varsinkin nuorien v.... juttuja

Yletöntä alkoholin käyttöä... ryyppäämistä

Vierailija
82/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen asia, mitä salaa paheksun, on perheet, joissa kulutetaan minkä ehditään, mutta ei kierrätetä. Meillä päin on hyvät kierrätysmahdollisuudet. En tajua, miten niin moni lapsiperhe voi olla välittämättä asiasta ja kantaa kaatopaikalle suunnilleen roskalavallisen viikossa.

Paheksun myös sitä, että perheet, joilla on selvästi rahaa tehdä valintoja, eivät yhtään mieti ympäristöä. Pienten lasten vanhemmilta se on minusta outoa, luulisi lasten elinympäristön olevan lähellä sydäntä. Mutta pidän suuni kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei onneksi tarvitse sitä tehdä. Mutta pari kaveria joutuu lainailemaan kuukausittain rahaa kun omat varat ei riitä. Ovat velkakierteessä. Kulutus tottumukset myös päin peetä.

Vierailija
84/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen he olivat oiva lisä suomalaiselle kulttuurille, rikkaus jne. Nyt kun olen mennyt naimisiin suomenruotsalaisen kanssa, olen tutustunut kymmeniin heikäläisiin ja alkanut inhoa heitä. Kaikki pitäisi saada ruotsin kielellä.

Vierailija
85/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksillä ja vähäpukeisilla naisilla asioiden mainostamista /myymistä. Näisen esineellistämistä ja väheksymistä.

yletöntä kiroamista

käytöstä, jossa ei huomioida muista eli HETI MULE KAIKKI TÄNNE NYT-ihmisiä

ja tätä omaa marinaani kaiken huonoudesta.

Vierailija
86/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia (halveksin vanhempia, en lapsia!)

Vierailija
87/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei suostu naimisiin, niin miksi sinä suostut tekemään aviottomia lapsia... ?

Vierailija:

Ootko koskaan miettinyt, ettei se aviottomuus välttämättä ole molempien vanhempien valinta? Mun mies ei suostu naimisiin, vaikka päälläni seisoisin. On sekin konsti jo kokeiltu.

Vierailija:

avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia (halveksin vanhempia, en lapsia!)

Vierailija
88/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieluummin menisin naimisiin ja tekisin lapsestani siten aviolapsen ja itsestäni avioituneen naisen, jos asia vain olisi mitenkään minun päätettävissäni.

Vierailija
89/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä, että jos perheessä on pieniä lapsia, että molemmat vanhemmat juovat itsensä samaan aikaan humalaan.

Vierailija
90/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kulissiavioliitot ja liitot, joita pidetään kasassa " lasten tähden"

-lasten hoitoon vieminen ilman oikeata syytä (oikea syy ei ole mikään " kyllä minun alle 2 v viihtyy siellä ja minä yksin kotona)

-vaihtoehtojen vähyyttä, kun lapsi tarvitsee ikäistään seuraa (tämä ei henkilöidy, vaan vika on yhteiskunnan, joka ei tarjoa monessakaan kunnassa muuta kuin päivähoidon, seurakunnan kerhot ja avoimet päiväkerhot)

-imettämättömyys ja vellin anto alle 2kk vauvalle

Vierailija
91/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei vaan viitsitä mennä töihin ja odotetaan, että mies yksinään elättää koko perheen.

- Ollaan monessa pienessä asiassa lievästi epärehellisiä, kun " eihän näin pienillä asioilla ole väliä" (ajetaan ylinopeutta, pihistellään pikkutavaraa hotelleista, työpaikoilta jne., viedään vanhasta asunnosta uuteen lähes arvotonta tavaraa kuten seinäkoukkuja ym.) ja jos jäädään kiinni, yritetään selittelemällä selviytyä tilanteesta

- Ökysuuria häitä

Vierailija
92/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhempaan ei voisi ihminen rahojaan/terveyttään tuhlata. Elämä on paljon parempaa ilman noita aineita. Itseasiassa halveksun niitä jotka ovat antaneet noiden huumavien aineiden viedä itsemääräämisoikeutensa - Aine hallitsee ihmistä, ei toisin päin, kuten jotkut tuntuvat harhoissaan kuvittelevan!

Vierailija
93/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iltapäivälehtiä. Mediaa joka rikastuu toisten epäonnella ja painaa juttuja, jotka eivät ole edes totta. Paheksun myös ihmisiä, jotka haluavat julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
94/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun " pakkoavioitumista" eli sitä että mennään naimisiin koska niin vaan kuuluu tehdä. En nimittäin näe mitään syytä sille, miksi tarvitsisi mennä naimisiin tai miksi lapsen ei pitäisi syntyä avioliittoon. Siis niissäkin tapauksissa missä ihmiset eivät sille avioliitolle näe mitään syytä, ateisitina en tarvitse mitään jumalan siunausta tms miehen kanssa olemiselle.

Aborttia suurimmaksi osaksi, koska aika monilla syyt ovat tyyliä " elämäntilanne ei ollut hyvä koska olin opiskelemassa" , " rahatilanne oli huono" etc. Niitä omia suunnitelmiahan ei voi missään nimessä muuttaa??? Ja vähällä rahallakin tulee aivan hyvin toimeen jos vaan viitsii vähän katsoa mihin niitä rahojaan laittaa. Pieni lapsi ei tarvitse omakotitaloa tai viimeisen päälle olevia merkkivaatteita.

Koulujen kristillistä aivopesua kulttuurin nimissä. Se kristillinen kultturi kun on nimenomaan kristillistä kulttuuria, eivätkä kaikki ole kristittyjä. Jostain syystä uskonnonvapaus kyllä koskee muslimeita, jehovantodistajia, buddhalaisia jne, mutta ateistiperheen lapsella saa laulattaa virsiä ja rukoiluttaa ruokarukouksia sillä verukkeella että " ettehän te usko niihin juttuihin kuitenkaan" ...

Vierailija
95/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkyttämistä ihmisille kadulla. Sanon joka kerta tyrkyttäjille, että antakaa mun olla rauhassa. Melkein yhtä paljon paheksun myös poliittisten ja uskonnollisten julkaisujen jakamista koteihin ilmaisjakeluiden mukana tai muuten.

Vierailija
96/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalipummeja (siis tyyppejä, jotka kieltäytyy mm. kaikista työkkärin kursseista yms. ja menee vaan soskuun kerjäämään rahaa), välinpitämättömiä vanhempia, jotka juottaa pikku-lapsille kokista ja syöttää karkkeja ja nakkeja ja ranskalaisia ym. roskaa jatkuvasti kun on niin helppoa ja maistuu hyvin. Hmmm...ihan kuulostaa mieheni exältä!!! ;) Kaamea muija tosiaan!!

Vierailija
97/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tähän sortunut...

Vierailija
98/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka täällä itkevät, että ei ole varaa lomamatkoihin, kun joka muksulle pitää olla oma huone. Oma vika!

Vierailija
99/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotetaan peiliin ja ahvoi, 20 gr eilisestä lisää, eikun lenkille. Sitten samaiset ihmiset " syö" ravintolasta kumppaneita aamupalaksi, vain oman itsetuntonsa pönkittämiseksi.

Vierailija
100/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-" Kristilliset arvot" ilmaus. Niin kuin vain kristityt haluaisivat auttaa lähimmäisiä ja toivovat rauhaa ym.

Minua ärsyttää samasta syystä ilmaus " pehmeä kasvatus" . Ihan kuin kaikki muut paitsi luomuhörhöt olisivat kovia ja julmia vanhempia.