.Entinen missi Heidi Sohlberg oli menossa tinder-treffeille, mutta mies perui nähtyään heidin vatsamakkaran ja selluliitin
Itse en nyt oikein tässä asiassa ymmärrä Heidiä, vaikka minulla henk.koht erityisen hyvä kokemus Heidistä. Olin nuorempana ruokakaupan kassalla töissä ja heidi tuli kerran asiakkaakseni, hymyili todella kauniisti minulle ja tästä syystä hänestä tuli silloin lempimissini.
Mutta tämä juttu vähän pisti miettimään: Heidi oli sopimassa jonkun miehen kanssa treffit ja kun mies näki heidistä kuvan jossa näkyi ongelmakohtia heidin kropassa, niin mies sanoi suoraan ettei sittenkään halua treffeille. Mieshän toimi rehellisesti, ei ghostannut niin kuin monet. En ymmärrä, miksi Heidi julkaisee itsestään yhtäkkiä ihan toisenlaisen kuvan ja sitte ihmettelee, että mies muuttaa mielensä. Jos mies on ylipäätään tekemässä tuttavuutta entiseen missiin, niin onko jotenkin yllättävää, että kyseimen mies toivoo naiselta keskivertoa parempaa ulkonäköä? Ja jos heidi on ollut tapaamassa ko. miestä niin todennäköisesti mies on sellainen, jolla on paljon vientiä muutenkin.
Millaisia ajatuksia teille heräsi tuosta kirjoituksesta?
Kommentit (90)
Miehen häviö, Heidin voitto. Hyvä että mätä paljastui ennen ekoja treffejä :)
Mies perui treffit naisen ulkonäön vuoksi ja sitä paheksutaan. On maailma mennyt hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pinnallisia. Minä olen hoikka ja urheilullinen, siro nainen. Koska rasvat on alhaalla, niin tissitkin pienet AA-kuppia.
Kun otin silinkonit, ja rinnat nyt kokoa DD-miehiä on jonoksi asti.
Yksikään mies ei ole valittanut silikonista. Päinvastoin. Kertovat että rinnat ovat nyt kivan pystyt ja muodikkaat. (Ne harvat jotka ovat päässeet ne näkemään)
Miesten silmät oikein kiiluvat, kun puseron alta pilkistää pystyt ja isot rinnat.
Sad but true.
Miehiä jonoksi asti, mutta minkä takia? Näkevätkö muuta, kuin ne isot silarit? Siis kiinnostatko ihmisenä vai tissitelineenä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pinnallisia. Minä olen hoikka ja urheilullinen, siro nainen. Koska rasvat on alhaalla, niin tissitkin pienet AA-kuppia.
Kun otin silinkonit, ja rinnat nyt kokoa DD-miehiä on jonoksi asti.
Yksikään mies ei ole valittanut silikonista. Päinvastoin. Kertovat että rinnat ovat nyt kivan pystyt ja muodikkaat. (Ne harvat jotka ovat päässeet ne näkemään)
Miesten silmät oikein kiiluvat, kun puseron alta pilkistää pystyt ja isot rinnat.
Sad but true.
Miehiä jonoksi asti, mutta minkä takia? Näkevätkö muuta, kuin ne isot silarit? Siis kiinnostatko ihmisenä vai tissitelineenä..
Siitä sitten vaan purkamaan jonoa vai pitääkö se olla olemassa, ettei hoikan, urheilullisen ja siron naisen heikko itsetunto (tervejärkinen ei laitata turhia ja vaarallisia vierasesineitä kehoonsa) romahda.
Katsokaa sitä kuvaa. Vaikea on käsittää että olis liian lihava.
No mistä sen kuvan näkee? Linkatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko jotenkin yllätyksenä että hoikkuus on miehille tärkeää naisissa?
Kun tämän tiedostaa niin miksi pitää syödä liikaa?
Miehet kiittäisivät jumalia jos ainoa asia mitä pitäisi tässä maailmassa tehdä olisi pitää kroppa timminä, ei riitä miehillä alkuunkaan.
Jos ei pidä tavallisista, yliseksuaalisista ja usein piilevän sovinistisista miehistä, niin miksi täytyisi tällaisiakin miehiä ulkoisesti yrittää miellyttää? 😁
Enkä itse edes ole mikään "ruma läski" vaan pääasiassa naisista seurustelumielessä kiinnostunut aseksuaali. 😊
Vierailija kirjoitti:
No Heidin sopisi vähän laihduttaa, kuten useimpien naisten.
Miehistä puhumattakaan. Suurin osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia, joten huolehtikaa ihan omista kiloistanne ja habituksestanne.
Olis kiva nähdä ne vatsamakkarat ja selluliitti, sitten vois asiaa kommentoida. Epäilen, että Heidillä ei hirveitä makkaroita kylläkään ole.
Älkää nyt missään tapauksessa kuitenkaan laittako sitä kuvaa tänne! Kivempi spekuloida asialla, kun ei oe nähnyt sitä.
Onhan mahdollista, että mies ei ylipäänsä tykkää itseään somessa esittelevistä, sellua tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Hahah ja miehet väittävät että naiset ovat muka ulkonäkökeskeisempiä, tässähän se totuus taas jälleen kerran nähdään.
Mutta tiesithän siäkin, että ne on ne miesten katsomat iättömät mallinaiset, jotka ovat niitä ulkonäkökeskeisiä miesten suhteen.
Matraa varmaan v*tuottaa monia pk-seudun ja peräkylien perusmikkoja, kun tuollaisia naisia ei saa.. 😁😂
Eli Tinderissä myös miehet valikoivat eikä se ole pelkästään naisten etuoikeus. Tasa-arvoa siis. Mikä tässä on ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan toi nyt ihan älytön syy perua treffit. Itse olisin tuossa tilanteessa vaan tyytyväinen että mies peruisi ja ns väistäisin luodin.
Niin niin, eli läskiä naista ei saa hyljeksiä läskin takia, mutta sama syy kelpaa miesten maalittamiseen, "rumat kaljut isovatsaiset keski-ikäiset miehet" on sallittu syy jättää treffit väliin?
Missä tasa-arvo?
Kyllä minä miehenä saan itse päättää naisistani, siten, että jos kroppa ei miellytä, jätän väliin eikä tämä tee minusta yhtään huononpaa kuin teistä naisista, jotka pilkkaatte keski-ikäisiä miehiä heidän yrittäessä löytää partneria itsellensä.
Mutta toisinpäin on näemmä pyhäinhäväistys, jos lihavan naisen toteaa lihavaksi.
N31 kirjoitti:
Miehen häviö, Heidin voitto. Hyvä että mätä paljastui ennen ekoja treffejä :)
Hedin naiseus on nykyään 5/10. Ei ole mitenkään eritysen kaunis, vaan miesmäinen, tämä on mielipiteeni.
Ei jatkoon täälläkään.
Heidi oli Possen yleisössä. Tuli vaan oivallus, kun Riku Nieminen juoksi lavalle näytettiin heti perään Heidiä ja hänen iloista ilmettään. Entäs jos seurustelevat?
Mielikuvitus vaan laukkaa...
Tämän ketjun naisten mielestä miehen olisi pitänyt mennä treffeille, vaikka kroppa ei miellyttänyt?
-Millähän perusteella?
Emmekö kukin saa itse päättää kumppaneistamme ja vaatimuksista näille, näemmä palstan naisten mukaan ei.
Samaan aikaan haukutte päivittäin keski-ikäisiä läskejä miehiä, kun he etsivät kumppania itselleen.
-Tämäkö on sitä teidän toitottamaa tasa-arvoa?
Miehen pakko lähteä ruman lihavan naisen kanssa treffeille, ettei nainen loukkaannu???
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun naisten mielestä miehen olisi pitänyt mennä treffeille, vaikka kroppa ei miellyttänyt?
-Millähän perusteella?
Emmekö kukin saa itse päättää kumppaneistamme ja vaatimuksista näille, näemmä palstan naisten mukaan ei.
Samaan aikaan haukutte päivittäin keski-ikäisiä läskejä miehiä, kun he etsivät kumppania itselleen.
-Tämäkö on sitä teidän toitottamaa tasa-arvoa?
Miehen pakko lähteä ruman lihavan naisen kanssa treffeille, ettei nainen loukkaannu???
Naiset haukkuvat lihavaa miestä joka etsii fitnessmisukkaa rinnalleen. Unohdit mainita tämän näkökulman. Kun miehet kuvittelee että heillä on joku ihme oikeus vaatia 9-10 tason naista vaikka oma taso on 6-7.
Moni lihavahko nainen valittaa että eivät kelpaa edes lihavalle miehelle. Sama juttu keski-ikäisellä naisella, oman ikäiset miehet etsivät 10-20 v nuorempaa.
Tämä on se asia mitä naiset valittavat miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan toi nyt ihan älytön syy perua treffit. Itse olisin tuossa tilanteessa vaan tyytyväinen että mies peruisi ja ns väistäisin luodin.
Missäänhän ei kerrottu, miksi tuon kuvan jälkeen treffit peruuntui. Saattoihan se jo johtua siitä, että yleensä somessa on bikinikuvia... En minäkään ehkä haluaisi treffeille, jos ensin mies on ihan normaali, mutta instassaan olisikin jotain habanesittelykuvaa ym.
Eipä Heidillä mitään bikinikuvia juuri instassaan ole. Tämä nimenomainenkin kuva on niin kaukaa otettu, että pitää erikseen zoomailla jotta mitään vatsamakkaroita tai selluliittia edes näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi yhtä älytön syy kuin esim miehen työttömyys.
Hahah ja miehet väittävät että naiset ovat muka ulkonäkökeskeisempiä, tässähän se totuus taas jälleen kerran nähdään.